Auteur Topic: Gezamenlijk communiqué rond naamgeving Essevee  (gelezen 13100 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #20 Gepost op: juni 09, 2011, 05:56:44 pm »
Essevee United lijkt me niet slecht :-)
Er MOET sowieso een stads-, gemeente- of plaatsnaam aan de clubnaam verbonden zijn in Belgi?!
Dus wordt het dan Essevee United Waregem Zulte of Essevee United Zulte Waregem en blijft ge met het zelfde probleem zitten.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #21 Gepost op: juni 09, 2011, 06:01:05 pm »
Essevee United lijkt me niet slecht :-)
Er MOET sowieso een stads-, gemeente- of plaatsnaam aan de clubnaam verbonden zijn in Belgi?!
Dus wordt het dan Essevee United Waregem Zulte of Essevee United Zulte Waregem en blijft ge met het zelfde probleem zitten.

Essevee Zulte Waregem.
Maar dan gewoon Essevee als eigenlijke offici?le naam gebruiken voor krantenartikels, tussenstand van de competitie, tussenstand van wedstrijden, in interviews etc.
Eens je bij tussenstanden van wedstrijden Essevee ziet staan gaat niemand nog "Zulte" of "Waregem" tegen onze ploeg zeggen, maar dan zal iedereen wel Essevee beginnen gebruiken.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #22 Gepost op: juni 09, 2011, 06:09:40 pm »
Essevee United lijkt me niet slecht :-)
Er MOET sowieso een stads-, gemeente- of plaatsnaam aan de clubnaam verbonden zijn in Belgi?!
Dus wordt het dan Essevee United Waregem Zulte of Essevee United Zulte Waregem en blijft ge met het zelfde probleem zitten.

Essevee Zulte Waregem.
Maar dan gewoon Essevee als eigenlijke offici?le naam gebruiken voor krantenartikels, tussenstand van de competitie, tussenstand van wedstrijden, in interviews etc.
Eens je bij tussenstanden van wedstrijden Essevee ziet staan gaat niemand nog "Zulte" of "Waregem" tegen onze ploeg zeggen, maar dan zal iedereen wel Essevee beginnen gebruiken.
Als ge Essevee gebruikt dan wordt de gaststad 'Waregem' volgens mij toch niet duidelijk vermeld? En dat is toch het doel van de naamsverandering? Dan hou je nog beter Zulte Waregem, waar Waregem wel in voorkomt.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #23 Gepost op: juni 09, 2011, 06:11:20 pm »
Essevee United lijkt me niet slecht :-)
Er MOET sowieso een stads-, gemeente- of plaatsnaam aan de clubnaam verbonden zijn in Belgi?!
Dus wordt het dan Essevee United Waregem Zulte of Essevee United Zulte Waregem en blijft ge met het zelfde probleem zitten.

Essevee Zulte Waregem.
Maar dan gewoon Essevee als eigenlijke offici?le naam gebruiken voor krantenartikels, tussenstand van de competitie, tussenstand van wedstrijden, in interviews etc.
Eens je bij tussenstanden van wedstrijden Essevee ziet staan gaat niemand nog "Zulte" of "Waregem" tegen onze ploeg zeggen, maar dan zal iedereen wel Essevee beginnen gebruiken.
Als ge Essevee gebruikt dan wordt de gaststad 'Waregem' volgens mij toch niet duidelijk vermeld? En dat is toch het doel van de naamsverandering? Dan hou je nog beter Zulte Waregem, waar Waregem wel in voorkomt.

Elke naam waar Zulte en Waregem in voorkomen gaat dezelfde problemen leveren als nu. Waregem Zulte of Zulte Waregem, velen gaan Zulte blijven zeggen dan.
En die namen combineren tot 1 lijkt mij ook niet echt mogelijk. Zulte laten vallen is ook not done, dusja.. tzal geen simpele beslissing worden.
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2011, 06:32:31 pm door Nico the master »

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 516
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #24 Gepost op: juni 09, 2011, 06:23:58 pm »
ik denk dat wij daar weinig gaan over te zeggen hebben....iedereen is nu al verwittigd dat de naam gaat veranderen als het nieuwe stadion er staat....dus...veranderen doet het toch....

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #25 Gepost op: juni 09, 2011, 07:41:36 pm »
Essevee United lijkt me niet slecht :-)
Er MOET sowieso een stads-, gemeente- of plaatsnaam aan de clubnaam verbonden zijn in Belgi?!
Dus wordt het dan Essevee United Waregem Zulte of Essevee United Zulte Waregem en blijft ge met het zelfde probleem zitten.

