Auteur Topic: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS  (gelezen 12612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #40 Gepost op: oktober 21, 2011, 12:43:00 pm »
Ik begrijp de vele misnoegde reacties, maar ben ervan overtuigd dat deze extra frustratie opleveren bij een nederlaag! Al moet ik zeggen dat ik al veel langer verwacht had dat de kantine kant vijvers ooit vipruimte zou worden! Zo'n zicht, zo'n mooie ruimte! Zonde om daar niet meer geld uit te halen, toch? Maar de timing is idd niet te best! In het tussenseizoen (m?t brief voor de abo's en een eventuele compensatie naar hen toe) zou veel "diplomatischer" geweest zijn. Als we als club willen groeien, dan vrees ik dat je deze VIPS gewoon snoeihard nodig hebt! Maar vak X is bijvoorbeeld w?l een goede compensatie, anders zie ik niet in wat al die gasten uit O, P, Q en R tijdens de komende bekermatch bij "ons" komen doen: zich amuseren. Want in tribune 2 was qua beleving de voorbije seizoenen, net als de rest van het stadion, een ramp!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #41 Gepost op: oktober 21, 2011, 04:56:59 pm »
Eventjes melden dat we speciaal als reactie op bovenstaande een actie in elkaar gestoken hebben:

na de wedstrijd tegen STVV delen we in onze eigen "kantine" Gratis DUVEL uit, en dit van 22u tem 23u.
Alles vindt plaats een beetje verderop, dichtbij de afrit van Waregem.

Alle info op www.mephistow.be :p

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #42 Gepost op: oktober 21, 2011, 05:44:45 pm »
Eventjes melden dat we speciaal als reactie op bovenstaande een actie in elkaar gestoken hebben:

na de wedstrijd tegen STVV delen we in onze eigen "kantine" Gratis DUVEL uit, en dit van 22u tem 23u.
Alles vindt plaats een beetje verderop, dichtbij de afrit van Waregem.

Alle info op www.mephistow.be :p

:-D :-D

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #43 Gepost op: oktober 21, 2011, 07:12:39 pm »
Eventjes melden dat we speciaal als reactie op bovenstaande een actie in elkaar gestoken hebben:

na de wedstrijd tegen STVV delen we in onze eigen "kantine" Gratis DUVEL uit, en dit van 22u tem 23u.
Alles vindt plaats een beetje verderop, dichtbij de afrit van Waregem.

Alle info op www.mephistow.be :p

Subtiel  ;).
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #44 Gepost op: juli 31, 2012, 10:58:44 pm »
Voila,
na een goed resultaat van zondag , en na een zware busreis terug ,.... zijn we optimistisch !
we kijken dus vol goede moed uit naar alle ( beloofde ) verbeteringswerken aan de kantine ( sorry, bunker ) kant vijvers !
nu er voldoende tijd was tussen de 2 seizoenen door om de aanpassingswerken uit te voeren zullen we allen opgetogen zijn om de verfraai?ngswerken, veiligheidsaanpassingen , het dak en de verwarming van den bunker te mogen ontdekken ! ik kijk er oprecht naar uit !
dan kunnen we er een streep onder trekken en zijn we rap vergeten dat men ons vorig seizoen een verdiep lager buiten gestampt heeft !

RK

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #45 Gepost op: augustus 02, 2012, 11:42:57 am »
Voila,
na een goed resultaat van zondag , en na een zware busreis terug ,.... zijn we optimistisch !
we kijken dus vol goede moed uit naar alle ( beloofde ) verbeteringswerken aan de kantine ( sorry, bunker ) kant vijvers !
nu er voldoende tijd was tussen de 2 seizoenen door om de aanpassingswerken uit te voeren zullen we allen opgetogen zijn om de verfraai?ngswerken, veiligheidsaanpassingen , het dak en de verwarming van den bunker te mogen ontdekken ! ik kijk er oprecht naar uit !
dan kunnen we er een streep onder trekken en zijn we rap vergeten dat men ons vorig seizoen een verdiep lager buiten gestampt heeft !

