Auteur Topic: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge  (gelezen 8142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #40 Gepost op: maart 07, 2013, 08:30:46 pm »
Rare ploeg, Clubtjen. Op verplaatsing meestal goed (2-6 in W-B, 1-7 in den Beer, 1-3 in Luik, 1-1 in Lokeren (met een naar eigen zeggen fantastische 1e helft, spijtig dat voetbal 90 minuten duurt... ;) )

6-1 in Anderlecht, 4-1 in Genk, 4-1 in Leuven
Altijd veel doelpunten bij Club op verplaatsing, maar ze gaan met lege handen naar huis zaterdag!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.709
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #41 Gepost op: maart 08, 2013, 10:38:49 am »
Vazquez zegt vandaag in Het Nieuwsblad dat hij weinig of geen Zulte Waregem spelers kent.

Begrijpelijk, tegen dat de trage Spanjaard gedraaid is, kan hij al lang hun naam niet meer lezen op hun rug.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #42 Gepost op: maart 08, 2013, 12:15:12 pm »
 ;D
Vazquez zegt vandaag in Het Nieuwsblad dat hij weinig of geen Zulte Waregem spelers kent.

Begrijpelijk, tegen dat de trage Spanjaard gedraaid is, kan hij al lang hun naam niet meer lezen op hun rug.
Liberta per gli ultras!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #43 Gepost op: maart 08, 2013, 12:32:56 pm »
Citaat
Dury: 'Kloof met Club uitdiepen'
Zulte Waregem - Club Brugge is dit weekend de topper van de 29ste speeldag. Francky Dury wil Club Brugge voor play-off 1 nog een tik uitdelen.

'Als we de kloof kunnen uitdiepen, zullen we dat niet nalaten', zei Dury deze middag op een persconferentie. We spelen momenteel om te winnen en als we dat zaterdag doen, tellen we vijftien punten meer dan Club en dat worden er acht in play-off 1. Brugge zelf zal natuurlijk dichter willen komen. Dat is de inzet van deze match. Ze beschikken over enkele matchbeslissers (Vazquez en Vadis) met een uitstekende pas in de voeten. Voorin hebben ze ook een echte killer (Bacca) lopen. Wij zijn evenwel volwassener geworden. We lieten in de wedstrijden tegen Cercle, OHL en vorige week tegen Charleroi zien dat we het ook in de laatste minuten kunnen afmaken.' Toch wil Dury nog steeds niet over het kampioenschap spreken. 'Dat zou fout zijn. We zijn namelijk nog steeds Zulte Waregem en niet Anderlecht of Club Brugge. Er is niemand in mijn spelersgroep die over de titel spreekt.'

Bossut
 
Dury gaf voorts wat meer uitleg over de mogelijke contractverlenging van doelman Sammy Bossut. 'Ik hoop dat het rond komt', zei hij. ' Sammy is een clubman. Er is geen enkele reden om zijn contract niet te verlengen. Hij is een jongen van de streek en kan hier een icoon worden. Ik ben zelf niet bij de gesprekken betrokken, maar hoor dat ze de goede kant uitgaan.
 Dury kwam tenslotte nog even terug op het relletje tussen hem en afgevaardigd bestuurder Patrick De Cuyper. Die liet vorige  week weten dat hij er graag een technisch directeur bij wil. De 55-jarige trainer van Zulte Waregem ziet dat echter anders en zo gingen beiden in de clinch met elkaar. 'Ik was een beetje verrast door de impact van die woorden', zegt Dury een kleine week later. We zullen intern zoeken naar een goede oplossing en dan op het gepaste moment communiceren.'

Voila meteen duidelijk welk een smerig rolletje de pers weer speelde.  Het rommelt in waregem schreef men.  Een klein meningsverschil waar beiden wel zullen uitkomen is de realiteit.

Ok, maar is het niet zo dat normaal gezien de CEO de trainer dient te temperen en rust predikt i.p.v. omgekeerd?

PDC denkt en handelt gewoon (nog) teveel als een supporter. Mooi wat hij op commercieel gebied al heeft verwezelijkt (budget is weldegelijk gestegen), maar als CEO van een eersteklasser zou hij zijn woorden toch wel wat meer mogen wikken en wegen en argumenteren. Denk maar aan de uitgestelde wedstrijd op Charleroi...

