Auteur Topic: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee  (gelezen 18875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: februari 23, 2020, 01:57:59 pm »
Vrienden groepje defauw-Deschacht-bussut
En nu nog bijgekomen Bruno en vossen de oude garde
De rest moet kruipen voor deze heren
Heb het gezegd de kleedkamer is verdeeld
Geloof me er zijn brokken in de kleedkamer
Als er iemand is die geen kritiek verdient op dit seizoen, dit zijn Deschacht en Bossut.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: februari 23, 2020, 02:32:27 pm »
Kritisch zijn mag, maar sommige missen hier alle vorm van realisme. Zich voordoen als de coach van Essevee en oprecht denken het beter te weten dan wie dan ook.''met deze kern moet je beter kunnen.'' Vind je? Ik denk persoonlijk van niet. Wij staan waar we horen te staan: net buiten de top 6, en dat is prima. Volgend seizoen komt Anderlecht er weer bij dus ook dan wordt het weer enorm moeilijk, Mechelen wordt op termijn het nieuwe Antwerp. Dus dan zit je met een G7. Eens om de zoveel jaar meestrijden voor de beker, en PROBEREN om iedere jaar mee te strijden voor po1. Ik volg Fredje in zijn gedachtengang overigens wat betreft het steunen naar onze club, wat een passie!

Idd. Met deze kern moet beter want ze is de 5e best betaalde ploeg van het land. Dubbel zoveel als Charleroi en  talloze keren meer dan KVM.

Dat is pas realisme beste jongen.
Als je dus de 5de best betaalde ploeg bent, ben je meteen po1 waardig. Beste ''jongen'', U bent een geweldig voorbeeld van het ontbreken van realisme. Als De Fauw hier dus blijkbaar 600000 euro per jaar pakt, is dat een po1 speler? U kunt zelf wel antwoorden, hoop ik. Wij zijn geen po1 ploeg. Dus niet ik, maar u bent grandioos op uw bakkes gevallen dat u dacht dat wij werkelijk in po1 iets te zoeken hadden. Ik ben blij met het seizoen tot dus ver, natuurlijk teleurgesteld, maar wij hebben niks te zoeken in de top 6. 1 wedstrijd wil ik nog winnen en dat volgende week, de belangrijkste nog steeds. Fijne zondag jongen

Ik reageer op uw post "deze ploeg kan niet beter" en uw argumentatie daarachter en vooral uw rechtvaardiging daarachter. Als jouw spelersgroep gemiddeld 437.981 EUR verdient, ongeveer hetzelfde als KRC Genk, meer dan AA Gent (!!!), dubbel zoveel als Charleroi, en meer dan 3 dubbel zoveel als de spelers van KV Mechelen dan mag je altijd stellen dat deze ploeg beter kan én moet.

Met de huidige gang van zaken, kan je niets anders dan vaststellen dat er iets fundamenteels fout in de verloning deze spelersgroep zit, en dat je blijkbaar niet mag stellen dat deze "ploeg beter moet/kan".

Dat is mijn punt. En ik reageerde ironisch op uw verwijt "sommige missen hier elke vorm van realisme". Als je daar niet tegen kunt, dan moet je misschien zelf wat letten op uw woordgebruik.

Realistische vaststelling: we zitten met een groep overbetaalde pseudo-sterspelers die er in 2020 werkelijk bijna niets van bakken.

ps: ja ik was gisteren in Oostende.
Het is geen drama, zoals mogul bijvoorbeeld, dat u vindt dat we wel po1 waardig zijn. Vind ik niet. Maar u zegt precies het punt waar het aan ligt: spelers verdienen, vergeleken met hun kwaliteit, te veel. Dus daar zit fundamenteel zeker iets fout. Maar dat is een ander probleem dan het sportieve dus.
@mogul: ik vind Charleroi een betere kern hebben dan wij. Pijlsnelle flanken, snelle backs, stevig middenveld, stabiele doelman, sterk centraal duo achterin. Gecombineerd met het fanatieke publiek dat ze hebben...

Denk dat we hetzelfde bedoelen. Het is gewoon te weinig met deze overbetaalde pseudo vedetten groep.

