Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 611111 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.751
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1700 Gepost op: juli 20, 2016, 09:21:45 pm »
Idd, ideale breedte lijkt me! Had wel gehoopt dat ze misschien een kleurtje zouden hebben maar goed, ze kunnen hier nu stoppen met vragen of de tribune op tijd af geraakt. Als je zo op de foto's kijkt lijkt het me toch voor 99% af.

Zoals tappi reeds zei, bij gebruik van verf kan dit beginnen roesten. Liever geen kleurtje dan.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1701 Gepost op: juli 22, 2016, 09:55:14 am »
Daar zijn de eerste borstweringen  :)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1702 Gepost op: juli 22, 2016, 11:09:57 am »
Spannend!  ;D

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1703 Gepost op: juli 22, 2016, 11:15:51 am »
Daar zijn de eerste borstweringen  :)
Ze liggen al op de tribune... Nu nog bevestigen. :P
Essevee mag blij zijn dat er vrijwilligers kwamen opdagen vandaag. ;D

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1704 Gepost op: juli 22, 2016, 11:33:20 am »
Leye beseft: "Dat gaat een impact hebben op onze resultaten"
22 juli 2016 10:56 via voetbalkrant.com

Ook fase twee van de werken in het Regenboogstadion zijn achter de rug. En het ziet er opnieuw erg netjes uit. Het gewezen vak X is nu een heuse tribune. "De sfeer zal nog intenser worden", beseft Mbaye Leye.

De spelers zelf zien het dan ook bijzonder zitten met de nieuwe tribune: "Toen ik hier vertrok, stond hier nog een tribune waarvan de mensen elke twee weken schrik hadden of ze niet uit elkaar ging vallen", aldus Davy De fauw.

"En nu staat er iets helemaal anders. Er is goed over nagedacht, ik kijk er al naar uit om het opnieuw vol te zien staan", aldus de rechtsachter. Ook Mbaye Leye vindt het een mooie nieuwe tribune: "Een goede ambiance binnen, een mooi zicht buiten."

En dat gaat hen ook helpen. "De sfeer zal intenser worden, dit gaat zeker een impact hebben op de resultaten", beseft Leye. "Ik reken op de supporters om ons door een moeilijk kampioenschap heen te loodsen."

Ook Francky Dury had flink wat mooie woorden voor het nieuwe stadion bij het spelersbezoek aan de nieuwe tribune. Dat kan u met dank aan Essevee TV hier lezen:

[vimeo]http://vimeo.com/175802854[/vimeo]

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-07-22/mbaye-leye-van-zulte-waregem-ziet-nieuwe-tribune-als-een-extra-troef

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1705 Gepost op: juli 22, 2016, 05:56:58 pm »
Als ze vol zit gaat dat een impact hebben ja.
Maar ik denk dat we, zeker in het begin en/of bij slechte resultaten 2 redelijke lege tribunes gaan vinden achter beide doelen

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1706 Gepost op: juli 22, 2016, 06:04:33 pm »
Als ze, zoals hier al stond dacht ik, de tribune half sluiten (en enkel de onderste helft open laten), dan zal dat sowieso heel sfeervol en compact zijn.

Heeft iemand zicht op de abonnementenverkoop? Ik dacht hier gelezen te hebben dat er al 500 meer zijn verkocht dan vorig jaar? Toch (alweer) een mooie stijging als het waar is.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1707 Gepost op: juli 22, 2016, 07:05:43 pm »
Als ze, zoals hier al stond dacht ik, de tribune half sluiten (en enkel de onderste helft open laten), dan zal dat sowieso heel sfeervol en compact zijn.

Heeft iemand zicht op de abonnementenverkoop? Ik dacht hier gelezen te hebben dat er al 500 meer zijn verkocht dan vorig jaar? Toch (alweer) een mooie stijging als het waar is.

ik heb al gehoord dat ze er nog geen 4000 hebben.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1708 Gepost op: juli 22, 2016, 07:28:55 pm »
Als ze vol zit gaat dat een impact hebben ja.
Maar ik denk dat we, zeker in het begin en/of bij slechte resultaten 2 redelijke lege tribunes gaan vinden achter beide doelen

