Auteur Topic: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!  (gelezen 104140 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #20 Gepost op: mei 22, 2014, 10:48:04 am »
We kunnen het mss ook creatiever aanpakken en niet het stadion laten sponsoren maar per tribune of zelfs per vak laten sponsoren!!!!
Wie helpt mee om de geschikte sponsors te vinden.
Stel we hebben een 80+ vak dat we dan bvb het "D?la" of "Steradent" blok noemen,
Dat van de bezoekers ergens het "Bumba" vak of zo
Er moeten zeker nog andere suggesties zijn :D

Goed idee Pinguin ! 
Een blok voor de dames : Tenaladyvak
Een blok voor jongeren die zich willen laten gaan : Durexvak
Zij die altijd dorst hebben : Omervak (beter Omertribune dan zeker?)
Bezoekersvak : laten sponsoren door de kringloopwinkel of spullenhulp of zo.
Als het maar opbrengt !  Leve de 21e eeuw !
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2014, 10:49:43 am door 2460 »

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #21 Gepost op: mei 22, 2014, 12:19:57 pm »
Zo vreemd is dat niet hoor... Kijk naar KAA Gent. Hun stadion noemt: Ghelamco Arena en er zijn tribunes "vernoemd" naar sponsors zoals: Telenet-tribune (familietribune met gezinsabo's) en VDK-tribune (waar hun "leden" daar kunnen zitten met korting)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #22 Gepost op: mei 22, 2014, 12:23:28 pm »
Regenboogstadion staat synoniem met sportstad Waregem, iets emotioneels kun je trouwens niet rationeel uitleggen.  En altijd maar 'we kunnen er miljoenen mee verdienen'(yeah right) sommige dingen zijn imo trouwens niet te koop,als we die redenering doortrekken moesten we PDC maar laten doen,stamnummerke verhandelen omwille van miljoenen, wat maakt het uit,een fusie, een stamnummer,kleuren,geschiedenis,allemaal niet belangrijk, zolang we maar die 'miljoenen krijgen om ... WN bouwgrond te laten kopen in Tenerife?
 Dankzij die 'typische kerktorenmentaliteit' zijn we nu nog SVZW anders was het nu reeds SVKVOKVK met geen voeling meer met Waregem en nog minder met Zulte(stamnummer).   
Moest het bestuur van Essevee zijn 'macht' willen delen dan zou dienen zever zelfs niet nodig zijn.  Momenteel is stad Waregem de grootste sponsor van Essevee(al jaren lang), laten we dan het stadion nu omdopen tot 'Waregem-arena'!!
En dankzij de sociale media kan de man in de straat tenminste nog iets betekenen, kan hij tenminste zijn gedacht eens zeggen, wat die bobo's natuurlijk niet graag hebben.


Daarmee zeg je niet dat alles te koop is, maar je moet een onderscheid maken tussen wat kan en niet kan in overweging genomen worden.  In het begin had ik het ook moeilijk met de kleurverandering, maar hier hebben ze een correct evenwicht gevonden met het overwicht rood maar duidelijk groen accent.  Voor mij is "essevee" en "aan de vijvers" om het zo uit te drukken, de ZIEL wat mij bindt.  Dat we morgen FC whatever noemen minder, laat staan de naam van het stadion.

Trouwens, Genk is geboren in het Fenixstadion, initieel betaald door de belastingsbetaler en meermaals uitgebouwd op dezelfde locatie.  Dat een naamsverandering enkel past bij een nieuwe locatie, is voor mij onzin.  Finaal komt onze volledige verbouwing quasi neer op een nieuwbouw. 

Bij het omvormen van een mono-functioneel stadion naar een multifunctionele arena, zie je overal bedrijven opduiken.  Lijkt mij duidelijk waarom men bij het ontwerp aanstuurde op een arena concept, en niet zomaar individuele tribunes.