Dubbele prono voor morgen: 1 - 1 of 2 - 1 (met een goal van Hazard)
« Laatst bewerkt op: maart 08, 2013, 12:34:47 pm door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #44 Gepost op: maart 08, 2013, 05:35:33 pm »
Na mijn mistasten van vorige week op chalalala ( ik had een makkelijke overwinning voorspeld... ) ga ik er nog maar eens voor...
Dury heeft het goed gezien door er steeds maar aan te herinneren dat we nog altijd geen 'topploeg' zijn! Met ons budget MOETEN we geen kampioen spelen, tweede of derde is absoluut al een gigantisch succes. Dit maakt dat het voor Essevee een stuk comfortabeler voetballen is. Tegen de zelfverklaarde 'topploegen' mogen we blijven uitgaan van een strikte organisatie en er steeds weer al voetballend blijven uitkomen. Ja, zelfs op eigen veld! Wat ze in de pers ook mogen beweren, wij moeten niets veranderen aan ons succesrecept van dit seizoen, de rest moet ons maar zien in te halen, DUS MOETEN ZIJ WEL KOMEN AANVALLEN!!! Dit geldt voor deze wedstrijd en eigenlijk voor de ganse PO1!!! Ik heb er bijgevolg het volste vertrouwen in dat we alweer hoogstens 1 goal slikken en er zelf ook minstens 1 maken. Mijn pronostiek dus : minstens een punt, 1-1 of 2-1 denk ik.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #45 Gepost op: maart 09, 2013, 10:50:49 am »
Citaat
Ik ga naar het Regenboogstadion en ik neem mee: een sloophamer. Een tip voor Club Brugge want het wordt een hele klus om de West-Vlaamse muur van Zulte Waregem vanavond te slopen.

(Sportwereld)

 ??? ??? ???

Ik herinner me nochtans wedstrijden tegen Club Brugge waar ze van 't kastje naar 't muurtje werden gespeeld. Die media, dat is toch echt om van te kotsen zeg! Je staat niet 2e met 60 punten (3 minder dan Anderlecht) na 28 wedstrijden en 18 overwinningen (eentje minder dan Anderlecht) puur door te verdedigen. Het lijkt weer alsof we nooit voetballen, hoewel we dit seizoen meerdere ploegen hebben ovverrompeld met goed voetbal. Geen wonder dat die arme zielen uit Limburg en Gent op het Club Brugge forum helemaal verward zijn in hun opmerkingen en meningen. Zonder ook maar ??n wedstrijd van ons te zien vormen ze een mening over onze ploeg die helemaal nergens op slaat. Ergerlijk!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #46 Gepost op: maart 09, 2013, 11:28:27 am »
Citaat
Ik ga naar het Regenboogstadion en ik neem mee: een sloophamer. Een tip voor Club Brugge want het wordt een hele klus om de West-Vlaamse muur van Zulte Waregem vanavond te slopen.

(Sportwereld)

 ??? ??? ???

Ik herinner me nochtans wedstrijden tegen Club Brugge waar ze van 't kastje naar 't muurtje werden gespeeld. Die media, dat is toch echt om van te kotsen zeg! Je staat niet 2e met 60 punten (3 minder dan Anderlecht) na 28 wedstrijden en 18 overwinningen (eentje minder dan Anderlecht) puur door te verdedigen. Het lijkt weer alsof we nooit voetballen, hoewel we dit seizoen meerdere ploegen hebben ovverrompeld met goed voetbal. Geen wonder dat die arme zielen uit Limburg en Gent op het Club Brugge forum helemaal verward zijn in hun opmerkingen en meningen. Zonder ook maar ??n wedstrijd van ons te zien vormen ze een mening over onze ploeg die helemaal nergens op slaat. Ergerlijk!

Goed zo, je hebt het concept journalistiek eindelijk begrepen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.164
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #47 Gepost op: maart 09, 2013, 11:33:15 am »
Dat het maar vlug vanavond is.  Can't wait!  Van eerste tot laatste minuut moet dat stadion kolken en brugge op de zenuwen werken.  Spelen we in de eerste 10 minuten wervelend voetbal met meteen een goede actie.  Zijn we vertrokken voor 90' ambiance.  En als het publiek hem er achter zet, zie je dat meteen overgaan op het veld.  Remember tegen leuven.  Het publiek blaasde de spelers naar de 1-1en 2-1 in een mum van tijd.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #48 Gepost op: maart 09, 2013, 11:41:00 am »
Citaat
Ik ga naar het Regenboogstadion en ik neem mee: een sloophamer. Een tip voor Club Brugge want het wordt een hele klus om de West-Vlaamse muur van Zulte Waregem vanavond te slopen.

(Sportwereld)

 ??? ??? ???

