Auteur Topic: [VB] Zulte Waregem - Charleroi  (gelezen 15083 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.759
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #40 Gepost op: december 23, 2014, 04:30:56 pm »
Kritiek geven op SLC is makkelijk als je zelf in de tribune kant vijvers zit  ::)

Kritiek is veel gezegd, want geef SLC zo'n hoek waar de bezoekers zitten, dan zingen ze er grandioos boven. Ik geef eerder het verschil weer tussen de 2 vakken + dat de Carolo's ook goeie sfeermakers zijn. Dus wordt dat moeilijk om daar boven te geraken.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #41 Gepost op: december 23, 2014, 04:31:27 pm »
Toch spijtig dat ik ze niet meer zal kunnen gebruiken dan.. De mensen die naar Antwerp gingen kregen die, nu voel ik mij toch een beetje int zak gezet omdat ik nu niks meer ben met die kaarten. Ik weet niet wanneer de kaartverkoop was gestart voor Charleroi, maar nu zit ik hier wel mee..

 idd zelfde gevoel.. heb hier ook nog 2 zo'n blaadjes liggen...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #42 Gepost op: december 23, 2014, 06:38:51 pm »
Kritiek is veel gezegd, want geef SLC zo'n hoek waar de bezoekers zitten, dan zingen ze er grandioos boven. Ik geef eerder het verschil weer tussen de 2 vakken + dat de Carolo's ook goeie sfeermakers zijn. Dus wordt dat moeilijk om daar boven te geraken.

Kdenk er hetzelfde over.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #43 Gepost op: december 23, 2014, 08:15:59 pm »
En diegene onder de 300 euro? ;)  Ik zit in vak q, ik doe dit omwille van de vrienden en het goeie zicht en ik ben supporter van Essevee(dit zit in mijn budget),persoonlijk heb ik geen probleem met die acties naar nieuwe supporters toe,integendeel,maar misschien is het inderdaad wel nodig om voor de jarenlange abonnementhouders ook eens een actie te doen(voor mij persoonlijk hoeft dit niet).
inderdaad, een abonnee heeft ook zo zijn voordelen!
altijd uw vaste plaats met uw vrienden, altijd zekerheid van uw ticket, je hebt als abonnee korting in de fanshop en in principe heb je ook voorrang voor tickets aan te kopen bij speciale thuismatchen, als die zich zouden voordoen.
dat ze hun weinige centen die ze maar hebben nuttiger besteden dan een actie doen voor vaste klanten.
bij telenet zijn het ook enkel de nieuwe klanten die de cadeau's krijgen eh, net als bij proximus, mobistar, etc...

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroit
« Reactie #44 Gepost op: december 24, 2014, 01:56:32 am »
Kritiek is veel gezegd, want geef SLC zo'n hoek waar de bezoekers zitten, dan zingen ze er grandioos boven. Ik geef eerder het verschil weer tussen de 2 vakken + dat de Carolo's ook goeie sfeermakers zijn. Dus wordt dat moeilijk om daar boven te geraken.
Geef u hier volledig gelijk in, Storm ultras horen tot de top 3 van beste sfeergroepen van het land.
Dat we nu eens weggezongen worden bij thuismatchen kan zeker geen kwaad.. Geeft ons moed om der blijven te voor gaan & leren we uit die situatie. Tevens dat velen in dn X eens met de voeten op de grond worden gezet.. De mentaliteit dat we bij de beste sfeermakers uit de competitie horen moet eruit. Want dat zijn we zeker niet. Maar wat niet is kan nog komen.. Kan enkel gebeuren door er 90' vol voor te gaan en niet enkel wanneer we scoren.
South Lane Crew.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #45 Gepost op: december 24, 2014, 07:13:32 am »
in waregem hebben we vooral supporters die maar achter hun ploeg gaan staan als ze winnen, of als het plots ne keer wa beter gaat in ne match, en we een mooie actie krijgen. ik vrees dat we die mentaliteit er nooit gaan uitkrijgen, hoe jammer ik dat ook vind... soms denk ik dak op de tribune vant rusthuis ben beland...

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #46 Gepost op: december 24, 2014, 09:50:10 am »
in waregem hebben we vooral supporters die maar achter hun ploeg gaan staan als ze winnen, of als het plots ne keer wa beter gaat in ne match, en we een mooie actie krijgen. ik vrees dat we die mentaliteit er nooit gaan uitkrijgen, hoe jammer ik dat ook vind... soms denk ik dak op de tribune vant rusthuis ben beland...
Hoh, ik denk dat het eerder iets is van de juiste mensen samen te krijgen.. Net iets wat we aan het proberen zijn met SLC. Zijn nu tog al met een 20-tal.. & iedereen die zich geroepen voelt om dan letterlijk 90' te roepen voor het team mag zich altijd komen voorstellen. Want we kennen ook niet iedereen in de tribune.
South Lane Crew.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.752
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #47 Gepost op: december 24, 2014, 11:44:10 am »
in waregem hebben we vooral supporters die maar achter hun ploeg gaan staan als ze winnen, of als het plots ne keer wa beter gaat in ne match, en we een mooie actie krijgen. ik vrees dat we die mentaliteit er nooit gaan uitkrijgen, hoe jammer ik dat ook vind... soms denk ik dak op de tribune vant rusthuis ben beland...
2. Ik spreek nu vooral over tribune vijverkant(hoofdtribune moet men niet veel verwachten) Het is eerst muisstil, dan scoren we, is het 22.5 seconden een beetje luider, dan weer niks of het moet zijn dat we de pannen van het dak spelen en als we winnen dan zijn ze er ook. 
Het is soms erg,pak nu de bekermatch tegen Anderlecht,we spelen goed,komen achter en dan probeer je de ploeg nog wat aan te moedigen en wordt je bekeken alsof je een idioot bent;'allez dienen begint hier nu te zingen, op een voetbalmatch, na een achterstand'.

