Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155930 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #640 Gepost op: februari 03, 2010, 09:36:53 pm »
Vandaag denk ik, want staat nu ook op voetbalbelgie!

Inderdaad, net onder of boven het artikeltje van ons nieuw stadion :D

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #641 Gepost op: februari 04, 2010, 08:54:04 am »
Het bestuur van KVK bespreekt dit voorstel vandaag en laat pas nadien weten of het hiermee instemt. KV Kortrijk kan de toelage gebruiken omdat de club geen lening kon krijgen bij een bank voor uitgevoerde werken in het Guldensporenstadion, goed voor 411.530euro.
411.530 euro = 16.601.079 Bef  :o

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #642 Gepost op: februari 04, 2010, 12:21:58 pm »
Het bestuur van KVK bespreekt dit voorstel vandaag en laat pas nadien weten of het hiermee instemt. KV Kortrijk kan de toelage gebruiken omdat de club geen lening kon krijgen bij een bank voor uitgevoerde werken in het Guldensporenstadion, goed voor 411.530euro.
411.530 euro = 16.601.079 Bef  :o

Dat kan tellen :D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #643 Gepost op: februari 04, 2010, 12:24:11 pm »
Het bestuur van KVK bespreekt dit voorstel vandaag en laat pas nadien weten of het hiermee instemt. KV Kortrijk kan de toelage gebruiken omdat de club geen lening kon krijgen bij een bank voor uitgevoerde werken in het Guldensporenstadion, goed voor 411.530euro.
411.530 euro = 16.601.079 Bef  :o

Dat kan tellen :D

En zeker voor nen student die zich verveelt...  ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #644 Gepost op: februari 04, 2010, 12:28:46 pm »
Het bestuur van KVK bespreekt dit voorstel vandaag en laat pas nadien weten of het hiermee instemt. KV Kortrijk kan de toelage gebruiken omdat de club geen lening kon krijgen bij een bank voor uitgevoerde werken in het Guldensporenstadion, goed voor 411.530euro.
411.530 euro = 16.601.079 Bef  :o

Dat kan tellen :D

En zeker voor nen student die zich verveelt...  ;D
Ne mens moet met iets lachen in zijn vrije tijd ;). En als dat dan met K*trijk is, dan is dat mooi meegenomen.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #645 Gepost op: maart 07, 2010, 10:24:07 am »
 
Zulte Waregem kan de verrassing van Play-off 1 worden



 Germinal Beerschot
 SV Zulte Waregem
 
 

Zulte Waregem staat tegen Germinal Beerschot op de drempel van Play-off 1 en de man om de deur definitief open te bonken is Franck Berrier, een Fransman met een mening. 'Boussoufa heeft het makkelijker dan ik.'

Zo gemillimeterd als zijn assists zijn, zo afgemeten praat Franck Berrier. Bulkend van het zelfvertrouwen kiest hij de kortste weg naar doel. To the point. En het eerste doel is het halen van Play-off 1. 'De belangrijkste match krijgen we dit weekend tegen Germinal Beerschot. Als we winnen, zijn we er volgens mij', meent de 26-jarige assistenkoning. 'En volgende week volgt de match van het jaar tegen Standard. Het zou een enorme ontgoocheling zijn als we de play-offs niet halen. Vorig seizoen werden we vijfde, dit seizoen zaten we het hele jaar in de top zeven. We verdienen het, ook al wordt het nog zwaar.De jongste twee weken sloeg de stress toe. We wisten twee keer niet te winnen. Als leider van de groep praat ik met spelers zodat de stress wat wegebt. Ik heb er geen probleem mee om nu mijn verantwoordelijkheid te nemen.'

Zulte Waregem kan de scherprechter worden in Play-off 1. Er is geen 'kleine club' die de groten meer angst inboezemt.

'Ja, in het spel zijn we bij de twee, drie beste ploegen in Belgi? vind ik. De kwaliteit van ons voetbal, de balcirculatie: dat is van hoog niveau. Vandaar dat we tegen de grote ploegen steeds goed zijn. Er ligt meer ruimte en er wordt tenminste gevoetbald.'

Kan Essevee voor opschudding zorgen in Play-off 1?

'Kijk, Anderlecht wordt kampioen. Het kan twee volwaardige elftallen opstellen. Maar voor het overige is alles speelbaar. Wij kunnen de derde plaats nog pakken, misschien zelfs de tweede. Wij kunnen d? verrassing van play-off 1 worden, te meer geen enkel team mij dit seizoen imponeerde.'

