Auteur Topic: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee  (gelezen 18026 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: december 16, 2018, 09:34:19 pm »
DUUUUUUUUUUUURYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY     BUITEN!!!!!   Heeft zijn groep totaal niet meer in de hand, DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BUITEN!  En smijt mij ook maar van dit forum af, vraag niks liever ;)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: december 16, 2018, 09:34:37 pm »
Benieuwd of ze wakker worden in de bestuurskamer...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: december 16, 2018, 09:36:08 pm »
Benieuwd of ze wakker worden in de bestuurskamer...
Wat gaan ze doen? 

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: december 16, 2018, 09:38:53 pm »
Dit is weer een non-match zoals we er al te veel hebben gezien dit seizoen.  We zijn precies terug bij af..

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: december 16, 2018, 09:46:59 pm »
De Fauw ip de bank aub, als ge zo een penalty trapt bij een 4-0 achterstand, dan nog als kapitein/voorbeeld van de ploeg, triestig.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: december 16, 2018, 09:52:57 pm »
De Fauw ip de bank aub, als ge zo een penalty trapt bij een 4-0 achterstand, dan nog als kapitein/voorbeeld van de ploeg, triestig.
Triestig. We maken ons belachelijk.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: december 16, 2018, 10:09:27 pm »
Trouwens in dat spuuglelijk groen shirt verliezen we altijd...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: december 16, 2018, 10:18:18 pm »
Alst eens wat minder gaat komen de echte losers boven drijven,ik snap dat er ( terecht) kritiek is, en het was een flop-prestatie ,maar enkel kalmte en support gaan ons verder helpen. Met afbraak en vuile kritiek win je niets.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: december 16, 2018, 10:22:49 pm »
Hoe dat we aan die match beginnen, en wanneer je Dury weer zijn uitleg zag geven(we moesten meer balbezit hebben) dan wist je al hoe laat het was, weg blok, weg compact spelen, veel teveel open spelen. we spelen op Standard, wij moeten het spel niet maken, Dury gaat het nooit leren, en starten met Buffel(deed nog niks goed).  Straks hebben we ook nog rood en moeten we enkele spelers missen voor de volgende match.
ik volg u...
Tis op bij Dury
straalt niks meer uit
buiten gelatenheid
op deze manier krijg je geen winnaarsmentaliteit in de groep

die strafschop is het duidelijke voorbeeld
non chalant wetende dat toch niks uitmaakt
want volgende week toch weer in de basis

Peter maes in
Dury enkel in sportieve cel

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: december 16, 2018, 10:28:44 pm »
Alst eens wat minder gaat komen de echte losers boven drijven,ik snap dat er ( terecht) kritiek is, en het was een flop-prestatie ,maar enkel kalmte en support gaan ons verder helpen. Met afbraak en vuile kritiek win je niets.
Tuurlijk dadde, ik ben een loser, al 45 jaar supporter van Essevee, ook in 4 de klasse en ook na de fusie.  Als het eens wat minder gaat..... doe u ogen open, als ge niet ziet dat het met Dury niet meer lukt en niet enkel sportief dan zijde blind.  Er moet nu iets gebeuren of we gaan de dieperik in, ja, we kunnen wachten wat de bond doet met Waasland-Beveren, maar zelfs wanneer we dit overleven, dan nog moet het anders, en de tijd met Dury als coach zit erop, we kunnen niet ploeteren zoals we bezig zijn, financieel zijn we niet sterk genoeg om nog zo'n seizoen te overleven en we moeten terug een halve ploeg kopen.  Dury buiten!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: december 16, 2018, 10:33:05 pm »
De boot in gaan op Standard is geen schande maar de manier waarop wel!
Ik zou de match fase per fase kunnen analyseren maar dan wordt mijn reply hier 17 bladzijden lang. Daarom een korte samenvatting van mezelf aangaande bepaalde spelers.
Bossut is te zeker van zijn plaats in doel en dat uitte zich heel pijnlijk bij zowat elk tegendoelpunt.
De Fauw kan de flank niet meer bestrijken met als gevolg dat er veel te veel dreiging van die kant komt. Over die penalty ga ik niet uitweiden want hij moest hem al niet trappen wat mij betreft.
Bongonda zou een grote kunnen worden maar als je kijkt hoe egoïstisch hij speelt, terwijl de beste optie vaak een teamgenoot aanspelen is, dan gaat hij nog veel boterhammekes mogen eten.
Dom van Baudry om 2 keer geel te pakken want hij zou sowieso niet spelen tegen Charleroi en dan met een schone lei kunnen starten tegen Kortrijk.
Nu mist hij Charleroi en blijft hij op 4 gele kaarten staan...
MAAR ik waardeer zijn gedrevenheid en inzet wel enorm! Die jongen zou voor elke bal zijn hoofd leggen met vrees voor eigen leven dus dat siert hem dan wel weer.
Soisalo maakte voor mij een prima invalbeurt. Die jongen is amper 20 maar als je ziet met welke volwassenheid die speelt dan verdient hij vandaag als enige dat doelpunt en de stempel van 'man van de match'...

