Auteur Topic: [22] STEPPE Kenny  (gelezen 29767 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #40 Gepost op: mei 14, 2017, 01:57:13 pm »
Dat was de reden blijkbaar. Ik schreef alleen wat ik hoorde in Stadion en wat er op Wikipedia staat. Maar niettemin een knappe start van Bostyn
Het was dan maar 1 match maar ik heb de indruk dat we 3 keepers hebben die op een gelijkaardig niveau zitten en waardige vervangers zijn voor elkaar...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #41 Gepost op: mei 14, 2017, 02:11:49 pm »
Louis heeft volgens mij meer uitstraling dan Kenny
Louis leid in zijn doelgebied

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #42 Gepost op: mei 14, 2017, 09:26:20 pm »
Louis heeft volgens mij meer uitstraling dan Kenny
Louis leid in zijn doelgebied
Ik vond zijn uitstraling bij het begin nogal onzeker en timide.
Uiteraard bloeide hij wat open na enkele goeie reddingen en balcontacten.
We kunnen echter nog niet oordelen op 1 match wat zijn pro's, contra's en uitstraling zijn want daar hebben we al gauw een match of 10 voor nodig...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #43 Gepost op: mei 14, 2017, 11:08:24 pm »
Iemand die weet waarom Steppe niet speelde gisteren? Oke wel mooie gelegenheid om Bostyn te laten debuteren. In Stadion zeiden ze einde contract van Kenny, zou er geen verlenging volgen misschien?
Is dit zo? Volgens Transfermarkt en ISM loopt zijn contract pas in 2018 af!
Kenny heeft inderdaad een contract tot 30 juni 2018 bij ons dus de commentator was uit zijn nek aan het l*llen...
Maat goed, die had sowieso wederom problemen om de spelers correct te benoemen ook.  ::)

Ik heb vernomen dat het feit dat Kenny op de bank zat iets met een communiefeest binnen de familie te maken had waar hij gisterennamiddag nog aanwezig was en daardoor de voorkeur gegeven werd aan Louis daar die geen verplichtingen had die dag en dus de meest frisse man was.
Professioneel kun je dit toch niet noemen..  ::)
SV TILL I DIE

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #44 Gepost op: mei 15, 2017, 07:23:06 am »
Iemand die weet waarom Steppe niet speelde gisteren? Oke wel mooie gelegenheid om Bostyn te laten debuteren. In Stadion zeiden ze einde contract van Kenny, zou er geen verlenging volgen misschien?
Is dit zo? Volgens Transfermarkt en ISM loopt zijn contract pas in 2018 af!
Kenny heeft inderdaad een contract tot 30 juni 2018 bij ons dus de commentator was uit zijn nek aan het l*llen...
Maat goed, die had sowieso wederom problemen om de spelers correct te benoemen ook.  ::)

Ik heb vernomen dat het feit dat Kenny op de bank zat iets met een communiefeest binnen de familie te maken had waar hij gisterennamiddag nog aanwezig was en daardoor de voorkeur gegeven werd aan Louis daar die geen verplichtingen had die dag en dus de meest frisse man was.
Professioneel kun je dit toch niet noemen..  ::)
Goh, dat hangt er van af wat er op voorhand met Dury afgesproken is he...

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #45 Gepost op: mei 15, 2017, 08:46:16 am »
Bostyn was goed maar zijn uittrappen konden beter.
En deed alles met rechts

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #46 Gepost op: mei 15, 2017, 11:22:46 am »
Bostyn keepte goed. Zo'n eerste match is vaak alles of niets. Een paar goeie reddingen en vertrouwen opdoen ofwel een mindere tussenkomst en beginnen twijfelen.

Dat hij kan keepen Bostyn dat zal wel maar nu werd zijn mentale sterkte niet op de proef gesteld; iets wat vaak het verschil maakt tussen talentvolle keepers die komen piepen en keepers die onderdeel vormen van het meubilair in Eerste Klasse.

Beste recente voorbeeld is Davy Roef

Daarom dat ik hem zeker (nog) niet hoger inschat dan Steppe

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #47 Gepost op: mei 15, 2017, 12:53:13 pm »
Bostyn was goed maar zijn uittrappen konden beter.
En deed alles met rechts
Ik ben het hier niet mee eens.  Ik vond zijn uittrappen goed.  Als je het vergelijkt met wat Sammy soms wegkeilt over de zijlijn... 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #48 Gepost op: mei 15, 2017, 03:15:17 pm »
Bostyn was goed maar zijn uittrappen konden beter.
En deed alles met rechts
Ik ben het hier niet mee eens.  Ik vond zijn uittrappen goed.  Als je het vergelijkt met wat Sammy soms wegkeilt over de zijlijn...

Uittrappen gaan gewoon ver. Veel richting zit er niet in, maar ze blijven wel binnen de lijnen.
Zag in opwarming dat dat niet zijn sterkste kant is.

Dt hij alles in 1 tijd wegkegelde kan je nog wel begrijpen. Dat is gewoon op safe spelen, dat is ook een gevoel dat nog moet komen. Mss kan hij het wel, maar, zoals ik dus zei, pakte het zeker voor het onzekere.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #49 Gepost op: mei 15, 2017, 10:32:28 pm »
Antwerpen....

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #50 Gepost op: mei 15, 2017, 10:41:43 pm »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #51 Gepost op: mei 15, 2017, 10:44:47 pm »
Steppe in de vitrine zetten ? :)
... ten voordele van Louis?