Geen enkel team?

'Bwah, ik zag dit seizoen geen buitengewone ploegen. Zelfs al verloren we twee keer van Anderlecht, hier speelden ze met tien man achterin. En in Brussel volgde er ook al een gevleide zege voor hen. Het moeilijkste moment voor ons was nog de tweede helft tegen Club. In Brugge is het altijd afzien. Want als Club scoort, is er plots dat publiek dat de ploeg naar voren duwt. Club heeft nog ietwat indruk gemaakt. Anderzijds hebben we hen in Waregem de eerste twintig minuten weggespeeld. Dat was het beste wat we tot nu toe al ooit gebracht hebben.'

'In eigen huis hebben we van niemand schrik. Al onze tegenstanders kruipen achteruit, zelfs Anderlecht en Standard.Ik ben benieuwd of de Rouches dat volgende week ook zullen doen als ze moeten winnen. Misschien kunnen we voor een keer zelf op de counter spelen. (lachje)'

Tegen twee teams halen jullie dit seizoen 0 op 6. Anderlecht en Kortrijk. Is dat toeval?

'We hebben Anderlecht vorig jaar verslagen, zij hebben dit seizoen revanche genomen. Beter nu van hen verliezen dan in de play-offs. En Kortrijk speelt met veel volk achter de bal, gaat hard in de duels en loert op de counter. Die ploeg ligt ons niet bijzonder. Hetzelfde geldt voor teams als Charleroi of Roeselare: dat countervoetbal is niet ons ding. En Kortrijk doet dat heel goed maar...'

...een tactisch plan schuilt er volgens jou niet achter?

'Neen, het is de bal naar voren knallen en erachteraan. Sint-Truiden heeft Sidibe als mikpunt, Kortrijk doet het met Benteke. Neem die spelers weg en er schiet niets meer van over.Ze beschikken natuurlijk wel nog over goede spelers maar een tactiek kun je dat in mijn ogen niet noemen. Dat het werkt, is mooi voor hen maar ik betwijfel of die spelers er zoveel plezier aan beleven. In Frankrijk heb je ook ploegen die op de counter spelen maar daar zit wel een duidelijker tactisch plan achter.'

Staat de titel van assistenkoning in jouw planning?

'Niet per se. Vorig seizoen was ik met 18 assists de tweede beste passeur van Europa, na Misimovic van Hoffenheim. Dit seizoen wou ik er vijftien en ik zit aan twaalf. Tel daarbij vier goals en ik heb in 16 goals mijn aandeel. Ik wil 20 keer beslissend zijn.'

Boussoufa heeft al 13 assists. Maar ik zie je denken dat hij het een stuk makkelijker heeft.

'Dat vind ik wel. Onze coach vroeg aan een journalist: als Witsel bij Waregem zou spelen, zou hij evenveel rendement halen als Berrier? En die man kon geen antwoord geven. Dat zegt genoeg. Het is makkelijker om bij Standard of Anderlecht te spelen dan bij een kleine club. Als ik bij Anderlecht op de plaats van Boussoufa zou spelen, had ik minstens zoveel assists. Minstens, want de spitsen daar zijn veel beter. Ernest Nfor is een goeie aanvaller maar hij zit aan ??n doelpunt. Terwijl je bij Anderlecht de bal maar voor doel moet geven en Lukaku scoort wel. Bij wijze van spreken, h?.De passes van Boussoufa zijn wel tot op de millimeter precies.'

Koen L.
« Laatst bewerkt op: maart 07, 2010, 10:26:18 am door giba »

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #646 Gepost op: maart 07, 2010, 02:10:55 pm »
Wel een beetje hard voor onze spitsen, maar voor de rest loopt ie wel over van vertrouwen!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #647 Gepost op: maart 07, 2010, 02:21:57 pm »
Wel een beetje hard voor onze spitsen, maar voor de rest loopt ie wel over van vertrouwen!

