Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155962 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #740 Gepost op: november 10, 2011, 01:07:36 pm »
dury terug komen? keep on dreaming :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #741 Gepost op: november 10, 2011, 02:15:02 pm »
dury terug komen? keep on dreaming :)

De meeste dromen zijn bedrog, behalve als het over WN en FD gaat !  Meer nieuws op 27.11.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #742 Gepost op: november 10, 2011, 05:00:30 pm »
dury terug komen? keep on dreaming :)

De meeste dromen zijn bedrog, behalve als het over WN en FD gaat !  Meer nieuws op 27.11.

das zo ne belachelijke post h?. Ik zeg nie dat je ongelijk hebt. Maar zeg dan liever niets dan de helft van het verhaal

Offline swinny

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #743 Gepost op: november 10, 2011, 05:35:37 pm »


das zo ne belachelijke post h?. Ik zeg nie dat je ongelijk hebt. Maar zeg dan liever niets dan de helft van het verhaal
[/quote]

Da's gewoon de dag na de 2 wedstrijden waarvan sprake om te evalueren, meer niet...  Zo kan je natuurlijk iedereen op zijn paard zetten (en in Waregem is dat geen probleem...)

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #744 Gepost op: november 11, 2011, 09:40:08 am »
dury terug komen? keep on dreaming :)

De meeste dromen zijn bedrog, behalve als het over WN en FD gaat !  Meer nieuws op 27.11.
Ze gaan Jong Zulte overnemen?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #745 Gepost op: november 13, 2011, 12:34:57 am »
er doen in waregem blijkbaar al geruchten de ronde dat w.n het zou afbollen en dus nog meer (of alle) macht rond pdc en zijn mannen zou komen ... nu ja waregem en geruchten we kunnen er wat van  :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #746 Gepost op: november 13, 2011, 06:25:47 am »
er doen in waregem blijkbaar al geruchten de ronde dat w.n het zou afbollen en dus nog meer (of alle) macht rond pdc en zijn mannen zou komen ... nu ja waregem en geruchten we kunnen er wat van  :)

Ik zou maar niet al te denigrerend doen over onze voorzitter.  Als ook hij het schip verlaat, vrees ik het ergste !

Boer Boerie

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #747 Gepost op: november 13, 2011, 07:22:22 am »
WN heeft al minder macht.
Alle beslissingen die genomen worden
moeten ni meer door WN goedgekeurd worden.
WN is lijk de koning van Belgie, nul macht

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #748 Gepost op: november 18, 2011, 04:32:17 pm »
WAREGEM - Zulte Waregem gaat morgen tegen KV Mechelen op puntenjacht. Essevee moet na de interlandonderbreking drie punten pakken Achter De Kazerne om de degradatiezone te ontlopen. 'We moeten geduldiger worden', zegt coach Darije Kalezic.

Zulte Waregem gebruikte de voorbije twee weken om een oefenwedstrijd in te lassen tegen het Nederlandse NAC. Met succes, want Essevee ging met 0-3 winnen in Breda na doelpunten van Matton en twee keer Mar?val.

Een overwinning op verplaatsing: daar kon de fusieclub in de competitie dit seizoen nog niet van genieten. Nochtans zou die meer dan welgekomen zijn. Na een teleurstellende 3 op 15 is Zulte Waregem in de rangschikking beland op de weinig benijdenswaardige veertiende stek, net boven de plaatsen die twee teams na dertig speeldagen verwijzen naar de Play-offs tegen de degradatie.

Tegen KV Mechelen, dat twee puntjes meer heeft dan Zulte Waregem, is winst bijna een must. Zeker omdat er met Oud-Heverlee Leuven en Lierse nog twee rechtstreekse concurrenten een onderling duel uitvechten op zaterdagavond. Bij winst tegen Mechelen schuift Zulte Waregem minstens twee plaatsen op, bij verlies moet naar onder gekeken worden.