Trouwens. De invalbeurt van Van Hecke snapte ik totaal niet. 5 min voor het einde. Je moet winnen om POI te halen. Dan steek je er toch altijd Oberlin in?

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: februari 23, 2020, 02:38:21 pm »
Kritisch zijn mag, maar sommige missen hier alle vorm van realisme. Zich voordoen als de coach van Essevee en oprecht denken het beter te weten dan wie dan ook.''met deze kern moet je beter kunnen.'' Vind je? Ik denk persoonlijk van niet. Wij staan waar we horen te staan: net buiten de top 6, en dat is prima. Volgend seizoen komt Anderlecht er weer bij dus ook dan wordt het weer enorm moeilijk, Mechelen wordt op termijn het nieuwe Antwerp. Dus dan zit je met een G7. Eens om de zoveel jaar meestrijden voor de beker, en PROBEREN om iedere jaar mee te strijden voor po1. Ik volg Fredje in zijn gedachtengang overigens wat betreft het steunen naar onze club, wat een passie!

Idd. Met deze kern moet beter want ze is de 5e best betaalde ploeg van het land. Dubbel zoveel als Charleroi en  talloze keren meer dan KVM.

Dat is pas realisme beste jongen.
Als je dus de 5de best betaalde ploeg bent, ben je meteen po1 waardig. Beste ''jongen'', U bent een geweldig voorbeeld van het ontbreken van realisme. Als De Fauw hier dus blijkbaar 600000 euro per jaar pakt, is dat een po1 speler? U kunt zelf wel antwoorden, hoop ik. Wij zijn geen po1 ploeg. Dus niet ik, maar u bent grandioos op uw bakkes gevallen dat u dacht dat wij werkelijk in po1 iets te zoeken hadden. Ik ben blij met het seizoen tot dus ver, natuurlijk teleurgesteld, maar wij hebben niks te zoeken in de top 6. 1 wedstrijd wil ik nog winnen en dat volgende week, de belangrijkste nog steeds. Fijne zondag jongen

Ik reageer op uw post "deze ploeg kan niet beter" en uw argumentatie daarachter en vooral uw rechtvaardiging daarachter. Als jouw spelersgroep gemiddeld 437.981 EUR verdient, ongeveer hetzelfde als KRC Genk, meer dan AA Gent (!!!), dubbel zoveel als Charleroi, en meer dan 3 dubbel zoveel als de spelers van KV Mechelen dan mag je altijd stellen dat deze ploeg beter kan én moet.

Met de huidige gang van zaken, kan je niets anders dan vaststellen dat er iets fundamenteels fout in de verloning deze spelersgroep zit, en dat je blijkbaar niet mag stellen dat deze "ploeg beter moet/kan".

Dat is mijn punt. En ik reageerde ironisch op uw verwijt "sommige missen hier elke vorm van realisme". Als je daar niet tegen kunt, dan moet je misschien zelf wat letten op uw woordgebruik.

Realistische vaststelling: we zitten met een groep overbetaalde pseudo-sterspelers die er in 2020 werkelijk bijna niets van bakken.

ps: ja ik was gisteren in Oostende.
Het is geen drama, zoals mogul bijvoorbeeld, dat u vindt dat we wel po1 waardig zijn. Vind ik niet. Maar u zegt precies het punt waar het aan ligt: spelers verdienen, vergeleken met hun kwaliteit, te veel. Dus daar zit fundamenteel zeker iets fout. Maar dat is een ander probleem dan het sportieve dus.
@mogul: ik vind Charleroi een betere kern hebben dan wij. Pijlsnelle flanken, snelle backs, stevig middenveld, stabiele doelman, sterk centraal duo achterin. Gecombineerd met het fanatieke publiek dat ze hebben...

Denk dat we hetzelfde bedoelen. Het is gewoon te weinig met deze overbetaalde pseudo vedetten groep.