Inderdaad, maar hij heeft wel gelijk. Chevalier is meer een flankspeler, maar Nfor speelt toch op de positie van bvb Lukaku. Geef Nfor de bal en ok, hij zal hem wel opvangen, maar bij de eerstvolgende duw zit hij onder het gras, Lukaku moet maar een scheet laten en alle verdedigers liggen op de grond. Berrier zijn assists zouden bij Anderlecht meer doelpunten opleveren dan hier het geval is. Combineer ons middenveld met de spitsen van Anderlecht en ge hebt een schitterend team. Zo heeft Anderlecht behalve op GBA nooit echt uitstekende matchen gespeeld, maar ze slagen er altijd in om met weinig kansen er een 2-tal binnen te trappen en er geen tegen te krijgen. Wij zijn omgekeerd. We cre?ren veel meer kansen dan Anderlecht, maar trappen er veel minder binnen en we krijgen er ook meer binnen. Combineer onze teams en ge hebt een team dat kampioen speelt ?n met champagnevoetbal.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #648 Gepost op: maart 07, 2010, 02:47:08 pm »
Lukaku is dan ook alomgekend om zijn krachtige scheten...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #649 Gepost op: maart 07, 2010, 02:56:57 pm »
Lukaku is dan ook alomgekend om zijn krachtige scheten...
Idd :)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Het Nieuwsblad - ESSEVEE - Kortrijk
« Reactie #650 Gepost op: maart 14, 2010, 09:40:05 am »
Artikel : Hugo Broos
Nieuwsblad 14/03

Gedeelte over SVZW

Om eerlijk te zijn, ik denk dat de titel zo goed als zeker voor de Brusselaars is.? Voor Europa is Standard zeker nog niet afgeschreven ?Voor de andere Europese tickets zal het wel spannend worden. Club en Gent zijn absoluut nog niet zeker. Het zal een hevige strijd worden met - zoals het er nu naar uitziet - Sint-Truiden, Kortrijk en Zulte Waregem. Zij zullen de scherprechters worden.? ?De eerste drie kunnen allemaal punten verliezen tegen deze ploegen. Dat is al gebleken in het reguliere seizoen. Zeker in de uitwedstrijden. Niemand gaat met plezier naar Stayen, het Guldensporenstadion of het Regenboogstadion.? ?Al schrijf ik Standard zeker nog niet af. Voor hen is het een must om bij de eerste zes te eindigen. Daarvoor moeten ze zondag zeker winnen tegen Zulte Waregem. Anders is het over. Europees kunnen ze zich al heel het seizoen opladen, maar in de competitie zie je dat de spelers na twee opeenvolgende titels voldaan zijn.? ?Ik heb dat zelf ook meegemaakt met Anderlecht. In de jaren ?70 speelden we drie opeenvolgende Europese finales (gewonnen in ?76 en ?78), terwijl we in de competitie geen titel konden winnen. Dat er nu van alles naar boven komt sinds B?l?ni weg is, geeft aan dat de sfeer tussen spelers en coach verziekt was. Hij had de groep blijkbaar kapot gemaakt.? Mooi dat drie kleintjes zich handhaven in top zes ?Het is straf dat STVV, Zulte en Kortrijk zich tot nu toe kunnen handhaven in de top zes. Zulte Waregem is nu duidelijk een club die de laatste jaren uitgegroeid is tot een vaste waarde in de subtop. Het is een standvastige club en heeft haar plaats daar bovenaan verdiend.? ?Franky Dury is daar nu al meer dan tien jaar trainer. Je ziet dat er een visie aanwezig is, ze doen geen gekke dingen. Eens je constant in die subtop zit, kan je af en toe eens een gooi doen naar een Europees ticket. Ze maken dit seizoen zeker kans.? Bij Kortrijk is het een ander verhaal. Bij aanvang van de competitie was het de ambitie om in eerste klasse te blijven. Maar toen het begon te lopen, zag je dat iedereen daar vertrouwen kreeg. Door die boost spelen ze nu eigenlijk boven hun stand.? ?Je moet je bij Kortrijk wel afvragen: wat met volgend jaar? Ze hebben veel spelers gehuurd en aangezien die het goed doen vertrekken die wellicht. Feit is wel dat ze financieel een mooie stap voorwaarts gaan zetten.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #651 Gepost op: maart 17, 2010, 09:55:22 am »
 Zijn droom viel maandag in duigen, want van een overstap naar de Bundesliga of de Ligue 1 is geen sprake meer voor de geblesseerde Berrier. En toch kijkt Franck de Fransman frank naar de toekomst.

