Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155961 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #160 Gepost op: oktober 08, 2007, 07:02:22 pm »
Ze mogen hem kopen, maar ik wil eerst iets zien van hem. Eerst eens komen spelen bij sv.
mvg thierske
ge moet nie iedere keer groetjes of u naam achter ne post zetten ze :P
Over die van 4e klasse : gewoon binnenhalen :)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #161 Gepost op: oktober 08, 2007, 07:30:48 pm »
Een speler van 4de zal inderdaad niets kosten en stel dat hij op niets uitdraait, kunnen we hem altijd nog verkopen. Hij zal normlaal gezien zowiezo duurder zijn als hij bij Zulte Waregem al heeft gespeeld h?. Zie maar met Salou. Die is top bij ons en was eind vorig jaar zogezegd veel meer waard ondanks het feit dat hij het hele seizoen niet gespeeld had.
Ik zou zeggen dat ze het gokje mogen wagen alhoewel ik het niet eens een gokje durf noemen.

Idd er zit werkelijk talent in 3? en 4? klasse, het moet een beetje meezitten ook h?, goede scouts zijn een rijkdom.
Aad de Mos heeft destijds Dosunmu ontdekt bij Verbroedering Denderhoutem voor KV Mechelen en deze hebben er toch een mooie frank aan overgehouden .

was nu ook nie zo moeilijk om hem op het spoor te komen e... Iemand die veel scoort in de lagere klasses trekt nu eenmaal de aandacht van de scouts van andere clubs ;) Zo kan ik u ook een lijstje geven ze :)

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #162 Gepost op: oktober 22, 2007, 12:36:42 pm »
Geert De Vlieger       6
Frederic Dindeleux    4
Karel D'Haene          4
Loris Reina              5 
Bart Van Zundert     5
Nathan D'Haemers    4
Stijn Meert             6
Ludwin Van Nieuwenhuyze    5 
Mathieu Verschuere  5 
Nikica Jelavic          5
Tim Matthys           7
Leandrinho Barrios    6
Jonas Vandermarliere   ( te kort gespeelt)
 
 


Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #163 Gepost op: oktober 22, 2007, 02:07:29 pm »
vandaag: reportage van +-1 pagina over onze pr-manager!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #164 Gepost op: oktober 22, 2007, 07:59:38 pm »
voor de geinteresseerden het artikel staat op :

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=EG1IVUON

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #165 Gepost op: oktober 22, 2007, 08:07:21 pm »
als ze van mij meer sponsors kan naar waregem halen die anders zonder haar niet zouden komen, dan ze geld kost (lonen , premies) is het voor mij al goed , vraag is natuurlijk hoe ze dat kunnen uitrekenen.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #166 Gepost op: oktober 23, 2007, 08:10:09 am »
yep, ook gelezen.  Ik vrees, met alle respect voor de madammeke, dat ze den Essevee niet al te veel zal kunnen bijbrengen.  Enfin, ik hoop dak verkeerd ben h?...

Aan haar om het tegendeel te bewijzen. Ik heb er wel vertrouwen in.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #167 Gepost op: oktober 23, 2007, 12:40:22 pm »
Ik denk dat dat Madammeke veel kan bijbregen voor ons SVZW.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #168 Gepost op: oktober 24, 2007, 10:17:01 am »
zal ik eens met wat argumenten pro afkomen. bekijk eens het resultaat dat haar vorige werkgever haalt, niet mals denk ik! bovendien kan ze sponsors aantrekken uit andere regio's. en dan heb ik het nog nie over vrouwelijke charmes in da mannenvoetbalwereldje... lol

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #169 Gepost op: november 15, 2007, 06:48:18 pm »
Geert De Vlieger staat onder druk met Zulte Waregem
'Thuiszege nodig voor goed gevoel'

Na de ??n op negen is de druk op Zulte Waregem vanavond groot. 'Pas over drie weken staat er opnieuw competitievoetbal op de kalender. Daarom is winnen van Moeskroen heel belangrijk', zegt doelman Geert De Vlieger.

Met elf punten uit vijf matchen spoelde Zulte Waregem de mislukte competitiestart weg, maar de jongste weken is het vet van de soep. Vijf partijen leverden maar vier punten op. Op verplaatsing verloor Essevee zelfs drie keer op rij.

'Door de hele slechte resultaten op verplaatsing leggen we voor elke thuismatch veel druk op onszelf', zegt Geert De Vlieger. 'Tegen Moeskroen is het niet anders, zeker niet omdat er straks een vrij weekend volgt en dan een bekermatch. We blijven dus drie weken verstoken van competitievoetbal. Om die periode met een goed gevoel te kunnen ingaan, moeten we winnen. Moeskroen wordt een harde noot, hun tweede helft tegen Standard was heel goed. Wij moeten ons optrekken aan de prima prestatie op Club Brugge, ??n van onze betere matchen buitenshuis. Kunnen we die lijn doortrekken, dan volgen de punten automatisch.'