Waarschijnlijk (ik zou dat toch doen moest ik in het bestuur zitten) zullen er voor de gewone affiches terug sponsoruitdagingen plaatsvinden. Dat was toen de oude sfeertribune er stond ook nog het geval en leverde toch al vlug 1000 tot 1500 man op. Vorig jaar is dat afgevoerd omdat er te weinig plaats was door het sluiten van die ene tribune.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1709 Gepost op: juli 22, 2016, 07:33:36 pm »
ik heb al gehoord dat ze er nog geen 4000 hebben.
Dat zou toch wel onmiddellijk heel weinig zijn in vergelijking met vorig jaar toen er meer dan 6000 waren. Ik herinner me dat er vorig jaar wel nu en dan een update kwam van de verkoopcijfers en dat er op een bepaald moment op 1 dag tijd plots van 4000 naar 5500 werd gesprongen. Ik vermoed dat daar de businessformules voor iets tussen zaten.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1710 Gepost op: juli 22, 2016, 07:44:38 pm »
Dat zou toch wel onmiddellijk heel weinig zijn in vergelijking met vorig jaar toen er meer dan 6000 waren. Ik herinner me dat er vorig jaar wel nu en dan een update kwam van de verkoopcijfers en dat er op een bepaald moment op 1 dag tijd plots van 4000 naar 5500 werd gesprongen. Ik vermoed dat daar de businessformules voor iets tussen zaten.

heb gehoord van iemand die altijd vip -formule neemt dat het dezelfde prijs is maar ipv warm eten nu gewoon belegde broodjes zijn.
zullen ook daar mensen afhaken .

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1711 Gepost op: juli 22, 2016, 08:03:43 pm »
heb gehoord van iemand die altijd vip -formule neemt dat het dezelfde prijs is maar ipv warm eten nu gewoon belegde broodjes zijn.
zullen ook daar mensen afhaken .
Tja, dan kunnen ze direct aan de derde fase beginnen want er zal toch geen volk zitten m.a.w. ik geloof er het mijne van.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1712 Gepost op: juli 22, 2016, 08:14:50 pm »
heb gehoord van iemand die altijd vip -formule neemt dat het dezelfde prijs is maar ipv warm eten nu gewoon belegde broodjes zijn.
zullen ook daar mensen afhaken .

Jij hoort veel he. Gelukkig is het voornamelijk zever

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1713 Gepost op: juli 22, 2016, 08:21:13 pm »
Zulte Waregem verkocht al 4.500 abonnementen

13/07/16 om 17:05

Vorig jaar rond deze tijd zat de club naar eigen zeggen aan 4.000 verkochte seizoenskaarten, dus is er sprake van een redelijke stijging.

Uit het wekelijks nieuws, ofwel liegt de club ofwel zijn uw bronnen 'van horen zeggen' niet echt betrouwbaar.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1714 Gepost op: juli 22, 2016, 10:55:02 pm »
Die van de veekaa komen toch al wat jaloers op onze gerenoveerde boerderij  ;D
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1715 Gepost op: juli 22, 2016, 11:09:12 pm »
heb gehoord van iemand die altijd vip -formule neemt dat het dezelfde prijs is maar ipv warm eten nu gewoon belegde broodjes zijn.
zullen ook daar mensen afhaken .

Allemaal om de spelers hogere lonen te kunnen betalen

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1716 Gepost op: juli 22, 2016, 11:28:15 pm »
heb gehoord van iemand die altijd vip -formule neemt dat het dezelfde prijs is maar ipv warm eten nu gewoon belegde broodjes zijn.
zullen ook daar mensen afhaken .
Raadpleeg de partnerbrochure eens, dan zal je zien dat alleen in Esseveecafe belegde broodjes worden aangeboden en dat was vorig seizoen en die ervoor ook zo.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1717 Gepost op: juli 22, 2016, 11:38:28 pm »
Raadpleeg de partnerbrochure eens, dan zal je zien dat alleen in Esseveecafe belegde broodjes worden aangeboden en dat was vorig seizoen en die ervoor ook zo.
Je bent me net voor maar ging het hier ook net plaatsen..
Zo zie je maar dat je bronnen niet betrouwbaar zijn e, Koenie!  ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1718 Gepost op: juli 23, 2016, 12:42:22 pm »
Die van de veekaa komen toch al wat jaloers op onze gerenoveerde boerderij  ;D
In een volgende post stond dan weer dat we de meest ongezellige staantribune van eerste zullen hebben. Teveel plaats tussen de supporters. Hij had dan veel liever hun vak I, de helft zo klein maar dubbel zoveel volk.
Ik vrees toch ook wel een beetje voor het visueel effect.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1719 Gepost op: juli 23, 2016, 01:07:46 pm »
In een volgende post stond dan weer dat we de meest ongezellige staantribune van eerste zullen hebben. Teveel plaats tussen de supporters. Hij had dan veel liever hun vak I, de helft zo klein maar dubbel zoveel volk.
Ik vrees toch ook wel een beetje voor het visueel effect.

Is tenminste een staantribune die als een volwaardige zittribune kan omgebouwd worden. Is een kwestie om te zorgen dat supporters wat verspreid staan ipv in bosjes bij elkaar. Dat ze in scumcity maar verder genieten van vak I.  Laat kvm maar eens europees spelen, en zien hoe ze de kleine treden van een klassieke staantribune ombouwen tot zitjes, waarbij ruim de helft van de normale capaciteit verloren gaat.