Trouwens. De invalbeurt van Van Hecke snapte ik totaal niet. 5 min voor het einde. Je moet winnen om POI te halen. Dan steek je er toch altijd Oberlin in?
Baudry was geblesseerd.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: februari 23, 2020, 04:07:56 pm »
Kritisch zijn mag, maar sommige missen hier alle vorm van realisme. Zich voordoen als de coach van Essevee en oprecht denken het beter te weten dan wie dan ook.''met deze kern moet je beter kunnen.'' Vind je? Ik denk persoonlijk van niet. Wij staan waar we horen te staan: net buiten de top 6, en dat is prima. Volgend seizoen komt Anderlecht er weer bij dus ook dan wordt het weer enorm moeilijk, Mechelen wordt op termijn het nieuwe Antwerp. Dus dan zit je met een G7. Eens om de zoveel jaar meestrijden voor de beker, en PROBEREN om iedere jaar mee te strijden voor po1. Ik volg Fredje in zijn gedachtengang overigens wat betreft het steunen naar onze club, wat een passie!

Idd. Met deze kern moet beter want ze is de 5e best betaalde ploeg van het land. Dubbel zoveel als Charleroi en  talloze keren meer dan KVM.

Dat is pas realisme beste jongen.
Als je dus de 5de best betaalde ploeg bent, ben je meteen po1 waardig. Beste ''jongen'', U bent een geweldig voorbeeld van het ontbreken van realisme. Als De Fauw hier dus blijkbaar 600000 euro per jaar pakt, is dat een po1 speler? U kunt zelf wel antwoorden, hoop ik. Wij zijn geen po1 ploeg. Dus niet ik, maar u bent grandioos op uw bakkes gevallen dat u dacht dat wij werkelijk in po1 iets te zoeken hadden. Ik ben blij met het seizoen tot dus ver, natuurlijk teleurgesteld, maar wij hebben niks te zoeken in de top 6. 1 wedstrijd wil ik nog winnen en dat volgende week, de belangrijkste nog steeds. Fijne zondag jongen

Ik reageer op uw post "deze ploeg kan niet beter" en uw argumentatie daarachter en vooral uw rechtvaardiging daarachter. Als jouw spelersgroep gemiddeld 437.981 EUR verdient, ongeveer hetzelfde als KRC Genk, meer dan AA Gent (!!!), dubbel zoveel als Charleroi, en meer dan 3 dubbel zoveel als de spelers van KV Mechelen dan mag je altijd stellen dat deze ploeg beter kan én moet.

Met de huidige gang van zaken, kan je niets anders dan vaststellen dat er iets fundamenteels fout in de verloning deze spelersgroep zit, en dat je blijkbaar niet mag stellen dat deze "ploeg beter moet/kan".

Dat is mijn punt. En ik reageerde ironisch op uw verwijt "sommige missen hier elke vorm van realisme". Als je daar niet tegen kunt, dan moet je misschien zelf wat letten op uw woordgebruik.

Realistische vaststelling: we zitten met een groep overbetaalde pseudo-sterspelers die er in 2020 werkelijk bijna niets van bakken.

ps: ja ik was gisteren in Oostende.
Het is geen drama, zoals mogul bijvoorbeeld, dat u vindt dat we wel po1 waardig zijn. Vind ik niet. Maar u zegt precies het punt waar het aan ligt: spelers verdienen, vergeleken met hun kwaliteit, te veel. Dus daar zit fundamenteel zeker iets fout. Maar dat is een ander probleem dan het sportieve dus.
@mogul: ik vind Charleroi een betere kern hebben dan wij. Pijlsnelle flanken, snelle backs, stevig middenveld, stabiele doelman, sterk centraal duo achterin. Gecombineerd met het fanatieke publiek dat ze hebben...

Denk dat we hetzelfde bedoelen. Het is gewoon te weinig met deze overbetaalde pseudo vedetten groep.

Trouwens. De invalbeurt van Van Hecke snapte ik totaal niet. 5 min voor het einde. Je moet winnen om POI te halen. Dan steek je er toch altijd Oberlin in?
Baudry was geblesseerd.

Welja, 5 min, je gooit toch een extra aanvaller in? Oostende kroop helemaal terug. Sorry maar met Van Hecke ga je er niet plots over gaan.....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: februari 23, 2020, 05:21:30 pm »
Baudry was trouwens barslecht. had precies geen zin.
veel kansen langs beide kanten.
die van KVO soms niet te missen....
Bansen wat terug goed.
onze griek was zeker niet slecht.
zijn positiespel was beter dan die van Mensah en hij haalde veel de achterlijn (voorzetten minder).
Dury is n goeie coach maar n topclub is te hoog gegrepen....daar moet je 25-28 spelers tevreden kunnen houden.
Dury heeft maar oog voor ne speler of 15-16...rest ziet hij niet staan of ziet hij plots van ene dag op andere niet staan.
over dat loon: zelfs met de geleende spelers is onze loonlast al enkele jaren te hoog....