Essevee Zulte Waregem.
Maar dan gewoon Essevee als eigenlijke offici?le naam gebruiken voor krantenartikels, tussenstand van de competitie, tussenstand van wedstrijden, in interviews etc.
Eens je bij tussenstanden van wedstrijden Essevee ziet staan gaat niemand nog "Zulte" of "Waregem" tegen onze ploeg zeggen, maar dan zal iedereen wel Essevee beginnen gebruiken.

Beetje gelijk STVV dan... Dat wordt ook (nog meer dan vroeger) zo gezegd en staat bv ook zo op teletekst. Persoonlijk vind ik dat ze dan ook Waregem mogen eerst zetten: Essevee Waregem Zulte.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #26 Gepost op: juni 09, 2011, 07:49:22 pm »
Wat kan mij diene naam schelen  >:( Tis goed voetbal dak wil zien en dit op 5km van mijn deur !!!!
Is mij om het even hoe ze ons gaan noemen ik heb een abo op svzw omdat ik hou van voetbal het de dichtste club is die in 1ste speelt astemblieft !!!!!!!

WAEREGHEM

  • Gast
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #27 Gepost op: juni 09, 2011, 08:04:11 pm »
Wat kan mij diene naam schelen  >:( Tis goed voetbal dak wil zien en dit op 5km van mijn deur !!!!
Is mij om het even hoe ze ons gaan noemen ik heb een abo op svzw omdat ik hou van voetbal het de dichtste club is die in 1ste speelt astemblieft !!!!!!!

En dan klagen dat er geen sfeer is. Als d?t de beleving is, de supporterscultuur, dan is het ver gekomen me dunkt. Tip: Club Brugge wint de meeste van hun thuismatchen, dat is maar een halfuurtje rijden.

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #28 Gepost op: juni 09, 2011, 08:13:41 pm »
1) Dat ze de naam 'SV Zulte Waregem' gewoon behouden als offici?le naam.

2) Dat ze 'ESSEVEE' hanteren in een nieuw fris logo + als roepnaam.  Lettercombinaties zoals bij AZ, PSG of NEC zijn leuk en liggen gemakkelijk in de mond.  SV Zulte Waregem (of SV Waregem Zulte), AZ Alkmaar of Paris Saint Germain zijn gewoon te lange namen, punt

3) Dat ze een prominente vermelding van de stad Waregem voorzien in de naam van het nieuwe stadion , bv. "Flanders Field stadion Waregem" of "ESSEVEE-ENFINITY arena Waregem"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #29 Gepost op: juni 09, 2011, 08:23:52 pm »
Wat kan mij diene naam schelen  >:( Tis goed voetbal dak wil zien en dit op 5km van mijn deur !!!!
Is mij om het even hoe ze ons gaan noemen ik heb een abo op svzw omdat ik hou van voetbal het de dichtste club is die in 1ste speelt astemblieft !!!!!!!

En dan klagen dat er geen sfeer is. Als d?t de beleving is, de supporterscultuur, dan is het ver gekomen me dunkt. Tip: Club Brugge wint de meeste van hun thuismatchen, dat is maar een halfuurtje rijden.

Wat is dat nu voor een opmerking. Mensen die voor een topploeg supporteren omdat ze aan de top spelen vind ik juist dom. Supporteren voor een ploeg die wint is gemakkelijk, maar het is belangrijker van een ploeg te steunen in uw buurt/regio die nog niet aan de top speelt. Dan ben je een echte supporter.

Japarov heeft niet gezegd dat hij supportert voor Essevee omwille van het goed voetbal, maar vindt het voetbal belangrijker dan die randaspecten zoals de naam enzo. Ik denk trouwens dat de meeste mensen er zo over denken.

WAEREGHEM

  • Gast
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #30 Gepost op: juni 09, 2011, 08:37:05 pm »
Wat is dat nu voor een opmerking. Mensen die voor een topploeg supporteren omdat ze aan de top spelen vind ik juist dom. Supporteren voor een ploeg die wint is gemakkelijk, maar het is belangrijker van een ploeg te steunen in uw buurt/regio die nog niet aan de top speelt. Dan ben je een echte supporter.

Japarov heeft niet gezegd dat hij supportert voor Essevee omwille van het goed voetbal, maar vindt het voetbal belangrijker dan die randaspecten zoals de naam enzo. Ik denk trouwens dat de meeste mensen er zo over denken.

