Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155435 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #840 Gepost op: mei 29, 2013, 10:14:22 am »

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #841 Gepost op: juli 25, 2013, 10:03:43 am »
De sjarels van HNB vandaag : PSV vult uitvak Essevee meteen.  De PSV fans waren er snel bij om een ticket te kopen voor de verplaatsing naar Zulte Waregem. Het bezoekersvak dat plaats biedt aan 1625 fans was op een paar uur uitverkocht.

Nog maar eens een bewijs dat die journalistjes vandaag van alles en nog wat uit hun botten slaan en soms zelfs gewoon, dronkemanswijze, de dingen 100% omdraaien.  Wat er dus vandaag instaat ivm Malanda betekent dus misschien ook dat hij al lang terug in Waregem is ?

vandaag in Het Laatste Nieuws stond er dat er voor Malanda in Engeland "verre van" concrete interesse is.  De contacten die hij had in London waren met makelaars (van makelaars) van verschillende clubs.  De ploegen (waaronder Fulham) zouden voorlopig de boot afhouden omdat Malanda z'n contract eenzijdig heeft verbroken.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #842 Gepost op: juli 25, 2013, 10:58:24 am »
Ik wens hem dan ook een carri?re aan den band toe, met zulke manieren!

13 april 1951

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #843 Gepost op: augustus 05, 2013, 06:40:26 pm »
Citaat
Geen slechte communicatie, wel een slecht akkoord
We willen best geloven dat Patrick Decuyper het beste voorheeft met Zulte Waregem. Dat de CEO er alles aan wilde doen om Thorgan Hazard en Junior Malanda voor de club te behouden. Na het verhaal met de stamnummers had Decuyper wel wat goed te maken bij de supporters en hij is er deze zomer ook ingevlogen.

Uit menselijk standpunt is het een beetje tragisch dat alle inspanningen van Decuyper zich tegen hem hebben gekeerd. Maar in zijn functie als clubleider mag hij daar ook op afgerekend worden. Ik hoorde dit weekend regelmatig zeggen dat het aanvoerdersverhaal bij Zulte Waregem zo?n omvang had gekregen door een slechte communicatie. Kan iemand dan zeggen hoe een slechte, net niet ridicule overeenkomst dan wel goed gecommuniceerd kan worden? Het is, alle verhoudingen in acht genomen, zoals het meedelen van een ontslag: daar bestaan geen goede manieren voor, het enige wat je kan doen is het niet nog erger maken.

Zulte Waregem heeft dat wel degelijk geprobeerd. Door donderdagavond om 23.41 uur achteloos een persbericht over de aanvoerderswissel rond te sturen. De krantenredacties zijn al over de deadline en ook de websites zijn niet meer zo actief. Zo kon het de volgende dag tussen de plooien vallen. Niet dus. Bij simpele navraag bleek het om slechte afspraken te gaan, omwille van de timing maar ook en vooral omwille van de inhoud.

Sportieve eisen stellen bij een transfer is not done. Het getuigt van weinig zelfvertrouwen en vooral als het door een makelaar wordt ge?ist, is het verwerpelijk dat er wordt op ingegaan door een clubbestuur. In de afspraken werd er zelfs al niet meer van uit gegaan dat de pas 20-jarige Hazard wel eens een terugval zou kunnen kennen nadat hij ons vorig seizoen verraste. Nee, hij moest centraal spelen, het nummer tien ?n de aanvoerdersband krijgen. Tja. Als je met die argumenten een speler aan je club moet binden, vragen we ons af hoe zwaar de financi?le opofferingen niet wogen om Hazard van RC Genk en Anderlecht te doen afzien. En of Zulte Waregem dat wel aankan. We kunnen ons al afvragen welke eisen Malanda heeft gesteld voor zijn terugkeer.

Patrick Decuyper, Jonge Ondernemer van het Jaar in 2010, krijgt nu de hoon van de eigen supporters over zich heen. Veel misstappen kan hij zich niet meer veroorloven of hij wordt de zoveelste maatschappelijk geslaagde veertigplusser die beschadigd en uiteindelijk geliquideerd wordt na een mislukt voetbalavontuur.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #844 Gepost op: augustus 20, 2013, 08:22:00 am »

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #845 Gepost op: augustus 20, 2013, 11:47:45 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130819_00698470

Spijtig dat de vraag niet werd gesteld: Waarom was de aanvoerdersband een vereiste om terug te komen, wetende dat dit ten koste is van iemand als De fauw, die een geboren kapitein is?

