Auteur Topic: Speeldag 07 : zaterdag 13/09/2025 - 16.00u : Essevee - OH Leuven  (gelezen 5999 keer)

Offline ManU

• Leden
Re: Speeldag 07 : zaterdag 13/09/2025 - 16.00u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #40 Gepost op: september 14, 2025, 09:28:31 am »
Voetbaltechnisch zijn we op het middenveld al iedere match zeer zwak.
Claes speelt een goeie match omdat wij constant de lange bal speelden op Ementa en Claes hierdoor meer ruimte en tijd krijgt. OHL wist duidelijk geen raad met Ementa, andere ploegen zullen hier wel op anticiperen.
Als we niet de lange bal speelden waren we hem na 3 passes kwijt.
Met Vossen of Tobias in de spits winnen we die match nooit.
Waar slaat dit op zeg ? Gaat Ementa krimpen misschien de volgende matchen ? Het is gewoon een zeer degelijke targetman waar veel ploegen het lastig zullen mee hebben… Telkens als wij winnen is het eigenlijk door de zwakte van de tegenstander… was het super gisteren ? Zeker niet, maar als we met deze selectie het behoud afdwingen of iets hoger, zal het wel OK zijn zeker !?

Rustig rustig
Hij heeft gewoon gelijk
Krimpen nee, gaan ze er een duel tegen winnen, mss wel ja, maar ze gaan vooral anticiperen op de lopende spelers rond hem, zodat dat niet gevaarlijk kan worden.
Maar hij zal een wapen blijven.

Wees gewoon ook eens positief als we winnen… ge kunt ALTIJD negatieve zaken zien toch !? We winnen, punt… die nieuwe die nog niet meespelen, zullen misschien ook wat brengen zeker !?

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #41 Gepost op: september 14, 2025, 09:55:36 am »
Zijn er ergens beelden van de doelpunten enz... te bekijken op internet?

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #42 Gepost op: september 14, 2025, 09:59:06 am »
Claes speelt een goeie match omdat wij constant de lange bal speelden op Ementa en Claes hierdoor meer ruimte en tijd krijgt. OHL wist duidelijk geen raad met Ementa, andere ploegen zullen hier wel op anticiperen.
Waar slaat dit op zeg ? Gaat Ementa krimpen misschien de volgende matchen ? Het is gewoon een zeer degelijke targetman waar veel ploegen het lastig zullen mee hebben… Telkens als wij winnen is het eigenlijk door de zwakte van de tegenstander… was het super gisteren ? Zeker niet, maar als we met deze selectie het behoud afdwingen of iets hoger, zal het wel OK zijn zeker !?

Rustig rustig
Hij heeft gewoon gelijk
Krimpen nee, gaan ze er een duel tegen winnen, mss wel ja, maar ze gaan vooral anticiperen op de lopende spelers rond hem, zodat dat niet gevaarlijk kan worden.

Wees gewoon ook eens positief als we winnen… ge kunt ALTIJD negatieve zaken zien toch !? We winnen, punt… die nieuwe die nog niet meespelen, zullen misschien ook wat brengen zeker !?

ManU , best 2 x lezen voor ge commentaar geeft.
Ik zei gewoon dat OHL geen raad wist met de lange ballen op Ementa en hierdoor ruimte kwam op het middenveld waarvan Claes profiteerde.
Het was niet slim van Hubert om blijvend pressing te spelen want het heeft OHL niets opgebracht.
Spelen met Ementa en opteren voor de lange bal is een interessant gegeven voor de toekomst, meer ruimte op het middenveld en minder druk op verdediging .

Offline ManU

• Leden
« Reactie #43 Gepost op: september 14, 2025, 10:05:26 am »

Rustig rustig
Hij heeft gewoon gelijk

Ik zei gewoon dat OHL geen raad wist met de lange ballen op Ementa en hierdoor ruimte kwam op het middenveld waarvan Claes profiteerde.
Het was niet slim van Hubert om blijvend pressing te spelen want het heeft OHL niets opgebracht.
Spelen met Ementa en opteren voor de lange bal is een interessant gegeven voor de toekomst, meer ruimte op het middenveld en minder druk op verdediging .
Jij mag commentaar geven en ik niet dan !? Soit, ik was blij met de overwinning en kan de tekortkomingen van onze ploeg ook wel zien hoor…

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #44 Gepost op: september 14, 2025, 10:32:26 am »

Rustig rustig
Hij heeft gewoon gelijk

Jij mag commentaar geven en ik niet dan !? Soit, ik was blij met de overwinning en kan de tekortkomingen van onze ploeg ook wel zien hoor…

Jawel! Altijd!

