Auteur Topic: [54] DE NEVE Dion  (gelezen 5897 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.579
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #20 Gepost op: februari 12, 2022, 10:48:13 am »
Dat zou ik wel echt jammer vinden. Gelooft ons bestuur niet in Dion misschien? Of proberen ze wel degelijk zijn contract te verlengen?

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #21 Gepost op: februari 12, 2022, 12:02:11 pm »
En waarom moeten zij boos zijn..
Spelen toch op verschillende posities..
Of gaje de neve achter de spits zetten?

Is goed bezig maar body is zo belangrijk..
3x weg gezet tegen Jakel door body..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #22 Gepost op: februari 12, 2022, 12:05:13 pm »
Of het klopt dat Dion met kortrijk aan het spreken is, dat weet ik niet
Zou mij wel sterk verbazen.
Jannes Vanhecke is een voorbeeld van jongens die het denken al te kunnen, maar nog heel veel boterhammen moeten eten.

Het grootste probleem blijft toch een stuk body en/of sterk op de benen staan.
Als je dat niet hebt moet je al redelijk goed zijn om het in 1A te maken.

Niet voor niets zijn het de jongens met minder talent maar wel met body die het “maakten” bij ons (Naessens, Pletinckx)

Weet niet of daar bij De Neve nog marge op zit, of dat hij uberhaupt wel aangelegd is om veel spiermassa te kweken

Offline bouli

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #23 Gepost op: februari 12, 2022, 03:53:49 pm »
zou in vergevorderde onderhandeling zijn met kortrijk. :(
bron:speler van de beloften svzw.

Ik weet alleszins dat zijn entourage het niet pikte dat Govea plots uit het niets startte op Genk en De Neve op de bank zat
da klopt niet, ik ken zijn moeder zit elke wedstrijd een rij voor ons in de tribune die is steeds heel postief! staat iedere match achter de ploeg.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #24 Gepost op: februari 12, 2022, 04:18:22 pm »
zou in vergevorderde onderhandeling zijn met kortrijk. :(
bron:speler van de beloften svzw.

Ik weet alleszins dat zijn entourage het niet pikte dat Govea plots uit het niets startte op Genk en De Neve op de bank zat
da klopt niet, ik ken zijn moeder zit elke wedstrijd een rij voor ons in de tribune die is steeds heel postief! staat iedere match achter de ploeg.

Aja, entourage bestaat enkel uit mama  :-X

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #25 Gepost op: februari 12, 2022, 04:58:01 pm »
zou in vergevorderde onderhandeling zijn met kortrijk. :(
bron:speler van de beloften svzw.

Ik weet alleszins dat zijn entourage het niet pikte dat Govea plots uit het niets startte op Genk en De Neve op de bank zat
da klopt niet, ik ken zijn moeder zit elke wedstrijd een rij voor ons in de tribune die is steeds heel postief! staat iedere match achter de ploeg.
Het is niet omdat ze achter de ploeg staat en supporters dat het niet wringt in haar hoofd hé.  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #26 Gepost op: februari 12, 2022, 05:50:36 pm »
Er  komt hier 1iemand schrijven dat De Neve aan het onderhandelen is met Kortrijk en hij zit er al.  Ik denk dat De Neve heel gelukkig is met de kansen die hij hier krijgt.
« Laatst bewerkt op: februari 12, 2022, 06:35:32 pm door mogul »

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #27 Gepost op: februari 12, 2022, 06:06:30 pm »
Er  komt hier 1iemand schrijven dat De Neve aan het onderhandelen is met Kortrijk en hij zit er al.  Ik denk dat De Neve heel gelukkig is met de kansen die hier krijgt.

Juist. Ik zou zeggen : Hallo FDN? Starter van dit topic en familie/vriend???? Jouw visie?

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #28 Gepost op: februari 12, 2022, 06:15:04 pm »
Er  komt hier 1iemand schrijven dat De Neve aan het onderhandelen is met Kortrijk en hij zit er al.  Ik denk dat De Neve heel gelukkig is met de kansen die hier krijgt.

1 zot schrijft hier iets en een half forum neemt dit voor waar aan. Dion heeft zelfs in het verleden nog geen enkele aanleiding gegeven waardoor dit gerucht zou kunnen kloppen. Als mensen hier zo vlot alles geloven dan zou je al moeten opletten dat je niet zegt dat je bob peeters deze week hebt zien lopen.

Offline FDN

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #29 Gepost op: februari 12, 2022, 06:55:09 pm »
Ik heb enkel gepost dat Dion meer speelminuten verdient. Meerdere personen pikken dat dan onmiddellijk anders op en spreken over een basisplaats ed... Dit heb ik niet gepost, enkel dat hij meer speelminuten verdient.
Ik zal dus ook mijn visie hieromtrent niet geven. Oordeel zelf of hij alles geeft voor zijn team tijdens de speelminuten die hij krijgt.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #30 Gepost op: februari 12, 2022, 07:03:52 pm »
Ik heb enkel gepost dat Dion meer speelminuten verdient. Meerdere personen pikken dat dan onmiddellijk anders op en spreken over een basisplaats ed... Dit heb ik niet gepost, enkel dat hij meer speelminuten verdient.
Ik zal dus ook mijn visie hieromtrent niet geven. Oordeel zelf of hij alles geeft voor zijn team tijdens de speelminuten die hij krijgt.

Mja, alles geven. Als ze mij op dat veld zetten ga ik ook alles geven hoor.
Alles geven is 1 ding. Prestaties is nog iets anders.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #31 Gepost op: februari 12, 2022, 07:04:51 pm »
zou in vergevorderde onderhandeling zijn met kortrijk. :(
bron:speler van de beloften svzw.