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: februari 23, 2020, 05:30:41 pm »
Kritisch zijn mag, maar sommige missen hier alle vorm van realisme. Zich voordoen als de coach van Essevee en oprecht denken het beter te weten dan wie dan ook.''met deze kern moet je beter kunnen.'' Vind je? Ik denk persoonlijk van niet. Wij staan waar we horen te staan: net buiten de top 6, en dat is prima. Volgend seizoen komt Anderlecht er weer bij dus ook dan wordt het weer enorm moeilijk, Mechelen wordt op termijn het nieuwe Antwerp. Dus dan zit je met een G7. Eens om de zoveel jaar meestrijden voor de beker, en PROBEREN om iedere jaar mee te strijden voor po1. Ik volg Fredje in zijn gedachtengang overigens wat betreft het steunen naar onze club, wat een passie!
als we blijven voetballen zoals de eerste ronde dan zit ge sowieso in po1
Maar vanaf cercle was het schip stuurloos
Te veel positie wissels ontevreden spelers
Goeie spelers laten vertrekken
Nieuwe spelers gaan halen die niet klaar zijn
De kleedkamer is gewoon in groepen verdeeld
Als ge dat niet ziet verschil eerste ronde bij tweede ronde
Vanaf cercle hebben we nog 1 goede match gespeeld en
Dat was de beker match tegen Brugge



Idd. Met deze kern moet beter want ze is de 5e best betaalde ploeg van het land. Dubbel zoveel als Charleroi en  talloze keren meer dan KVM.

Dat is pas realisme beste jongen.
Alsof dat voetbal een exacte wetenschap is, de best betaalde ploeg wordt kampioen, de vijfde best betaalde ploeg wordt 5de, en de minst betaalde ploeg degradeert, zo werkt dat niet hoor en het is maar best ook, anders zou voetbal eentonig en te voorspelbaar worden als ge alles reeds op voorhand weet. !!
Dus als Dury dat gebruikt te zijner verdediging is dat OK en als we dat tegen hem gebruiken, is het plots niet meer OK?  ::)

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: februari 23, 2020, 06:37:08 pm »
Denk dat het tijd is/word om eens naar GOEDE verdedigers uit te kijken

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: februari 23, 2020, 07:00:19 pm »
Ik ga er een tijdje tussenuit, alles is hier al veelvuldig aan bod geweest,indien de club op dezelfde manier blijft werken,zowel sportief als extra-sportief dan gaan we de dieperik in.  Er zijn er die  het probleem niet willen zien. 

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: februari 23, 2020, 07:00:24 pm »
Denk dat het tijd is/word om eens naar GOEDE verdedigers uit te kijken
Jawel, Baudry niet verlengen, Pletinckx houden en Deschacht verlengen (als Oli nog wil spelen). En nog twee goede verdedigers halen. Drie als Oli niet verlengt

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: februari 23, 2020, 07:07:10 pm »
Ja, er was een goede verdediger beschikbaar, maar die lieten we - o.w.v. rancune (niets anders) - naar KVK gaan...

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: februari 23, 2020, 10:06:46 pm »
Ja, er was een goede verdediger beschikbaar, maar die lieten we - o.w.v. rancune (niets anders) - naar KVK gaan...

Dit klopt. Derijck had altijd moeten terugkeren naar ons. En volgende week tegen ons.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: februari 24, 2020, 09:23:13 am »
Ja, er was een goede verdediger beschikbaar, maar die lieten we - o.w.v. rancune (niets anders) - naar KVK gaan...

Dit klopt. Derijck had altijd moeten terugkeren naar ons. En volgende week tegen ons.

