Auteur Topic: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee  (gelezen 21983 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: september 16, 2018, 08:27:12 pm »
Slecht verdedigd, daar is het een zeef..

We bouwen ook geen ploeg want elke match 2-3 wissels

Marcq zijn rode kaart was zwaar overdreven, op da moment weet
ge dat gedaan is.

Fout op Defauw was zuivere slag in het gezicht en amper geel

niet dat aan boucaut lag maar tzit toch echt ni mee..

nuja
Kortrijk gezien en twas ook flauw
tis kwestie van rug rechten en dervoor gaan

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: september 16, 2018, 08:27:39 pm »
Inderdaad, na nog 4 speeldagen staan we het laatst en terecht.
We zijn de slechtste ploeg van 1st klasse.
Ik ben het eigenlijk beu. De emmer der vernederingen is vol.
Chance dat je Genk ook nog volgt... Kan je je daar aan optrekken... ;) ::)

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: september 16, 2018, 08:30:12 pm »
de zwakste kern in ons bestaan,we hebben zelf geen deftige reserve keeper
wij zijn de gemakkelijkste ploeg om tegen te spelen,kijk maar naar de eerste 2 doelpunten
of naar al onze tegendoelpunten dat we tegen krijgen
als we vrijdag verliezen zullen we moeten vechten voor er in te blijven

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: september 16, 2018, 08:33:09 pm »
de zwakste kern in ons bestaan,we hebben zelf geen deftige reserve keeper
wij zijn de gemakkelijkste ploeg om tegen te spelen,kijk maar naar de eerste 2 doelpunten
of naar al onze tegendoelpunten dat we tegen krijgen
als we vrijdag verliezen zullen we moeten vechten voor er in te blijven
a, mss Defauw daar keer zetten, zo blijftie toch ook elke match staan.
want tis den enigen die zeker is van zijn plek...


bostyn mss keer plek geven
da we een volwaardige reservekeeper hebben dan...

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: september 16, 2018, 08:49:33 pm »
Ook onwaarschijnlijk vind ik, het draaide al vierkant in de oefenwedstrijden ik ben 2 × gaan kijken tegen petegem en tegen oostende dan konden wij al vaststellen dat er bepaalde profielen ontbraken in onze kern als ook zowel er een paar door de mand vielen. Wat doet ons bestuur het laat zowel derijck als Kaya nog vertrekken, ligt het aan mij maar dit snap je toch niet. Hoe kan je nu gaan zeggen in de pers dat we versterkt zijn als je als essevee zijnde Kaya , Derijck, hamalainen, ... . En nog x aantal huurlingen verliest .

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: september 16, 2018, 08:51:46 pm »
Ik zag vooral dat er spelers waren die totaal niet in duel gingen en sommigen die niet wisten waar ze moesten lopen.dury zou best terugkeren naar de spelers die zijn systeem onder de knie hebben en das starten met de pauw,buffel....en Marcq...ja,twee maten twee gewichten

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: september 16, 2018, 09:02:45 pm »
Ik zag vooral dat er spelers waren die totaal niet in duel gingen en sommigen die niet wisten waar ze moesten lopen.dury zou best terugkeren naar de spelers die zijn systeem onder de knie hebben en das starten met de pauw,buffel....en Marcq...ja,twee maten twee gewichten

Dit is wat ik ook bedoel, we trokken altijd spelers aan die in ons systeem pasten , 4-5-1 in balverlies 4-3-3 in balbezit met op komende vleugelbacks een herkenbaar systeem maar moeilijk te verdedigen we spelen al jaren zo . Dit seizoen vooral na het vertrek van Kaya lukt ons dit niet meer.
Voor mij leek het vooral heel simpel na vorig seizoen trek en goeie echte nummer 6 aan, probeer het vertrek van olyinka op te vangen en we stonden veel verder dan nu . Door de transfers die gebeurd zijn is gans onze kern uit balans

