Auteur Topic: [10] KAYA Onur  (gelezen 73763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #20 Gepost op: mei 24, 2016, 08:10:56 pm »
Waar ga je gratis een speler gaan halen die 15 asists per jaar heeft,bende zeveraars hier met spelers als kaya en leye mogen we hier heel content zijn. Thiam,De  ridder en storm zijn al weg gans onze achterlijn moet vernieuwd worden ga je weer een heele nieuwe ploeg bouwen miss? Somige op dit forum zijn echte fantasten.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #21 Gepost op: mei 24, 2016, 08:22:12 pm »
Een speler die zo maar even het meest asists van de JPL geeft en die bij SVZW speelt, zomaar ff laten vertrekken??? Goed zot, me dunkt!
Sommigen wanen zich bij een grootmacht uit europa.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #22 Gepost op: mei 24, 2016, 09:34:44 pm »
Voor dat geld zou ik ook niet twijfelen. ..

Online scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #23 Gepost op: mei 24, 2016, 09:37:44 pm »
Voor dat geld zou ik ook niet twijfelen. ..
2
gewoon verpatsen, zeker aan die leeftijd, bepaalden verliezen hier precies alle realiteitszin ...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #24 Gepost op: mei 24, 2016, 09:49:14 pm »
Nee. Nu niet verpatsen. Hou hem nog een jaartje. Kaya is van waarde, voor Essevee. En heeft nog steeds de leeftijd om ons volgend seizoen ook van dienst te zijn.
-SVZW Forever-

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #25 Gepost op: mei 24, 2016, 10:05:50 pm »
Voor een club als ons veel geld.

Hoeveel  clubs als ons konden al dergelijke uitgaande transfers voorleggen?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #26 Gepost op: mei 24, 2016, 10:12:44 pm »
2
gewoon verpatsen, zeker aan die leeftijd, bepaalden verliezen hier precies alle realiteitszin ...
Haha,als ik het moet geloven dan zit Kaya binnen de 2jaar  in een rolstoel van ouderdom.  Kaya heeft inderdaad weinig duelkracht maar toch meer dan een Berrier, voor mij moet een Kaya dan ook niet doen waar hij minder sterk in is,daar heb je andere spelers voor.  Als je nu 1,5miljoen krijgt voor hem denken jullie dan dat Essevee dat bedrag integraal gaat gebruiken voor een vervanger,bv een Moulin? Mijn gedacht;zeker niet,ze gaan een speler huren en/of een heel klein deeltje van die som gebruiken voor een onbekende speler,dan moet je al enorm veel geluk hebben dat die hetzelfde niveau haalt van Kaya,tot daar mijn gevoel van realiteit ;).

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #27 Gepost op: mei 24, 2016, 10:26:54 pm »
Haha,als ik het moet geloven dan zit Kaya binnen de 2jaar  in een rolstoel van ouderdom.  Kaya heeft inderdaad weinig duelkracht maar toch meer dan een Berrier, voor mij moet een Kaya dan ook niet doen waar hij minder sterk in is,daar heb je andere spelers voor.  Als je nu 1,5miljoen krijgt voor hem denken jullie dan dat Essevee dat bedrag integraal gaat gebruiken voor een vervanger,bv een Moulin? Mijn gedacht;zeker niet,ze gaan een speler huren en/of een heel klein deeltje van die som gebruiken voor een onbekende speler,dan moet je al enorm veel geluk hebben dat die hetzelfde niveau haalt van Kaya,tot daar mijn gevoel van realiteit ;).

Euhm, Berrier in zijn periode bij ons recupereerde enorm vee ballen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #28 Gepost op: mei 24, 2016, 10:58:08 pm »
Euhm, Berrier in zijn periode bij ons recupereerde enorm vee ballen.
Door duelkracht? Nee,absoluut niet.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #29 Gepost op: mei 25, 2016, 09:29:07 am »
Zo speculeren over een voorstel dat iemand gewoon maar doet. 1.5 miljoen ga je echt niet vangen voor Kaya hoor!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [34] KAYA Onur - speler
« Reactie #30 Gepost op: mei 25, 2016, 01:40:04 pm »
neem kaya weg afgelopen seizoen en we deden mee voor een plaats bij 1B volgend jaar.
Kaya is de enige die een deftige voorzet in de voeten heeft. 

