Auteur Topic: [VB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 106206 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #60 Gepost op: november 17, 2008, 10:42:13 pm »
Is niet meer dan normaal, ons stadion is een van de minst gezellige (sfeervolle) in het land. Maar goed, in Lokeren, Moeskroen, Westerlo, Bergen, Roeselare, Tubeke, Dender en co is het niet veel beter. Kortrijk heeft een v??l beter stadion om sfeer te maken - vier tribunes dicht bij het veld, enorme staantribune achter doel plus z??r goede tribune aan de andere kant (oude uitvak) -, net zoals Mechelen. Geef ons het stadion van Mechelen en we maken ook v??l meer sfeer dan nu. De verplaatsingen zijn sowieso beter omdat dan doorgaans de sfeermakers meegaan.

Het wordt hoe dan ook een feestje in Kortrijk. Iedereen leeft voor deze wedstrijd, het leeft enorm. De rivaliteit bestaat sinds jaar en dag, de haat is groot en de wil om te winnen gigantisch - zeker na januari. Voor diegene die naar Kortrijk trekken zondag - kelen open, no matter what. Voor diegene die op groot scherm kijken, maak dat ze u horen tot in hun dikke nekken-stad. Voor diegene die thuis blijven, shame on you.

C'MON ESSEVEE!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #61 Gepost op: november 17, 2008, 11:56:21 pm »
Een zien of ze hun vakjes zullen kunnen vullen:

Vanop KVK-forum:

Hopelijk krijgen we dan kant van de meensesteenweg ook vol anders zullen de boertjes nog een beetje lachen.Dus mensen blijven rondvertellen dat het stadium vol moet ? zondag de spelers zullen het kunnen gebruiken!

"Liever een kop vol luizen dan een smoel gelijk Van Nieuwenhuyze"

Hein maak plaats, BOEREN op komst!

« Laatst bewerkt op: november 18, 2008, 12:06:24 am door jenske »

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #62 Gepost op: november 18, 2008, 07:32:32 am »
Vraagje: heb een collega die ook nog meewil (maakt niet uit met welk lokaal!) Iemand een overzicht of iemand weet van hoeveel tickets waar nog vrij zijn? Of is alles uitverkocht?
Wij hebben nog een paar plaatsjes .(picasso-Avelgem)

Is intussen helemaal opgelost! Bedankt voor de snelle reacties!  ;)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #63 Gepost op: november 18, 2008, 07:34:49 am »
Ik vraag mij eigenlijk af of dat wij wel 'al' onze kaarten zullen verkopen. Misschien gingen er teveel supporters vanuit dat het al snel uitverkocht ging zijn.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #64 Gepost op: november 18, 2008, 07:35:00 am »
Een zien of ze hun vakjes zullen kunnen vullen:

Vanop KVK-forum:

Hopelijk krijgen we dan kant van de meensesteenweg ook vol anders zullen de boertjes nog een beetje lachen.Dus mensen blijven rondvertellen dat het stadium vol moet ? zondag de spelers zullen het kunnen gebruiken!

"Liever een kop vol luizen dan een smoel gelijk Van Nieuwenhuyze"

Hein maak plaats, BOEREN op komst!



Liever een achterste gelijk een everzwijn, dan ne kop gelijk die van HEIN!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #65 Gepost op: november 18, 2008, 08:22:18 am »
Ik vraag mij eigenlijk af of dat wij wel 'al' onze kaarten zullen verkopen. Misschien gingen er teveel supporters vanuit dat het al snel uitverkocht ging zijn.