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: september 16, 2018, 09:12:09 pm »
Citaat
Zulte Waregem-coach Francky Dury was op de persconferentie na de 5-1 pandoering tegen Antwerp lovend over de Great Old. “Ik ben verbaasd dat er ‘maar’ 11.000 toeschouwers waren, want ze hebben lawaai gemaakt voor 30.000 man. Echt chapeau wat de fans hier brengen”, zei Dury.
Dury had ook mooie woorden voor Bölöni en De Decker. “Ik wil ook Laszlo Bölöni en Wim De Decker proficiat wensen voor wat ze hier op anderhalf jaar hebben neergezet. En ik wil ook Luciano D’Onofrio proficiat wensen. Als bezoekende coach dit hier meemaken en zien wat er hier neergezet is, daar kan je alleen maar veel respect voor hebben.”

Allemaal subtiele hints??

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: september 16, 2018, 09:43:58 pm »
Citaat
Zulte Waregem-coach Francky Dury was op de persconferentie na de 5-1 pandoering tegen Antwerp lovend over de Great Old. “Ik ben verbaasd dat er ‘maar’ 11.000 toeschouwers waren, want ze hebben lawaai gemaakt voor 30.000 man. Echt chapeau wat de fans hier brengen”, zei Dury.
Dury had ook mooie woorden voor Bölöni en De Decker. “Ik wil ook Laszlo Bölöni en Wim De Decker proficiat wensen voor wat ze hier op anderhalf jaar hebben neergezet. En ik wil ook Luciano D’Onofrio proficiat wensen. Als bezoekende coach dit hier meemaken en zien wat er hier neergezet is, daar kan je alleen maar veel respect voor hebben.”

Allemaal subtiele hints??
Zou het beter hebben over wat ze de laatste 2 seizoenen bij ons hebben neergezet man man.

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: september 16, 2018, 10:38:07 pm »
Ik ben altijd een hevige fan van Dury geweest, maar ik heb de indruk dat hij de pedalen volledig kwijt is. Vorig jaar zagen we dikwijls een hoop gestuntel en dit jaar is het opnieuw van 't zelfde.
De kern mag dan volgens sommigen niet evenwichtig genoeg zijn, maar hij is toch ook niet van die aard dat we ons op deze manier moeten laten afslachten en belachelijk maken.
Er staat gewoonweg geen ploeg op het veld. Wat daar de exacte redenen voor zijn, daar hebben wij het raden naar, maar het is het toch juist de taak van de trainer om er voor te zorgen dat dit wél het geval is?
"Ik vind nog geen balans in mijn team"... tja, de competitie is al voor een kwart gelopen hoor.
Ik zeg niet dat Dury er per se uit moet, maar aan alle sprookjes komt ooit een einde... Ook in Zulte en Waregem!

Offline edw007

  • Leden
  • Berichten: 96
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: september 16, 2018, 10:50:52 pm »
Voor mij mag Harboui ook vervangen worden,na de uitsluiting waren ze voor mij nog met 9 man want hetgeen Harboui meehelpt bij de ploeg ?????

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: september 16, 2018, 10:56:09 pm »
Wat voor een klote-opstelling was me dat nu weer, meneer Dury???
Je zou op den duur nog beginnen geloven dat ie het bewust doet om buiten gesmeten te worden...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: september 16, 2018, 11:14:50 pm »
We zitten (weeral) in de hoek waar de klappen vallen.

Verliezen tegen Kortrijk, en er komt opstand bij het Essevee publiek. En dat is al heel lang geleden (Decuyper).

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: september 16, 2018, 11:20:24 pm »
Ik verwacht nu toch een stevige reactie vanuit het bestuur. Misschien vallen er wel koppen.
Want zo kan het echt niet meer verder gaan. Er moet iets gebeuren. Een duidelijk signaal.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: september 16, 2018, 11:26:13 pm »
Het lijkt mij aangewezen dat SLC een bezoek aan de training brengt deze week
om de heren voetballers de ernst van de komende wedstrijd eens bij te brengen.

Mocht je niet weten dat Dury een langlopend contract heeft
zou je denken datie wa nodig heeft van Antwerpen!