Voor mij mag het de Francky Dury rainbow arena worden. Ik ben niet tegen een bedrijfsnaam, maar de club heeft zeker nog niet alle commerciele mogelijkheden uitgebouwd. Dat ze eerst daarmee beginnen



Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #23 Gepost op: mei 22, 2014, 01:12:36 pm »
Van mij mag het als het budget hierdoor stijgt of kassa doet rinkelen voor de club.
Maar aub, ga er niet mee leuren, wie erin gelooft zal wel contact opnemen...
Genoeg publiciteit mee gemaakt bedoel ik

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #24 Gepost op: mei 22, 2014, 01:31:43 pm »
Van mij mag het als het budget hierdoor stijgt of kassa doet rinkelen voor de club.
Maar aub, ga er niet mee leuren, wie erin gelooft zal wel contact opnemen...
Genoeg publiciteit mee gemaakt bedoel ik

Denk dat dat het standpunt is van de meeste supporters.  Vreemd artikel vandaag in de gazet waarin die journalist spreekt in naam van DE Essevee supporter.
Ook vreemd dat een lokale zelfstandige zich inlaat met zoiets banaals.  Hopelijk voor hem geen klap op zijn omzet  ;)
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2014, 01:47:02 pm door 2460 »

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #25 Gepost op: mei 22, 2014, 01:44:43 pm »
Inderdaad zo dacht ik ook, ik voel dit niet als een nieuwe "klap", maar eerder een kans voor als het vernieuwde stadion volledig klaar is om meer budget binnen te halen of stadion er nog beter te kunnen laten uitzien...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #26 Gepost op: mei 22, 2014, 01:49:53 pm »
Sinds wanneer kunnen enkelen in naam spreken van "de supporters van Essevee"?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #27 Gepost op: mei 22, 2014, 03:36:12 pm »
Onwaarschijnlijk. Omdat die pipo zijn vader de naam "bedacht" heeft, voelt hij zich geroepen om de spreekbuis van de Zulte Waregem te zijn. Dan nog even Joost voor de kar spannen en hup "de esseveesupporters hebben opnieuw een klap te verwerken". Topjournalistiek dames en heren!

Hoe ze dat stadion officieel noemen is het laatste van mijn zorgen. Wat interesseert mij nu hoe dat ding officieel noemt. Het zal altijd "aan de gaverbeek" blijven. Standard zijn stadion heet ook officieel het Dufrasne stadion. 95% van de voetbalsupporters weten dat niet eens en kennen het alleen als Sclessin.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #28 Gepost op: mei 22, 2014, 11:57:47 pm »
Geef het plein voor het stadion de naam 'Regenboogplein'. Dan gaat de naam niet verloren

Ik deel de zelfde mening ;) naam moet niet blijven van mij als er daar mooie som tegenover staat  die bekend gemaakt word aan het volk minstens een contract van 5 jaar .

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #29 Gepost op: mei 23, 2014, 06:57:46 am »
Misschien een poll toevoegen? Wie voor, wie tegen? Lijkt me leuk en relevant...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #30 Gepost op: mei 23, 2014, 10:04:31 am »
mij maakt het helemaal niet uit hoe het stadion zou noemen hoor, ik ga gewoon "in waregem" naar "essevee" gaan kijken :)


en ja de journalisten gaan natuurlijk geen enqu?te houden bij honderden supporters maar ik denk toch dat het voor de meeste niet zoveel uitmaakt, als er maar voldoende centjes voor in de plaats komen :)


en als dit weer gaat uitdraaien op "het is zo dus het moet zo blijven" "we zijn nog kwaad op de fusie"  "weeral iets dat gaat veranderen" "vroeger was het beter" "weer iets wat ze ons gaan afpakken"  ... ja hallo de wereld verandert h? mensen  ::)

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #31 Gepost op: mei 23, 2014, 11:26:55 am »
(...)

Hoe ze dat stadion officieel noemen is het laatste van mijn zorgen. Wat interesseert mij nu hoe dat ding officieel noemt. Het zal altijd "aan de gaverbeek" blijven. Standard zijn stadion heet ook officieel het Dufrasne stadion. 95% van de voetbalsupporters weten dat niet eens en kennen het alleen als Sclessin.
Het KVM-stadion heet ook niet meer "Achter De Kazerne"; tegenwoordig is dit het "Argosstadion". Waarschijnlijk geen neutrale supporter die dit weet... 

