Auteur Topic: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 25751 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #100 Gepost op: februari 05, 2020, 11:13:28 pm »
Met Vossen was het misschien een andere wedstrijd.

Club Brugge wist heel goed wat ze deden (in geval Vossen-deal).
Het kon hun beker gekost hebben...

Maar we hebben een heel sterke match gespeeld, ontgoocheld maar toch puike wedstrijd.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #101 Gepost op: februari 05, 2020, 11:14:39 pm »
Top: Sissako, Bruno en Mensah. Larin en Berahino niet op de afspraak. De 1-2 (kant de fauw, Bossut al de grond in) is toch zeer spijtig. Nu enkel nog hopen dat KVK geen finale haalt.

Ohja ook in 2020 zijn de bezoekers nog altijd klant is koning... hoe komen die toch aan tickets? Waarom grijpen die stewards niet in?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.713
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #102 Gepost op: februari 05, 2020, 11:16:54 pm »
Factor geluk (die we wel hadden in Brugge)hadden we nu niet,FANTASTISCHE wedstrijd van onze jongens!   2 cruciale wedstrijdfasen,Dennis moet rood krijgen die bal op de paal!  Zoals ik zei, honderden Brugge-kikkers in onze thuisvakken,schaf dat systeem maar af!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #103 Gepost op: februari 05, 2020, 11:18:01 pm »
Zwaar ontgoocheld. Dju toch.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #104 Gepost op: februari 05, 2020, 11:23:49 pm »
Goed, we halen de beker niet, maar vooraf bekeken, weten we ook dat de kans klein zou zijn. Maar het had gekund, als Bossut niet uitschoof, speelden we verlengingen.
Maar eigenlijk blij dat we niet meer dan 90 minuten hebben moeten voetballen, want het vat was toch zo goed als af.
Neen, we kunnen met opgeheven hoofd het veld verlaten en met vertrouwen naar de volgende wedstrijd gaan. We hebben gans Vlaanderen laten zien dat we heel goed kunnen voetballen, PO1 waardig.Of  we PO1 ook effectief gaan halen, is natuurlijk nog iets anders.
Berahino was ondermaats. Sissako, Mensah wat kunnen die voetballen. Ook Bruno, zoals in eerder bericht vermeld, in topvorm. Sissako kan je toch een beetje vergelijken met Meité, vind ik. Deschacht was ook weer perfect. Enfin, alle spelers verdienen een dikke pluim. Ik zou ze allemaal kunnen opnoemen.
We mogen ons zeker niet laten ontmoedigen. Strijden wedstrijd per wedstrijd en we zullen wel zien waar we uitkomen op speeldag 30.
« Laatst bewerkt op: februari 05, 2020, 11:28:09 pm door isidoor »

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #105 Gepost op: februari 05, 2020, 11:35:51 pm »
Goed, we halen de beker niet, maar vooraf bekeken, weten we ook dat de kans klein zou zijn. Maar het had gekund, als Bossut niet uitschoof, speelden we verlengingen.
Maar eigenlijk blij dat we niet meer dan 90 minuten hebben moeten voetballen, want het vat was toch zo goed als af.
Neen, we kunnen met opgeheven hoofd het veld verlaten en met vertrouwen naar de volgende wedstrijd gaan. We hebben gans Vlaanderen laten zien dat we een heel goed kunnen voetballen, PO1 waardig.Of  we PO1 ook effectief gaan halen, is natuurlijk nog iets anders.
Berahino was ondermaats. Sissako, Mensah wat kunnen die voetballen. Ook Bruno, zoals in eerder bericht vermeld, in topvorm. Sissako kan je toch een beetje vergelijken met Meité, vind ik. Deschacht was ook weer perfect. Enfin, alle spelers verdienen een dikke pluim. Ik zou ze allemaal kunnen opnoemen.
We mogen ons zeker niet laten ontmoedigen. Strijden wedstrijd per wedstrijd en we zullen wel zien waar we uitkomen op speeldag 30.
Het was ook niet Bossut zijn schuld, denk ik. En ja, er zijn veel overeenkomsten tussen Sissako en Meité. Maar ik had zo'n groei van Sissako in zo weinig tijd helemaal niet verwacht.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #106 Gepost op: februari 05, 2020, 11:37:11 pm »
Pff echt balen na zo'n sterke wedstrijd, veel te veel kansen gemist. Sammy glijdt toch ook al weg bij dat eerste doelpunt? Als Oberlin die open kans hoger trapt is het ofwel rood of doelpunt.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #107 Gepost op: februari 05, 2020, 11:38:21 pm »
Deju, er zat meer in
top mentaliteit van allemaal
ons spitsenduo... jammer da ze het op
die momenten laten afweten

Tegengoals zo vermijdbaar

tzat ni echt mee...

