Auteur Topic: [VB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 106055 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #20 Gepost op: november 16, 2008, 02:33:50 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

diepe diepe zucht,
allee, nog een keer herhalen

die mannen hebben wel een hele tribune achter het doel,
wij zitten over het ganse stadion verspreid,
op verplaatsing zitten we samen en daar lukt het wel

dus mea culpa
we doen ons best

Indeed, zie verplaatsingen!

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #21 Gepost op: november 16, 2008, 04:02:33 pm »
I'll be there  8) geen pardon er moet gewonnen worden,wij willen revanche voor dienen bekermatch  >:(

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #22 Gepost op: november 16, 2008, 04:34:42 pm »
Misschien totaal off-topic, maar hoe zit het met Matton? Weet er iemand al hoe lang hij niet beschikbaar zal zijn, of is het nog even wachten op uitsluitsel?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #23 Gepost op: november 16, 2008, 05:14:10 pm »
Misschien totaal off-topic, maar hoe zit het met Matton? Weet er iemand al hoe lang hij niet beschikbaar zal zijn, of is het nog even wachten op uitsluitsel?
Ben hem gisteren na de match nog tegen het lijf gelopen (op krukken), en hij wist me zelf te zeggen dat het heel nipt zal worden. Hij hoopte echt dat het in orde zou komen, maar vreest er sterk voor.
Maandag/dinsdag moet nieuw onderzoek definitief uitsluitsel kunnen geven.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #24 Gepost op: november 16, 2008, 05:18:36 pm »
Misschien totaal off-topic, maar hoe zit het met Matton? Weet er iemand al hoe lang hij niet beschikbaar zal zijn, of is het nog even wachten op uitsluitsel?

Maandag gaat hij uit de plaaster , daarna is het afwachten hoe erg de blessure is.

Maar het is een feit , dat hij niet meedoet tegen KVK.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #25 Gepost op: november 16, 2008, 09:28:02 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

Ik herinner me dat die van AA Gent (tijdens onze Europese periode) net hetzelfde over ons zeiden...

Tot zondag! (tenzij mijn vrouw er anders over beslist...)

SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #26 Gepost op: november 16, 2008, 10:38:51 pm »
ik ga er ook zijn, ik zou al tevreden zijn met een gelijk spel.

mogen van mij spelen :

                 bossut
minne - dhane - colpaert -  reina
berrier - van nieuwenhuyse - roelandts - meert
             matthys - leye

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #27 Gepost op: november 16, 2008, 10:56:15 pm »
Berrier terug opnieuw iets centrales posten??
Ik denk dat de kwaliteiten van onze Fransman iets minder zullen naar bovenkomen door het slechte veld... Jammer

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #28 Gepost op: november 16, 2008, 11:07:27 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

Hoe erg ik het ook vind voor U.  Maar wat je hier nu zegt is de grootste zever ooit h?.  Content dat er hier al een paar op gereageerd hebben ondertussen.

Kortrijk en sfeer?  Ok het gaat msh luider en het komt msh beter over.  Maar ze zitten tegen de plein in 1 grote overdekte tribune al samengakt achter het doel. Is niet moeilijk h? dan.

In kortrijk leeft voetbal niet, heeft er nooit geleefd en zal er nooit leven.  Als je ziet, aan de top in 2e spelen en iedere week nog geen 1500 man kunnen halen.

Nu in eerste kvk-malinwois: 4800 man : waaronder 900 mechelaars.  En kortrijk brengt nu ook geen rotvoetbal om geen volk te lokken h??

Bekermatch tegen standard : de volle 3600 man waaronder een 700 van standard ofzo?  Een alles of niets match tegen de landskampioen en europese verrassing.  Bij ons zat het zeer makkelijk nokvol voor de beker: standard en brugge, en het kwam ook op tv.

Ook de comentators zaten ferm te lachen met kvk, dat er geen volk zat en de volle 20 man op de tribune die ze niet meer willen afgeven, omdat ze ze zelf willen vullen. TRIESTIG.

Kortrijk trekt geen volk, en vele kortrijkzanen zeggen dit zelf ook, dat ze geen volk trekken en dat er tegen standard echt bijna geen kat zat.

En qua sfeer?  Iemand van ons werk (ex-rat harelbeke supporter) was geweest, en kwam al lachend toe, de day after. En wist me te vertellen wat een triestigen boel het daar was, geen tot nauwelijks weinig sfeer, bijna geen kat die er zat, en een veld voor unen hond nog niet op los te laten.

Ook in het nieuwsblad, stond er bij de minpunten: het weinige volk van de thuisploeg.

En qua sfeer, steek ze in een stadioals ons, en het is er zeker muistil. Steek ons daar, en we maken er een hel van.  Zie onze verplaatsingen.  Altijd heel veel volk mee, en topsfeertje.

Ze zullen graag uw post lezen, maar ze weten ook wel dat het niet waar is. En een esseveeer weet dit zeker.
« Laatst bewerkt op: november 16, 2008, 11:11:15 pm door essevee007 »

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #29 Gepost op: november 17, 2008, 12:11:48 am »
Amen to that. Groot gelijk. Net daarom dat het zo jammer is dat we nog enkele jaren op ons nieuwe stadion zullen moeten wachten ...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #30 Gepost op: november 17, 2008, 01:06:13 am »
Dees wil ik da ze echt winnen.
Niet alleen omwille van de uitschakeling maar vooral voor de rangschikking dit seizoen.

Het is een eigenaardig voetbalseizoen en de ploegen onder ons gaan ook punten pakken
(Zelfs tubeke doet da tegen Cercle).  Voor de rust en kalmte laat ons zeggen.
En dan nog omwille van de mogelijkheid dat Kutrijk verder afzakt naar de onderkant van
het klassement.