Japarov zegt dat het niet belangrijk is hoe de club heet, zolang er maar eersteklassevoetbal is, en Zulte Waregem is nu eenmaal de dichtste club die in eerste klasse speelt. Als dat zijn motivaties zijn, dan raad ik hem aan i?ts verder te rijden, dan krijgt hij sowieso beter voetbal te zien, ?n meer overwinningen. Ik ben supporter omdat ik me (enigszins nog) kan vinden in de club, en ik ga naar het stadion voor de maten en de pinten, niet zozeer om eersteklasse voetbal te zien. Zonder overdrijven, de allermooiste tijden als supporter waren voor mij die in vierde klasse.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #31 Gepost op: juni 09, 2011, 08:52:23 pm »
Ik ben supporter omdat ik me (enigszins nog) kan vinden in de club, en ik ga naar het stadion voor de maten en de pinten, niet zozeer om eersteklasse voetbal te zien. Zonder overdrijven, de allermooiste tijden als supporter waren voor mij die in vierde klasse.
2

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #32 Gepost op: juni 09, 2011, 09:34:13 pm »
kvind dat stad Waregem wel overdrijft. Op de radio zeggen ze bijna altijd dat ze in Waregem spelen....over een Westvlaamse ploeg. Het Regenboogstadion in Waregem...dus dat het constant of veel Zulte is is echt overdreven...maar ja, je kan altijd beginnen steigeren als het Zulte is en het niet zien als ze Waregem zeggen. Je moet s kijken bij de tussenstanden op teletekst van de voetbal....er staat veel Z-Waregem... Al die hetze is voor niets nodig. Vooraleer je iets zegt moet je ook nadenken wat voor effect je boodschap kan hebben. En dat had de burgemeester beter gedaan!

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #33 Gepost op: juni 10, 2011, 08:19:53 am »
Ik zou de naam van de stad en gemeente schrijven in de grootte van hun aandeel in de fusieclub (geld, supporters, etc). Dan komt men al vlug tot SV Waregem Zulte. Of je kunt ook met haakjes werken: SV Waregem (Zulte). Iedereen akkoord? Zo blijven alle onderdelen van de naam behouden, terwijl toch duidelijk is wie de leidende gemeente is.
« Laatst bewerkt op: juni 10, 2011, 08:22:43 am door boer boer »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #34 Gepost op: juni 10, 2011, 09:15:11 am »
Ik zou de naam van de stad en gemeente schrijven in de grootte van hun aandeel in de fusieclub (geld, supporters, etc). Dan komt men al vlug tot SV Waregem Zulte. Of je kunt ook met haakjes werken: SV Waregem (Zulte). Iedereen akkoord? Zo blijven alle onderdelen van de naam behouden, terwijl toch duidelijk is wie de leidende gemeente is.

Of Te Waregem Zul. Door de naam Zulte te splitsen wordt vooral de nadruk op Waregem gelegd.
Ach, waarom niet gewoon laten zoals het is een Waregem in de stadionnaam steken..  :-\

WAEREGHEM

  • Gast
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #35 Gepost op: juni 10, 2011, 10:31:58 am »
Sv Farmy?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #36 Gepost op: juni 10, 2011, 10:49:19 am »
Sv Farmy?

We spelen niet meer met playmobile e ;)


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re:Gezamenlijk communiqu? rond naamgeving Essevee
« Reactie #39 Gepost op: juni 10, 2011, 02:23:09 pm »
Wat kan mij diene naam schelen  >:( Tis goed voetbal dak wil zien en dit op 5km van mijn deur !!!!
Is mij om het even hoe ze ons gaan noemen ik heb een abo op svzw omdat ik hou van voetbal het de dichtste club is die in 1ste speelt astemblieft !!!!!!!

En dan klagen dat er geen sfeer is. Als d?t de beleving is, de supporterscultuur, dan is het ver gekomen me dunkt. Tip: Club Brugge wint de meeste van hun thuismatchen, dat is maar een halfuurtje rijden.

Wat is dat nu voor een opmerking. Mensen die voor een topploeg supporteren omdat ze aan de top spelen vind ik juist dom. Supporteren voor een ploeg die wint is gemakkelijk, maar het is belangrijker van een ploeg te steunen in uw buurt/regio die nog niet aan de top speelt. Dan ben je een echte supporter.

Japarov heeft niet gezegd dat hij supportert voor Essevee omwille van het goed voetbal, maar vindt het voetbal belangrijker dan die randaspecten zoals de naam enzo. Ik denk trouwens dat de meeste mensen er zo over denken.

SV Forever nagel op de kop zou ik zo zeggen !!!! Wanneer ik een successupporter zou zijn dan ga ik idd naar club alhoewel die de laatste 5 jaar ook weinig succes hebben gekend :)
Ik bedoelde gewoon dat het mij niet kan schelen welke naam ze uitvinden ik vind dit een belachlijke discussie en men kan beter zijn energie in het team stoppen dan in een clubnaam volgens mij !!!!