RK

Tzit u blijkbaar diep ? ....

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #46 Gepost op: december 15, 2012, 12:20:28 pm »
En zo blijven we kant vijvers in de kou staan als supporter !
Tja het was voorspeld , veel beloftes gehoord over dichtmaken bunker, verwarming enz...
zoals men soms zegt , vele woorden maar daden??
het ergste van al is dat diegene die bonnekes verkopen en drank bestellen daar heel den tijd maar in de kou staan ! de laatste keer zag ik dat men zelfs improviseerde met een paraplu boven de bonnetjes verkoop om de meest koude wind tegen te houden....
we zouden ons beter allemaal eens in den time gaan opwarmen in de vroegere kantine ! wie gaat ons tegenhouden?

rk

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #47 Gepost op: december 15, 2012, 02:13:44 pm »
En zo blijven we kant vijvers in de kou staan als supporter !
Tja het was voorspeld , veel beloftes gehoord over dichtmaken bunker, verwarming enz...
zoals men soms zegt , vele woorden maar daden??
het ergste van al is dat diegene die bonnekes verkopen en drank bestellen daar heel den tijd maar in de kou staan ! de laatste keer zag ik dat men zelfs improviseerde met een paraplu boven de bonnetjes verkoop om de meest koude wind tegen te houden....
we zouden ons beter allemaal eens in den time gaan opwarmen in de vroegere kantine ! wie gaat ons tegenhouden?

rk

waarom niet zo'n flappen aan de inkom om op de tribune tegaan houd tog ook al wat wind tegen.. net als die nieuwe tribune in sint truiden  en de frigo van de qolruyt :p

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #48 Gepost op: december 15, 2012, 06:53:53 pm »
En zo blijven we kant vijvers in de kou staan als supporter !
Tja het was voorspeld , veel beloftes gehoord over dichtmaken bunker, verwarming enz...
zoals men soms zegt , vele woorden maar daden??
het ergste van al is dat diegene die bonnekes verkopen en drank bestellen daar heel den tijd maar in de kou staan ! de laatste keer zag ik dat men zelfs improviseerde met een paraplu boven de bonnetjes verkoop om de meest koude wind tegen te houden....
we zouden ons beter allemaal eens in den time gaan opwarmen in de vroegere kantine ! wie gaat ons tegenhouden?

rk

waarom niet zo'n flappen aan de inkom om op de tribune tegaan houd tog ook al wat wind tegen.. net als die nieuwe tribune in sint truiden  en de frigo van de qolruyt :p
In vak X ist allemaal buiten te doen.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #49 Gepost op: december 16, 2012, 12:11:23 am »
morgen vriest het al niet , dus nie zagen  ;)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #50 Gepost op: december 16, 2012, 11:53:42 pm »
En zo blijven we kant vijvers in de kou staan als supporter !
Tja het was voorspeld , veel beloftes gehoord over dichtmaken bunker, verwarming enz...
zoals men soms zegt , vele woorden maar daden??
het ergste van al is dat diegene die bonnekes verkopen en drank bestellen daar heel den tijd maar in de kou staan ! de laatste keer zag ik dat men zelfs improviseerde met een paraplu boven de bonnetjes verkoop om de meest koude wind tegen te houden....
we zouden ons beter allemaal eens in den time gaan opwarmen in de vroegere kantine ! wie gaat ons tegenhouden?

rk

waarom niet zo'n flappen aan de inkom om op de tribune tegaan houd tog ook al wat wind tegen.. net als die nieuwe tribune in sint truiden  en de frigo van de qolruyt :p
In vak X ist allemaal buiten te doen.

weet ik ik sta daar ook ;)
in vak x zou het zo'n beetje lik in gent mogen ne hangar derover... kunnen ze da daar ni afbreken als ze volgend jaar in hun nieuw stadion spelen ??:p