Khoop in elk geval da die van ons evenveel waarde hechten aan deze match
als velen onder ons.

(pronostiek durvek wel ni geven :s )

Ik hoop da je der sfeer inkrijgt zoals de meeste uitmatchen.
Zelf zal ik voor de Btv zitten in mijn huizeke samen met een pakske volk.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #31 Gepost op: november 17, 2008, 09:13:03 am »
@essevee007: Bravo, nu heb je nogmaals hetzelfde gezegd. Het zit precies wel diep, h??


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #32 Gepost op: november 17, 2008, 09:41:52 am »
@essevee007: Bravo, nu heb je nogmaals hetzelfde gezegd. Het zit precies wel diep, h??



Amen to that! Zoals velen zeggen.

Hopelijk zitten jullie diep na de match, zowel in het klassement als met de uitslag.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #33 Gepost op: november 17, 2008, 12:26:55 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

Hoe erg ik het ook vind voor U.  Maar wat je hier nu zegt is de grootste zever ooit h?.  Content dat er hier al een paar op gereageerd hebben ondertussen.

Kortrijk en sfeer?  Ok het gaat msh luider en het komt msh beter over.  Maar ze zitten tegen de plein in 1 grote overdekte tribune al samengakt achter het doel. Is niet moeilijk h? dan.

In kortrijk leeft voetbal niet, heeft er nooit geleefd en zal er nooit leven.  Als je ziet, aan de top in 2e spelen en iedere week nog geen 1500 man kunnen halen.

Nu in eerste kvk-malinwois: 4800 man : waaronder 900 mechelaars.  En kortrijk brengt nu ook geen rotvoetbal om geen volk te lokken h??

Bekermatch tegen standard : de volle 3600 man waaronder een 700 van standard ofzo?  Een alles of niets match tegen de landskampioen en europese verrassing.  Bij ons zat het zeer makkelijk nokvol voor de beker: standard en brugge, en het kwam ook op tv.

Ook de comentators zaten ferm te lachen met kvk, dat er geen volk zat en de volle 20 man op de tribune die ze niet meer willen afgeven, omdat ze ze zelf willen vullen. TRIESTIG.

Kortrijk trekt geen volk, en vele kortrijkzanen zeggen dit zelf ook, dat ze geen volk trekken en dat er tegen standard echt bijna geen kat zat.

En qua sfeer?  Iemand van ons werk (ex-rat harelbeke supporter) was geweest, en kwam al lachend toe, de day after. En wist me te vertellen wat een triestigen boel het daar was, geen tot nauwelijks weinig sfeer, bijna geen kat die er zat, en een veld voor unen hond nog niet op los te laten.

Ook in het nieuwsblad, stond er bij de minpunten: het weinige volk van de thuisploeg.

En qua sfeer, steek ze in een stadioals ons, en het is er zeker muistil. Steek ons daar, en we maken er een hel van.  Zie onze verplaatsingen.  Altijd heel veel volk mee, en topsfeertje.

Ze zullen graag uw post lezen, maar ze weten ook wel dat het niet waar is. En een esseveeer weet dit zeker.

Klopt 100%! Veel gasten die in Kortrijk meer met de supps van de tegenstander bezig zijn dat met de match zelf! Lees maar enkele reacties hier op ons forum: "Er gaan veel van onze supporters voor de gelegenheid in de oude bezoekerstribune zitten". Die zijn dus 0,0 begaan met de sfeer, het steunen van hun ploeg. Enkel en alleen maar met het uitdagen van de bezoekende fans. Laat die gasten 11 spelers opnoemen uit hun kern, en ze gaan miserie hebben! Ik verwacht massaal veel flikken, zondag! t Ga niet normaal worden! Net zoals onze sfeer, trouwens! CB en Knok vertrekken heel vroeg, goed gezien! Laat ons maar doen zoals de Engelsen: ons vak al quasi vol een uur voor de match, terwijl de spelers de grasmat (lees: moeras, want het gaat nog regenen deze week) verkenen! Leeg stadion met ons erin: dat de Veekaa daar maar eens een voorbeeld aan pakt!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #34 Gepost op: november 17, 2008, 12:38:15 pm »
Damn ik zie het zitten, laat die week maar snel vooruit gaan!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #35 Gepost op: november 17, 2008, 12:49:58 pm »
Ik heb er een goed gevoel bij, ondanks dat we niet veel factoren mee hebben.
Het is tijd om onze negatieve spiraal te doorbreken en ongeslagen thuisreeks van KVK te doorbreken.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #36 Gepost op: november 17, 2008, 01:11:27 pm »
kzou Matthys gewoon op rechts zetten en Berrier wat laten rondzwerven. daarnaast dit weekend gezien dat Coppin ons nog iets kan bijbrengen (toch beter dan Subotic, maar das gewoon mijn mening).
Coppin legt balletje breed en sprint als spits meteen naar waar hij moet staan.
Mutombo was wat ongelukkig tegen GBA maar dat is niet te verwonderen aangezien dit normaal een centrumspeler is en geen linksmidden

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #37 Gepost op: november 17, 2008, 03:41:00 pm »
IK zou subotic laten starten en Leye van op de flank of als tweede spits gebruiken. Leye was vorig jaar beter en toen stond hij niet in punt. Probleem is wel dat hij er zelf van overtuigd is dat hij op z'n beste is in punt.
Berrier was zeer goed in z'n vrije rol.
Subotic vond ik toch goed invallen tegen GBA. Had vaak 2 man op zich en verloor weinig ballen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #38 Gepost op: november 17, 2008, 03:44:54 pm »
't Kriebelt ?norm, ik kan niet wachten. :-X

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #39 Gepost op: november 17, 2008, 03:46:18 pm »
Aanwezig!! Zoals iedere week BTW