Dury, den tijd van testen en proberen is OVER
het is nu de tijd om een basis en systeem te hebben
en daarop verder te bouwen
Aanpassen aan uw tegenstander kan jij niet
en zal ook nooit lukken.
Bepaalde spelers pas je niet zo snel aan aan een nieuw systeem!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: september 16, 2018, 11:36:41 pm »
We zitten (weeral) in de hoek waar de klappen vallen.

Verliezen tegen Kortrijk, en er komt opstand bij het Essevee publiek. En dat is al heel lang geleden (Decuyper).
Iedereen ziet dat het zo niet verder kan!  Ik zie Dury dit niet meer rechttrekken,tenzij er nog ergens transfers binnenkomen (vrije spelers).  Vorig jaar kon Dury het tij ook niet keren,wel nadat we o.a. Harbaoui haalden,dan wel. 
Wat is er gaande met Dury?  In zijn interview na de match was hij weer bezig met 'identiteit ',jongens toch,met zo'n kern moet je 1. Er meer uithalen 2. compact spelen en niet zo open.  3.iedere week een andere opstelling,Hoe zotter Hoe beter.  Hij is het kwijt,vorig jaar al.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: september 17, 2018, 06:03:17 am »
Analisten Devlieger en Degryse waren unaniem : geen rood en geen strafschop ! ( maar toen was het reeds over ) En wanneer hebben wij al eens voordeel gehaald uit de VAR ?

Ook Peter Vandenbembt vond het onterecht rood
« Laatst bewerkt op: september 17, 2018, 07:59:56 am door svennay »

Offline slisla

  • Leden
  • Berichten: 34
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #117 Gepost op: september 17, 2018, 08:12:17 am »
Rood of geen rood, zelfs met 11 man ging het nog niet gelukt zijn...
De oude mannen en profiteurs moeten eruit; de Fauw naar de bank en Walsh erop en zeker Harbaoui vervangen door Sylla of Bedia (die trouwens geen middenvelder is , Francky...) want die gasten zijn een stuk krachtiger en hebben meer bereik. Bongonda is eigenlijk ook weggesmeten geld, die rendeert niet; voor dat geld had ik Coopman of Bezus gehaald. Ja, en Marcq, daar gaan we zelfs niet over beginnen zekers....
Ik heb mezelf moeten dwingen om te blijven kijken gisteren, en na de match had ik een slechte nasmaak... 
Tegen kortrijk zal het beter moeten, maar ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #118 Gepost op: september 17, 2018, 08:17:22 am »
Analisten Devlieger en Degryse waren unaniem : geen rood en geen strafschop ! ( maar toen was het reeds over ) En wanneer hebben wij al eens voordeel gehaald uit de VAR ?

Ook Peter Vandenbembt vond het onterecht rood
Achteraf maakt dit allemaal geen verschil!
Dury moest hier FEL tegenin gaan!
Naar tribune gestuurd worden desnoods
dan pas het je een issue, nu heb je een fout beslissngske...

Ik herken Dury niet meer, waar is zijn vechtlust en winnaarsmentaliteit
naartoe? Nee, we gaan elke match de tegenstander de lucht in verheerlijken....

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : 16/09/2018 - 18.00u : Royal Antwerp FC - Essevee
« Reactie #119 Gepost op: september 17, 2018, 08:49:24 am »
Rood of geen rood, zelfs met 11 man ging het nog niet gelukt zijn...
De oude mannen en profiteurs moeten eruit; de Fauw naar de bank en Walsh erop en zeker Harbaoui vervangen door Sylla of Bedia (die trouwens geen middenvelder is , Francky...) want die gasten zijn een stuk krachtiger en hebben meer bereik. Bongonda is eigenlijk ook weggesmeten geld, die rendeert niet; voor dat geld had ik Coopman of Bezus gehaald. Ja, en Marcq, daar gaan we zelfs niet over beginnen zekers....
Ik heb mezelf moeten dwingen om te blijven kijken gisteren, en na de match had ik een slechte nasmaak... 
Tegen kortrijk zal het beter moeten, maar ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd...
Bongonda moet op de linkerflank,niet op de 10,daar loopt hij verloren ( en zichtbaar tegen zijn goesting)Moet een actie kunnen maken