Er werd in Waregem veel meer verwacht van dit seizoen, maar de nieuwe coach Darije Kalezic wanhoopt nog niet. 'Vergeet niet dat we dit seizoen toch al veel goede wedstrijden gespeeld hebben', zegt de Bosnische trainer. 'Tegen Oud-Heverlee Leuven, tegen Lokeren, tegen Gent, tegen Club Brugge: dat was telkens goed.'

Maar de punten ontbraken vaak. 'Als ik een evaluatie maak na dertien wedstrijden, dan is de vaststelling dat we vaak in een situatie van ??n tegen ??n komen, maar dat we daar te weinig rendement en effici?ntie uit halen', aldus Kalezic. 'We moeten geduldiger worden als team. Als het niet lukt in de eerste zeventig minuten, dan hebben we erna nog altijd twintig minuten waarin het kan gebeuren. We zijn er als team al in gegroeid. Iedereen werkt heel hard en dat maakt me tevreden. Maar we blijven niet bij de pakken zitten. We zoeken verder naar oplossingen.'

In die zoektocht schoof Kalezic aanvoerder Mar?val een rij hoger: van de verdediging naar het middenveld :) ;). 'Met Mar?val erbij op het middenveld hebben we nieuwe perspectieven. Door blessures en schorsingen hebben we dit seizoen nog geen enkele keer met dezelfde elf kunnen starten.'

Tegen KV Mechelen zal Habib Habibou er alvast niet bij zijn. De aanvaller werd om disciplinaire redenen even teruggezet naar de B-kern.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #749 Gepost op: november 21, 2011, 08:25:51 am »
Citaat
Nieuws
JUPILER PRO LEAGUE KV MECHELEN - ZULTE WAREGEM 1-1
Essevee-coach Darije Kalezic: 'Tevreden met strijdlust'

WAREGEM - Zulte Waregem kwam tegen KV Mechelen tegen de gang van het spel in op voorsprong na een strafschopgoal van Mar?val, maar moest die voorsprong alsnog prijsgeven. Coach Darije Kalezic toont zich tevreden over de strijdlust die zijn ploeg aan de dag legde.

Essevee leek met zijn numerieke meerderheid en een 0-1 voorsprong zijn schaapjes op het droge te hebben, maar moest alsnog vrede nemen met een gevleid gelijkspel. Julien Gorius wiste met een omgezette elfmeter de openingstreffer van R?mi Marveval uit. Trainer Darije Kalezic kon na de wedstrijd best leven met het 1-1 gelijkspel. 'Het was een hectische wedstrijd. Wij wisten dat het hier een heksenketel kan zijn waar het aardig kan spoken. Bovendien troffen we een tegenstrever die de drie punten zocht. Mijn team heeft echter ongelooflijk hard geknokt. Dit team wil vooruit en dat geeft me een goed gevoel.'

Toch gaf de Bosni?r toe dat zijn team t? weinig deed met het mannetje meer na de vroege uitsluiting van Abdul-Yakuni Iddi. 'We konden onze numerieke meerderheid niet uitdrukken in dominantie, hoewel we ??n goede mogelijkheid cre?erden. Met de inbreng van Maazou trachtte ik na de rust meer druk naar voren te zetten. Dat resulteerde in een voorsprong, maar jammer genoeg slikken we nadien nog een rode kaart en een strafschopdoelpunt. Ik had een voorgevoel dat dit zo'n wedstrijd was waar zulke zaken konden gebeuren. Daarin moeten we nog stappen zetten.'

De Essevee-coach erkende ook dat Malinwa de gevaarlijkste ploeg was, maar gaf zijn spelers een pluim voor de strijdlust die ze toonden. 'KV Mechelen cre?erde geen honderd procent doelkansen, al geef ik wel toe dat zij de gevaarlijkste ploeg waren. Het is geen geheim dat effici?ntie niet ons sterkste punt is. Mijn team heeft echter wel strijd geleverd. Van de eerste tot de laatste minuut hebben ze ervoor geknokt. Dat stemt me tevreden', besluit Darije Kalezic.