Door een blessure miste Geert De Vlieger twee matchen, maar voor het overige keept hij een prima seizoen. Beter dan vorig jaar toen de concurrentie met Pieter Merlier zwaar was en hij niet de onbetwistbare nummer ??n was.

'Mijn prestaties leden niet onder de concurrentie, ik ben oud genoeg om me daar overheen te zetten', reageert de doelman. 'Het waren vooral blessures die me uit mijn gewone doen haalden. Ik was maanden out en dan is het bijna onmogelijk om het niveau terug op te pikken. Nu heb ik een zeer goede voorbereiding achter de rug en loopt alles perfect, op die kleine blessure na. Ik haal het niveau dat ik wil halen, ik kan de nieuwe jongens meetrekken. Nog een seizoen als het vorige, met alle fysieke ongemakken, wil ik niet meer meemaken. Dan trek ik mijn conclusies.'

'Nu maak ik aan de winterstop de balans op. Mijn contract bij Essevee loopt eind dit seizoen af, we hebben nog tijd om te bekijken hoe het verder moet. Voel ik me eind december even goed als ik me nu voel, dan overweeg ik zeker om nog een jaartje door te gaan op het hoogste niveau.'

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #170 Gepost op: november 15, 2007, 07:53:09 pm »
Ik hoop ?cht van harte dat Geert er nog een jaartje kan bijdoen!  8)
-SVZW Forever-

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #171 Gepost op: december 04, 2007, 09:09:29 am »
Trouwens we hebben ons als supporter voorbeeldig gedragen afgelopen zaterdag. Dat blijkt uit een onderzoek dat vandaag in het nieuwsblad staat (hoeren niet toegelaten, boeren wel). Geen kwetsende spreekkoren van onzentwege. Mooi zo alleen opbouwende kritiek in het kroatisch... 8)
Drie punten bij in het klassement!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #172 Gepost op: december 04, 2007, 07:43:52 pm »
Trouwens we hebben ons als supporter voorbeeldig gedragen afgelopen zaterdag. Dat blijkt uit een onderzoek dat vandaag in het nieuwsblad staat (hoeren niet toegelaten, boeren wel). Geen kwetsende spreekkoren van onzentwege. Mooi zo alleen opbouwende kritiek in het kroatisch... 8)
Drie punten bij in het klassement!

Jij was in ieder geval niet aanwezig in het bezoekende vak!! Tot 3 x toe werd er gezongen van "les wallons c'est du '''braziliaanse topvoetballer van ac milan"..... waarschijnlijk (gelukkig) niet luid genoeg om het op de andere tribnes te horen.  Gelukkig maar want het is niet echt slim als je weet dat de scheidsrechter een Waal is........

als de scheidsrechter een waal of een vlaming is maakt niet uit h?. we speelden in het waalse charleroi , met een waalse scheidsrechter als vlaamse ploeg en we wonnen. dat is alles wat telt.


Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #173 Gepost op: december 07, 2007, 12:37:51 pm »
Het was er trouwens aan te zien dat in Charleroi een Waal floot... Opvallend veel rare beslissingen en opvallend veel geel voor vrij lichte overtredingen (als het al overtredingen waren).
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #174 Gepost op: december 07, 2007, 04:23:03 pm »
Het was er trouwens aan te zien dat in Charleroi een Waal floot... Opvallend veel rare beslissingen en opvallend veel geel voor vrij lichte overtredingen (als het al overtredingen waren).

Kvond dat hij dat zo slecht niet deed. De kaart van Sankar? vond ik msh wat over, maar voor de rest hoort ge mij niet echt klagen.

Rafa

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #175 Gepost op: december 07, 2007, 06:14:34 pm »
Het was er trouwens aan te zien dat in Charleroi een Waal floot... Opvallend veel rare beslissingen en opvallend veel geel voor vrij lichte overtredingen (als het al overtredingen waren).
Kvond dat hij dat zo slecht niet deed. De kaart van Sankar? vond ik msh wat over, maar voor de rest hoort ge mij niet echt klagen.
Gele kaart voor Meert ( denk ik ), die hij krijgt omdat de andere over de zijlijn valt ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #176 Gepost op: december 07, 2007, 07:28:10 pm »
Het was er trouwens aan te zien dat in Charleroi een Waal floot... Opvallend veel rare beslissingen en opvallend veel geel voor vrij lichte overtredingen (als het al overtredingen waren).
Kvond dat hij dat zo slecht niet deed. De kaart van Sankar? vond ik msh wat over, maar voor de rest hoort ge mij niet echt klagen.