Maar ja, dan zou hij geen interviews meer mogen geven aan deze journalist waarschijnlijk van mijnheer Bico.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #846 Gepost op: augustus 20, 2013, 12:14:53 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130819_00698470

Spijtig dat de vraag niet werd gesteld: Waarom was de aanvoerdersband een vereiste om terug te komen, wetende dat dit ten koste is van iemand als De fauw, die een geboren kapitein is?

Maar ja, dan zou hij geen interviews meer mogen geven aan deze journalist waarschijnlijk van mijnheer Bico.

om de transfer prijs te verhogen zodat bico bij een eventuele transfer meer centjes kan krijgen

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #847 Gepost op: augustus 20, 2013, 12:57:43 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130819_00698470

Spijtig dat de vraag niet werd gesteld: Waarom was de aanvoerdersband een vereiste om terug te komen, wetende dat dit ten koste is van iemand als De fauw, die een geboren kapitein is?

Maar ja, dan zou hij geen interviews meer mogen geven aan deze journalist waarschijnlijk van mijnheer Bico.

om de transfer prijs te verhogen zodat bico bij een eventuele transfer meer centjes kan krijgen

Ik ken de offici?le uitleg, maar ik zou in feite willen weten of de mens Hazard dit zelf wou of dit enkel Bico zijn eis was. Waarom hij achter de rug van De fauw de band wou opeisen terwijl ze toch een goeie band hebben. En waarom hij de prijs wil opdrijven van een transfer, heeft hij dan geen ambitie om het bij Chelsea te maken?

Zijn vragen die ik zou stellen, maar ik ben dan ook geen journalist.



Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #848 Gepost op: oktober 04, 2013, 11:37:12 am »
Iemand die het volledig interview van WN hier kan posten?

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #849 Gepost op: oktober 11, 2013, 12:53:13 pm »
Column van Ludo Vandewalle: "We moeten het doen met Alderweireld (die niet speelt bij A.Madrid) en Gillet (uit vorm) op de rechtsback, want er zijn geen alternatieven"...ik heb die man een mailtje gestuurd i.v.m. de opeenvolgende niet-selecties van onzen Davy de fauw. Hij mailde me terug dat "in deze selectie geen alternatieven" een betere woordkeuze was geweest (wat hem op zich wel siert...). Wat een feit is: er zitten weinig spelers van de Jupiler Pro League in deze kern, maar op die rechtsback is gewoon niemand rechtsback "puur sang". Davy de fauw is dit w?l!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #850 Gepost op: oktober 11, 2013, 12:54:26 pm »
Column van Ludo Vandewalle: "We moeten het doen met Alderweireld (die niet speelt bij A.Madrid) en Gillet (uit vorm) op de rechtsback, want er zijn geen alternatieven"...ik heb die man een mailtje gestuurd i.v.m. de opeenvolgende niet-selecties van onzen Davy de fauw. Hij mailde me terug dat "in deze selectie geen alternatieven" een betere woordkeuze was geweest (wat hem op zich wel siert...). Wat een feit is: er zitten weinig spelers van de Jupiler Pro League in deze kern, maar op die rechtsback is gewoon niemand rechtsback "puur sang". Davy de fauw is dit w?l!
Sorry hoor maar Davy de Fauw is niet sterk genoeg voor die selectie. Hij had het in het begin van het seizoen toch lastig, en tegen PSV maakte hij geen goeie indruk.
SV TILL I DIE

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #851 Gepost op: oktober 11, 2013, 01:25:05 pm »
Column van Ludo Vandewalle: "We moeten het doen met Alderweireld (die niet speelt bij A.Madrid) en Gillet (uit vorm) op de rechtsback, want er zijn geen alternatieven"...ik heb die man een mailtje gestuurd i.v.m. de opeenvolgende niet-selecties van onzen Davy de fauw. Hij mailde me terug dat "in deze selectie geen alternatieven" een betere woordkeuze was geweest (wat hem op zich wel siert...). Wat een feit is: er zitten weinig spelers van de Jupiler Pro League in deze kern, maar op die rechtsback is gewoon niemand rechtsback "puur sang". Davy de fauw is dit w?l!
Sorry hoor maar Davy de Fauw is niet sterk genoeg voor die selectie. Hij had het in het begin van het seizoen toch lastig, en tegen PSV maakte hij geen goeie indruk.

Davy De fauw is een hele goeie rechtsback voor Zulte Waregem maar bij de Rode Duivels, sorry dat is een trap te hoog.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #852 Gepost op: oktober 11, 2013, 03:34:00 pm »
De fauw niet dus maar Gillet,Ciman of Vandamme zijn dan wel goed genoeg ofwat ?
« Laatst bewerkt op: oktober 11, 2013, 03:35:51 pm door fozie »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #853 Gepost op: oktober 11, 2013, 05:25:59 pm »
De fauw niet dus maar Gillet,Ciman of Vandamme zijn dan wel goed genoeg ofwat ?

