Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155981 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #460 Gepost op: april 21, 2009, 03:06:16 pm »
meneer CT zit hier ook op't forum ... :-)

wel dan weet hij dat het beter kon!!!
essevee till i die!!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #461 Gepost op: april 21, 2009, 07:06:28 pm »
fluts laat zich weer van zijn beste kant zien in de strondgazette hnb:
Voorzitter Joseph Allijns, die zaterdag in de tribune een klop op zijn hoofd kreeg, herhaalde na de match nog maar eens dat het bestuur het vertrouwen in iedereen blijft behouden.

waarom er in het artikel over de schade in onze stad pers? een foto bij moest van "moeders slimste" die haar "dure objecten" zomaar laat rondslingeren in haar kortriks v?hicel.... mij een raadsel. men had beter eens in de verf gezet dat het x-ste incident wellicht weer in doofpot wordt gestoken en onbestraft zal blijven voor die str...club.
het is duidelijk dat deze gazet nie anders is dan een vk-propagandablad.

daartegenover staat weer een kindsbraaf artikel over Nfor: meneer CT, ik heb nog maar 1 speler zo weten juichen tegen zijn exploeg als Nfor, toen em scoorde....

moeders slimste (wel een knap kind trouwens, alleen jammer dat ze voor kutrijk supportert  ;D ) is dan nog eens hoogst waarschijnlijk het slachtoffer geworden van 1 van de vele kutrijkse marginalen die niet met de buscombi meeging ...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #462 Gepost op: april 21, 2009, 07:14:18 pm »
fluts laat zich weer van zijn beste kant zien in de strondgazette hnb:
Voorzitter Joseph Allijns, die zaterdag in de tribune een klop op zijn hoofd kreeg, herhaalde na de match nog maar eens dat het bestuur het vertrouwen in iedereen blijft behouden.

waarom er in het artikel over de schade in onze stad pers? een foto bij moest van "moeders slimste" die haar "dure objecten" zomaar laat rondslingeren in haar kortriks v?hicel.... mij een raadsel. men had beter eens in de verf gezet dat het x-ste incident wellicht weer in doofpot wordt gestoken en onbestraft zal blijven voor die str...club.
het is duidelijk dat deze gazet nie anders is dan een vk-propagandablad.

daartegenover staat weer een kindsbraaf artikel over Nfor: meneer CT, ik heb nog maar 1 speler zo weten juichen tegen zijn exploeg als Nfor, toen em scoorde....

moeders slimste (wel een knap kind trouwens, alleen jammer dat ze voor kutrijk supportert  ;D ) is dan nog eens hoogst waarschijnlijk het slachtoffer geworden van 1 van de vele kutrijkse marginalen die niet met de buscombi meeging ...
Ik kan mis zijn, maar stond er niet in het artikel dat ze met de bussen mee was? Want anders was het waarschijnlijk in Kortrijk gebeurd dat haar gerief gestolen is. :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #463 Gepost op: april 21, 2009, 11:22:05 pm »
ze was mee met de bus, en haar spullen zijn in haar geliefde kortrijk gestolen dacht ik te hebben begrepen.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #464 Gepost op: april 22, 2009, 01:50:22 pm »
ze was mee met de bus, en haar spullen zijn in haar geliefde kortrijk gestolen dacht ik te hebben begrepen.

idd, en eigenlijk who cares??? Op verplaatsing naar tubeke is er ook een gps gestolen uit een auto van ??n van ons supporters. Dat stond toch ook nie in de gazet... .

Ze hadden beter nen grote foto van de vernielingen erop gezet, dan ierdereen kon zien voor wa een vlokske da is.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2009, 01:54:38 pm door DMQ »
essevee till i die!!!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #465 Gepost op: april 22, 2009, 03:20:26 pm »
voila tenminste 1nen die de boodschap had begrepen!

dan merk ik ook dat mijn post volledig verloren ging in de discussie over dury (in topic match kortrik)
in plaats van ons energie te verspillen tussen supporters, moet er meer reactie komen op media die ons nie zo fameus gezind zijn!

de samenvatting van sporza dit weekend over ons match, vond ik een ware verademing bvb!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #466 Gepost op: april 22, 2009, 10:04:23 pm »
ze was mee met de bus, en haar spullen zijn in haar geliefde kortrijk gestolen dacht ik te hebben begrepen.

idd, en eigenlijk who cares??? Op verplaatsing naar tubeke is er ook een gps gestolen uit een auto van ??n van ons supporters. Dat stond toch ook nie in de gazet... .

Ze hadden beter nen grote foto van de vernielingen erop gezet, dan ierdereen kon zien voor wa een vlokske da is.

da meiske werkt blijkbaar voor de gazet, en zo krijgt ze ook ne keer wat aandacht h?. maar het was inderdaad belachelijk veel aandacht voor zo een akkefietje .

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #467 Gepost op: mei 04, 2009, 07:08:41 pm »
Mooi artikel vandaag in Het Nieuwsblad

Dat we niet meer verslagen zijn in het Regenboogstadion sinds half november!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #468 Gepost op: mei 04, 2009, 07:21:55 pm »
Als we Bergen nu nog over de knie kunnen leggen, is dit wel een statistiek die er mag wezen! Rekening houdend met de zomerstop kunnen we zo'n 9-tal maanden ongeslagen zijn :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #469 Gepost op: mei 05, 2009, 12:14:34 pm »
Volgens B?l?ni vandaag in 't Nieuwsblad moest enkel Buysse rood gehad hebben bij die fase met diene Servischen hond...  :o Manmanman, wat een bende klojo's is mij dat zeg!