Het forum bestaat uit een zeer diverse groep supporters. Sommigen voelen zich verbonden met Waregem vanwege hun woonplaats of om andere redenen, en steunen daarom op een chauvinistische manier. Anderen zijn fan sinds hun kindertijd en ervaren voetbal met ongeëvenaarde passie en intensiteit. Zelfs chauvinistische supporters kunnen heel intensieve supporters zijn, of net niet.

Dergelijke verschillen kunnen heel extreem zijn, maar dat is net wat dit forum zo interessant maakt. Iedereen heeft een ander perspectief of gezichtspunt, binnen hun eigen gedefinieerde kader met verschillende verwachtingen en prioriteiten. Het is deze mix die vele interessante discussies voortbrengt die helpt om de opvattingen van allen te verbreden. Alleen moet iedereen ook durven openstaan voor het gezichtspunt van anderen en zich daarin ook eens durven verplaatsen, je zal zien dat dit ook verruimend kan zijn.

Laten we ons daarom richten op respect en deze diversiteit toegewijd aan hoe we onze passie voor de club uiten, beleven en uitdragen.

Prettige zonnige zondag nog.

« Laatst bewerkt op: september 14, 2025, 10:50:20 am door Frederik »

Offline trollie

• Leden
« Reactie #45 Gepost op: september 14, 2025, 10:48:07 am »
Starten we vandaag met Vossen ipv Ementa winnen we deze match niet vandaag.
Blij met zijn debuut, weegt op de verdediging wint veel duels en kan nog iets met de bal.
Door hem kunnen we heel anders voetballen. Top.
Heel terecht!

Offline Porky

• Leden
« Reactie #46 Gepost op: september 14, 2025, 10:59:02 am »
Ksnap niet goed de reacties waarom iedereen vossen wil laten spelen..

Offline varadero

• Leden
« Reactie #47 Gepost op: september 14, 2025, 11:00:40 am »

Awel, ik ook niet

Offline trollie

• Leden
« Reactie #48 Gepost op: september 14, 2025, 11:06:49 am »
Dat is wat essevee moet uitstralen..Ik vond het de max.We zijn bijlange niet het team met het meeste talent,was het allemaal mooi?Zeker niet....Maar de wilskracht bij iedereen op het veld was er wel....Ik kan niemand iets verwijten van inzet...Dat is ons DNA...niet meer niet min...Ook een pluim voor de trainer,je moet het maar durven om Vossen op de bank te houden...Het zou bij Euvrard geen waar geweest zijn...Ben ik het altijd eens met onze trainer,zeer zeker niet...Maar we kunnen niet ontkennen dat er gisteren toch een hecht team op het veld stond...Een overwinning van de ploeg,zoals WIJ moeten zijn...Forza essevee!

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #49 Gepost op: september 14, 2025, 11:26:22 am »
Ze denken nog altijd dat hij meekan in 1A, maar wij weten dat hij te traag is en geen duels meer aan kan.
Met hem spelen we weer met 10 ipv met 11. Het is toch niet zo omdat hij ons kampioen heeft gemaakt, dat hij er nu altijd moet in staan. Trouwens , we moeten in de toekomst kijken en daar is voor Vossen geen plaats meer. Helaas.

Offline cb_simon

• Leden
« Reactie #50 Gepost op: september 14, 2025, 11:58:00 am »
Ze denken nog altijd dat hij meekan in 1A, maar wij weten dat hij te traag is en geen duels meer aan kan.
Met hem spelen we weer met 10 ipv met 11. Het is toch niet zo omdat hij ons kampioen heeft gemaakt, dat hij er nu altijd moet in staan. Trouwens , we moeten in de toekomst kijken en daar is voor Vossen geen plaats meer. Helaas.
Vossen kan zeker nog van nut zijn voor ons al is het na uur en dat het nog gelijk staat Vossen heeft niet veel nodig om een goal te maken maar hij is zeker niet rap meer wat ook normaal is door zijn leeftijd maar let op het is niet zo dat hij zomaar hem zal neerleggen bij bankzitterstatuut hij is een winnaar en hij wilt zeker zijn club nog helpen wat ik wil zeggen dat hij zeker van nut kan zijn in wedstrijden die op slot zit ook kan in komen en toch die goal kan maken en misschien is hij wel complementair met Ementa stel dat Erenbjerg of Opoku geblesseerd is of geschorst want eerlijk gezegd vind ik een twee spitsen systeem een beetje beter want stel dat ze ementa uit de match proberen te houden dan kun je nog altijd rekenen op de snelheid van Opoku

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #51 Gepost op: september 14, 2025, 12:11:24 pm »
Dat is wat essevee moet uitstralen..Ik vond het de max.We zijn bijlange niet het team met het meeste talent,was het allemaal mooi?Zeker niet....Maar de wilskracht bij iedereen op het veld was er wel....Ik kan niemand iets verwijten van inzet...Dat is ons DNA...niet meer niet min...Ook een pluim voor de trainer,je moet het maar durven om Vossen op de bank te houden...Het zou bij Euvrard geen waar geweest zijn...Ben ik het altijd eens met onze trainer,zeer zeker niet...Maar we kunnen niet ontkennen dat er gisteren toch een hecht team op het veld stond...Een overwinning van de ploeg,zoals WIJ moeten zijn...Forza essevee!