Zever, gezever!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #750 Gepost op: november 21, 2011, 10:34:32 am »
Mareval, Delaplace, Naessens, Sivakov, De Fauw toonden voor mij toch ook strijdlust...
En veel kansen gaven we niet weg toch?

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #751 Gepost op: november 21, 2011, 12:23:20 pm »
Mareval, Delaplace, Naessens, Sivakov, De Fauw toonden voor mij toch ook strijdlust...
En veel kansen gaven we niet weg toch?
Ah nee, met 11 tegen 10...

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #752 Gepost op: november 26, 2011, 11:15:10 am »
Vandaag veel aandacht voor essevee in het nieuwsblad! Intervieuw van 2 pagina's met onze voorzitter, PDC en gillhaus en een intervieuw met Stijn Meert waaruit duidelijk blijkt dat Stijntje nog altijd een esseveeboy is! Hij heeft ons trouwens 3-1 gewonnen vanavond!

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #753 Gepost op: november 26, 2011, 01:37:46 pm »
na het lezen van het artikel in het nieuwsblad is mijn gevoel nog versterkt dat het project Decuyper een luchtbel is en dat de man gevaarlijk is voor de club.  hij heeft het in ieder geval goed bekeken, voor zichzelf dan en niet voor de club.  de yu card is naar mijn bescheiden mening gewoon bullshit, pardon my french, een initiatief dat op een reeds overgesatureerde markt geen groot succes is of zal worden.  nadat het slecht ging met Enfinity, in die mate dat de sponsorafspraken niet meer konden worden nageleefd, werd iets nieuws gevonden in de vorm van yu-card. en wat blijkt nu, goed gezien van lepe patrick, yu-card betaalt de club nu een commissie (sponsoring dus) op basis van de jaaromzet. daar zakt uw broekt toch van af?????? hoeveel omzet / klanten heeft de yu-card al? en daar krijgt de club dan een percentage op? succes met de budgetverhogingen.  svzw was een club die gekend stond omwille van het gezond boerenverstand (neen, geen poging tot flauw mopje) maar nu vrees ik het ergste.  Ik haal hier geen leedvermaak uit voor alle duidelijkheid.  Ik ben een kritische mens, ik ben ook kritisch ten opzichte van mijn eigen team (kvk heeft ook weer goeie punten gescoord met een aantal ontslagen deze week, triest) maar ik zou toch als svzw supporter niet 100% gerust zijn na het lezen van dergelijk artikel.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #754 Gepost op: november 26, 2011, 02:55:35 pm »
na het lezen van het artikel in het nieuwsblad is mijn gevoel nog versterkt dat het project Decuyper een luchtbel is en dat de man gevaarlijk is voor de club.  hij heeft het in ieder geval goed bekeken, voor zichzelf dan en niet voor de club.  de yu card is naar mijn bescheiden mening gewoon bullshit, pardon my french, een initiatief dat op een reeds overgesatureerde markt geen groot succes is of zal worden.  nadat het slecht ging met Enfinity, in die mate dat de sponsorafspraken niet meer konden worden nageleefd, werd iets nieuws gevonden in de vorm van yu-card. en wat blijkt nu, goed gezien van lepe patrick, yu-card betaalt de club nu een commissie (sponsoring dus) op basis van de jaaromzet. daar zakt uw broekt toch van af?????? hoeveel omzet / klanten heeft de yu-card al? en daar krijgt de club dan een percentage op? succes met de budgetverhogingen.  svzw was een club die gekend stond omwille van het gezond boerenverstand (neen, geen poging tot flauw mopje) maar nu vrees ik het ergste.  Ik haal hier geen leedvermaak uit voor alle duidelijkheid.  Ik ben een kritische mens, ik ben ook kritisch ten opzichte van mijn eigen team (kvk heeft ook weer goeie punten gescoord met een aantal ontslagen deze week, triest) maar ik zou toch als svzw supporter niet 100% gerust zijn na het lezen van dergelijk artikel.