Anderzijds mag er ook wel nog eens wat bijkomen die wat kan opbrengen in de toekomst he.
De fauw, Deschacht, Baudry, Marcq, Seck, Bruno gaan je niets meer opbrengen.
Mocht je zo'n derijck halen, brengt die ook niets meer op.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: februari 24, 2020, 10:20:29 am »
Je moet eens Dury tijdens een wedstrijd vergelijken met andere trainers. Een Clement, Belhocine, Vrancken en zelf een Klopp die heeft 90 minuten lang instructies, continue aanwijzingen, speler aanspreken, ... Dury die staat daar van het begin tot het einde als een geslagen hond.  Moet je er dan van verschieten dat uw spelers als lamzakken spelen? Ik ben altijd fan geweest van Dury en hij heeft heel veel gedaan voor de club. Maar de manier van trainer zijn, is niet meer de manier van 10 jaar geleden. Ik heb het gevoel dat Dury op dat gebied is blijven steken en het niet meer nodig vond zichzelf verder te verdiepen.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: februari 24, 2020, 11:23:43 am »
Je moet eens Dury tijdens een wedstrijd vergelijken met andere trainers. Een Clement, Belhocine, Vrancken en zelf een Klopp die heeft 90 minuten lang instructies, continue aanwijzingen, speler aanspreken, ... Dury die staat daar van het begin tot het einde als een geslagen hond.  Moet je er dan van verschieten dat uw spelers als lamzakken spelen? Ik ben altijd fan geweest van Dury en hij heeft heel veel gedaan voor de club. Maar de manier van trainer zijn, is niet meer de manier van 10 jaar geleden. Ik heb het gevoel dat Dury op dat gebied is blijven steken en het niet meer nodig vond zichzelf verder te verdiepen.
Ik denk dat Dury vooral terug moet gaan naar de basis van het coachen. Beginnen met uw spelers op hun sterkste positie te zetten.
Jelle Vossen pur sang... kan en zal nooit een middenvelder worden. Aan inzet en mentaliteit ontbreekt het hem niet. Maar je ziet gewoon dat hij worstelt op die positie..
South Lane Crew.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: februari 24, 2020, 12:54:45 pm »
Ik zeg dat niet graag maar Kortrijk doet het
Met veel minder dan wij weer even goed
Al was de eerste ronde van Kortrijk niet goed
Maar dan hebben ze wel goed geanticipeerd in de wintermercator
Wij hebben goed gespeeld met flankaanvallers in de eerste ronde met
Bjordal en zarandia en die waren niet goed genoeg
Dan halen we twee andere en die zijn niet klaar
Als die niet klaar zijn dan moet ge verder met bjordal en zarandia
En hebt ge u huiswerk in de wintermercator niet goed gadaan
 <a href="http://" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://</a>
Kortrijk speelt al jaren met hetzelfde duo centraal op het middenveld. Wij investeren al jaren in goede spitsen die hier één seizoen spelen (en precies ten koste van andere posities). Wij hebben geen ruggegraat. En we hebben al jaren geen deftige controlerende middenvelder meer gezien (voor Sissako). Hopelijk blijft die op z'n minst nog even bij ons...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : 22/02/2020 - 20:00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: februari 24, 2020, 02:12:24 pm »
Ik zeg dat niet graag maar Kortrijk doet het
Met veel minder dan wij weer even goed
Al was de eerste ronde van Kortrijk niet goed
Maar dan hebben ze wel goed geanticipeerd in de wintermercator
Wij hebben goed gespeeld met flankaanvallers in de eerste ronde met
Bjordal en zarandia en die waren niet goed genoeg
Dan halen we twee andere en die zijn niet klaar
Als die niet klaar zijn dan moet ge verder met bjordal en zarandia
En hebt ge u huiswerk in de wintermercator niet goed gadaan
 <a href="http://" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://</a>
Kortrijk speelt al jaren met hetzelfde duo centraal op het middenveld. Wij investeren al jaren in goede spitsen die hier één seizoen spelen (en precies ten koste van andere posities). Wij hebben geen ruggegraat. En we hebben al jaren geen deftige controlerende middenvelder meer gezien (voor Sissako). Hopelijk blijft die op z'n minst nog even bij ons...
Sissako en Seck zijn een erg goed duo op het middenveld , hopelijk is Seck rap terug.