Gele kaart voor Meert ( denk ik ), die hij krijgt omdat de andere over de zijlijn valt ?

misschien, kan het mij niet voor de geest halen, maar tkan zijn hoor...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #177 Gepost op: december 08, 2007, 06:59:14 pm »
David Triantafillidis krijgt nieuwe kans in basis van Zulte Waregem
'Ik heb de armen nooit laten zakken'

Vier maanden lang zat David Triantafillidis in de tribune om zijn ploegmaats aan te moedigen. 'Het was lastig, maar ik heb mijn mond gehouden toen ik week na week naast de achttien viel', zegt de 21-jarige verdediger, die vanavond een nieuwe kans krijgt.

David Triantafillidis heeft twee matchen in eerste klasse achter zijn naam. In het begin van het seizoen werd hij samen met Khalifa Sankar? voor de leeuwen van Standard en Cercle Brugge gegooid. Noodgedwongen, want Karel D'Haene en Fr?d?ric Dindeleux waren geblesseerd. Essevee verloor twee keer en het onervaren centrale verdedigersduo maakte geen te beste beurt. Terwijl Sankar? weer aan de oppervlakte kwam en de voorbije vier matchen in de basis stond, bleef Triantafillidis aan de kant. Enkel tegen Moeskroen kwam hij nog op het wedstrijdblad.

'Het was heel lastig om week na week naast de achttien te vallen en niet verder te komen dan wedstrijden met de beloften', zegt Tria.

'Ik heb echter mijn mondje dichtgehouden. In het verleden was dat wel eens anders, ik was vroeger veel impulsiever. Uiteindelijk keert zich dat altijd tegen je. Ik heb de voorbije maanden nooit de armen laten zakken maar ging steeds voluit op training. Ik had ook enkele gesprekken met de trainer die me zei dat ik geduld moest oefenen. Ik denk niet aan een vertrek tijdens de winterstop. Sommigen zien me al terug bij Tienen, maar voor mijn carri?re zou dat toch een stap achteruit zijn. Hier leer ik op training elke dag bij van Karel en Fr?d?ric. En er komt nog een tweede ronde. Khalifa speelde zich weer in de ploeg, dat kan mij ook lukken.'

Gevaarlijke wedstrijd

Vanavond krijgt de zoon van een Griekse vader en een Belgische moeder een nieuwe kans om zich in de gunst van trainer Dury te spelen. D'Haene en Sankar? zijn geschorst, Dindeleux en Triantafillidis zijn de meest logische vervangers.

'De trainer kan ook nog Van Nieuwenhuyze of Van Steenbrugghe een rij naar achter schuiven', houdt de 21-jarige inwoner van Wakken de boot af. 'Ik hoop uiteraard wel op een kans. Dit is voor ons een gevaarlijke wedstrijd omdat iedereen ervan uitgaat dat we winnen. Dender is echter een heel enthousiaste ploeg die door de trainerswissel een nieuw elan kreeg. En hun spitsenduo Munyaneza-Sylla is sterk. Tegen Sylla speelde ik vorig jaar nog met Tienen tegen Ronse. Een lastige tegenstander.'

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #178 Gepost op: december 24, 2007, 02:12:26 pm »
In HNB staat dat Dury en Cartier elkaar tijdens de persconferentie net niet in de armen vielen.
Zoveel lof en begrip van weerskanten, zelden gehoord onmiddelijk na een wedstrijd

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #179 Gepost op: december 24, 2007, 04:17:37 pm »
Lander Vansteenbrugghe - Zulte Waregem
'Het geluk wat aan onze zijde'

Zulte Waregem haalde tegen Brussels maar een matig niveau. De enige die er bovenuit stak, was Lander Vansteenbrugghe als gelegenheidsverdediger.

Loris had zaterdagavond een grote invloed op de ploeg van Zulte Waregem. Niet Loris Reina, maar Loris D'Haene, het zoontje van Karel D'Haene en zijn vriendin Ine. De kersverse vader werd ontslagen van zijn verplichtingen in het Regenboogstadion, waardoor Lander Vansteenbrugghe postvatte in het hart van de defensie. Meteen profileerde hij zich als leider van de verdediging en stuurde hij vooral Sankar? voortdurend bij.

'Ik had de hele voorbereiding in die positie gespeeld, ik wist dat ik het kon', klonk het na afloop zelfverzekerd bij de 21-jarige Vansteenbrugghe, die pas twee uur voor de aftrap door de trainer op de hoogte gebracht werd van zijn ongewone opdracht. 'In de eerste helft hadden we het geluk aan onze zijde en konden we de nul houden. Na de rust deed ons doelpunt de match kantelen. Ik voelde dat Brussels niet meer in staat was om terug te slaan. Er zat geen ziel, geen enthousiasme meer in die ploeg. Je hoorde ook niemand roepen tegen een ploegmaat. Wij speelden zeker geen supervoetbal, maar dat was ook niet mogelijk op dit terrein. Het belangrijkste is dat we nu met 24 punten de winterstop in kunnen.'

Voor Lander Vansteenbrugghe en enkele vrienden staat in de vakantie een trip naar Kroati? op het programma. Nieuwjaar vieren ze met Nikica Jelavic in Split. (bvw)