Auteur Topic: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures  (gelezen 8158 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.634
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #60 Gepost op: november 26, 2023, 03:35:59 pm »
De start was deze keer wel goed, in tegenstelling tot een aantal voorgaande partijen. Scoor je 2x, dan zitten we hier niet te zagen of coach te spelen. Euvrard is een hele goeie coach. Wat wil je? Dat hij op Facebook zijn spelers neersabelt? Omdat onze frustratie dan minder zou zijn? Geloof je dat nu echt, zelf? We speelden in de cup tegen een team dat symbool staat voor hedendaags voetbal….en we hebben er onze voet naastgezet. Dus ZW kan niet mee in het hedendaags voetbal….laat me dat in twijfel trekken. In de hoofden van de spelers zit dat thuiscomplex echt wel te duwen, hoor. En dat kan je enkel door eens met 3-0 te gaan winnen, wegwerken. Plots is Bostyn geen deftige keeper meer? Het is ook maar eens mens hoor…met gevolgen bij een fout,dat klopt, op zijn positie. Van Der Gouw maakte bij VVV ook al dergelijke fouten, trouwens. Ik ervaar thuis een druk die ze op verplaatsing wel van zich afschudden. Raar maar waar…de komende 3 wedstrijden uit zijn hier dan geen slechte zaak? Beerschot? Die zijn echt, echt niet beter dan wij. Als wij geen kampioen worden, hebben we onszelf geklopt. Point final en op naar de volgende!
Groot gelijk Fredje,er zijn hier ALTIJD veel meer commentaren na verliest dan bij winst.Akkoord,Bostyn was gisteren slecht,maar dat hij al verschillende keren man van de match was,is snel vergeten.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #61 Gepost op: november 26, 2023, 04:33:49 pm »
De start was deze keer wel goed, in tegenstelling tot een aantal voorgaande partijen. Scoor je 2x, dan zitten we hier niet te zagen of coach te spelen. Euvrard is een hele goeie coach. Wat wil je? Dat hij op Facebook zijn spelers neersabelt? Omdat onze frustratie dan minder zou zijn? Geloof je dat nu echt, zelf? We speelden in de cup tegen een team dat symbool staat voor hedendaags voetbal….en we hebben er onze voet naastgezet. Dus ZW kan niet mee in het hedendaags voetbal….laat me dat in twijfel trekken. In de hoofden van de spelers zit dat thuiscomplex echt wel te duwen, hoor. En dat kan je enkel door eens met 3-0 te gaan winnen, wegwerken. Plots is Bostyn geen deftige keeper meer? Het is ook maar eens mens hoor…met gevolgen bij een fout,dat klopt, op zijn positie. Van Der Gouw maakte bij VVV ook al dergelijke fouten, trouwens. Ik ervaar thuis een druk die ze op verplaatsing wel van zich afschudden. Raar maar waar…de komende 3 wedstrijden uit zijn hier dan geen slechte zaak? Beerschot? Die zijn echt, echt niet beter dan wij. Als wij geen kampioen worden, hebben we onszelf geklopt. Point final en op naar de volgende!

... en als wij daar nog harder gaan op inspelen/fixeren dan zal het hun niet helpen.




Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #62 Gepost op: november 26, 2023, 05:15:56 pm »
De start was deze keer wel goed, in tegenstelling tot een aantal voorgaande partijen. Scoor je 2x, dan zitten we hier niet te zagen of coach te spelen. Euvrard is een hele goeie coach. Wat wil je? Dat hij op Facebook zijn spelers neersabelt? Omdat onze frustratie dan minder zou zijn? Geloof je dat nu echt, zelf? We speelden in de cup tegen een team dat symbool staat voor hedendaags voetbal….en we hebben er onze voet naastgezet. Dus ZW kan niet mee in het hedendaags voetbal….laat me dat in twijfel trekken. In de hoofden van de spelers zit dat thuiscomplex echt wel te duwen, hoor. En dat kan je enkel door eens met 3-0 te gaan winnen, wegwerken. Plots is Bostyn geen deftige keeper meer? Het is ook maar eens mens hoor…met gevolgen bij een fout,dat klopt, op zijn positie. Van Der Gouw maakte bij VVV ook al dergelijke fouten, trouwens. Ik ervaar thuis een druk die ze op verplaatsing wel van zich afschudden. Raar maar waar…de komende 3 wedstrijden uit zijn hier dan geen slechte zaak? Beerschot? Die zijn echt, echt niet beter dan wij. Als wij geen kampioen worden, hebben we onszelf geklopt. Point final en op naar de volgende!