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #52 Gepost op: mei 15, 2017, 10:53:03 pm »
Steppe in de vitrine zetten ? :)
... ten voordele van Louis?
Nogmaals, VEEEEEEEEL te vroeg om een besluit te kunnen trekken over de toekomst van onze keepers.  ::)
Ze trainen intussen 2 jaar samen en dus zullen de trainers perfect kunnen inschatten wie wat kan en wie er klaar is om een stapje omhoog te zetten in de pikorde of juist niet...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #53 Gepost op: mei 15, 2017, 10:57:03 pm »
Steppe in de vitrine zetten ? :)
... ten voordele van Louis?
Nogmaals, VEEEEEEEEL te vroeg om een besluit te kunnen trekken over de toekomst van onze keepers.  ::)
Ze trainen intussen 2 jaar samen en dus zullen de trainers perfect kunnen inschatten wie wat kan en wie er klaar is om een stapje omhoog te zetten in de pikorde of juist niet...

Waarom nu plots Louis in de kern?
Terwijl Steppe toch een goede tweede keeper is.
Van da communie-verhaal geloof ik niet veel ze.

Een nakende transfer?
Aftoetsen omdat Kenny transfer gevraagd heeft?
...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #54 Gepost op: mei 15, 2017, 10:58:41 pm »
Steppe in de vitrine zetten ? :)
... ten voordele van Louis?
Nogmaals, VEEEEEEEEL te vroeg om een besluit te kunnen trekken over de toekomst van onze keepers.  ::)
Ze trainen intussen 2 jaar samen en dus zullen de trainers perfect kunnen inschatten wie wat kan en wie er klaar is om een stapje omhoog te zetten in de pikorde of juist niet...

Waarom nu plots Louis in de kern?
Terwijl Steppe toch een goede tweede keeper is.
Van da communie-verhaal geloof ik niet veel ze.

Een nakende transfer?
Aftoetsen omdat Kenny transfer gevraagd heeft?
...
Dat is gespeculeer zoals ze in Brugge doen over onzen Dury e...
Alles kan maar we weten niks.

Wie zegt dat Sammy blijft? Hij is ook op de leeftijd gekomen om nog een laatste transfer te maken he...  :o

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #55 Gepost op: mei 16, 2017, 09:30:21 am »
Steppe in de vitrine zetten ? :)
... ten voordele van Louis?
Nogmaals, VEEEEEEEEL te vroeg om een besluit te kunnen trekken over de toekomst van onze keepers.  ::)
Ze trainen intussen 2 jaar samen en dus zullen de trainers perfect kunnen inschatten wie wat kan en wie er klaar is om een stapje omhoog te zetten in de pikorde of juist niet...

Waarom nu plots Louis in de kern?
Terwijl Steppe toch een goede tweede keeper is.
Van da communie-verhaal geloof ik niet veel ze.

Een nakende transfer?
Aftoetsen omdat Kenny transfer gevraagd heeft?
...
Dat is gespeculeer zoals ze in Brugge doen over onzen Dury e...
Alles kan maar we weten niks.

Wie zegt dat Sammy blijft? Hij is ook op de leeftijd gekomen om nog een laatste transfer te maken he...  :o

Denk toch ook eerder dat Steppe zal vertrekken dan Bossut hoor. Bossut heeft al lang de kans gehad om te vertrekken maar die gaat niet naar het buitenland gaan om op de bank te zitten anders had hij dat al lang gedaan. Steppe wil daarin tegen altijd spelen en verdient het volgens mij ook om bij een andere eerste klasser in de basis te staan. Bostyn 2de keeper maken als Steppe weg is en laten spelen tijdens de beker zoals het meestal liep (alleen dit seizoen liep het anders wegens de blessures)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #56 Gepost op: mei 16, 2017, 09:36:10 am »
Denk toch ook eerder dat Steppe zal vertrekken dan Bossut hoor. Bossut heeft al lang de kans gehad om te vertrekken maar die gaat niet naar het buitenland gaan om op de bank te zitten anders had hij dat al lang gedaan. Steppe wil daarin tegen altijd spelen en verdient het volgens mij ook om bij een andere eerste klasser in de basis te staan. Bostyn 2de keeper maken als Steppe weg is en laten spelen tijdens de beker zoals het meestal liep (alleen dit seizoen liep het anders wegens de blessures)

Correct!

Vandaar ik het opwierp ivm Bostyn
http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2938.0

Als Kenny nog een transfer wil is het de moment, en dan kan Louis doorgroeien naar 2e keeper om te rijpen om dan binnen een paar jaar over te nemen van Sammy.

Pasop, Kenny moet van mij niet weg, maar ik denk dat hij "in de huidige situatie" Louis zijn toekomst wat belemmert.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #57 Gepost op: mei 17, 2017, 03:16:55 pm »
Is er een link met het vertrek van Copa in Lokeren?
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #58 Gepost op: mei 17, 2017, 05:25:20 pm »
Is er een link met het vertrek van Copa in Lokeren?

Je gaat Steppe toch niet gaan linken aan iedere club waar er een doelman vertrekt he

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #59 Gepost op: mei 17, 2017, 05:50:57 pm »
Is er een link met het vertrek van Copa in Lokeren?

Je gaat Steppe toch niet gaan linken aan iedere club waar er een doelman vertrekt he
Niet meer dan dat jij in iedere post nogal wat mensen ....
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"