Auteur Topic: [07] ZARANDIA Luka  (gelezen 8678 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
[07] ZARANDIA Luka
« Gepost op: augustus 31, 2019, 01:28:35 pm »
Luka Zarandia voelt zich goed bij Essevee: "We zijn net een familie"
30 augustus 2019 uit Het Laatste Nieuws

Bij Zulte Waregem gaat Luka Zarandia (23) zijn tweede Belgische voetbalavontuur aan. De Georgiër kende eerder een ongelukkige periode bij RC Genk, maar bij Essevee voelt hij zich wel in zijn nopjes.

Als achttienjarige knaap kwam Zarandia moederziel alleen aan in Limburg. Bij RC Genk kwam hij in geen enkele officiële wedstrijd in actie. "Ik was nog te jong, te onervaren", blikte de vleugelaanvaller terug. "Het was ook mijn eerste verhuis in Europa en het was meteen al bij een grote club. Voor mij was het moeilijk om aan te passen, maar al bij al was het een leerrijke ervaring."

Na zijn gemiste seizoen in Limburg keerde Zarandia terug naar zijn ex-club FC Locomotive Tbilisi. In zijn moederland vond de winger zijn vertrouwen en voetbalplezier terug. Het duurde niet lang of de Poolse subtopper Arka Gdynia kwam aankloppen voor hem. "Ik ben erg gelukkig om bij Gdynia gespeeld te hebben. Het waren de beste jaren uit mijn carrière", aldus Zarandia. "Het niveau is daar gelijkaardig als hier, maar in België is het nog wat technischer."

In de Ekstraklasa maakte Zarandia grote indruk waardoor er snel buitenlandse interesse volgde. "Er was veel belangstelling. Vanuit Rusland en de MLS, maar ook van Belgische ploegen." Hij koos echter bewust voor Zulte Waregem. "Toen ik bij Genk zat, wist ik al dat Zulte Waregem een mooie club was. Francky Dury belde mij op en zei hij een nieuwe ploeg aan het bouwen was, ook lichtte hij mij zijn tactische ideeën toe. Dit is een goede club en het is een goede competitie, ik wou het graag nog eens proberen in België. Ik belde overigens ook met Thomas Buffel over Essevee."

Aan de Gaverbeek is Zarandia ondertussen een basisspeler, en hij voelt zich goed bij de club. "De ploeg is aan het groeien. In het begin was het wel wat moeilijker. Maar we hebben veel goede spelers. Momenteel zit het erg goed, we zijn net als een familie." Op het veld klikt het met de offensieve garde, zijnde Saido Berahino en Cyle Larin. Maar zelf kon Zarandia nog niet scoren. "Ik ben ook aan het wachten op mijn eerste doelpunt. (lacht) In Polen speelde ik op rechts en kon ik zo naar binnen knijpen om te scoren. Met Cyle en Saido hebben we nu twee killers in de box, als ik dan op links speel kan ik wel veel assists afleveren." (OPI)

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2020, 07:53:28 am »
Zarandia terug in Waregem. Krijgt nieuwe kans na uitleenbeurt in Kazachstan (2 matchen, mede door
corona!) . HNB

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2020, 07:59:20 am »
Zarandia terug in Waregem. Krijgt nieuwe kans na uitleenbeurt in Kazachstan (2 matchen, mede door
corona!) . HNB
Het bewijst bij deze nogmaals hoe nederig ons trainerstrio zich mag gedragen in deze moeilijke tijden. Zeer goede voetballer.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2020, 09:01:13 am »
Zarandia terug in Waregem. Krijgt nieuwe kans na uitleenbeurt in Kazachstan (2 matchen, mede door
corona!) . HNB
Het bewijst bij deze nogmaals hoe nederig ons trainerstrio zich mag gedragen in deze moeilijke tijden. Zeer goede voetballer.
Is goed nieuws, ik hoop dat de 2 assistenten de hoofdcoach kunnen overtuigen om hem echt nog een kans te geven, als Marcq zoveel kansen krijgt, dan mag Zarandia dat ook krijgen, dit is positief nieuws.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #4 Gepost op: juli 31, 2020, 09:45:39 am »
Zarandia terug in Waregem. Krijgt nieuwe kans na uitleenbeurt in Kazachstan (2 matchen, mede door
corona!) . HNB
Het bewijst bij deze nogmaals hoe nederig ons trainerstrio zich mag gedragen in deze moeilijke tijden. Zeer goede voetballer.
Is goed nieuws, ik hoop dat de 2 assistenten de hoofdcoach kunnen overtuigen om hem echt nog een kans te geven, als Marcq zoveel kansen krijgt, dan mag Zarandia dat ook krijgen, dit is positief nieuws.
Inderdaad, geef die jongen een deftige kans. Heeft zeker iets in zijn mars en is bovendien ook een positief element in de kleedkamer. Aan Davy en Timmy om onze T1 dit te doen inzien !
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2020, 10:18:41 am »
Zou goed nieuws zijn, heeft zijn kunnen getoond in de thuiswedstrijd tegen Gent voor mij vorig seizoen. Afdoende speler voor Essevee.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2020, 01:46:20 pm »
ach komaan.
Voor de type speler dat Zarandia is, mist die snelheid, daardoor zal ie nooit hoge toppen scheren.
Kan man uitkappen, maar de verdediger heeft altijd een kans om terug te komen omdat Luka te traag is. Neen, dit soort speler gaat je ook niet uit het slop halen. Er zijn er goedkopere op de markt, want wees maar zeker dat Zarandia aardig wat kost.
Bijkomend probleem, loopt altijd met de kop naar beneden waardoor ie, als er een voorzet moet komen, geen oog heeft voor de medemaats