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #470 Gepost op: mei 05, 2009, 06:11:56 pm »
Volgens B?l?ni vandaag in 't Nieuwsblad moest enkel Buysse rood gehad hebben bij die fase met diene Servischen hond...  :o Manmanman, wat een bende klojo's is mij dat zeg!

CALIMERISSIMO !  :o

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #471 Gepost op: mei 06, 2009, 03:05:29 pm »
Doet hier iemand aan mee?
Ik heb gestemd op Franck ! Niet dat ie zal winnen, maar we kunnen maar proberen.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/wedstrijden/index.aspx?gameid=9926

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #472 Gepost op: mei 06, 2009, 03:32:05 pm »
Gestemd.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #473 Gepost op: mei 06, 2009, 03:49:16 pm »
?

+ naar enkele Essevee supporters doorgestuurd!

svzw sup

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #474 Gepost op: mei 13, 2009, 09:25:02 pm »
Doet hier iemand aan mee?
Ik heb gestemd op Franck ! Niet dat ie zal winnen, maar we kunnen maar proberen.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/wedstrijden/index.aspx?gameid=9926

nog meer mensen gevraagd.! Fracnk verdient het! ;)

Offline thaibo

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #475 Gepost op: mei 14, 2009, 09:41:57 am »
idemdito! gestemd op Franck

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #476 Gepost op: mei 19, 2009, 11:56:48 am »
Zulte Waregem en Westerlo voor titel, KV Kortrijk voor Europa League

Zo is het volgend seizoen
 

Vanaf volgend seizoen kent onze eerste klasse een heel andere ontknoping. Na de reguliere competitie volgen er binnen twaalf maanden play-offs.

Als we het nieuwe systeem toepassen op de huidige eindstand, dan krijgen we een paar vreemde gevolgen. Zo zouden volgend seizoen niet alleen Anderlecht, Standard, Club Brugge en AA Gent in tien speeldagen strijden om de titel, de Champions League en de Europa League, maar ook Zulte Waregem en Westerlo. In de tweede play-offs zou zelfs KV Kortrijk, dat zich pas op de laatste speeldag kon redden, nog kans maken op deelname aan Europees voetbal.
 (GDV)
 
Jaja..we gaan ervoor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #477 Gepost op: mei 19, 2009, 02:20:59 pm »
Zulte Waregem en Westerlo voor titel, KV Kortrijk voor Europa League

Zo is het volgend seizoen
 

Vanaf volgend seizoen kent onze eerste klasse een heel andere ontknoping. Na de reguliere competitie volgen er binnen twaalf maanden play-offs.

Als we het nieuwe systeem toepassen op de huidige eindstand, dan krijgen we een paar vreemde gevolgen. Zo zouden volgend seizoen niet alleen Anderlecht, Standard, Club Brugge en AA Gent in tien speeldagen strijden om de titel, de Champions League en de Europa League, maar ook Zulte Waregem en Westerlo. In de tweede play-offs zou zelfs KV Kortrijk, dat zich pas op de laatste speeldag kon redden, nog kans maken op deelname aan Europees voetbal.
 (GDV)
 
Jaja..we gaan ervoor.   
KVK europees???  ;D ;D ;D When hell freezes over, when pigs fly !

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #478 Gepost op: mei 19, 2009, 03:08:18 pm »
by the way nog een heel leuk artikeltje met Franky Dury:

oefenmeester fd beklemtoonde na het allerlaatste fluitsignaal het recordaantal punten en de recordplaats van zijn manschappen. Volgend seizoen moeten we de voorsprong op streekgenoten kortrijk, roeselare en moeskroen uitdiepen!

vervolgens gaat het ernog over dat dury zich hier goed voelt en totaal geen interesse had in genks avontuurtje door het project etc...

Dat we volgens hem dit seizoen misschien nog niet sterk genoeg waren om europees af te dwingen, maar door team samenhouden en twee gerichte aankopen zou het wel moeten lukken. Hij wil niet zoals gba twee belangrijke spelers kwijtgeraken losada en colman, anders slechte start!

Hij wil terug wedijveren met gent en club!

Dankzij nieuw stadion moet voorsprong op streekgenoten nog vergroten! Dury doet nogmaals oproep aan politici voor stadion!

Dan nog effe over taravel en hyland dat vraagteken blijft of hij blijft maar kans is groot!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #479 Gepost op: juni 04, 2009, 08:21:55 am »
Broer van speler Zulte Waregem doodgeschoten

De 25-jarige broer van Khaleem Hyland, de verdedigende middenvelder die afgelopen seizoen door Portsmouth werd uitgeleend aan Zulte Waregem, is zondagavond doodgeschoten bij zijn huis in Trinidad. De betreurde Kwasi Hyland zou later die avond een doopviering bijwonen. Hij praatte in afwachting op straat met wat vrienden toen hij plots werd beschoten. Volgens ??n bericht kwam Kwasi Hyland in een visbassin van een buur terecht toen hij de schutter probeerde te ontvluchten. Daar zou hij zijn doodgebloed. Volgens een andere lokale krant werd een schot in de rug hem fataal, waarna hij van een muur viel. De politie zoekt nog naar een motief, maar Kwasi Hyland zou enkele gerechtelijke dossiers tegen zich hebben lopen.

Khaleem Hyland, die vrijdag 20 wordt, verliet onmiddellijk de selectie van Trinidad en Tobago. De ploeg speelt zaterdag een WK-kwalificatiematch tegen Costa Rica, wellicht m?t Hyland.


My thoughts go out to Khaleem and his family.