Ik deel volledig je mening. Ik ben allesbehalve tevreden met wat er het afgelopen jaar met onze ploeg gebeurd is. Waarom laat Willy Naessens dit toe? Hij is toch slimmer dan dat!?

Rik de Flik

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #755 Gepost op: november 26, 2011, 03:55:33 pm »
Nooit gedacht dat ik het zou moeten zeggen, maar de kvk supporter heeft gelijk gvd!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #756 Gepost op: november 26, 2011, 10:32:34 pm »
Ik, en enkele anderen hebben PDC altijd al ne lepe vos gevonden, nen echte klootzak maw.

Maarja, wij werden dan weer afgeschilderd als dwaze gasten en zeikers.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #757 Gepost op: december 02, 2011, 07:50:47 pm »
Vandaag Vandenbempt in het Nieuwsblad over Essevee  ???

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #758 Gepost op: december 03, 2011, 01:00:24 pm »
Vandaag Vandenbempt in het Nieuwsblad over Essevee  ???

wss hetzelfde als in de standaard.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #759 Gepost op: december 19, 2011, 10:42:09 am »
Citaat
Zo gaat Zulte Waregem naar tweede klasse


Toen Patrick Decuyper in het begin van dit kalenderjaar aantrad als afgevaardigd bestuurder van Zulte Waregem lanceerde hij zichzelf met straffe uitspraken in een baan langs sterren en planeten. Met een retoriek die bol stond van dure woorden als 'professionalisme', 'Champions League in drie jaar' en 'commerci?le optimalisering' werd er meteen een breuk geforceerd met het verleden van Essevee. Zulte Waregem, op zijn best als die vervelende underdog uit de provincie, diende te gaan meestrijden om de plaatsen ??n tot vier. De club moest hogerop en daar zou Patrick Decuyper voor zorgen. Zo zeker was hij van zichzelf dat hij zich zonder ook maar een greintje ervaring op het hoogste niveau meteen ook maar sportief directeur werd.
Er is van de grote beloften niks in huis gekomen. Dat hoefde ook niet meteen want Rome is evenmin in ??n dag gebouwd. Maar de situatie waar de club nu is in verzeild? Goed dat Frank De Bleeckere zaterdag in het Regenboogstadion zijn afscheid vierde, anders was pas echt duidelijk geworden hoe diep de eens zo bruisende club is gezakt. Zulte Waregem staat op twee punten van een degradatieplaats.

Patrick Decuyper is als medeoprichter van het zonne- en windenergiebedrijf Enfinity alweer een geslaagde zakenman die zich aan het voetbal vertilt. Er is niks mis met ambitie maar er moet ook een basis voor zijn. Als zelfs in de succesperiodes van Danny Veyt en Philippe Desmet, of die van Hendrie Kr?zen en Florian Urban, of die onder Francky Dury, met moeite het stadion volliep kunnen kreten als 'over drie jaar in de Champions League' worden gerangschikt onder commerci?le prietpraat om sponsors te lokken.

Decuyper heeft heel het kader van de club in enkele maanden vernieuwd. Waardevolle mensen werden bedankt. Hij deed veel transfers, spijtig genoeg bijna allemaal voor de lange termijn. Als er snel niks verandert, gaan die jongens voor de titel in tweede klasse moeten spelen. Zonder Moussa Maazou want hij is in de Jupiler League de miskoop van het jaar. Decuyper stelde te hoge, onhaalbare ambities. Hij gooide de ervaring van trainer Hugo Broos, die de club na de gewenningsperiode na Francky Dury weer in rustige banen had geleid, zomaar overboord. De nieuwe trainer Darije Kalezic was een topper. De ster van de vriend van Guus Hiddink is intussen flink getaand.

Decuyper maakte bijna alle fouten van een beginneling. Er rest er hem nog ??n: de trainer de schuld geven en de drie maanden geleden door hem bewierookte coach ontslaan.