Auteur Topic: [VB]: Essevee - Lokeren  (gelezen 7987 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #20 Gepost op: oktober 13, 2012, 02:57:56 pm »
Citaat; Grote abonnee-actie voor Essevee-Lokeren: ga als abonnee zo snel mogelijk naar het onthaal om een gratis ticket en schreeuw Essevee volgende week zaterdag mee naar de leiding in de Jupiler Pro League!

Ook ik ben voorstander van deze actie!!Het is wel zeer triestig dat ge,in deze moderne tijd, naar het onthaal uw kaarten moet gaan halen ....voor mij is het "sop" de kool niet waard,wegens te ver  :-\.
Niet iedereen woont naast het stadion h?.
de nagel op de kop !
Inderdaad.  Voor mij betekent dat een ritje van 1u30 heen en terug...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #21 Gepost op: oktober 13, 2012, 05:01:32 pm »
Citaat; Grote abonnee-actie voor Essevee-Lokeren: ga als abonnee zo snel mogelijk naar het onthaal om een gratis ticket en schreeuw Essevee volgende week zaterdag mee naar de leiding in de Jupiler Pro League!

Ook ik ben voorstander van deze actie!!Het is wel zeer triestig dat ge,in deze moderne tijd, naar het onthaal uw kaarten moet gaan halen ....voor mij is het "sop" de kool niet waard,wegens te ver  :-\.
Niet iedereen woont naast het stadion h?.
de nagel op de kop !
Inderdaad.  Voor mij betekent dat een ritje van 1u30 heen en terug...

los ik op door abo bij ouders te laten, zij halen extra ticket op , en op de dag van de match ga ik dan abo en ticket opvissen ;)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #22 Gepost op: oktober 13, 2012, 05:54:14 pm »
Herfstkampioen.....
komaan gasten
hopelijk houden de spelers wel de voeten op de grond ;)

Ze moeten nu toch ook niet express matchen verliezen h?, uit angst voor...!!  Wees gerust, Dury zal het niet laten liggen als het kan - een schoner kerstcadeau kunnen ze ons toch niet geven?  Tegen andere top6 ploegen heeft brugge vooral punten laten liggen; nu staan ze maar 2puntjes meer voor.  Trouwens, waarom zou je niet eventjes eerste mogen staan en toch de voetjes op de grond blijven houden?



Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #23 Gepost op: oktober 13, 2012, 06:21:52 pm »
Sta Bruhhe geen 3ptn voor?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #24 Gepost op: oktober 13, 2012, 09:09:18 pm »

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #25 Gepost op: oktober 15, 2012, 10:04:07 pm »
....  ja, 3 ptn voor, niet lang meer  ;D

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.260
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #26 Gepost op: oktober 16, 2012, 10:33:17 am »
Enige vraag die we ons moeten stellen i.v.m de opstelling is: Wie vervangt Colpaert?
De sterkhouder van de defensie is namelijk geschorst.

Wordt Perdichizzi zijn vervanger? Of Vandenbroeck? of schuift De fauw naar binnen en wordt Malanda RB waardoor Skulason dan op het middenveld in de ploeg komt?
Of pakt Dury uit met een verrassing en laat hij Verboom starten?

fox

  • Gast
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #27 Gepost op: oktober 16, 2012, 12:25:36 pm »
Belachelijk dat er niet in beroep gegaan wordt. Hoe kan je daar nu eigenlijk een schorsing voor geven. Een fout die geel verdient met rood bestraffen en dan nog eens een schorsing erboven op. Hij gaat dus bijna evenveel minuten missen als Mbokani die zo maar eventjes op iemand zijn hoofd schopt. Gewoon belachelijk.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #28 Gepost op: oktober 16, 2012, 01:25:46 pm »
Belachelijk dat er niet in beroep gegaan wordt. Hoe kan je daar nu eigenlijk een schorsing voor geven. Een fout die geel verdient met rood bestraffen en dan nog eens een schorsing erboven op. Hij gaat dus bijna evenveel minuten missen als Mbokani die zo maar eventjes op iemand zijn hoofd schopt. Gewoon belachelijk.

Schandalig inderdaad. Dus iemand met opzet op het hoofd trappen (en erna over staan liegen, zelfs na de beelden) is evenveel schorsing waard als een onterechte rode kaart (plus onterechte penalty). Ik heb alles gezien/gehoord in dit apenland nu.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #29 Gepost op: oktober 16, 2012, 01:29:56 pm »
ja waarom wordt niet in beroep gegaan.... tenzij Colpaert rust wilt.
10km verder gingen ze wel in beroep tegen schorsing zukanovic

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #30 Gepost op: oktober 16, 2012, 02:12:40 pm »
heb vernomen dat svzw geen (advocaat)kosten wil betalen om in beroep te gaan

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #31 Gepost op: oktober 16, 2012, 03:03:52 pm »
Ik vermoed eerder dat Dury zo weinig mogelijk wil in de clinch gaan met scheidsrechters/bond.