Bostijn heeft ons al vaak rechtgehouden dit seizoen, toch straalt hij geen vertrouwen uit.  Dat cadeautje van hem is daar het voorbeeld van.  Ook op doelpunt 3 en 4 kon hij meer doen.  Bostijn is een te beperkte keeper, dat was vorig seizoen al zo, hij doet zijn best en hield ons al vaak recht maar is imo te weinig. Is Ennio beter?  Dat weet ik niet.
En ja dat was een fout, maar dan heeft de ploeg nog meer dan 50 minuten om het recht te trekken.
Het is niet omdat Euvrard nu slechte keuzes maakte dat het een slechte trainer is.  Maar we mogen toch benoemen wat er verkeerd liep?
In de eerste plaats verliezen we door al die gemiste kansen, net als de andere verliesmatchen thuis. 
Het is zoals je schrijft, als we geen kampioen spelen ligt het aan onszelf, de andere ploegen zijn niet sterker of beter.
Bij goal 3 volgt Vormer zijn man niet, zo'n fouten worden afgestraft.
Dat er nu al mensen zeggen dat we geen kampioen kunnen spelen is raar, maar we weten allemaal dat we met de huidige ploeg in 1A op de laatste plaats zouden staan(de andere ploegen in 1B ook hoor).
« Laatst bewerkt op: november 26, 2023, 05:17:36 pm door mogul »

