Auteur Topic: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee  (gelezen 14385 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: september 14, 2019, 10:10:22 pm »

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: september 14, 2019, 10:37:56 pm »
Burki is in mijn ogen toch te zwak hoor. Kan van voor ook niks komen doen.
Die Mensah maar zo gauw mogelijk uitproberen.
Pletinckx, ja een jeugdzonde, maar wat er juist vooraf ging, jongens toch !
Jammer voor Bossut, dat hij de nul niet kon houden. Je zag duidelijk de teleurstelling op zijn gezicht.
Oberlin presteert te weinig, net als Zandaria.
Soms heb ik de indruk dat Zandaria, Oberlin, Larin en Berahino los zand is. Ik vind het geen voorlijn, maar het zijn 4 aparte spelers die voorin spelen.
Larin blijft zijn niveau halen. Vind hem veruit de beste speler bij ons.
Jammer dat het geen 3 punten werden, maar gezien de omstandigheden moeten we met 1 punt tevreden zijn. Twijfel er toch sterk aan of we PO1 mogen ambiëren, al speelden we met 10 man vandaag. Maar slechts één kans creëren (de goal) in de ganse match en dat tegen Eupen, stemt mij tot nadenken.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: september 14, 2019, 10:40:13 pm »
Met zo een ref kan je nooit voetbal zien
die vent fluit matchen kapot punt
wil teveel zelf man vd match worden

als het rood was voor Pletinckx, wat ik versta
dan ook voor die halve gare die Bossut komt neerhalen
zelfs Milicivic kon rood krijgen na tackle met 2 voeten vooruit
MAAR

we waren niet goed genoeg, zelfs niet met 11...
veel te trage opbouw, niks van verassingseffect

maar
met 10 1ptn pakken, vind ik ok....

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: september 14, 2019, 10:41:57 pm »
Burki is in mijn ogen toch te zwak hoor. Kan van voor ook niks komen doen.
Die Mensah maar zo gauw mogelijk uitproberen.
Pletinckx, ja een jeugdzonde, maar wat er juist vooraf ging, jongens toch !
Jammer voor Bossut, dat hij de nul niet kon houden. Je zag duidelijk de teleurstelling op zijn gezicht.
Oberlin presteert te weinig, net als Zandaria.
Soms heb ik de indruk dat Zandaria, Oberlin, Larin en Berahino los zand is. Ik vind het geen voorlijn, maar het zijn 4 aparte spelers die voorin spelen.
Larin blijft zijn niveau halen. Vind hem veruit de beste speler bij ons.
Jammer dat het geen 3 punten werden, maar gezien de omstandigheden moeten we met 1 punt tevreden zijn. Twijfel er toch sterk aan of we PO1 mogen ambiëren, al speelden we met 10 man vandaag. Maar slechts één kans creëren (de goal) in de ganse match en dat tegen Eupen, stemt mij tot nadenken.
Eupen is toch redelijk versterkt de laatste dagen van de transfer periode.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: september 15, 2019, 09:09:42 am »
De wedstrijdomstandigheden waren niet bepaald gunstig voor ons inderdaad. Rode kaart voor Pletinckx meer dan terecht, maar er waren een paar tegenstanders die ook stevig solliciteerden naar een rood karton  ???. Verder vond ik het heel erg vreemd dat Dury meteen zijn 3 wissels aan de rust doorvoerde. Wat als er nog een blessure viel na pakweg 55 minuten?! Even met 9 man de wedstrijd uitspelen dan... Bizarre keuze. Laat dan een Zarandia nog staan tot de 70ste minuut en wissel hem dan, want was de enige die een aantal keer zijn rechtstreekse tegenstander kon uitschakelen in de eerste helft.

Ook blijven de prestaties van Govea mij toch ook wat ontgoochelen. Had toch meer van hem verwacht bij ons. Vooral in balbezit maakt hij vaak de verkeerde keuzes en zie ik technische fouten (aannames, inspeelpasses,...) die ik vroeger niet van hem zag.