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.776
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #32 Gepost op: oktober 16, 2012, 04:37:47 pm »
er zijn er hier die appelen met peren vergelijken. Colpaert heeft licht contact gehad met een speler die alleen op doel ging (Vidarsson ging wel theatraal tegen de grond). dacht dat hij ??n speeldag daarvoor heeft gekregen en dat is terecht. Colpaert trok zelf zijn rode kaart niet echt in twijfel omdat hij wel weet dat hij hem licht geraakt heeft. Mbokani heeft bij mijn weten 4 speeldagen gekregen waarvan ??n met uitstel en 3 effectief. Dat Kortrijk in beroep gaat tegen de beslissing van Zukanovic is hun zaak. Ik ben tevreden dat wij tenminste eerlijk zijn en niet zijn zoals veel ploegen die zogezegd fairplay hoog in het vaandel dragen maar tegen elke beslissing in beroep gaan.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 991
  • Essevee!
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #33 Gepost op: oktober 19, 2012, 10:02:59 am »
Malanda heeft 3 matchen moeten spelen tijdens de interlandweken terwijl er was afgesproken om er 2 te spelen. Ik versta uiteraard het enthousiasme van zo'n jonge kerel die alle matchen wil spelen. Hopelijk is hij
redelijk fit

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-10-19/dury-boos-waarom-speelde-malanda-drie-matchen

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.260
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #34 Gepost op: oktober 19, 2012, 11:51:50 am »
Malanda heeft 3 matchen moeten spelen tijdens de interlandweken terwijl er was afgesproken om er 2 te spelen. Ik versta uiteraard het enthousiasme van zo'n jonge kerel die alle matchen wil spelen. Hopelijk is hij
redelijk fit

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-10-19/dury-boos-waarom-speelde-malanda-drie-matchen

Het enthousiasme van zo'n jonge kerel...
Denkt ge nu echt da Malanda iets te zeggen heeft?
Als de trainer zegt:" ik stel u op want ik heb u nodig", Dan ga je toch niet zeggen:" Vergeetet, mijnen trainer eeft gezegd datk maar 2 matchen mag spelen."

Malanda is dus de enige speler die alles speelde.
Zelfs keeper kreeg rust in de laatste match.

Geen calimero gedrag, maar mogen we eigenlijk wel bovenaan staan??
« Laatst bewerkt op: oktober 19, 2012, 12:00:35 pm door San Iker »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #35 Gepost op: oktober 19, 2012, 12:48:52 pm »
Malanda heeft 3 matchen moeten spelen tijdens de interlandweken terwijl er was afgesproken om er 2 te spelen. Ik versta uiteraard het enthousiasme van zo'n jonge kerel die alle matchen wil spelen. Hopelijk is hij
redelijk fit

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-10-19/dury-boos-waarom-speelde-malanda-drie-matchen

Het enthousiasme van zo'n jonge kerel...
Denkt ge nu echt da Malanda iets te zeggen heeft?
Als de trainer zegt:" ik stel u op want ik heb u nodig", Dan ga je toch niet zeggen:" Vergeetet, mijnen trainer eeft gezegd datk maar 2 matchen mag spelen."

Malanda is dus de enige speler die alles speelde.
Zelfs keeper kreeg rust in de laatste match.

Geen calimero gedrag, maar mogen we eigenlijk wel bovenaan staan??

Kdenk dat die speler toch wel naar zo een EK wil met zijn vrienden en leeftijdsgenoten. Zou dat toch begrijpen

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.260
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #36 Gepost op: oktober 19, 2012, 02:06:12 pm »
Malanda heeft 3 matchen moeten spelen tijdens de interlandweken terwijl er was afgesproken om er 2 te spelen. Ik versta uiteraard het enthousiasme van zo'n jonge kerel die alle matchen wil spelen. Hopelijk is hij
redelijk fit

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-10-19/dury-boos-waarom-speelde-malanda-drie-matchen

Het enthousiasme van zo'n jonge kerel...
Denkt ge nu echt da Malanda iets te zeggen heeft?
Als de trainer zegt:" ik stel u op want ik heb u nodig", Dan ga je toch niet zeggen:" Vergeetet, mijnen trainer eeft gezegd datk maar 2 matchen mag spelen."

Malanda is dus de enige speler die alles speelde.
Zelfs keeper kreeg rust in de laatste match.

Geen calimero gedrag, maar mogen we eigenlijk wel bovenaan staan??

Kdenk dat die speler toch wel naar zo een EK wil met zijn vrienden en leeftijdsgenoten. Zou dat toch begrijpen

Ja tuurlijk wil hij naar dat EK, logisch maar zeker.
Ik wil gewoon aanduiden dat Malanda de enige speler is die alles speelde. Waarom hem alleen?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #37 Gepost op: oktober 19, 2012, 02:13:34 pm »
Malanda heeft 3 matchen moeten spelen tijdens de interlandweken terwijl er was afgesproken om er 2 te spelen. Ik versta uiteraard het enthousiasme van zo'n jonge kerel die alle matchen wil spelen. Hopelijk is hij
redelijk fit

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-10-19/dury-boos-waarom-speelde-malanda-drie-matchen

Het enthousiasme van zo'n jonge kerel...
Denkt ge nu echt da Malanda iets te zeggen heeft?
Als de trainer zegt:" ik stel u op want ik heb u nodig", Dan ga je toch niet zeggen:" Vergeetet, mijnen trainer eeft gezegd datk maar 2 matchen mag spelen."

Malanda is dus de enige speler die alles speelde.
Zelfs keeper kreeg rust in de laatste match.

Geen calimero gedrag, maar mogen we eigenlijk wel bovenaan staan??

Kdenk dat die speler toch wel naar zo een EK wil met zijn vrienden en leeftijdsgenoten. Zou dat toch begrijpen

Ja tuurlijk wil hij naar dat EK, logisch maar zeker.
Ik wil gewoon aanduiden dat Malanda de enige speler is die alles speelde. Waarom hem alleen?

Hij is kapitein ook van die ploeg, het moet zijn dat hij daar heel belangrijk is.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #38 Gepost op: oktober 19, 2012, 07:00:31 pm »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB]: Essevee - Lokeren
« Reactie #39 Gepost op: oktober 19, 2012, 10:44:35 pm »
Scheidsrechter Vertenten zaterdag.
http://stadion.vtm.be/artikel/het-moment-bart-vertenten-jongste-scheidsrechter

Weigert vooral ostentatief penalty's te fluiten die man :D