Straffe gast, die Franck Berrier (26). Op een dag dat iedereen in zijn situatie lak zou hebben aan de wereld, staat de Fransman van Zulte Waregem ijzig kalm journalisten te woord. ?In goede tijden sta ik in de kranten, dan moet ik ook mijn job doen in slechte tijden', zegt hij ferm, terwijl hij zijn krukken opraapt om te poseren voor de fotograaf. Want ook al is zijn linkerknie momenteel een kapotte scharnier, die krukken hoeft hij niet. En Berrier beweert dat dat niets met trots te maken heeft. ?Volgens de dokter is het beter dat ik de knie beweeg als het kan, want dan behoud ik meer spieren.'

Beeld je in dat je pas te horen hebt gekregen dat je de volgende vijf maanden alleen de binnenkant van fitnessruimtes en zwembaden zal zien. Een droomtransfer naar Duitsland of Frankrijk ontglipt je en naar een hoofdrol in de play-offs, zeg maar de Belgische Champions League, kan je ook fluiten. Een dreun die kan tellen, maar bij Berrier zindert hij al niet meer na. Morgen gaat hij onder het mes voor een eerste artroscopie aan de linkerknie, tien dagen later volgt een tweede operatie. En dan wacht de trein der traagheid naar het herstel.

Had je zondag meteen door dat het ernstig was?

?Ik wel, maar de dokter had me gezegd dat het misschien wel zou meevallen. We wisten niet wat het was. Het gebeurde ook zo snel: ik wou draaien en krak. Er was geen contact. Ik herinner me er eigenlijk niet veel meer van. Drie keer heeft mijn knie gekraakt, maar of ik dat gehoord of gevoeld heb, dat weet ik niet eens meer. Ik werd verzorgd en ben terug op het veld gekomen om nog een vijftal minuten te spelen. Ik ben het veld nog twee keer overgestoken en heb zelfs nog een corner getrapt. Onwaarschijnlijk, h?. (lacht) Maar toen werd de pijn te erg.'

Maandag volgde het ontnuchterende nieuws: voorste kruisband gescheurd, vijf maanden out...

?Toen ik dat hoorde, was het wel een schok. Ik had geen pijn, de knie was nauwelijks gezwollen, alleen bij het stappen zijn er kleine pijnscheuten. Ik wist dus niet dat het zo ernstig was. En dan dat verdict. Er waren ploegmaats die wilden weten of het geen vergissing was. Ze geloofden het niet.'

?Maandag had ik dan ook geen zin om met iemand te praten. Ik was nooit eerder geblesseerd. Meer dan een kleinigheid waardoor ik twee dagen niet kon trainen, heb ik nog nooit gehad. En dat dit. Maar nu ik weet wat er aan de hand is, is de klap verwerkt. Mentaal sta ik sterk.'

Hoe voel je je nu?

?Het gaat.'

Dat is makkelijk gezegd.

?Neen, echt. Ik ben altijd een optimist geweest. Een blessure is niet zo erg, er zijn ergere dingen. En er zijn zoveel voetballers die een blessure oplopen en terugkeren. Waarom dan wanhopen? Ik heb al het geluk dat ik profvoetballer ben, vele anderen niet. Het zou dom zijn als ik nu het hoofd zou laten hangen. En stel dat ik nooit meer kan voetballen, dan doe ik toch iets anders? C'est la vie.'

Ik denk dat je er niet elke dag zo licht overheen zal stappen.

?Ja, er zullen moeilijke momenten komen. Een dag of twee en dat is gedaan. Dat is alleen maar een extra stimulans om zo snel mogelijk terug te keren. Ik ben echt heel sterk. Ik heb mijn vrouw aan mijn zijde, ik denk niet dat ik op een moment zal breken. Zes maanden in een carri?re is niets. Ik ga al zeker tot half mei op de club revalideren zodat ik bij mijn vrienden ben en wat plezier kan maken.'

Qua timing kon het niet slechter vallen. Jij wilde over drie maanden jouw seizoen verzilveren met een dikke transfer. Wat nu?

?De blessure heeft alles veranderd. Een transfer is nu blabla. Dat is het laatste van mijn zorgen. De verzorging van de knie primeert, de rest interesseert me niet. Ik wil eerst weer fit zijn vooraleer ik aan vertrekken denk. Ik lig nog drie jaar onder contract en de club heeft vertrouwen in mij. Op dat vlak hoef ik me niet op te jagen.'