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #63 Gepost op: november 26, 2023, 05:20:30 pm »
Beerschot wordt de winnaar van het weekend. En ze hebben nog een match minder.
We zullen al gauw aankijken tegen een zes punten kloof.
Focus op plaats 2!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #64 Gepost op: november 26, 2023, 05:27:39 pm »
Beerschot wordt de winnaar van het weekend. En ze hebben nog een match minder.
We zullen al gauw aankijken tegen een zes punten kloof.
Focus op plaats 2!
Waarom?  Beerschot zal ook nog punten laten liggen hoor.  6punten zijn 2matchen en we moeten ook nog er tegen spelen.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #65 Gepost op: november 26, 2023, 06:06:22 pm »
Beerschot wordt de winnaar van het weekend. En ze hebben nog een match minder.
We zullen al gauw aankijken tegen een zes punten kloof.
Focus op plaats 2!
Waarom?  Beerschot zal ook nog punten laten liggen hoor.  6punten zijn 2matchen en we moeten ook nog er tegen spelen.
Dat thuiscomplex is geen toeval meer, dat lossen we niet in 1,2,3 op. Dat is duidelijk.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #66 Gepost op: november 26, 2023, 06:10:49 pm »
Ik ben daar geweest en mijn besluit is dat onze spelers te min zijn, ook al hebben we vele kansen gehad. Maar als ze kwalitatief beter zouden zijn, dan hadden ze meer van die kansen afgemaakt.
Denk dat we niet kampioen kunnen worden. Kijk nu  eens naar die Futures .Dat was 1A niveau, gisteren, hoor. Vooral in de tweede helft werden we gewoon overlopen door die jonge snelle jongens. En daar zit nu juist het verschil met onze ploeg. Zulke snelle spelers met techniek, hebben we veel te kort in onze ploeg.
Bostyn was  beschamend gisteren. Machado viel ook dik tegen. Traore beginnen ze ook te kennen en brengt daardoor te weinig. De Munck vaak te egoistisch.
Denk ook dat Euvrard daar niets aan kan doen. Het zijn de spelers die te min zijn. Ik zou tijdens de wintermercato toch nog eens grondig rond kijken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #67 Gepost op: november 26, 2023, 06:54:44 pm »
Ik ben daar geweest en mijn besluit is dat onze spelers te min zijn, ook al hebben we vele kansen gehad. Maar als ze kwalitatief beter zouden zijn, dan hadden ze meer van die kansen afgemaakt.
Denk dat we niet kampioen kunnen worden. Kijk nu  eens naar die Futures .Dat was 1A niveau, gisteren, hoor. Vooral in de tweede helft werden we gewoon overlopen door die jonge snelle jongens. En daar zit nu juist het verschil met onze ploeg. Zulke snelle spelers met techniek, hebben we veel te kort in onze ploeg.
Bostyn was  beschamend gisteren. Machado viel ook dik tegen. Traore beginnen ze ook te kennen en brengt daardoor te weinig. De Munck vaak te egoistisch.
Denk ook dat Euvrard daar niets aan kan doen. Het zijn de spelers die te min zijn. Ik zou tijdens de wintermercato toch nog eens grondig rond kijken.
Die 1A kwaliteiten lieten eerst 8,9 grote kansen toe, of ben je dat vergeten?  In 1A gaan er 2 of 3 in het mandje liggen.
Tweede helft hadden de futures duidelijk overwicht qua technisch vermogen en konden onze oudere spelers het niet meer belopen.  In minuut 77 mist Gano onbegrijpelijk en deed onze coach daarvoor een heel domme wissel.
Normaal gezien staat het aan de rust al 4-1 of iets dergelijks en dat vergeet je nu. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #68 Gepost op: november 26, 2023, 08:16:58 pm »
De start was deze keer wel goed, in tegenstelling tot een aantal voorgaande partijen. Scoor je 2x, dan zitten we hier niet te zagen of coach te spelen. Euvrard is een hele goeie coach. Wat wil je? Dat hij op Facebook zijn spelers neersabelt? Omdat onze frustratie dan minder zou zijn? Geloof je dat nu echt, zelf? We speelden in de cup tegen een team dat symbool staat voor hedendaags voetbal….en we hebben er onze voet naastgezet. Dus ZW kan niet mee in het hedendaags voetbal….laat me dat in twijfel trekken. In de hoofden van de spelers zit dat thuiscomplex echt wel te duwen, hoor. En dat kan je enkel door eens met 3-0 te gaan winnen, wegwerken. Plots is Bostyn geen deftige keeper meer? Het is ook maar eens mens hoor…met gevolgen bij een fout,dat klopt, op zijn positie. Van Der Gouw maakte bij VVV ook al dergelijke fouten, trouwens. Ik ervaar thuis een druk die ze op verplaatsing wel van zich afschudden. Raar maar waar…de komende 3 wedstrijden uit zijn hier dan geen slechte zaak? Beerschot? Die zijn echt, echt niet beter dan wij. Als wij geen kampioen worden, hebben we onszelf geklopt. Point final en op naar de volgende!


Zonder Gano, Vormer en Vossen
Je verwijzing naar de bekermatch…
Dat is dan ook duidelijk

En trouwens, 1 zwaluw maakt nog geen lente.

Over Bostyn
Ik zeg dat hier al jaren
Ballen pakken op u lijn of 1-tegen-1 situatie
Dat kan ne keeper van 1A tot 4de provinciale.

Wat maakt een keeper dan uitzonderlijker
Situaties inschatten, hoog spelen, hoge ballen, goeie voeten
Wel, vul zelf in of Louis dat kan

Online thorgan

  • Leden
  • Berichten: 383
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #69 Gepost op: november 26, 2023, 11:34:19 pm »
Natuurlijk hebben wij het potentieel om kampioen te spelen,maar dan moet minstens 1 en liefst 2 spelers eruit om jonge krachten erin te steken.( voor alle duidelijkheid van het trio Gano,Vossen en Vormer ).