Tot spijt van wie mij benijdt:ik vraag me dit ook af! Sorry, maar op SVZW.BE wordt heel veel reclame gemaakt over dat groot scherm (en vooral over het stoofvlees vooraf), maar de voetbalfan dit dat er leest, krijgt geen info over de busplaatsen/tickets die nog vrij zijn! (en er ZIJN ER NOG VRIJ!). Moet ik 1 club geven die dit doet op zijn site? KV KORTRIJK! Nee maar, Kortrijk maakt zich misschien belachelijk door de kant Meensesteenweg niet te kunnen vullen, zondag! Maar heb je je al eens afgevraagd hoe belachelijk wij ons gaan maken als die 889 plaatsen niet ingenomen zijn enkel omdat er een gebrek aan info is/was (ten eerste duidelijk via de site, ik stel alleen vast, ik noem geen namen en val niemand aan!). Ik zou het er ook moeilijk mee hebben om zondag vanaf dat groot scherm te moeten vaststellen dat er pakweg 100 plaatsen nog leeg zijn! k Zeg het: hier op dit forum lees ik reacties van mensen die evenzeer 22 euro gaan neerleggen om bij KVK plaats te nemen! "Ach ja, want HET SCHIJNT DAT het uitvak al VOORAF uitverkocht is!". Ik ben zeker van mijn plaats (geen persoonlijke klaagzang van mijne kant, dus...). Maar misschien iets om over na te denken?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #66 Gepost op: november 18, 2008, 09:07:16 am »
Woensdag/Donderdag zal er meer info zijn over de resterende tickets. Tegen dan zijn normalgezien alle lijsten binnen van de lokalen. Het is moeilijk om een oog te hebben op tickets die zich in lokalen bevinden h?. Pas wanneer de lijsten worden afgesloten, heeft men zekerheid. KV Kortrijk kan met gemak info versturen gezien ze zelf de ticketing verzorgen , niet ?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #67 Gepost op: november 18, 2008, 10:58:22 am »
Toen we de verdeling opgemaakt hebben van de tickets, werd er nauw overlegd met de verschillende lokalen over hoeveel tickets zij denken verkocht te krijgen. Kleinere lokalen kregen weinig kaarten, de grote meer. Zo hebben we een grotere zekerheid dat de kaarten verkocht worden. Alle lokalen moeten tegen woensdag/donderdag hun stand van zaken doorgeven ivm de tickets, maar voor zover ik vernomen heb zal alles verkocht zijn... (er kan natuurlijk altijd nog ergens een kaartje op overschot zijn h?, daarvan wordt je dan zeker nog op de hoogte gebracht). We rekenen eveneens op de onderlinge samenwerking tussen de lokalen. Als het ene lokaal kaarten over heeft, dan moet het maar eens rondbellen...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #68 Gepost op: november 18, 2008, 11:07:59 am »
Vraagje: heb een collega die ook nog meewil (maakt niet uit met welk lokaal!) Iemand een overzicht of iemand weet van hoeveel tickets waar nog vrij zijn? Of is alles uitverkocht?
Wij hebben nog een paar plaatsjes .(picasso-Avelgem)
kga liever naar mimorada er rechtover.

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #69 Gepost op: november 18, 2008, 02:32:59 pm »
Volgens da ze zeggen gaat nog veel regenen van de week.
Tveld zal er mooi bijliggen zeker ::)

Da ze maar schoenen aandoen met ZEER lange tappen  ;D


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #70 Gepost op: november 18, 2008, 03:17:23 pm »
Volgens da ze zeggen gaat nog veel regenen van de week.
Tveld zal er mooi bijliggen zeker ::)

Da ze maar schoenen aandoen met ZEER lange tappen  ;D



ze kunnen evengoed hun laarzen aandoen in dat moeras!

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #71 Gepost op: november 18, 2008, 04:05:21 pm »
Ik vraag mij eigenlijk af of dat wij wel 'al' onze kaarten zullen verkopen. Misschien gingen er teveel supporters vanuit dat het al snel uitverkocht ging zijn.

Tot spijt van wie mij benijdt:ik vraag me dit ook af! Sorry, maar op SVZW.BE wordt heel veel reclame gemaakt over dat groot scherm (en vooral over het stoofvlees vooraf), maar de voetbalfan dit dat er leest, krijgt geen info over de busplaatsen/tickets die nog vrij zijn! (en er ZIJN ER NOG VRIJ!). Moet ik 1 club geven die dit doet op zijn site? KV KORTRIJK! Nee maar, Kortrijk maakt zich misschien belachelijk door de kant Meensesteenweg niet te kunnen vullen, zondag! Maar heb je je al eens afgevraagd hoe belachelijk wij ons gaan maken als die 889 plaatsen niet ingenomen zijn enkel omdat er een gebrek aan info is/was (ten eerste duidelijk via de site, ik stel alleen vast, ik noem geen namen en val niemand aan!). Ik zou het er ook moeilijk mee hebben om zondag vanaf dat groot scherm te moeten vaststellen dat er pakweg 100 plaatsen nog leeg zijn! k Zeg het: hier op dit forum lees ik reacties van mensen die evenzeer 22 euro gaan neerleggen om bij KVK plaats te nemen! "Ach ja, want HET SCHIJNT DAT het uitvak al VOORAF uitverkocht is!". Ik ben zeker van mijn plaats (geen persoonlijke klaagzang van mijne kant, dus...). Maar misschien iets om over na te denken?