Wat wordt jouw streefdatum?

?Half augustus. Dat is precies vijf maanden. Volgens de arts kan ik half september al op mijn huidige niveau zitten. Misschien kan ik eind juli al terug zijn, maar wordt het pas januari, dan is het ook zo.'

Ondertussen heeft Zulte Waregem nog steeds geen ticket voor Play-off 1. Zonder jou wordt het niet makkelijk zondag in Mechelen. Wat als het misgaat?

?Dat zou te veel ongeluk in een week zijn. De club verdient een plaats in de top zes. En er is de kern om mijn afwezigheid op te vangen.'

Wie kan jouw rol van foerier overnemen?

?Thomas Matton, Kevin Roelandts. Over Kevin wordt zo vaak niet gepraat, maar hij kan ook een meer dragende rol vertolken. Voor hen kan mijn blessure zelfs een extra motivatie zijn om het goed te doen tegen Mechelen. Als ik kan, rijd ik mee naar Mechelen om de ploeg te steunen...'

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #652 Gepost op: maart 17, 2010, 10:06:49 am »
Zijn droom viel maandag in duigen, want van een overstap naar de Bundesliga of de Ligue 1 is geen sprake meer voor de geblesseerde Berrier. En toch kijkt Franck de Fransman frank naar de toekomst.

Straffe gast, die Franck Berrier (26). Op een dag dat iedereen in zijn situatie lak zou hebben aan de wereld, staat de Fransman van Zulte Waregem ijzig kalm journalisten te woord. ?In goede tijden sta ik in de kranten, dan moet ik ook mijn job doen in slechte tijden', zegt hij ferm, terwijl hij zijn krukken opraapt om te poseren voor de fotograaf. Want ook al is zijn linkerknie momenteel een kapotte scharnier, die krukken hoeft hij niet. En Berrier beweert dat dat niets met trots te maken heeft. ?Volgens de dokter is het beter dat ik de knie beweeg als het kan, want dan behoud ik meer spieren.'

Beeld je in dat je pas te horen hebt gekregen dat je de volgende vijf maanden alleen de binnenkant van fitnessruimtes en zwembaden zal zien. Een droomtransfer naar Duitsland of Frankrijk ontglipt je en naar een hoofdrol in de play-offs, zeg maar de Belgische Champions League, kan je ook fluiten. Een dreun die kan tellen, maar bij Berrier zindert hij al niet meer na. Morgen gaat hij onder het mes voor een eerste artroscopie aan de linkerknie, tien dagen later volgt een tweede operatie. En dan wacht de trein der traagheid naar het herstel.

Had je zondag meteen door dat het ernstig was?

?Ik wel, maar de dokter had me gezegd dat het misschien wel zou meevallen. We wisten niet wat het was. Het gebeurde ook zo snel: ik wou draaien en krak. Er was geen contact. Ik herinner me er eigenlijk niet veel meer van. Drie keer heeft mijn knie gekraakt, maar of ik dat gehoord of gevoeld heb, dat weet ik niet eens meer. Ik werd verzorgd en ben terug op het veld gekomen om nog een vijftal minuten te spelen. Ik ben het veld nog twee keer overgestoken en heb zelfs nog een corner getrapt. Onwaarschijnlijk, h?. (lacht) Maar toen werd de pijn te erg.'

Maandag volgde het ontnuchterende nieuws: voorste kruisband gescheurd, vijf maanden out...

?Toen ik dat hoorde, was het wel een schok. Ik had geen pijn, de knie was nauwelijks gezwollen, alleen bij het stappen zijn er kleine pijnscheuten. Ik wist dus niet dat het zo ernstig was. En dan dat verdict. Er waren ploegmaats die wilden weten of het geen vergissing was. Ze geloofden het niet.'

?Maandag had ik dan ook geen zin om met iemand te praten. Ik was nooit eerder geblesseerd. Meer dan een kleinigheid waardoor ik twee dagen niet kon trainen, heb ik nog nooit gehad. En dat dit. Maar nu ik weet wat er aan de hand is, is de klap verwerkt. Mentaal sta ik sterk.'

Hoe voel je je nu?

?Het gaat.'

Dat is makkelijk gezegd.

