Ik hoor toch ook wel wat mechelen supporters klagen over dat het allemaal gratis spelers en defensief is.
Nog 2 weken en we gaan het weten.
Den deze is uitgenodigd in het supporterscafe van mechelen in het dorp om de match mee te gaan volgen.
Zou daar druk worden aangezien de voetbal thuis niet te zien is op de tv.
Vraag is dus of ik naar waregem kom voor de wedstrijd of 200 kakkers ga ambeteren met onze overwinning
