Auteur Topic: Over Malinwa  (gelezen 60308 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Over Malinwa
« Gepost op: september 11, 2016, 04:35:21 pm »
KV Mechelen verwelkomt Yannick Ferrera!
11 september 2016 14:55 via voetbalkrant.com

Het is zover: KV Mechelen en Yannick Ferrera hebben een akkoord bereikt. Voorzitter Timmermans kondigde het gisteren al aan, maar nu volgde ook de bevestiging via de offici?le kanalen.

Op de clubwebsite wordt bevestigd dat er een mondeling akkoord werd bereikt tussen beide partijen. Yannick Ferrera krijgt een contract tot eind 2018 bij Malinwa.

Het is nu alleen nog wachten op de ondertekening van de overeenkomst. Maandag wordt alles gefinaliseerd en zal Yannick Ferrera zich helemaal officieel coach van KV Mechelen noemen.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-09-11/yannick-ferrera-is-de-nieuwe-coach-van-kv-mechelen

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over Malinwa
« Reactie #1 Gepost op: september 12, 2016, 05:27:30 pm »
KV Mechelen verwelkomt Yannick Ferrera!
11 september 2016 14:55 via voetbalkrant.com

Het is zover: KV Mechelen en Yannick Ferrera hebben een akkoord bereikt. Voorzitter Timmermans kondigde het gisteren al aan, maar nu volgde ook de bevestiging via de offici?le kanalen.

Op de clubwebsite wordt bevestigd dat er een mondeling akkoord werd bereikt tussen beide partijen. Yannick Ferrera krijgt een contract tot eind 2018 bij Malinwa.

Het is nu alleen nog wachten op de ondertekening van de overeenkomst. Maandag wordt alles gefinaliseerd en zal Yannick Ferrera zich helemaal officieel coach van KV Mechelen noemen.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-09-11/yannick-ferrera-is-de-nieuwe-coach-van-kv-mechelen
Denk dat Malinwa in deze van verre de beste zaak gedaan heeft!
Een middelmatige coach weg en er nog ne zak centen voor gekregen ook + een topper in wording in de plaats.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over Malinwa
« Reactie #2 Gepost op: september 13, 2016, 08:17:35 am »
Denk dat Malinwa in deze van verre de beste zaak gedaan heeft!
Een middelmatige coach weg en er nog ne zak centen voor gekregen ook + een topper in wording in de plaats.

Hoop het voor Ferrera dat hij terug slaag. Vond dat nooit een slechte coach die vaak mooi voetbal probeerde te brengen. Standard was zijn slechtste zet ooit, goed dat hij meteen een nieuwe kans krijg bij Mechelen. Wel zal hij nu moeten slagen anders mag hij bij het rijtje van coaches aansluiten die ieder jaar wel een andere club trainen.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Over Malinwa
« Reactie #3 Gepost op: september 13, 2016, 12:40:45 pm »
Hoop het voor Ferrera dat hij terug slaag. Vond dat nooit een slechte coach die vaak mooi voetbal probeerde te brengen. Standard was zijn slechtste zet ooit, goed dat hij meteen een nieuwe kans krijg bij Mechelen. Wel zal hij nu moeten slagen anders mag hij bij het rijtje van coaches aansluiten die ieder jaar wel een andere club trainen.

Zoals Bob Peeters en De Boeck  :D

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Over Malinwa
« Reactie #4 Gepost op: september 14, 2016, 05:16:07 pm »
Zoals Bob Peeters en De Boeck  :D
of jacky mathijssen bij westerlo lol

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #5 Gepost op: januari 26, 2018, 10:23:34 pm »
ziet er nie goed uit voor Malinwa

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #6 Gepost op: januari 26, 2018, 10:26:02 pm »
ziet er nie goed uit voor Malinwa
Arm, arm Mechelen...
Ik zou het persoonlijk echt zonde vinden indien zij degraderen terwijl er ploegen zoals Eupen en Moeskroen in eerste blijven die maar kunnen dromen van dat stadion en de aanhang!  :(

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over Malinwa
« Reactie #7 Gepost op: januari 26, 2018, 10:33:42 pm »
ziet er nie goed uit voor Malinwa
Arm, arm Mechelen...
Ik zou het persoonlijk echt zonde vinden indien zij degraderen terwijl er ploegen zoals Eupen en Moeskroen in eerste blijven die maar kunnen dromen van dat stadion en de aanhang!  :(

Je kan het ook anders bekijken: schandalig dat zo'n traditieclub zo belabberend wordt geleid.
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2018, 12:10:44 pm door Naessens C »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over Malinwa
« Reactie #8 Gepost op: januari 26, 2018, 10:34:07 pm »
Te zot voor woorden.