Vinden jullie het normaal hoe Vossen en Gano tekeer gaan tegen Traoré als hij de bal niet aflegt?
Gelukkig voor hen gaat Traoré zo niet tekeer als ze weer eens een onmisbare goal verkwanselen.
Traoré zijn vertrouwen zakt daardoor weg.
« Laatst bewerkt op: november 27, 2023, 09:09:52 pm door svennay »

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #70 Gepost op: november 27, 2023, 08:53:01 am »
Vinden jullie het normaal hoe Vossen en Gano tekeer gaan tegen Traoré als hij de bal niet aflegt?
Gelukkig voor hen gaat Traoré zo niet tekeer als ze weer eens een onmisbare goal verkwanselen.
Traoré zijn vertrouwen zakt daardoor weg.

Yep en hierdoor zie je duidelijke dat anderen ook niet durven schieten wanneer ze moeten schieten. Nee ze leggen nog eens de bal opzij en opzij ...

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 128
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #71 Gepost op: november 27, 2023, 09:24:51 am »
Natuurlijk hebben wij het potentieel om kampioen te spelen,maar dan moet minstens 1 en liefst 2 spelers eruit om jonge krachten erin te steken.( voor alle duidelijkheid van het trio Gano,Vossen en Vormer ).

In onze kern zitten 4!! spelers (Gano, Vossen, NDour, Machado) voor de 9 positie. Als je er dan elke wedstrijd minimum 2 en meestal zelfs 3 van opstelt dan betekent dat dat er 2 van hen niet op hun vertrouwde, beste positie uitgespeeld worden. Bovendien zitten er daardoor spelers die die positie wel aankunnen op de bank. Van een onevenwicht gesproken.
Bovendien beschikken we niet over een deftige 10 en zitten we met een 8 die maximaal een uur aankan.
Als we deze problemen tijdens de wintermercato oplossen worden we los kampioen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #72 Gepost op: november 27, 2023, 10:15:09 am »
Natuurlijk hebben wij het potentieel om kampioen te spelen,maar dan moet minstens 1 en liefst 2 spelers eruit om jonge krachten erin te steken.( voor alle duidelijkheid van het trio Gano,Vossen en Vormer ).

In onze kern zitten 4!! spelers (Gano, Vossen, NDour, Machado) voor de 9 positie. Als je er dan elke wedstrijd minimum 2 en meestal zelfs 3 van opstelt dan betekent dat dat er 2 van hen niet op hun vertrouwde, beste positie uitgespeeld worden. Bovendien zitten er daardoor spelers die die positie wel aankunnen op de bank. Van een onevenwicht gesproken.
Bovendien beschikken we niet over een deftige 10 en zitten we met een 8 die maximaal een uur aankan.
Als we deze problemen tijdens de wintermercato oplossen worden we los kampioen.
Dan moet Gano,Vossen en/of Vormer vertrekken?  Dat zie ik niet gebeuren.  Ze zitten hier te goed, te mooi contract en spelen altijd.  Voor alle duidelijkheid iedereen miste de kansen, Vossen,Traoré,Gano,Demuynck  en Vormer.
Had de trainer na 15 minuten in de tweede helft 1 of 2 of
alle drie  vervangen hadden we dan gewonnen?  Dat denk ik wel maar dat weet ik niet . 
We hangen er aan vast aan die gasten.  Gano scoort vaak maar heeft al heel zijn carrière hetzelfde probleem,.  Hij heeft te vaak periodes dat hij niet scoort.  En als hij niet scoort heb je er niet veel aan . 
Ik zie niemand weggaan van die drie deze winter, dus moeten we hopen dat de coach ze eerder wil wisselen of dat ze beter en efficiënter worden(Vossen scoorde wel!).