Ik weet alleszins dat zijn entourage het niet pikte dat Govea plots uit het niets startte op Genk en De Neve op de bank zat

Zou je durven zeggen welke speler want deze bron klopt niet echt van een andere bron vernomen

Het lijkt mij logisch dat de entourage van De Neve niet te spreken was dat Govea direct mocht starten na goeie invalbeurten van Dion
Dat heeft niets met noten op zijn zang te maken. Dat is gewoon logisch!
Als ik al heel de tijd het beste van mezelf geef en plots komt er iemand 4 dagen meetrainen en ma ge direct starten, ik zou het ook niet verdragen

Bronnen geef ik niet prijs
Als die nu al onderhandelt met KVK, dan zegt dat ook veel over zijn clubliefde…
als die club de voorkeur heeft voor een speler die disciplinair geschorst werd
en dan nog ke mee zijn zatte kloten botst
hoe wilde dan dater liefde is?
of moe die liefde van ene kant komen?

aje den beste verkoper zijt
en uwe collega die nog den helft ni verkoopt van u
krijgt plots ne porsche als firma wagen
hoe denkte da dienen ga reageren?


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #32 Gepost op: februari 12, 2022, 07:05:05 pm »
Er  komt hier 1iemand schrijven dat De Neve aan het onderhandelen is met Kortrijk en hij zit er al.  Ik denk dat De Neve heel gelukkig is met de kansen die hier krijgt.

1 zot schrijft hier iets en een half forum neemt dit voor waar aan. Dion heeft zelfs in het verleden nog geen enkele aanleiding gegeven waardoor dit gerucht zou kunnen kloppen. Als mensen hier zo vlot alles geloven dan zou je al moeten opletten dat je niet zegt dat je bob peeters deze week hebt zien lopen.

Daarom sta ik zo op bronvermelding.

Dion gaat zijn laatste 6 maand in, (minder dan 5 nog eigenlijk). Het zou me niet verbazen dat bepaalde clubs al aan het vissen zijn, en als ze geduld hebben tot de zomer ... hebben ze hem gratis.

Tijd om zijn contract open te breken, of het is te laat.
Lees: Dion staat ook sterk bij onderhandelingen.



Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #33 Gepost op: februari 12, 2022, 07:14:10 pm »
Ik heb enkel gepost dat Dion meer speelminuten verdient. Meerdere personen pikken dat dan onmiddellijk anders op en spreken over een basisplaats ed... Dit heb ik niet gepost, enkel dat hij meer speelminuten verdient.
Ik zal dus ook mijn visie hieromtrent niet geven. Oordeel zelf of hij alles geeft voor zijn team tijdens de speelminuten die hij krijgt.

Alles geven ? Is dat dan genoeg om veel speelminuten te krijgen ? Het hangt er vanaf wat dat alles geven opbrengt voor de ploeg ? Henrik Bjørdal gaf ook alles, liep achter iedere bal als een gek maar mocht toch vertrekken zonder zijn contract uit te doen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #34 Gepost op: februari 13, 2022, 09:11:26 am »
De Neve moet wel dringend meer lef beginnen tonen.
Ga eens 1op1 met de tegenstander, en trap verdorie eens een voorzet ipv altijd achteruit te leggen.
Hij moet geen schrik hebben van reacties van supporters, want die vinden het dus blijkbaar al goed dat ie loopt

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #35 Gepost op: februari 13, 2022, 10:27:36 am »
Aansluitend op mijn vorige reactie zie ik ook wel wat in Dion, ideale speler voor Essevee.
Ik zou het spijtig vinden hij vandezomer gratis vertrekt.


Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #36 Gepost op: februari 13, 2022, 10:43:00 am »
De Neve moet wel dringend meer lef beginnen tonen.
Ga eens 1op1 met de tegenstander, en trap verdorie eens een voorzet ipv altijd achteruit te leggen.
Hij moet geen schrik hebben van reacties van supporters, want die vinden het dus blijkbaar al goed dat ie loopt

Klopt. Geen enkele actie, 2 voorzetten denk ik. Te weinig.
Stond vooral in de ploeg om Sergio Gomez uit de wedstrijd te houden. We hebben Gomez niet veel gezien, dus in dat opzicht geslaagd. Al werd ie een paar keer in de rug gepakt (ook vanwege positioneel verkeerde verdedigen van Cools). Tweede helft was het beter

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #37 Gepost op: februari 13, 2022, 01:07:56 pm »
Weet niet of zijn entourage geïrriteerd was door het feit dat Govea de voorkeur kreeg, maar weet wel dat hij in gesprek is met de vuilkarre. Het voorstel dat hij kreeg van Essevee was blijkbaar belachelijk laag…

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.635
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #38 Gepost op: februari 13, 2022, 02:22:39 pm »
Weet niet of zijn entourage geïrriteerd was door het feit dat Govea de voorkeur kreeg, maar weet wel dat hij in gesprek is met de vuilkarre. Het voorstel dat hij kreeg van Essevee was blijkbaar belachelijk laag…
bron?  ?

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #39 Gepost op: februari 13, 2022, 02:57:27 pm »
Weet niet of zijn entourage geïrriteerd was door het feit dat Govea de voorkeur kreeg, maar weet wel dat hij in gesprek is met de vuilkarre. Het voorstel dat hij kreeg van Essevee was blijkbaar belachelijk laag…
bron?  ?
Zijn moeder waarschijnlijk…