Auteur Topic: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"  (gelezen 5288 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Gepost op: maart 03, 2015, 08:23:48 pm »
Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
03 Maart 2015 17:16 via voetbalnieuws.be

Francky Dury kent een moeizaam seizoen met Zulte Waregem. In Het Nieuwsblad laat de trainer van Essevee zijn licht schijnen over de toekomst van de club.

"Europees spelen in ons nieuwe stadion, dat is mijn ultieme wens. Over drie, vier jaar zal het complex helemaal afgewerkt zijn en zal ons budget van 9 naar 15 miljoen euro kunnen klimmen. Dan moeten we ieder jaar competitief zijn voor Play-Off I. Ik spreek niet over de titel, maar dan wil ik wel Europees voetbal binnenhalen."

Dury zal zelf niet meer vertrekken. 'Neen, ik vertrek hier niet meer. Al mijn kennis, al mijn motivatie, al mijn ambitie geef ik aan deze club." Zulte Waregem zag de afgelopen jaren heel wat sterkhouders vertrekken.

"We wisten dat Hazard er niet meer zou zijn, maar we verwachtten ons niet aan het vertrek van Kums, De fauw en Conte. In achttien maanden verloren we liefst twaalf spelers. Ze zijn vrijwel allemaal hogerop gaan spelen, wat erop wijst dat ze bij ons vooruitgang hebben geboekt. Maar de klap kwam hard aan."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/170605/Dury:_Dan_beschikken_we_over_budget_van_15_miljoen_euro

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #1 Gepost op: maart 03, 2015, 08:24:42 pm »
Kan Franky zijn doelen/dromen waarmaken?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #2 Gepost op: maart 03, 2015, 08:31:58 pm »
Ik weet niet of het zal lukken 15 mio laat ons hopen.
Ohja btw is dit nodig om een nieuw topic te maken? Denk niet dat hier echt zeer veel reactie zal op zijn

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #3 Gepost op: maart 03, 2015, 09:34:44 pm »
Staat toch een pak relevante info in.

- dury blijft
- 15 milj euro
- target po1 ancien worden
- target europees in nieuwe stadion

Toch een pak interessante en discutabele punten.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #4 Gepost op: maart 03, 2015, 09:35:50 pm »
Ja ik weet het relevante info wel. Maar echt veel om over te discussi?ren weet ik niet. Nuja goed we zullen wel zien

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #5 Gepost op: maart 03, 2015, 09:41:09 pm »
Origineel artikel
(via Patrick VDH)


(full size)
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2015, 09:43:01 pm door Frederik »

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #6 Gepost op: maart 03, 2015, 10:57:04 pm »
mooie hoopgevende woorden na een dramatisch seizoen...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #7 Gepost op: maart 04, 2015, 10:00:20 am »
mooie hoopgevende woorden na een dramatisch seizoen...

Hoeveel keer hebben we dat al niet meegemaakt ;)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #8 Gepost op: maart 04, 2015, 11:23:31 am »
Hoeveel keer hebben we dat al niet meegemaakt ;)

Vaak en ik denk dat we over het algemeen toch niet mogen klagen over de resultaten van het afgelopen decennium eerste klasse. Er zijn over de laatste 10 jaar een paar mindere momenten geweest, maar ik herinner mij toch meer de mooie hoor. Als je de andere middenmoters bekijkt dan hebben we er al heel wat kleurrijke seizoen op zitten. Met een hoger budget moet dat de volgende 10 jaar opnieuw mogelijk zijn.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #9 Gepost op: maart 04, 2015, 11:43:36 am »
Ik ervaar toch een langetermijnvisie, en dat moeten we toejuichen.

Geen topclub zijnde moeten we realistisch blijven en vooral beseffen dat we ook mindere seizoenen zullen hebben. Wat niet wil zeggen dat iedereen zijn uiterste best moet (blijven) doen.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #10 Gepost op: maart 04, 2015, 11:54:47 am »
Inderdaad, we moeten blijven groeien, en de magere jaren erbij nemen.  wat we vorige 2 jaren hebben meegemaakt zijn absolute uitschieters.
We blijven essevee, trouw aan onze ploeg.  Het enige wat mij stoort is dat de ploeg niet trouw is aan haar supporters. 
Ons publiek is kritisch en uit het verleden onthouden we vooral werkvoetbal en vechtlust, en dat ontbreekt dit jaar.
Met gebrek aan kwaliteit kan ik leven dit jaar, met gebrek aan inzet niet. 
Naar volgend jaar toe : meer mannen op het veld, echte leiders,wat extra kwaliteit, en een beter resultaat dan dit jaar.  (en dan spreek ik nog niet over PO 1 halen)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #11 Gepost op: maart 04, 2015, 12:05:13 pm »
Ons publiek is kritisch en uit het verleden onthouden we vooral werkvoetbal en vechtlust, en dat ontbreekt dit jaar.
Met gebrek aan kwaliteit kan ik leven dit jaar, met gebrek aan inzet niet. 

vette +1

Alleen... 'elke' nieuwe speler geeft volgens mij aan zijn kopje te willen leggen voor de ploeg, tot puntje bij paaltje komt, helaas moet blijken dat dit helaas niet altijd correct is.

Volgens mij zijn spelers die door makelaars aangeboden worden meestal geen mannen met vechtlust, maar eerder een verplicht nummertje ??n van de vele verplichte stapjes in hun carri?re.

Ik heb ook de indruk dat de mannen uit de wintertransfers meer vechtlust aan de dag leggen dan de meeste mannen uit de zomertransfers. Misschien is dit een resultaat van mijn vorige alinea? ...


Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #12 Gepost op: maart 05, 2015, 08:42:22 am »
vette +1

Alleen... 'elke' nieuwe speler geeft volgens mij aan zijn kopje te willen leggen voor de ploeg, tot puntje bij paaltje komt, helaas moet blijken dat dit helaas niet altijd correct is.

Volgens mij zijn spelers die door makelaars aangeboden worden meestal geen mannen met vechtlust, maar eerder een verplicht nummertje ??n van de vele verplichte stapjes in hun carri?re.

Ik heb ook de indruk dat de mannen uit de wintertransfers meer vechtlust aan de dag leggen dan de meeste mannen uit de zomertransfers. Misschien is dit een resultaat van mijn vorige alinea? ...
De wintertransfers willen zich koste wat het kost bewijzen en hebben niet meegedeeld in de malaise waar de zomrertransfers inzaten. Ik keur dit natuurlijk ook niet goed
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Dury: "Dan beschikken we over budget van 15 miljoen euro"
« Reactie #13 Gepost op: maart 05, 2015, 10:21:48 am »
De wintertransfers willen zich koste wat het kost bewijzen en hebben niet meegedeeld in de malaise waar de zomrertransfers inzaten. Ik keur dit natuurlijk ook niet goed

hmm, da's ook wel waar, zo had ik het nog niet bekeken ...