Auteur Topic: [45] DE SMET Pieter  (gelezen 2503 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
[45] DE SMET Pieter
« Gepost op: juli 25, 2016, 03:47:42 pm »
Of De Smet laten depanneren is ook nog een optie.
Maar ze gaan volgens nog wel 1 of 2 CV's aantrekken hoor. :)

De Smet, dat wordt een verhaaltje zoals Pavel Verstraete....

Heel de U19, zowel ouders als spelers, lachten zich een bult dat die opgenomen werd in de A-kern.
Ik verzin dit niet!
« Laatst bewerkt op: juli 26, 2016, 01:01:09 pm door svennay »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [45] DE SMET Pieter - speler
« Reactie #1 Gepost op: juli 26, 2016, 11:39:22 am »
De Smet, dat wordt een verhaaltje zoals Pavel Verstraete....

Heel de U19, zowel ouders als spelers, lachten zich een bult dat die opgenomen werd in de A-kern.
Ik verzin dit niet!

Ik zat net hetzelfde (Pavel Verstraete) te denken toen ik die zag opwarmen tegen NEC.

Ok, ik heb die jongen nog niet bezig gezien, ik baseer me dus enkel maar op zijn carrure en stijl.
Het zi?t er ook gewoon geen voetballer uit.
Zo'n lange jongen die met zijn kracht en lengte z'n duelletjes bij de jeugd vrij makkelijk kon winnen, maar voetballend hou ik n? al mijn hart vast.
Soit, zal wel niet veel spelen, kan me niet voorstellen dat Dury daar een basisspeler van wil maken.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [45] DE SMET Pieter - speler
« Reactie #2 Gepost op: juli 26, 2016, 11:45:51 am »
De Smet, dat wordt een verhaaltje zoals Pavel Verstraete....

Heel de U19, zowel ouders als spelers, lachten zich een bult dat die opgenomen werd in de A-kern.
Ik verzin dit niet!

jaloezie ...... veel beter kan er niet inzitten ..ze eindigden de laatste.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [45] DE SMET Pieter - speler
« Reactie #3 Gepost op: juli 26, 2016, 11:51:49 am »
jaloezie ...... veel beter kan er niet inzitten ..ze eindigden de laatste.

Mede omdat een groot deel van hun spelers naar de beloften gingen. Denk ik toch

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [45] DE SMET Pieter - speler
« Reactie #4 Gepost op: juli 26, 2016, 12:27:30 pm »
Mooi om te zien dat een jonge voetballer die (bijna) nog niemand ooit heeft zien spelen hier meteen al de grond wordt ingeboord omdat zijn voorgangers het niet gelukt is.
Als we play-off 2 spelen staan ze hier te schreeuwen om de jeugd een kans te geven en zagen ze dat Dury geen enkele jeugdspeler brengt. Krijgt er dan een de kans staan ze met getrokken messen al klaar om hem af te maken. Neem een voorbeeld aan Essikal, werd in het begin steeds de grond ingeboord. Nu hoor ik plots een groot deel van die kritieken niet meer... (ga niet zeggen dat alle kritiek onterecht is).

Geef jeugd een kans, verwacht niet dat het meteen topvoetballers zijn van het kaliber Hazard! Mensen die denken dat wij hier een type Hazard gaan kweken van bij de jeugd zijn goed mis, zo een speler is iets wat je hier maar zelden meer zal zien lopen. Jeugd moet je ook kweken en een kans geven, anders zouden ze hier beter gewoon stoppen met hun soccer academy en dergelijke want we gaan ze toch nooit zien in eerste ploeg.

En dat de andere jeugspelers met de De Smet zouden zitten lachen kan je toch ook niet serieus nemen... Zijn voorbeelden genoeg van spelers in de voetbalwereld die bij de jeugd afgeschreven werden en later topspelers zijn geworden. Mentaliteit is al even belangrijk als talent dezer dagen.