Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 611053 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1580 Gepost op: juni 21, 2016, 07:44:04 pm »
Dat kan wel als je dan om de 2 treden een stoeltje plaatst. De tussentrede zit dan onder de stoel.
Dit zou willen zeggen dat het staande stoeltjes zijn en ze dus verticaal moeten boren in de tredes...
Dit resulteert dan in gaten in de vloeren op het ogenblik dat de stoeltjes niet gemonteerd zijn met als gevolg dat er vuil in terecht komt en de montage van de stoelen bemoeilijkt of zelfs onmogelijk kan maken op termijn
.
Er zal volgens mij goed over nagedacht zijn in ieder geval zodat de tribune optimaal benut kan worden en de combinatie van comfort, beleving en uitzicht gemaximaliseerd zal zijn!  8)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1581 Gepost op: juni 21, 2016, 11:42:36 pm »
Die discussie is hier al gevoerd geweest en het is idd onmogelijk om diezelfde stoeltjes te monteren in de staantribune als die treden in 2 worden gedeeld


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1582 Gepost op: juni 22, 2016, 12:09:45 pm »
Ondertussen in Oostende



Ons stadion (in vergelijking met KVO en KVM) toch duidelijk het indrukwekkendst.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1583 Gepost op: juni 22, 2016, 12:20:25 pm »
Die discussie is hier al gevoerd geweest en het is idd onmogelijk om diezelfde stoeltjes te monteren in de staantribune als die treden in 2 worden gedeeld



Je geeft hier ook wel een vertekend beeld...
Dit is een doorgang....
South Lane Crew.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1584 Gepost op: juni 22, 2016, 01:21:01 pm »
Op de nieuwe staantribune deze keer wel leuningen op de trapjes. Dat miste ik wel in de andere tribune

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1585 Gepost op: juni 22, 2016, 02:38:24 pm »
Inderdaad.  Ik hoop dat ze dat ook nog aan de andere tribune in orde brengen.  Veiligheid boven alles, toch ?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1586 Gepost op: juni 22, 2016, 02:53:10 pm »
Inderdaad.  Ik hoop dat ze dat ook nog aan de andere tribune in orde brengen.  Veiligheid boven alles, toch ?

Dacht dat het voor de veiligheid (O Ironie) was, dat ze die leuningen weggenomen hebben of niet tot boven geplaatst hebben op tribune 4. De trappen op tribune 4 versmallen op een bepaald moment en daardoor zou de "evacuatieweg" te smal geweest zijn. Vandaar maar een leuning tot waar de trappen breed genoeg zijn.
No pain, no gain.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1587 Gepost op: juni 22, 2016, 03:02:24 pm »
Alle leuningen staan er heb ik de indruk.

Bang wachten op de borstweringen nu.

Ben benieuwd.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1588 Gepost op: juni 22, 2016, 04:25:32 pm »
Alle leuningen staan er heb ik de indruk.

Bang wachten op de borstweringen nu.

Ben benieuwd.
BIJNA allemaal... ;)
Er ontbreken er nog een paar.

Offline Christophe

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1589 Gepost op: juni 22, 2016, 04:44:52 pm »
Ze zijn duidelijk ook bezig aan den ellentrik in het dak, voor het scorebord en de speakers. Nu gaat het echt wel vooruit.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1590 Gepost op: juni 23, 2016, 04:08:57 pm »
Vraag me zo af of er ook publiciteitspanelen zullen geplaatst worden achteraan de nieuwe tribune.  Misschien word dit de Willy Naessens tribune ?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1591 Gepost op: juni 24, 2016, 09:09:28 am »
Je kan van de mediafiguur Willy Naessens veel zeggen, maar zijn mannen leveren wel vakwerk! Als je vergelijkt met wat in Mechelen en Oostende gebeurt, dan neem ik mijn hoedje af voor onze aannemer!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1592 Gepost op: juni 24, 2016, 09:42:14 am »
Je kan van de mediafiguur Willy Naessens veel zeggen, maar zijn mannen leveren wel vakwerk! Als je vergelijkt met wat in Mechelen en Oostende gebeurt, dan neem ik mijn hoedje af voor onze aannemer!

Wat is er mis met de nieuwbouw in Mechelen ??  OK zal maar een half stadion zijn (maar dat ligt niet aan de aannemer).  Zal enorm sfeervol zijn met veel staanplaatsen (met normale trappen) kort op het veld.  Zij kiezen voor een sfeervol stadion voor de eigen competitie.

Dat van Oostende daar is de feestzaal van ?ou?ke het belangrijkst.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1593 Gepost op: juni 24, 2016, 09:49:22 am »
Je kan van de mediafiguur Willy Naessens veel zeggen, maar zijn mannen leveren wel vakwerk! Als je vergelijkt met wat in Mechelen en Oostende gebeurt, dan neem ik mijn hoedje af voor onze aannemer!

Hoe weet jij dat de aannemer in mechelen en Oostende zijn werk niet goed doet? Uiteindelijk voeren die mannen ook maar uit wat de architect op papier zet hoor. Ik denk dat geen enkele van die aannemers ook een design opdracht heeft gekregen, alleen de build.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1594 Gepost op: juni 24, 2016, 10:05:47 am »
Ik trek die conclusie na het zien van de foto's. Ik heb het hier vooral over timing uiteraard. Ik herinner me dat ze in Mechelen veel vroeger begonnen zijn en dat ze daar nog zo ver niet zitten als wij. Vandaar mijn lof voor onze aannemer!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1595 Gepost op: juni 24, 2016, 05:06:28 pm »
Ik trek die conclusie na het zien van de foto's. Ik heb het hier vooral over timing uiteraard. Ik herinner me dat ze in Mechelen veel vroeger begonnen zijn en dat ze daar nog zo ver niet zitten als wij. Vandaar mijn lof voor onze aannemer!
Het is ook wel een iets moeilijker ontwerp in Mechelen dan hier,logisch dus dat het daar wat trager lijkt op te schieten.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1596 Gepost op: juni 24, 2016, 06:12:08 pm »
Hoe weet jij dat de aannemer in mechelen en Oostende zijn werk niet goed doet? Uiteindelijk voeren die mannen ook maar uit wat de architect op papier zet hoor. Ik denk dat geen enkele van die aannemers ook een design opdracht heeft gekregen, alleen de build.

Hij heeft toch wel een punt.  OK, de ontwerpen en budgetten verschillen uiteraard, maar na het ontwerp moeten de mannen van WN dit technisch uittekenen in detail.  Ik volg de dossiers in detail op belstadions.net, en daar krijg je toch de indruk dat het bouwen bij ons veel vlotter verloopt.  Zonder technisch expert te zijn, liggen de gebruikte bouwtechnieken toch wel uit elkaar.



Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1597 Gepost op: juni 24, 2016, 06:45:32 pm »
Oostende en Mechelen is weer van die typische koterij, tribunetje hier, kotje daar, nog een tribuneke daar, kotje erachter, bankjes ervoor, dak er half op...

Wij krijgen een prachtig en indrukwekkend stadion.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1598 Gepost op: juni 24, 2016, 08:05:23 pm »
Oostende en Mechelen is weer van die typische koterij, tribunetje hier, kotje daar, nog een tribuneke daar, kotje erachter, bankjes ervoor, dak er half op...

Wij krijgen een prachtig en indrukwekkend stadion.
Dat klopt, maar dat van Mechelen is toch ook niet slecht?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1599 Gepost op: juni 25, 2016, 09:40:50 am »
Vind Oostende beter dan Mechelen, maar niets kan tippen aan het onze (eens het af zal zijn natuurlijk).