Waarom altijd verwijzen naar Euvrard?
Wie zette Derijck en Vormer op z’n plaats?
Vince had gewoon een kutploeg, punt uit.

Over waarom iedereen naar Vossen vraagt.
Tja, hoe zal ik dat zeggen. Dat zijn gewoon die gasten die gaan kijken om thuis weg te zijn of kinderen.
Het is een naam die ze kennen en ze hebben hem veel goals zien maken

Er zijn er die zeggen dat Vossen ons nog wat kan bijbrengen in bepaalde matchen, maar daar ben ik het niet mee eens.
Het soort spits als hem is passé in 1a

Offline mogul

• Leden
« Reactie #52 Gepost op: september 14, 2025, 12:15:19 pm »
Ivm Vossen,vorig seizoen gemist?
Sven vervangt niet snel, het was imo zelfs een verrassing dat hij bij een 2-0 stand die wissels deed.
We verloren bijna de titel vorig seizoen omwille van zijn onwil om tijdig te vervangen.
Ementa zat piepedood,dat klopt,maar in Sven zijn hoofd telt dat niet.
Sven doet mij meer en meer denken aan de Dury van de begindagen. 
Dury liet eens een zwaar gekwetste speler staan,Leandrinho denk ik, dat was onwaarschijnlijk.  Ik zie Sven dit ook nog doen.
Ook de manier en zijn eigen heilige gedachten doen mij aan Dury denken.  Ook de konijnenpoot is terug :).

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #53 Gepost op: september 14, 2025, 03:50:18 pm »

Ja,dat moet zelf.  Ik ben blij dat Ementa mocht starten.  Claes vond ik sterk,ik ga mijn mening misschien nog moeten veranderen over hem(ik ga dit met plezier doen als hij zo blijft evolueren).

Voila Mogul kan wel eens (veel) kritiek spuien maar is niet te beroerd om op dingen terug te komen.
Ik herhaal altijd , beoordeel een speler nooit op basis van zijn eerste 3  à 4 matchen. Eerste matchen brengen altijd extra stress, je bent nog niet ingespeeld, ander niveau etc.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #54 Gepost op: september 14, 2025, 04:38:32 pm »
Dat is toch onbegrijpelijk

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #55 Gepost op: september 14, 2025, 06:12:03 pm »
Snap de frustraties over vossen echt niet.. gisteren hadden we nooit gewonnen met Jelle… dat neemt niet weg dat we hem dankbaar moeten zijn maar het is over als basisspeler in 1A, zal wel nog nuttig zijn als invaller

Offline nick

• Leden
« Reactie #56 Gepost op: september 14, 2025, 07:30:07 pm »
Snap de frustraties over vossen echt niet.. gisteren hadden we nooit gewonnen met Jelle… dat neemt niet weg dat we hem dankbaar moeten zijn maar het is over als basisspeler in 1A, zal wel nog nuttig zijn als invaller

Is een pijnlijk verhaal aan het worden en eerlijk ik zie hem niet veel meer spelen. Als je kijkt naar onze aankopen en hoe we gisteren speelden gaan we gewoon in een 4.3.3 spelen en waar zet je vossen dan?  Ementa gaat centraal staan, en op de flank moet je Vossen ook niet zetten.

Nu los daarvan Ementa kon mij zeker bekoren , weegt toch op een verdediging.  Als je daar wat voetballend vermogen en snelheid rond zet kan dit wat worden.

En wie mij ook opviel Ake ,  kende hem niet maar was toch een opvallende invalbeurt die jongen kan voetballen . Technisch sterk en geeft denk ik geen enkele bal verloren.
Moest zelfs een assist gehad hebben als Ementa niet piepedood zat op weg naar doel.

Dit geeft ons toch wat opties vooraan.

Offline WAREGEM_ACAB

• Leden
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
« Reactie #57 Gepost op: september 14, 2025, 07:43:08 pm »
De samenvatting van alle matchen komt op het nieuws behalve de onze?

Online japarov

• Leden
« Reactie #58 Gepost op: september 14, 2025, 07:44:53 pm »
Op DAZN kan je ook kijken naar hoogtepunten !

Online BorisB9

• Leden
« Reactie #59 Gepost op: september 14, 2025, 07:59:49 pm »
Aké wordt onze revelatie dit jaar. Geef hem juist nog wat tijd.