Je zag duidelijk dat de opdracht na de 1-1 was om totaal niet meer te voetballen en enkel maar te verdedigen. Seck bleef constant 5 meter voor zijn centrale verdedigers hangen waardoor de ruimte tussen onze linies in balbezit te groot werden en we geen aanspeelpunten meer konden bereiken voorin. Aan de andere kant stonden we zo in balverlies dan weer wel compact.  Nuja, als je als coach aanvoelt dat je de wedstrijd niet meer kan winnen moet je zorgen dat je hem zeker niet verliest. In dat opzicht dus een goede keuze van Dury.

Ook zeker nog het vermelden waard : de supporters die de trip naar Eupen hebben gemaakt. Jullie waren een aantal keer goed te horen. Chapeau ! 

Forza Essevee!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: september 15, 2019, 09:29:50 am »
De wedstrijdomstandigheden waren niet bepaald gunstig voor ons inderdaad. Rode kaart voor Pletinckx meer dan terecht, maar er waren een paar tegenstanders die ook stevig solliciteerden naar een rood karton  ???. Verder vond ik het heel erg vreemd dat Dury meteen zijn 3 wissels aan de rust doorvoerde. Wat als er nog een blessure viel na pakweg 55 minuten?! Even met 9 man de wedstrijd uitspelen dan... Bizarre keuze. Laat dan een Zarandia nog staan tot de 70ste minuut en wissel hem dan, want was de enige die een aantal keer zijn rechtstreekse tegenstander kon uitschakelen in de eerste helft.

Ook blijven de prestaties van Govea mij toch ook wat ontgoochelen. Had toch meer van hem verwacht bij ons. Vooral in balbezit maakt hij vaak de verkeerde keuzes en zie ik technische fouten (aannames, inspeelpasses,...) die ik vroeger niet van hem zag.

Je zag duidelijk dat de opdracht na de 1-1 was om totaal niet meer te voetballen en enkel maar te verdedigen. Seck bleef constant 5 meter voor zijn centrale verdedigers hangen waardoor de ruimte tussen onze linies in balbezit te groot werden en we geen aanspeelpunten meer konden bereiken voorin. Aan de andere kant stonden we zo in balverlies dan weer wel compact.  Nuja, als je als coach aanvoelt dat je de wedstrijd niet meer kan winnen moet je zorgen dat je hem zeker niet verliest. In dat opzicht dus een goede keuze van Dury.

Ook zeker nog het vermelden waard : de supporters die de trip naar Eupen hebben gemaakt. Jullie waren een aantal keer goed te horen. Chapeau ! 

Forza Essevee!
Vooral balverlies Govea maar ook verkeerde inschatting De fauw leiden tot doorbraak Bautista met rood tot gevolg...
Zou me niet verbazen dat Sissako volgende week in de ploeg komt i.p.v. Govea.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: september 15, 2019, 09:56:12 am »
Volledig akkoord met uitleg Forza Essevee. Ik lees po1 ambiëren? Voetjes op de grond, haalt dat aub uit je hoofd. Linkerkolom is ambitie en vooral een zorgeloos seizoen maken. We zitten op schema.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: september 15, 2019, 08:32:44 pm »
We staan al zes punten voor Anderlecht ! Wie had dat gedacht? :)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: september 15, 2019, 11:20:39 pm »
Begrijp dat Dury ad rust kiest om Eupen te laten komen.is n tactische keuze.
Boucaut kon zeker rood gegeven hebben a Eupen.
Rode kaart kon vermeden worden.
Waar ik mij het meeste aan ergerde: de inworpen.meestal meteen de bal kwijt....trainen zij daarop?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: september 15, 2019, 11:22:08 pm »
Hoe de match gelopen is mogen we tevreden zijn met n punt.het is nu niet dat we met 11 beter waren. Blij voor larin...verdient s n goal

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: september 16, 2019, 07:37:44 am »
Buiten die ene hoekschop waaruit het doelpunt viel, vind ik toch ook wel dat de voorzetten en corners nog heel veel training vereisen. Er zijn hier veel kansen door verloren gegaan. Met ons spitsentrio moeten die stilstaande fases veel meer benut worden!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: september 16, 2019, 09:12:27 am »
Buiten die ene hoekschop waaruit het doelpunt viel, vind ik toch ook wel dat de voorzetten en corners nog heel veel training vereisen. Er zijn hier veel kansen door verloren gegaan. Met ons spitsentrio moeten die stilstaande fases veel meer benut worden!