H??l terechte opmerking !!

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #72 Gepost op: november 18, 2008, 04:18:28 pm »
Man man, kmag da forum hier nie lezen of ge maakt mij allemaal nerveus :D

Kheb inderdaad ook wel den indruk dat heel veel mensen denken dat ze toch niet meer (of heel moeilijk) aan tickets kunnen geraken, dus gewoon de moeite niet doen. Maar heb er wel vertrouwen in dat we er met de volle 900 zullen staan!!
Plan zondag: heel p?l?l?l? drinken tijdens het Football Factory kijken, en dan naar K*rtrijk !!
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #73 Gepost op: november 18, 2008, 04:26:33 pm »
Hein maak plaats, BOEREN op komst!
haha! zou wel ne goeien zijn voor een spandoekske :p
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...
Zei ook niet dat de sfeer daar slecht was, ik bedoelde gwn dat als iemand niest in het uitvak dat je het ook zal horen achter de goal :)
« Laatst bewerkt op: november 18, 2008, 04:37:33 pm door dot »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #74 Gepost op: november 18, 2008, 05:18:37 pm »
We moeten gewoon winnen! Voor onze eer en dat KvK niet boven ons komt te staan in het klassement. (dit is mijn mening natuurlijk  :P)

SV TILL I DIE

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #75 Gepost op: november 18, 2008, 06:15:48 pm »
Man man, kmag da forum hier nie lezen of ge maakt mij allemaal nerveus :D

Kheb inderdaad ook wel den indruk dat heel veel mensen denken dat ze toch niet meer (of heel moeilijk) aan tickets kunnen geraken, dus gewoon de moeite niet doen. Maar heb er wel vertrouwen in dat we er met de volle 900 zullen staan!!
Plan zondag: heel p?l?l?l? drinken tijdens het Football Factory kijken, en dan naar K*rtrijk !!

Good plan!  8)

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #76 Gepost op: november 18, 2008, 06:45:14 pm »
Heb gehoord van de fitness coach, dat de spelers van waregem niet invorm zijn en dat ze niet zo gemotiveerd zijn, vandaag in de fitness wou er niemand trainen. Volgens hem gaan ze zwaar de boot ingaan.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #77 Gepost op: november 18, 2008, 06:55:15 pm »
Heb gehoord van de fitness coach, dat de spelers van waregem niet invorm zijn en dat ze niet zo gemotiveerd zijn, vandaag in de fitness wou er niemand trainen. Volgens hem gaan ze zwaar de boot ingaan.

pfff, kheb dr geen goed gevoel bij.. De kans is groot dat het 1/15 en degradatiestrijd wordt  :-\

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #78 Gepost op: november 18, 2008, 07:07:45 pm »
maar maar maar, we staan der nog steeds niet, dus nie panikeren :)

(mss zijn de spelers zo gezegt nie gemotiveerd omdat ze nu wel zullen weten dat se supporters er zwaar aan tillen aan die match)

komaan SV!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #79 Gepost op: november 18, 2008, 07:24:08 pm »
Heb gehoord van de fitness coach, dat de spelers van waregem niet invorm zijn en dat ze niet zo gemotiveerd zijn, vandaag in de fitness wou er niemand trainen. Volgens hem gaan ze zwaar de boot ingaan.

Da is nu keer zever ?. Volgens mij zijn ze maar wat gemotiveerd, maar steken ze het weg om zo de geliefkoosde underdogpositie te nemen...
Denk dat de spelers nu maar al te goed weten wat deze wedstrijd voor de supporters betekent en dat zullen de jongens van vorig jaar en Dury zeker benadrukken.
Dat niemand wil trainen kan ik me ook niet voorstellen bij Dury, training is training en trainen zullen ze doen. Ze worden er nog steeds voor betaald ook!