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #73 Gepost op: november 27, 2023, 10:36:56 am »
Laat ons die Guindo een kans geven.
We hebben ook lang zitten wachten met Sylla, is ondertss belofteninternational en maakte dit weekend de winninggoal.
Was topschutter in 2de amateur.
Ik weet dat zegt niets, maar je moest die jongen op z’n minst een kans geven (al weet ik niet in hoeverre Bayat de zaken bemoeilijkte)

Nu hebben we daar met Guindo weer een talentje
Scoort er 11 in 10 matchen.
Durven kansen geven.
Tegen Standard B lijkt mij dat de ideale gelegenheid


Offline Costermans

  • Leden
  • Berichten: 10
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #74 Gepost op: november 27, 2023, 10:51:46 am »
2x thuis verliezen tegen een beloften ploeg die beide in het midden van de rangschikking staan .. echt beschamend ... onbegrijpelijk dat Bruls niet op de 10 mag spelen en Jelle in de spits, met alle respect Gano verdiend niet om te spelen, in januari zal blijken of dat een terecht statement is, maar ondertussen loopt Beerschot wel heel fel uit, zeker als ze inhaalwedstrijd ook winnen

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #75 Gepost op: november 27, 2023, 06:15:17 pm »
Ik heb Gano lang zitten verdedigen maar nu heb ik er toch even genoeg van. Hij heeft teveel kansen nodig om een goal te maken.. Hij maakt 8 goals in 13 matchen maar wel met een hattrick op Seraing, dus 5 goals in 12 matchen, dit is te weinig voor de kansen die hij al allemaal heeft gekregen.

Zou dan maar met Vossen in de spits spelen en Vormer op de 10 met daarachter Tambedou en Rommens. Vormer kan het niet meer belopen op het middenveld, was zaterdag een fase waar hij buitenkant rechts wil doorsteken maar die bal werd onderschept en meneer kon niet meer teruglopen en er kwam een grote kans uit voor Rsca.. Vormer kan wel nog het balleke leggen daarom op de 10.

En anders Brüls op de 10 ipv Vormer.

Ons verdediging heeft er ook al beter uitgezien, Decostere zijn slechtste match in het Essevee shirt, liet zich toch 2 keer makkelijk pakken.
« Laatst bewerkt op: november 27, 2023, 09:09:34 pm door svennay »
SV TILL I DIE

Online niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #76 Gepost op: november 27, 2023, 06:34:19 pm »
Vinden jullie het normaal hoe Vossen en Gano tekeer gaan tegen Traoré als hij de bal niet aflegt?
Gelukkig voor hen gaat Traoré zo niet tekeer als ze weer eens een onmisbare goal verkwanselen.
Traoré zijn vertrouwen zakt daardoor weg.
Terwijl hij de actie volledig zelf opzet... laat Vossen eens 2 man dribbelen en ruimte maken voor een ander...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #77 Gepost op: november 28, 2023, 10:09:31 am »
Die kans van Gano moet er altijd in, akkoord.
Maar niemand opgevallen dat de pass die hij krijgt eigenlijk barslecht is?
Recht in zijn voeten en dan nog naar zijn mindere rechter.

Je leert van bij de duiveltjes al de bal altijd 1 meter voor de man te geven en naar zijn goeie voet.
Was die pass 1 meter voor zijn linker dan had je al zeker 80% meer kans dat die bal er in ging.

Maar goed, het was van zodanig dicht dat hij er hoe dan ook in moest.

Traoré moest zijn bal afgeven? Awel, dat deed hij ook. Naar Demuynck. En die mist dan onbegrijpelijk. Is dat dan beter?
Meer dan terecht dat hij het ook eens zelf probeerde, en was een goeie poging ook, maar nipt naast de verste paal.
Vossen moet daar niet bleiten want Traoré was gewoon in een goede scoringspositie!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #78 Gepost op: december 02, 2023, 02:26:19 pm »
Verschaere komt gisteren goed in tijdens Westerlo - RSCA.. Het blijf toch competitievervalsing imo. Wij hebben dan weer de malchance dat hij tegen ons zijn minuten mag maken, net zoals Meijer.
SV TILL I DIE

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Speeldag 13 : zaterdag 25/11/2023 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #79 Gepost op: december 02, 2023, 02:48:22 pm »
Verschaere komt gisteren goed in tijdens Westerlo - RSCA.. Het blijf toch competitievervalsing imo. Wij hebben dan weer de malchance dat hij tegen ons zijn minuten mag maken, net zoals Meijer.
Als we onze kansen afwerken spreekt niemand hierover…