0 op 18, 6 matchen niet gescoord, met nog 6 matchen te gaan o.a. op het veld van Anderlecht, Gent en Standard  :-\

Hoe gaan ze dat nog recht trekken  :o

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #9 Gepost op: januari 26, 2018, 10:39:02 pm »
ziet er nie goed uit voor Malinwa
Arm, arm Mechelen...
Ik zou het persoonlijk echt zonde vinden indien zij degraderen terwijl er ploegen zoals Eupen en Moeskroen in eerste blijven die maar kunnen dromen van dat stadion en de aanhang!  :(

Tjah, het is nog altijd het voetbal dat telt. Eupen speelt gewoon beter en leuker voetbal. Ik zag het al somber in voor Mechelen toen ze bij ons op bezoek kwamen. Als je compleet afhangt van de flitsen van een puber, dan weet je het wel.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #10 Gepost op: januari 26, 2018, 10:48:45 pm »
Te zot voor woorden.

0 op 18, 6 matchen niet gescoord, met nog 6 matchen te gaan o.a. op het veld van Anderlecht, Gent en Standard  :-\

Hoe gaan ze dat nog recht trekken  :o
En thuis tegen Charleroi, Eupen en Waasland-Beveren...  :o

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Over Malinwa
« Reactie #11 Gepost op: januari 26, 2018, 10:56:47 pm »
Zo jammer.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Over Malinwa
« Reactie #12 Gepost op: januari 26, 2018, 11:16:33 pm »
Iedereen is hier blijkbaar Marc Uytterhoeven met zijn gigantisch belachelijke uitspraak in 2006 vergeten over ons “zulte quoi”. En hun fans er maar een lekker arrogant liedje over maken.

Hopelijk even in 1B vertoeven die handel.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over Malinwa
« Reactie #13 Gepost op: januari 26, 2018, 11:47:37 pm »
Iedereen is hier blijkbaar Marc Uytterhoeven met zijn gigantisch belachelijke uitspraak in 2006 vergeten over ons “zulte quoi”. En hun fans er maar een lekker arrogant liedje over maken.

Hopelijk even in 1B vertoeven die handel.
Helaas, ondanks dat deze club een aanhang heeft voor 1ste klasse, moet ik me bij Vidmar aansluiten. Het uitlachen op Belgische tv voor de bekerwedstrijd in 2007 was gewoon te arrogant voor woorden. Sindsdien ook mijn respect naar deze club verloren.
Wetende dat ze vorig seizoen ook nog met een tifo kwamen nadat we de week ervoor tegen kortrijk met spandoeken kwamen over de beker, vernieuwd stadion , vice kampioen, etc... beetje kleine kindjes daar in Mechelen.

Beerschot in de plaats of Cercle/Lierse/Leuven. We krijgen er wel een mooie pot terug bij.
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2018, 11:49:49 pm door wOaregem »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #14 Gepost op: januari 27, 2018, 07:41:57 am »
Iedereen is hier blijkbaar Marc Uytterhoeven met zijn gigantisch belachelijke uitspraak in 2006 vergeten over ons “zulte quoi”. En hun fans er maar een lekker arrogant liedje over maken.

Hopelijk even in 1B vertoeven die handel.
yep blijft bij mij ook nog altijd hangen
Zulte quoi

veel fans of niet
in voetbal telt da ni mee

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Over Malinwa
« Reactie #15 Gepost op: januari 27, 2018, 07:47:09 am »
https://www.youtube.com/watch?v=byxbd7BeHCE


Bij mij wel geen leedvermaak. Een week geleden zaten we zelf nog met de poepers en kon het er ook zéér benard gaan uitzien.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over Malinwa
« Reactie #16 Gepost op: januari 27, 2018, 08:42:25 am »
Malinquoi?


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #17 Gepost op: januari 27, 2018, 11:53:14 am »
Iedereen is hier blijkbaar Marc Uytterhoeven met zijn gigantisch belachelijke uitspraak in 2006 vergeten over ons “zulte quoi”. En hun fans er maar een lekker arrogant liedje over maken.

