Auteur Topic: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee  (gelezen 29309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: mei 05, 2017, 03:00:56 pm »
Citaat
Bij de tackle van Dalsgaard op Vormer in Club Brugge-Zulte Waregem sta ik - hoe g

akkoord, en die twee afgekeurde goals waren wel een goede beslissing?

De eerste zou ik zelf niet direct afgekeurd hebben, maar tegen Eupen hebben we voor zo'n fase dan weer wel een penalty gekregen.

De tweede vind ik terecht afgekeurd.

Die 2e is volledig onterecht afgekeurd. Dalsgaard springt gewoon omhoog, doelman springt naar Dalsgaard toe en slaat gewoon volledig naast de bal. Daar was niks fout aan.
Ik zie ook niet in waarom die tweede correct afgekeurd zou zijn. Leek me eerder een zoveelste blunder van Butelle

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: mei 05, 2017, 03:34:38 pm »
Citaat
Bij de tackle van Dalsgaard op Vormer in Club Brugge-Zulte Waregem sta ik - hoe g

akkoord, en die twee afgekeurde goals waren wel een goede beslissing?

De eerste zou ik zelf niet direct afgekeurd hebben, maar tegen Eupen hebben we voor zo'n fase dan weer wel een penalty gekregen.

De tweede vind ik terecht afgekeurd.

Die 2e is volledig onterecht afgekeurd. Dalsgaard springt gewoon omhoog, doelman springt naar Dalsgaard toe en slaat gewoon volledig naast de bal. Daar was niks fout aan.
Ik was op de match aanwezig met een bevriende scheidsrechter die er als neutrale liefhebber was en ook hij zei meteen dat beide doelpunten goedgekeurd moeten worden maar dat je in Belgi? 99,99% van de keren zal zien dat het tweede doelpunt wordt afgekeurd wegens het raken van de keeper ookal is dat zijn eigen schuld...  ::)

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: mei 07, 2017, 08:52:07 pm »
Ach kom, die tackle is donkerrood

Juist..mijn vraag was dan waarom hij die niet fluit..omdat hij net 2 doelpunten afkeurde?