Online thorgan

  • Leden
  • Berichten: 381
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #7 Gepost op: juli 31, 2020, 01:58:39 pm »
Wat sommigen inderdaad zien in Luka is mij ook een vraagteken.Voor mij eventueel goed genoeg om bij achterstand ingebracht te worden en dan nog.Is niet snel genoeg en ziet geen medespelers door zoals San Iker hier schrijft te voetballen met ogen op het veld gericht.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #8 Gepost op: juli 31, 2020, 02:11:10 pm »
misschien wel. maar is toch beter dan spelers als een Desmet die totaal niet mee kunnen.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #9 Gepost op: juli 31, 2020, 02:54:07 pm »
Wat sommigen inderdaad zien in Luka is mij ook een vraagteken.Voor mij eventueel goed genoeg om bij achterstand ingebracht te worden en dan nog.Is niet snel genoeg en ziet geen medespelers door zoals San Iker hier schrijft te voetballen met ogen op het veld gericht.
afvoeren die handel !

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 127
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #10 Gepost op: juli 31, 2020, 03:54:49 pm »
Zarandia moet ook al afgevoerd worden volgens sommigen. Samen met Opare, De Bock, Vossen en Govea waarschijnlijk. Allemaal nie goed genoeg voor de criticasters hier die eigenlijk iedereen al op voorhand met de grond gelijk maken. Maar als er enen 2 goeie matchen speelt zijn jullie de eersten om jullie karre te draaien. Zo kan ik het ook. Ze noemen dat draaien met de wind. Ik doe daar niet aan mee en geef pas kritiek als blijkt dat ze echt nie goed zijn nadat ze meerdere deftige kansen gekregen hebben om zicht te tonen (zoals Govea bvb).

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #11 Gepost op: juli 31, 2020, 04:16:47 pm »
Zarandia moet ook al afgevoerd worden volgens sommigen. Samen met Opare, De Bock, Vossen en Govea waarschijnlijk. Allemaal nie goed genoeg voor de criticasters hier die eigenlijk iedereen al op voorhand met de grond gelijk maken. Maar als er enen 2 goeie matchen speelt zijn jullie de eersten om jullie karre te draaien. Zo kan ik het ook. Ze noemen dat draaien met de wind. Ik doe daar niet aan mee en geef pas kritiek als blijkt dat ze echt nie goed zijn nadat ze meerdere deftige kansen gekregen hebben om zicht te tonen (zoals Govea bvb).
Zarandia heeft ook kansen gehad,dus dat is niet op voorhand met de grond gelijk maken .

Online thorgan

  • Leden
  • Berichten: 381
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #12 Gepost op: juli 31, 2020, 04:31:36 pm »
Zarandia heeft 18 maal meegedaan in de competitie en heeft toch heel,heel,heel weinig bijgebracht.Die andere jongens heb ik niet bekritiseerd ,Essevee 76.
We hebben inderdaad nog mindere goden dan Luka maar die hebben waarschijnlijk niet zoveel gekost.
Van een transfer van volgens ik vernam 1 miljoen mag je toch iets meer verwachten dan van jongens die hier gratis of voor heel klein bedrag toekwamen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #13 Gepost op: juli 31, 2020, 05:43:46 pm »
Zarandia moet ook al afgevoerd worden volgens sommigen. Samen met Opare, De Bock, Vossen en Govea waarschijnlijk. Allemaal nie goed genoeg voor de criticasters hier die eigenlijk iedereen al op voorhand met de grond gelijk maken. Maar als er enen 2 goeie matchen speelt zijn jullie de eersten om jullie karre te draaien. Zo kan ik het ook. Ze noemen dat draaien met de wind. Ik doe daar niet aan mee en geef pas kritiek als blijkt dat ze echt nie goed zijn nadat ze meerdere deftige kansen gekregen hebben om zicht te tonen (zoals Govea bvb).