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #108 Gepost op: februari 05, 2020, 11:38:34 pm »
Voor het eerst in drie jaar, ik zou zeggen dat onze toekomst er goed ziet

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #109 Gepost op: februari 05, 2020, 11:38:45 pm »
Goed, we halen de beker niet, maar vooraf bekeken, weten we ook dat de kans klein zou zijn. Maar het had gekund, als Bossut niet uitschoof, speelden we verlengingen.
Maar eigenlijk blij dat we niet meer dan 90 minuten hebben moeten voetballen, want het vat was toch zo goed als af.
Neen, we kunnen met opgeheven hoofd het veld verlaten en met vertrouwen naar de volgende wedstrijd gaan. We hebben gans Vlaanderen laten zien dat we een heel goed kunnen voetballen, PO1 waardig.Of  we PO1 ook effectief gaan halen, is natuurlijk nog iets anders.
Berahino was ondermaats. Sissako, Mensah wat kunnen die voetballen. Ook Bruno, zoals in eerder bericht vermeld, in topvorm. Sissako kan je toch een beetje vergelijken met Meité, vind ik. Deschacht was ook weer perfect. Enfin, alle spelers verdienen een dikke pluim. Ik zou ze allemaal kunnen opnoemen.
We mogen ons zeker niet laten ontmoedigen. Strijden wedstrijd per wedstrijd en we zullen wel zien waar we uitkomen op speeldag 30.


Het was ook niet Bossut zijn schuld, denk ik. En ja, er zijn veel overeenkomsten tussen Sissako en Meité. Maar ik had zo'n groei van Sissako in zo weinig tijd helemaal niet verwacht.

Op Facebook willen ze Bossut morgen al zijn ontslag aanbieden...  ;D


Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #110 Gepost op: februari 05, 2020, 11:39:55 pm »
Goed, we halen de beker niet, maar vooraf bekeken, weten we ook dat de kans klein zou zijn. Maar het had gekund, als Bossut niet uitschoof, speelden we verlengingen.
Maar eigenlijk blij dat we niet meer dan 90 minuten hebben moeten voetballen, want het vat was toch zo goed als af.
Neen, we kunnen met opgeheven hoofd het veld verlaten en met vertrouwen naar de volgende wedstrijd gaan. We hebben gans Vlaanderen laten zien dat we een heel goed kunnen voetballen, PO1 waardig.Of  we PO1 ook effectief gaan halen, is natuurlijk nog iets anders.
Berahino was ondermaats. Sissako, Mensah wat kunnen die voetballen. Ook Bruno, zoals in eerder bericht vermeld, in topvorm. Sissako kan je toch een beetje vergelijken met Meité, vind ik. Deschacht was ook weer perfect. Enfin, alle spelers verdienen een dikke pluim. Ik zou ze allemaal kunnen opnoemen.
We mogen ons zeker niet laten ontmoedigen. Strijden wedstrijd per wedstrijd en we zullen wel zien waar we uitkomen op speeldag 30.


Het was ook niet Bossut zijn schuld, denk ik. En ja, er zijn veel overeenkomsten tussen Sissako en Meité. Maar ik had zo'n groei van Sissako in zo weinig tijd helemaal niet verwacht.

Op Facebook willen ze Bossut morgen al zijn ontslag aanbieden...  ;D
Komaan zeg, en Bansen op de basis  :D

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #111 Gepost op: februari 05, 2020, 11:41:26 pm »
Voor het eerst in drie jaar, ik zou zeggen dat onze toekomst er goed ziet
Dat wel, gvd we hebben terug een ploeg met potentieel. Een ploeg met talent om fier op te zijn. Als we zien van waar we komen een jaar terug...

Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #112 Gepost op: februari 05, 2020, 11:50:26 pm »
Zeer zuur resultaat, maar wel een heel goeie match van onze ploeg! Mensah, Bruno, Walsh (verleng die jongen zijn contract aub!) en Sissako speelden imo echt een dijk van een wedstrijd! Heel jammer dat we deze goede prestatie over 2 matchen niet kunnen verzilveren met een cupfinale. Heel trots op de ploeg!
Er hing trouwens een echte cupsfeer in het stadion, wat een ambiance! Meer van dit aub! Mooie actie van SLC trouwens!