Hopelijk even in 1B vertoeven die handel.
Helaas, ondanks dat deze club een aanhang heeft voor 1ste klasse, moet ik me bij Vidmar aansluiten. Het uitlachen op Belgische tv voor de bekerwedstrijd in 2007 was gewoon te arrogant voor woorden. Sindsdien ook mijn respect naar deze club verloren.
Wetende dat ze vorig seizoen ook nog met een tifo kwamen nadat we de week ervoor tegen kortrijk met spandoeken kwamen over de beker, vernieuwd stadion , vice kampioen, etc... beetje kleine kindjes daar in Mechelen.

Beerschot in de plaats of Cercle/Lierse/Leuven. We krijgen er wel een mooie pot terug bij.

²

En die doekjes vorig (?) jaar, op antwoord op die van ons tegen Kortrijk. Heel bizar. Traditieclub natuurlijk, en inderdaad ergens schandalig dat makelaarsclubjes als Eupen en Moeskroen er wél in blijven (en licenties krijgen), maar oké, het zal hen misschien eens deugd doen. Op traditie en historie kan je niet blijven teren, zie bvb ook Anderlecht en hun wanbeleid.

KV Mechelen haalde overigens nog nooit PO1, heb dat altijd opvallend gevonden. Niks meer dan een middenmoter dus eigenlijk (met veel fans), en dan kan het al eens gebeuren dat je een seizoen als dit meemaakt.

Succes in 2e klasse, kakkers.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over Malinwa
« Reactie #18 Gepost op: januari 27, 2018, 12:08:19 pm »
Iedereen is hier blijkbaar Marc Uytterhoeven met zijn gigantisch belachelijke uitspraak in 2006 vergeten over ons “zulte quoi”. En hun fans er maar een lekker arrogant liedje over maken.

Hopelijk even in 1B vertoeven die handel.
Helaas, ondanks dat deze club een aanhang heeft voor 1ste klasse, moet ik me bij Vidmar aansluiten. Het uitlachen op Belgische tv voor de bekerwedstrijd in 2007 was gewoon te arrogant voor woorden. Sindsdien ook mijn respect naar deze club verloren.
Wetende dat ze vorig seizoen ook nog met een tifo kwamen nadat we de week ervoor tegen kortrijk met spandoeken kwamen over de beker, vernieuwd stadion , vice kampioen, etc... beetje kleine kindjes daar in Mechelen.

Beerschot in de plaats of Cercle/Lierse/Leuven. We krijgen er wel een mooie pot terug bij.

²

En die doekjes vorig (?) jaar, op antwoord op die van ons tegen Kortrijk. Heel bizar. Traditieclub natuurlijk, en inderdaad ergens schandalig dat makelaarsclubjes als Eupen en Moeskroen er wél in blijven (en licenties krijgen), maar oké, het zal hen misschien eens deugd doen. Op traditie en historie kan je niet blijven teren, zie bvb ook Anderlecht en hun wanbeleid.

KV Mechelen haalde overigens nog nooit PO1, heb dat altijd opvallend gevonden. Niks meer dan een middenmoter dus eigenlijk (met veel fans), en dan kan het al eens gebeuren dat je een seizoen als dit meemaakt.


Succes in 2e klasse, kakkers.

In 2015-16, waarin we op het nippertje PO1 haalden, verloren we in volle PO-strijd van Mechelen, die intussen opnieuw al lang tot PO2 waren gedoemd.

Ik ging toen vroeg naar huis en passeerde de bezoekende bussen. Roept er zo'n kakker naar mij: "En hoe voelt dat, PO2?" Ik antwoordde "dat ik dat beter aan jullie zou vragen, hoeveel keer speelden jullie alweer PO1?"

Het feit dat we een aantal weken alsnog PO1 haalden maakt die herinnering des te zoeter  8)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over Malinwa
« Reactie #19 Gepost op: januari 27, 2018, 01:14:15 pm »
1 iets wil ik in hun voordeel zeggen.

Zorgden ervoor dat Zulte Waregem in het seizoen 15-16 PO1 kon spelen ten koste van Standard.

Door de overwinning van Mechelen die middag tegen Standard, met 4-0, mocht Zulte Waregem, na een belabberde terugronde alsnog meedoen met de grote jongens.