Opare is hier ook maar zelden bekritiseerd.
Men mag toch gewoon eens aanhalen dat die jongen een zware blessure gehad heeft.
En iedereennhoopt dat ie zijn beste niveau haalt.

Zarandia kansen genoeg gehad. En dan ook nog eens altijd dat overgewicht meesleuren.
Over Vossen en Govea, hebben die ook al niet genoeg kansen gehad??
Dus u post is achterhaald


Online Esseveefan1

  • Leden
  • Berichten: 23
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #14 Gepost op: juli 31, 2020, 07:16:22 pm »
Zarandia heeft 18 maal meegedaan in de competitie en heeft toch heel,heel,heel weinig bijgebracht.Die andere jongens heb ik niet bekritiseerd ,Essevee 76.
We hebben inderdaad nog mindere goden dan Luka maar die hebben waarschijnlijk niet zoveel gekost.
Van een transfer van volgens ik vernam 1 miljoen mag je toch iets meer verwachten dan van jongens die hier gratis of voor heel klein bedrag toekwamen.
Ik heb toch liever een zarandia die zou kunnen invallen dan een desmet.

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #15 Gepost op: augustus 01, 2020, 10:24:17 am »
Zarandia moet ook al afgevoerd worden volgens sommigen. Samen met Opare, De Bock, Vossen en Govea waarschijnlijk. Allemaal nie goed genoeg voor de criticasters hier die eigenlijk iedereen al op voorhand met de grond gelijk maken. Maar als er enen 2 goeie matchen speelt zijn jullie de eersten om jullie karre te draaien. Zo kan ik het ook. Ze noemen dat draaien met de wind. Ik doe daar niet aan mee en geef pas kritiek als blijkt dat ze echt nie goed zijn nadat ze meerdere deftige kansen gekregen hebben om zicht te tonen (zoals Govea bvb).

Opare is hier ook maar zelden bekritiseerd.
Men mag toch gewoon eens aanhalen dat die jongen een zware blessure gehad heeft.
En iedereennhoopt dat ie zijn beste niveau haalt.

Zarandia kansen genoeg gehad. En dan ook nog eens altijd dat overgewicht meesleuren.
Over Vossen en Govea, hebben die ook al niet genoeg kansen gehad??
Dus u post is achterhaald

Snap niet goed van waar al die kritiek op Vossen komt.
Heeft toch zelden op zijn positie (9) gestaan? Larin stond daar altijd.
Moest depanneren op de 10 en Saido stond links, remember...

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #16 Gepost op: augustus 01, 2020, 11:34:11 am »
Zarandia moet ook al afgevoerd worden volgens sommigen. Samen met Opare, De Bock, Vossen en Govea waarschijnlijk. Allemaal nie goed genoeg voor de criticasters hier die eigenlijk iedereen al op voorhand met de grond gelijk maken. Maar als er enen 2 goeie matchen speelt zijn jullie de eersten om jullie karre te draaien. Zo kan ik het ook. Ze noemen dat draaien met de wind. Ik doe daar niet aan mee en geef pas kritiek als blijkt dat ze echt nie goed zijn nadat ze meerdere deftige kansen gekregen hebben om zicht te tonen (zoals Govea bvb).

Opare is hier ook maar zelden bekritiseerd.
Men mag toch gewoon eens aanhalen dat die jongen een zware blessure gehad heeft.
En iedereennhoopt dat ie zijn beste niveau haalt.

Zarandia kansen genoeg gehad. En dan ook nog eens altijd dat overgewicht meesleuren.
Over Vossen en Govea, hebben die ook al niet genoeg kansen gehad??
Dus u post is achterhaald

Snap niet goed van waar al die kritiek op Vossen komt.
Heeft toch zelden op zijn positie (9) gestaan? Larin stond daar altijd.
Moest depanneren op de 10 en Saido stond links, remember...
Vossen moest centrale middenvelder spelen...  :o

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #17 Gepost op: augustus 01, 2020, 01:00:36 pm »
Wat sommigen inderdaad zien in Luka is mij ook een vraagteken.Voor mij eventueel goed genoeg om bij achterstand ingebracht te worden en dan nog.Is niet snel genoeg en ziet geen medespelers door zoals San Iker hier schrijft te voetballen met ogen op het veld gericht.
afvoeren die handel !
Altijd zo negatief,het steekt tegen :) !

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #18 Gepost op: april 05, 2022, 08:49:49 am »
Het contract van Zarandia werd deze winter ontbonden.

Hij tekende een contract bij Korona ( ;D) Kielce. De club communiceerde hier niet over.

https://www.transfermarkt.be/luka-zarandia/profil/spieler/250073

Opgemerkt door Svennay.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [07] ZARANDIA Luka
« Reactie #19 Gepost op: april 05, 2022, 09:15:25 am »
Poolse tweede klasse
€1 M heeft Cordier daar voor betaald indertijd  ::) Contract van drie jaar  ::)