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #113 Gepost op: februari 05, 2020, 11:54:06 pm »
Zeer zuur resultaat, maar wel een heel goeie match van onze ploeg! Mensah, Bruno, Walsh (verleng die jongen zijn contract aub!) en Sissako speelden imo echt een dijk van een wedstrijd! Heel jammer dat we deze goede prestatie over 2 matchen niet kunnen verzilveren met een cupfinale. Heel trots op de ploeg!
Er hing trouwens een echte cupsfeer in het stadion, wat een ambiance! Meer van dit aub! Mooie actie van SLC trouwens!
Ja, trots op onze jongens. En Walsh is een heel onderschatte speler. Hij is nu zeker beter dan Baudry. Laat hem spelen tot het volledig herstel van Ewoud.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #114 Gepost op: februari 05, 2020, 11:54:54 pm »
Het moet er uit!  Brugge kakploeg 😀.  Nauwelijks kansen en dan oerechance en daarbovenop ook nog eens kakgoals maken(krijgen).  Verdomme dit essevee verdiende de finale.  Het zou zuur zijn als we ook geen po1 halen.  Deze kern is zeer sterk en mag bij de beste 6 horen.  Wat we vandaag toonden was bij momenten top en zoals we willen zien.  Een vol huis en mooi gretig spel met kansen en mooie acties en de daaropvolgende goede sfeer en ontploffing bij de 1-1.  Verdomme het is spijtig!  Het wil niet lukken dit jaar en het zit er nochtans in.  Nu hopen dat de vuilkarre er uit ligt.  Finale winnen ze wel sowieso niet.
« Laatst bewerkt op: februari 05, 2020, 11:56:52 pm door essevee007 »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #115 Gepost op: februari 05, 2020, 11:57:48 pm »
Zeer zuur resultaat, maar wel een heel goeie match van onze ploeg! Mensah, Bruno, Walsh (verleng die jongen zijn contract aub!) en Sissako speelden imo echt een dijk van een wedstrijd! Heel jammer dat we deze goede prestatie over 2 matchen niet kunnen verzilveren met een cupfinale. Heel trots op de ploeg!
Er hing trouwens een echte cupsfeer in het stadion, wat een ambiance! Meer van dit aub! Mooie actie van SLC trouwens!

Ik 'probeer' deze ook weer te vereeuwigen via : https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3353.0
(dus wie foto's heeft, posten die handel!) :)

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #116 Gepost op: februari 06, 2020, 12:00:31 am »
Hopelijk bezorgt lamkel zee antwerp de beker en speelt aa Gent kampioen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.713
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #117 Gepost op: februari 06, 2020, 01:23:03 am »
Die 2de goal is een fout van zowel Marcq als Deschacht die allebei niet opletten,dat Sammy uitglijdt is pech.
Mechele gaat in de fout wij maken het niet af,Marcq en Oli staan niet scherp op die 2de goal en Brugge maakt het wel af.  Voor een mirakel moet alles meezitten,wij hadden pech.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #118 Gepost op: februari 06, 2020, 01:39:45 am »
Met alle respect voor Sammy, maar de ploeg met de beste keeper gaat door...
Nochtans onze beste match van het seizoen.
Jammer.
Ik vrees dat het seizoen voorbij is. Ik zie deze ploeg jammer genoeg niet in staat zichzelf op te laden om de komende wedstrijden dezelfde gretigheid op te brengen als vandaag.
Jammer, want je ziet dat ze het nochtans kunnen als ze allemaal willen...
I.hope they will prove me wrong!!!
« Laatst bewerkt op: februari 06, 2020, 01:45:51 am door die hard esseveeër »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.713
Re: 1/2e finale Croky Cup : 05/02/2020 - 20.45u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #119 Gepost op: februari 06, 2020, 02:00:42 am »
Met alle respect voor Sammy, maar de ploeg met de beste keeper gaat door...
Nochtans onze beste match van het seizoen.
Jammer.
Ik vrees dat het seizoen voorbij is. Ik zie deze ploeg jammer genoeg niet in staat zichzelf op te laden om de komende wedstrijden dezelfde gretigheid op te brengen als vandaag.
Jammer, want je ziet dat ze het nochtans kunnen als ze allemaal willen...
I.hope they will prove me wrong!!!
Met een gemotiveerde Vossen gaan wij ons wel kunnen opladen,alleen,een Deschacht en een Marcq gaan volgens mij niet fris genoeg zijn tegen Chalala.   Dury heeft genoeg mogelijkheden nu,gebruik uw bank!