Neen, het moet dringend keren want voor je het weet bengel je weer helemaal onderaan en raak je er niet meer weg!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: december 16, 2018, 10:34:07 pm »
Kwaliteit is te weinig, zeggen vele al een heel seizoen! Cordier eruit, type Devroe erin, iemand die wat spelerkennis heeft voor een club als Zulte Waregem (niet voor topclubs voor alle duidelijkheid)
Beste was nog steeds dat Dury beide functies had.

Peter Maes, heeft met een soortgelijk team (Lokeren) ook niks kunnen doen, met dit Waregem kan hij ook niks. Nieuwe scouting, nieuwe spelers met kwaliteit, dan ben ik het eens met bijvoorbeeld een Maes, maar dat kan Dury even goed.

Nogmaals, zelf na onze goede periode, dit was ook weer te verwachten. Rustig blijven, het is zo makkelijk maar dan ook zo makkelijk om zomaar iets te roepen. Maar dit is zo een seizoen, zelf toen we wonnen op Bruhhe. Strijden tot het einde.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: december 16, 2018, 10:38:35 pm »
Alst eens wat minder gaat komen de echte losers boven drijven,ik snap dat er ( terecht) kritiek is, en het was een flop-prestatie ,maar enkel kalmte en support gaan ons verder helpen. Met afbraak en vuile kritiek win je niets.
Tuurlijk dadde, ik ben een loser, al 45 jaar supporter van Essevee, ook in 4 de klasse en ook na de fusie.  Als het eens wat minder gaat..... doe u ogen open, als ge niet ziet dat het met Dury niet meer lukt en niet enkel sportief dan zijde blind.  Er moet nu iets gebeuren of we gaan de dieperik in, ja, we kunnen wachten wat de bond doet met Waasland-Beveren, maar zelfs wanneer we dit overleven, dan nog moet het anders, en de tijd met Dury als coach zit erop, we kunnen niet ploeteren zoals we bezig zijn, financieel zijn we niet sterk genoeg om nog zo'n seizoen te overleven en we moeten terug een halve ploeg kopen.  Dury buiten!
Ja want Dury moest de flaters van Bossut voorzien hebben.🙄 Als je voor de aftrap zegt dat we er niet aan te pas gaan komen snap ik de kritiek, maar instant scorebordgezaag kan ik niet plaatsen. Dury gaat blijven,of jij of ik dat nu willen of niet. Ga ermee om of supporter voor een ander.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: december 16, 2018, 10:52:35 pm »
Alst eens wat minder gaat komen de echte losers boven drijven,ik snap dat er ( terecht) kritiek is, en het was een flop-prestatie ,maar enkel kalmte en support gaan ons verder helpen. Met afbraak en vuile kritiek win je niets.
Tuurlijk dadde, ik ben een loser, al 45 jaar supporter van Essevee, ook in 4 de klasse en ook na de fusie.  Als het eens wat minder gaat..... doe u ogen open, als ge niet ziet dat het met Dury niet meer lukt en niet enkel sportief dan zijde blind.  Er moet nu iets gebeuren of we gaan de dieperik in, ja, we kunnen wachten wat de bond doet met Waasland-Beveren, maar zelfs wanneer we dit overleven, dan nog moet het anders, en de tijd met Dury als coach zit erop, we kunnen niet ploeteren zoals we bezig zijn, financieel zijn we niet sterk genoeg om nog zo'n seizoen te overleven en we moeten terug een halve ploeg kopen.  Dury buiten!
Ja want Dury moest de flaters van Bossut voorzien hebben.🙄 Als je voor de aftrap zegt dat we er niet aan te pas gaan komen snap ik de kritiek, maar instant scorebordgezaag kan ik niet plaatsen. Dury gaat blijven,of jij of ik dat nu willen of niet. Ga ermee om of supporter voor een ander.
Dit jaar NUL vertrouwen in Bossut
Te zeker van zijn plaats
41 tegendoelpunten en der zitten een pakske flaters tussen...