Ik herinner me nochtans wedstrijden tegen Club Brugge waar ze van 't kastje naar 't muurtje werden gespeeld. Die media, dat is toch echt om van te kotsen zeg! Je staat niet 2e met 60 punten (3 minder dan Anderlecht) na 28 wedstrijden en 18 overwinningen (eentje minder dan Anderlecht) puur door te verdedigen. Het lijkt weer alsof we nooit voetballen, hoewel we dit seizoen meerdere ploegen hebben ovverrompeld met goed voetbal. Geen wonder dat die arme zielen uit Limburg en Gent op het Club Brugge forum helemaal verward zijn in hun opmerkingen en meningen. Zonder ook maar ??n wedstrijd van ons te zien vormen ze een mening over onze ploeg die helemaal nergens op slaat. Ergerlijk!

Goed zo, je hebt het concept journalistiek eindelijk begrepen.

Joepie!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #49 Gepost op: maart 09, 2013, 11:42:17 am »
Matchday mannen!! Zelfde score zoals de heenmatch zou mooi zijn voor mij, en mss begrijpen de spelers van klupje die bepaalde fase nu beter  8) :D
Liberta per gli ultras!

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #50 Gepost op: maart 09, 2013, 12:09:18 pm »
Tzal vandaag weer koekenbak zijn, tussen supporters van SV & FCB in diverse vakken voor de thuisploeg.

Wanneer gaat men daar eens iets aan doen?



Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #51 Gepost op: maart 09, 2013, 01:06:55 pm »
Tbegint al te kriebelen. Prono: 3-2 na een schitterende match van beidde teams. en anders nen drogen onverdienden 1-0! ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #52 Gepost op: maart 09, 2013, 01:07:25 pm »
Tzal vandaag weer koekenbak zijn, tussen supporters van SV & FCB in diverse vakken voor de thuisploeg.

Wanneer gaat men daar eens iets aan doen?

MAtch moet nog beginnen jongen, niet op voorhand klagen.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #53 Gepost op: maart 09, 2013, 01:10:09 pm »
Rare ploeg, Clubtjen. Op verplaatsing meestal goed (2-6 in W-B, 1-7 in den Beer, 1-3 in Luik, 1-1 in Lokeren (met een naar eigen zeggen fantastische 1e helft, spijtig dat voetbal 90 minuten duurt... ;) )

aan die 1-7 in GBA is een serieuze strontgeur waar die van het ACW fris bij riekt.

Nee dat clubtje bijeen geraapte chorizo's ingehuurd door een stelletje pseudo-bruggelingen-big-spenders dient afgeslacht te worden - zoals in den good old tachtigjarigen oorlog -, het hoeft dan ook niet te verwonderen dat een woordje nederlands op onze tribunes zal te horen zijn.....

it's time to claim the Westflemish colours and give it's pride back!

- and no, i'm not a hooligan before some fools get the wrong impression (en zeker al nie nen nva-er)

ps zou leuk zijn moest bij elk doelpunt Rik de Saedeleer te horen zijn.... hopelijk tart ik hier wel het lot niet mee.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #54 Gepost op: maart 09, 2013, 01:42:05 pm »
Men zegt dat er 10.000 man komt, en dat mensen zelfs zitten waar ze de match niet goed zien. Waar mag dat dan wel wezen?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #55 Gepost op: maart 09, 2013, 01:46:49 pm »
Men zegt dat er 10.000 man komt, en dat mensen zelfs zitten waar ze de match niet goed zien. Waar mag dat dan wel wezen?

onderste rijen net achter de dug-outs om 1 voorbeeld te geven...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #56 Gepost op: maart 09, 2013, 01:50:14 pm »
Vanaf 19.00u. in vak X  8)

Cheerzzz !


We are Essevee!

We are Essevee !!!

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.164
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #57 Gepost op: maart 09, 2013, 02:24:43 pm »
Men zegt dat er 10.000 man komt, en dat mensen zelfs zitten waar ze de match niet goed zien. Waar mag dat dan wel wezen?

10070 om precies te zijn.  Ook tegen anderlecht thuis zat er 10070 man.  Maar deze match is al uitverkocht op dinsdagmiddag voor de zaterdag.  Ook zegt Naessens in de krant.  Hadden we 15000 plaatsen in playoff 1 straks, ze waren bezet.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #58 Gepost op: maart 09, 2013, 02:45:51 pm »
Wat ook wel tof zou zijn. Dat iedereen 10 min langer zou blijven staan in vak x :D als de wedstrijd gedaan is :)

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [VB] Zulte Waregem - Club Brugge
« Reactie #59 Gepost op: maart 09, 2013, 03:54:11 pm »
WOOOOOOAAAAAR ES WOOOAAAREGEM....?  :D