Heb ik niet gezegd. Pas op, vond Gillet echt wel nog redelijke matchen spelen met de Belgen maar nu bij RSCA is het een grote ramp. Ciman is wel niet zo slecht als iedereen denkt. En Van Damme is ook geen duts en is vooral linksback..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #854 Gepost op: oktober 12, 2013, 11:58:37 am »
De fauw niet dus maar Gillet,Ciman of Vandamme zijn dan wel goed genoeg ofwat ?

Heb ik niet gezegd. Pas op, vond Gillet echt wel nog redelijke matchen spelen met de Belgen maar nu bij RSCA is het een grote ramp. Ciman is wel niet zo slecht als iedereen denkt. En Van Damme is ook geen duts en is vooral linksback..
Inderdaad, Cimin is wel sterk bezig hoor! En Van Damme heeft een uitstraling, met hem kun je oorlog maken. De fauw is nog een trapje lager dan die 2.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #855 Gepost op: oktober 12, 2013, 11:58:50 am »
Ciman verdient op dit moment zijn selectie wel hoor.
Speelt gewoon sterk bij Standard, maar er zijn idd momenten geweest, zoals vorig seizoen, dat ik ook niet snapte dat hij erbij zat.


Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #856 Gepost op: oktober 12, 2013, 01:24:40 pm »
Eigenlijk is het vrij simpel. Ciman werd er indertijd door Georges Leekens bijgeroepen en speelde onder hem ook heel wat wedstrijden. Reden hiervoor? Leekens herontdekte Ciman bij KV Kortrijk in het seizoen 09-10 nadat Ciman werd weggehoond bij Club Brugge.
Op den duur zei iedereen: "Tja, Leekens heeft weer zijn vriendje Ciman opgeroepen hoor!" (dacht ik ook hoor).
Maar laat ons eens heel eerlijk zijn. Benteke werd ook opgeroepen toen EN GEEN KAT DIE WIST WAAROM. Zat toen bij Kortrijk en zelfs bij KV Mechelen. Was ook zogezegd een vriendje van Leekens. En ik deelde ook to?n die mening.
Maar soit, laat ons bij Ciman blijven. Die was vaste man in de kern bij Leekens en Wilmots heeft dat niet meer veranderd. Punt. Waarom? Tschijnt dat die goed is voor de sfeer.  ::)

Er zitten er daar een paar in de kern bij de Duivels die iedere dag op hun blote knietjes God mogen bedanken dat ze deel mogen uitmaken van de kern.
Ik denk aan Ciman. Ik denk aan Van Damme. Ik denk aan Simons en ik denk vooral aan Guillaume Gillet.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #857 Gepost op: oktober 13, 2013, 12:53:52 pm »
Simons en Ciman zitten bij de kern omdat ze een aanvaardbaar niveau halen om de groep aan te vullen, omdat ze weten dat ze alleen maar de bank gaan warm houden en omdat ze nooit gaan zagen of klagen in de pers of in de groep omtrent hun positie.

Vooral dat laatste is belangrijk dank ik voor Wilmots. Hij heeft zelf het WK meegemaakt met de Weber - Degryze affaire, gaat de groep van de laatste 2 jaar die goed samenhangt niet meer wijzigen..

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #858 Gepost op: oktober 13, 2013, 01:37:41 pm »
Simons en Ciman zitten bij de kern omdat ze een aanvaardbaar niveau halen om de groep aan te vullen, omdat ze weten dat ze alleen maar de bank gaan warm houden en omdat ze nooit gaan zagen of klagen in de pers of in de groep omtrent hun positie.

Vooral dat laatste is belangrijk dank ik voor Wilmots. Hij heeft zelf het WK meegemaakt met de Weber - Degryze affaire, gaat de groep van de laatste 2 jaar die goed samenhangt niet meer wijzigen..

Ivm dat klagen en zagen heb je gelijk, maar vergeet vooral niet dat Ciman en vooral Simons onder Georges Leekens vaste pionnen waren in de kern ?n ook in de basiself.
Wilmots houdt van standvastigheid en wil niet te veel verschuiven met zijn kern. Daarom hield hij er ook Simons en Ciman bij.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #859 Gepost op: oktober 14, 2013, 09:30:57 am »
wilmots zal inderdaad weinig of niet meer veranderen aan de kern. of het moeten spelers zijn die vanaf nu plots enorm goed gaan spelen, of kernspelers bij de duivels die maanden weinig of niet meer spelen (maw die zullen dan maar moeten zien dat ze tegen de winsterstop of spelen, of uitgeleend worden ) ...