én de uittrappen Sammy... maar zal zijn minpunt blijven.
Bijna elke keer bij een doeltrap kwam de bal bij de tegenstander.
Als men weet dat het meestal fout gaat, waarom dan niet opbouwen van achteraan?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: september 16, 2019, 09:49:10 am »
Buiten die ene hoekschop waaruit het doelpunt viel, vind ik toch ook wel dat de voorzetten en corners nog heel veel training vereisen. Er zijn hier veel kansen door verloren gegaan. Met ons spitsentrio moeten die stilstaande fases veel meer benut worden!

én de uittrappen Sammy... maar zal zijn minpunt blijven.
Bijna elke keer bij een doeltrap kwam de bal bij de tegenstander.
Als men weet dat het meestal fout gaat, waarom dan niet opbouwen van achteraan?
Omdat je niet de defensie hebt om op te bouwen ... Met Humpreys en Deschacht zou het enigszins nog lukken. Met Ewoud moet je dat niet proberen. Realisme van de coach daarin is meer dan terecht.

Offline Hilde

  • Leden
  • Berichten: 27
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: september 16, 2019, 01:18:16 pm »
Hoe deed Humphreys het eigelijk in de tweede helft?

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: september 16, 2019, 02:20:25 pm »
Hoe deed Humphreys het eigelijk in de tweede helft?
onopvallend,goed uitverdedigen. Is volgens mij titularis materiaal

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: september 16, 2019, 05:08:31 pm »
Hoe deed Humphreys het eigelijk in de tweede helft?
onopvallend,goed uitverdedigen. Is volgens mij titularis materiaal
Daar gaan we weer...
Ie komt van Manchester City, dus moet ie wel beter zijn dan enen die uit de eigen jeugd komt...  ::)
NOT!!!

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: september 16, 2019, 05:30:54 pm »
Hoe deed Humphreys het eigelijk in de tweede helft?
onopvallend,goed uitverdedigen. Is volgens mij titularis materiaal
Daar gaan we weer...
Ie komt van Manchester City, dus moet ie wel beter zijn dan enen die uit de eigen jeugd komt...  ::)
NOT!!!
Beide zijn basismateriaal. Het is niet omdat hij van City komt dat hij slechter is hé.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: september 16, 2019, 05:57:57 pm »
Hoe deed Humphreys het eigelijk in de tweede helft?
onopvallend,goed uitverdedigen. Is volgens mij titularis materiaal
Daar gaan we weer...
Ie komt van Manchester City, dus moet ie wel beter zijn dan enen die uit de eigen jeugd komt...  ::)
NOT!!!
Beide zijn basismateriaal. Het is niet omdat hij van City komt dat hij slechter is hé.
Ben ik mee eens.  Ewoud werd al verweten dat hij geen plaats had in de eerste ploeg(onterecht),Humphreys nu aan de beurt?  Ze mogen allebei hun kans krijgen, die rode kaart speelt nu in het voordeel van Humphreys, zo gaat dat in het voetbal.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: september 16, 2019, 06:16:21 pm »
Hoe deed Humphreys het eigelijk in de tweede helft?
onopvallend,goed uitverdedigen. Is volgens mij titularis materiaal
Daar gaan we weer...
Ie komt van Manchester City, dus moet ie wel beter zijn dan enen die uit de eigen jeugd komt...  ::)
NOT!!!
Bij mijn weten heeft niemand dat gezegd hier.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 07 : 14/09/2019 - 20.00u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: september 16, 2019, 08:59:00 pm »
ik heb s gezegd dat Ewoud op basis van zijn matige voorbereiding en slechte wedstrijd tegen Standard misschien wel minder zou spelen dit jaar.
als ik hem dan nu zie spelen zit ik er graag s naast