?Neen, echt. Ik ben altijd een optimist geweest. Een blessure is niet zo erg, er zijn ergere dingen. En er zijn zoveel voetballers die een blessure oplopen en terugkeren. Waarom dan wanhopen? Ik heb al het geluk dat ik profvoetballer ben, vele anderen niet. Het zou dom zijn als ik nu het hoofd zou laten hangen. En stel dat ik nooit meer kan voetballen, dan doe ik toch iets anders? C'est la vie.'

Ik denk dat je er niet elke dag zo licht overheen zal stappen.

?Ja, er zullen moeilijke momenten komen. Een dag of twee en dat is gedaan. Dat is alleen maar een extra stimulans om zo snel mogelijk terug te keren. Ik ben echt heel sterk. Ik heb mijn vrouw aan mijn zijde, ik denk niet dat ik op een moment zal breken. Zes maanden in een carri?re is niets. Ik ga al zeker tot half mei op de club revalideren zodat ik bij mijn vrienden ben en wat plezier kan maken.'

Qua timing kon het niet slechter vallen. Jij wilde over drie maanden jouw seizoen verzilveren met een dikke transfer. Wat nu?

?De blessure heeft alles veranderd. Een transfer is nu blabla. Dat is het laatste van mijn zorgen. De verzorging van de knie primeert, de rest interesseert me niet. Ik wil eerst weer fit zijn vooraleer ik aan vertrekken denk. Ik lig nog drie jaar onder contract en de club heeft vertrouwen in mij. Op dat vlak hoef ik me niet op te jagen.'

Wat wordt jouw streefdatum?

?Half augustus. Dat is precies vijf maanden. Volgens de arts kan ik half september al op mijn huidige niveau zitten. Misschien kan ik eind juli al terug zijn, maar wordt het pas januari, dan is het ook zo.'

Ondertussen heeft Zulte Waregem nog steeds geen ticket voor Play-off 1. Zonder jou wordt het niet makkelijk zondag in Mechelen. Wat als het misgaat?

?Dat zou te veel ongeluk in een week zijn. De club verdient een plaats in de top zes. En er is de kern om mijn afwezigheid op te vangen.'

Wie kan jouw rol van foerier overnemen?

?Thomas Matton, Kevin Roelandts. Over Kevin wordt zo vaak niet gepraat, maar hij kan ook een meer dragende rol vertolken. Voor hen kan mijn blessure zelfs een extra motivatie zijn om het goed te doen tegen Mechelen. Als ik kan, rijd ik mee naar Mechelen om de ploeg te steunen...'

Wa nen klasbak!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #653 Gepost op: maart 17, 2010, 10:11:14 am »
Blijven steunen!!
Hopelijk is hij er zondag bij en kunnen we laten horen (en zien?) dat we achter onze Franck blijven staan

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #654 Gepost op: maart 17, 2010, 11:12:09 am »
Absolute klasbak, heerser!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #655 Gepost op: maart 18, 2010, 07:47:15 am »
Blijven steunen!!
Hopelijk is hij er zondag bij en kunnen we laten horen (en zien?) dat we achter onze Franck blijven staan

Ergens heb ik het 'gevoel' dat dat wel eens het geval zou kunnen zijn.  ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #656 Gepost op: maart 18, 2010, 01:05:21 pm »
Iets doet me hier terugdenken aan een huilende Tankary vijf jaar geleden... Toen speelden we kampioen trouwens ;)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #657 Gepost op: maart 18, 2010, 08:59:23 pm »
Iets doet me hier terugdenken aan een huilende Tankary vijf jaar geleden... Toen speelden we kampioen trouwens ;)

Heb vandaag identiek hetzelfde gedacht, maar ik besloot om te zwijgen en het lot niet te tarten.
Goe bezig 'wi', Wouter.  :o
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #658 Gepost op: maart 18, 2010, 09:14:46 pm »
Iets doet me hier terugdenken aan een huilende Tankary vijf jaar geleden... Toen speelden we kampioen trouwens ;)

Heb vandaag identiek hetzelfde gedacht, maar ik besloot om te zwijgen en het lot niet te tarten.
Goe bezig 'wi', Wouter.  :o

we speelden toen kampioen door zelf in ons regenboostadion te verliezen  tegen den aantwaarp ...  maar wie weet nog welke ploeg x dan won tegen ploeg y waardoor we wel kampioen werden (ik nie meer alleszins)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #659 Gepost op: maart 18, 2010, 09:16:23 pm »
was dankzij roeselare dacht ik :p