Dury mag blijven
ie moet gewoon uitstralen datie zelf nog wil
en da overbrengen op de spelers

waren we nu gered, dan denk ik datie nu weg zou zijn
Maar de club in de steek laten, da denk ik ni...

huiswerk, veel huiswerk...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: december 16, 2018, 10:59:25 pm »
Alst eens wat minder gaat komen de echte losers boven drijven,ik snap dat er ( terecht) kritiek is, en het was een flop-prestatie ,maar enkel kalmte en support gaan ons verder helpen. Met afbraak en vuile kritiek win je niets.
Tuurlijk dadde, ik ben een loser, al 45 jaar supporter van Essevee, ook in 4 de klasse en ook na de fusie.  Als het eens wat minder gaat..... doe u ogen open, als ge niet ziet dat het met Dury niet meer lukt en niet enkel sportief dan zijde blind.  Er moet nu iets gebeuren of we gaan de dieperik in, ja, we kunnen wachten wat de bond doet met Waasland-Beveren, maar zelfs wanneer we dit overleven, dan nog moet het anders, en de tijd met Dury als coach zit erop, we kunnen niet ploeteren zoals we bezig zijn, financieel zijn we niet sterk genoeg om nog zo'n seizoen te overleven en we moeten terug een halve ploeg kopen.  Dury buiten!
Ja want Dury moest de flaters van Bossut voorzien hebben.🙄 Als je voor de aftrap zegt dat we er niet aan te pas gaan komen snap ik de kritiek, maar instant scorebordgezaag kan ik niet plaatsen. Dury gaat blijven,of jij of ik dat nu willen of niet. Ga ermee om of supporter voor een ander.
Hoeveel kansen mag Bossut krijgen?  Blundert er op los, we hebben Bruzesse,Steppe kwijt geraakt omdat Dury altijd Bossut de voorkeur gaf, terwijl die 2 gewoonweg beter zijn.  We hebben nu een Duitse beloftekeeper,maar die krijgt hier nooit geen kans. 
We beginnen de match met het gedacht ' we gaan Standard eens domineren', we hebben punten gepakt doordat we in blok stonden en afwachten, we waren de laatste omdat onze coach niet inzag dat we met deze kern geen dominant voetbal kunnen spelen, en wat doet onze coach?  Gaat uitgerekend in Standard weer open spelen, de eerste goal komt er doordat we weer vol in de aanval gingen en zot veel ruimte lieten achteraan.
Soisalo moest al een tijdje zijn kans krijgen, gewoon, omdat hij dit verdiende, maar nee, de coach zet weeral de uitgebluste Buffel.
Dury moet weg!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: december 17, 2018, 03:09:53 am »
Alle gow seg onze keeper kan zelfs geen vliegen meer vangen..... :D

Offline Urbanpils

  • Leden
  • Berichten: 5
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: december 17, 2018, 07:41:15 am »
Franky het was fijn bedankt tot ziens!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: december 17, 2018, 08:13:16 am »
we speelden 2 x na elkaar tegen een ploeg die een dag minder rust had.
wat zeg je dan voor de match tegen je spelers? Standard is beter? Ik heb het eigenlijk wel gehad met constant de tegenstander op te hemelen op voorhand. dat zou mij persoonlijk niet veel vertrouwen geven.
er is gewoon tijdens de zomermaanden heel slecht gewerkt...zowel bij staf als bestuur.
als je Kaya en Derijck weg doet weet je al genoeg.
die verdediging (keeper incluis) is en blijft de zwakste van de eerste klasse.
we hadden beter een speler als Dewaes losgeweekt tijdens de zomermaanden...was volgens mij zeker haalbaar want ging geen basisplaats hebben.
ben benieuwd naar de tranfers want broodnodig.
en ik blijf er bij..de kern is gewoon al veel te klein met kwalitatief maar een speler of 15 die eerste klasse niveau aan kan....is gewoon te weinig.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: december 17, 2018, 08:20:31 am »
Gelukkig dat Dury aan de rust Faik en Soisalo inbracht. Zo hebben we toch nog een heel klein beetje voetbal gezien in een koud en dunbevolkt uitvak. Faik mag dan niet van de snelste zijn, hij brengt lijn in het spel. En mochten alle spelers de gedrevenheid hebben van onze Fin, we waren al gered.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 19 : 16/12/2018 - 20.00u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: december 17, 2018, 08:50:01 am »
Alst eens wat minder gaat komen de echte losers boven drijven,ik snap dat er ( terecht) kritiek is, en het was een flop-prestatie ,maar enkel kalmte en support gaan ons verder helpen. Met afbraak en vuile kritiek win je niets.

Het gaat ook niet helpen met op elkaar te kakken of uit te schelden voor 'losers'... in goede en kwade dagen. Niet vergeten dat er nog 3 ploegen achter ons staan. Er moet minstens 3 op 6 gehaald worden komende 2 matchen. Best al tegen Charleroi ze pakken, want de buren zullen ons geen cadeaus geven.