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #32 Gepost op: mei 23, 2014, 07:42:05 pm »
mij maakt het helemaal niet uit hoe het stadion zou noemen hoor, ik ga gewoon "in waregem" naar "essevee" gaan kijken :)


Voila, volledig mee eens  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #33 Gepost op: mei 24, 2014, 10:10:20 am »
stadion van kvm is inderdaad ook al andere naam, je hebt dan nog dufrasne stadion / sclessin , Olympia / jan breydel   ,  constant van den stock / astridpark  , van der poorten stadion / lisp,  om maar te zeggen dat veel stadions "2" namen hebben :)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #34 Gepost op: mei 24, 2014, 01:31:43 pm »
stadion van kvm is inderdaad ook al andere naam, je hebt dan nog dufrasne stadion / sclessin , Olympia / jan breydel   ,  constant van den stock / astridpark  , van der poorten stadion / lisp,  om maar te zeggen dat veel stadions "2" namen hebben :)


vertaal naar het engels, en je kan alle kanten op: Renson Rainbow Arena, Bavik Rainbow Arena, Francky Dury Rainbow Arena, ..........  combineer je centjes met een rijke geschiedenis, en gemakkelijker voor de bezoekers/journalisten bij europese matchen


Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #35 Gepost op: mei 24, 2014, 05:34:26 pm »
Dugout blijft behouden, staat langs de kant op de piste om terug te zetten.
De kans is groot dat de oude zittribune voor de bezoekers waar nu thuisfans zaten,
terug voor de bezoekers zal zijn, zolang ze geen nieuwe tribune hebben.
In de oude staantribune voor bezoekers zijn alle stutbalken verwijdert
dus onbruikbaar geworden.

Ohja, van GT stemmen we best op Kurtie, want dankzij hem is er subsidie gekregen
voor de tribune van 700.000?....
Volgens mij ist door de Vlaamse regerging waar Kurtie nog geen deel van uitmaakt ma bon....

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #36 Gepost op: mei 24, 2014, 05:42:50 pm »

vertaal naar het engels, en je kan alle kanten op: Renson Rainbow Arena, Bavik Rainbow Arena, Francky Dury Rainbow Arena, ..........  combineer je centjes met een rijke geschiedenis, en gemakkelijker voor de bezoekers/journalisten bij europese matchen

San Siro dan maar ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #37 Gepost op: mei 24, 2014, 07:17:43 pm »


Ohja, van GT stemmen we best op Kurtie, want dankzij hem is er subsidie gekregen
voor de tribune van 700.000?....
Volgens mij ist door de Vlaamse regerging waar Kurtie nog geen deel van uitmaakt ma bon....
Omdat hij volgens GT heeft gezorgd voor het nieuwe stadion... Maar 3 jaar geleden zat hem nog te zeggen dat het plan in de diepfries vloog...
SV TILL I DIE

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #38 Gepost op: mei 24, 2014, 08:26:41 pm »
Dugout blijft behouden, staat langs de kant op de piste om terug te zetten.
De kans is groot dat de oude zittribune voor de bezoekers waar nu thuisfans zaten,
terug voor de bezoekers zal zijn, zolang ze geen nieuwe tribune hebben.
In de oude staantribune voor bezoekers zijn alle stutbalken verwijdert
dus onbruikbaar geworden.

Bron of gewoon pure speculatie?

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #39 Gepost op: mei 25, 2014, 12:19:19 am »
Bron of gewoon pure speculatie?
eigen ogen van stutbalken :)
Dugout gehoord da ze deze gaan recycleren
Zitplaatsen bezoekers bron (lijkt me ook logisch als staan tribune weg is en
er geen andere plaatsen voorzien kunnen worden)

Vraagje, iemand idee of de video wall terug keert en waar?
of wordt het oude score bord van onder het stof gehaald