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #31 Gepost op: augustus 07, 2016, 11:10:08 am »
Unicum voor bankzitter tegen z'n zin Kaya: "Dit is m'n allereerste"
07 augustus 2016 10:47 via voetbalkrant.com

Onur Kaya is niet de meest gelukkige invaller ter wereld, maar wel ??n van de meest effici?nte. Na zijn assist van vorige week, tekende hij tegen Waasland-Beveren voor de verlossende 0-2. Met het hoofd, zowaar.

Dertig jaar, drie maand en zeventien dagen. Zo oud was On?r Kaya toen hij zaterdagavond voor het eerst met het hoofd een doelpunt maakte. De kleine balvirtuoos kreeg een pracht van een voorzet van Sander Coopman en bedankte met een gemeten kopslag in de hoek.

"Dit is de allereerste van mijn carri?re met het hoofd", aldus Kaya achteraf. "Ik deed het ooit al bij de jeugd, maar dat telt niet, h?." Toch stond de assistenkoning van vorig seizoen er wat beteuterd bij. Hij moest immers alweer op de bank starten.

Toch, een goal en een assist is niet slecht op twee invalbeurten. "Een supersub? Dat ben ik nooit geweest, ik ben geen goeie invaller." Het was overduidelijk, Kaya is enkel tevreden met een basisplaats, maar beseft ook dat z'n voorbereiding niet ideaal was.

"Ik heb weinig getraind en weinig gespeeld, maar nu gaat het beter. Ik moet vooral verder trainen en we zien wel. Die goal en die assist geven wel vertrouwen", sloot Kaya af.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-08-07/kaya-scoorde-zn-allereerste-met-de-kop

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #32 Gepost op: augustus 07, 2016, 12:53:46 pm »
Kaya miste een groot deel van de voorbereiding, normaal dat hij nu maar invalt, volgende match waarschijnlijk de volle 90 minuten.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #33 Gepost op: augustus 07, 2016, 02:01:58 pm »
Kaya miste een groot deel van de voorbereiding, normaal dat hij nu maar invalt, volgende match waarschijnlijk de volle 90 minuten.

Wss dik tegen zijn zin maar denk op de lange termijn wel de beste oplossing om hem nu voorlopig op de bank te plaatsen en hem niet te vroeg brengen. Maar verwacht ook wel binnenkort een basis plaats voor Kaya.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #34 Gepost op: augustus 07, 2016, 02:20:56 pm »
Wss dik tegen zijn zin maar denk op de lange termijn wel de beste oplossing om hem nu voorlopig op de bank te plaatsen en hem niet te vroeg brengen. Maar verwacht ook wel binnenkort een basis plaats voor Kaya.

Ik denk dat Kaya wel beter weet dan dit. De media schrijft dat ...
Ik zou daar niet teveel aandacht aan schenken, is volgens mij wel een op en top prof.
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2016, 05:23:20 pm door Frederik »

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #35 Gepost op: augustus 07, 2016, 03:33:59 pm »
Ik denk dat Kaya wel beter weet dan dit. De media schrijft dat ...
Ik zou daar niet teveel aandacht aan schenken, is volgens mij wel een op en top prof.
Klopt volledig, Frederik!  :)
Wij hebben gisteren nog met zijn vader gesproken en hij zei zelf dat Onur enorm gesukkeld heeft met de amandelen en door het missen van een stuk van de voorbereiding zelf ook rustig opbouwt!
Kranten maken er graag wat sensatie van he!  :o






EDIT: mij bijgezet (zinsbouw) - van mijn eigen quote :p
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2016, 05:23:56 pm door Frederik »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #36 Gepost op: augustus 23, 2016, 10:10:42 am »
Het Laaste Nieuws 23/08/2016
Via Joost M


Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #37 Gepost op: augustus 23, 2016, 10:40:16 am »
Het Laaste Nieuws 23/08/2016
Via Joost M

Ergens stelt dit artikel me gerust! :)
(Maar je weet maar nooit)

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #38 Gepost op: augustus 23, 2016, 03:02:10 pm »
Ergens stelt dit artikel me gerust! :)
(Maar je weet maar nooit)
Dit artikel bevestigd volledig wat zijn vader en enkele andere bronnen ook al zouden gezegd hebben.  8)
Ik kijk er alvast naar uit om hem terug 90 minuten in topvorm tussen de lijnen te zien!

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [34] KAYA Onur
« Reactie #39 Gepost op: september 19, 2016, 05:33:09 pm »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
19 september 2016