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.776
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #48 Gepost op: december 24, 2014, 05:19:50 pm »
zoals elke wedstrijd...belangrijk...
hun snelle tegenaanvallen onderbreken en opletten op het constant slim lopen van Faur?....

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #49 Gepost op: december 25, 2014, 10:29:12 am »
En vooral stel als we voor komen in de eerste helft, dit eens vasthouden, zodat we hopelijk de score kunnen uitdiepen richting vak X ;)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.682
  • Essevee!
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #50 Gepost op: december 25, 2014, 10:33:53 am »
En vooral stel als we voor komen in de eerste helft, dit eens vasthouden, zodat we hopelijk de score kunnen uitdiepen richting vak X ;)

Sinds de opening van de nieuwe tribune is nog maar 1x gescoord aan de kant van Vak X en dat was dan nog die goal van Lierse in de beker :p

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #51 Gepost op: december 25, 2014, 10:52:53 am »
2. Ik spreek nu vooral over tribune vijverkant(hoofdtribune moet men niet veel verwachten) Het is eerst muisstil, dan scoren we, is het 22.5 seconden een beetje luider, dan weer niks of het moet zijn dat we de pannen van het dak spelen en als we winnen dan zijn ze er ook. 
Het is soms erg,pak nu de bekermatch tegen Anderlecht,we spelen goed,komen achter en dan probeer je de ploeg nog wat aan te moedigen en wordt je bekeken alsof je een idioot bent;'allez dienen begint hier nu te zingen, op een voetbalmatch, na een achterstand'.

"sing when you're winning" kunnen we veranderen naar "you only win when you're singing"

Nu, sfeer is overal een probleem. Bij sCum breughe en anderlecht is het niet veel beter.


Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #52 Gepost op: december 25, 2014, 02:29:42 pm »
Colpaert terug in de selectie .
Jorgensen(voet) , Mendy ( geschorst) zijn er niet bij

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.260
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #53 Gepost op: december 25, 2014, 02:39:05 pm »
Colpaert terug in de selectie .
Jorgensen(voet) , Mendy ( geschorst) zijn er niet bij

Wat heeft Jorgensen eigenlijk aan zijn voet?
Goed dat Steve er weer bij is.
Was nodig ook, want als centraal achterin D'haene of Skulason uitvalt (veronderstel dat dit wel de opstelling zal zijn) dan hebben we niemand meer voor op die positie te zetten.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #54 Gepost op: december 25, 2014, 02:41:45 pm »
Wat heeft Jorgensen eigenlijk aan zijn voet?
Goed dat Steve er weer bij is.
Was nodig ook, want als centraal achterin D'haene of Skulason uitvalt (veronderstel dat dit wel de opstelling zal zijn) dan hebben we niemand meer voor op die positie te zetten.
Na de match tegen gent had hij op training een trap op zijn teen gehad dacht ik . Toen speelde hij niet op brugge . Daarna speelde hij wel tegen lokeren . Misschien had hij opnieuw reactie na die match .

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.682
  • Essevee!
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #55 Gepost op: december 26, 2014, 08:10:13 am »
Bezoekers van Charleroi moeten 21? betalen voor een ticket. Ok het is dan wel een nieuwe tribune enzo, maar ik vind dit toch wel prijzig

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.126
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #56 Gepost op: december 26, 2014, 11:04:27 am »
Zigzag das de prijs voor ticket op de nieuwe tribune achter doel !

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.682
  • Essevee!
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #57 Gepost op: december 26, 2014, 11:10:43 am »
Zigzag das de prijs voor ticket op de nieuwe tribune achter doel !

oe? en ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze de prijs tussen de 10 en 15? voor essevee supporters zouden houden. Om zo toch mensen te lokken en de tribune vol te krijgen.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #58 Gepost op: december 26, 2014, 11:41:53 am »
Wordt een lastige match deze namiddag. Charleroi is in ieder geval op zijn hoede:

Felice Mazzu : " Nous jouerons contre une ?quipe du top 6 "

Mr Dury vient de le dire, Zulte veut ?tre une ?quipe du top 6. Les r?sultats qu'ils r?alisent pour le moment tentent ? le montrer. Ce vendredi, nous jouerons contre une ?quipe du top 6, qui a de la qualit?, dans un stade comble, ils joueront leur dernier match ? domicile et auront ? c?ur de faire une bonne prestation. Ce sera un gros match, un match difficile. En m?me temps, et c'est le discours que je tiendrai aux joueurs avant la rencontre, c'est un match qui nous permettra de voir si effectivement, on peut se situer dans le top 6 face ? un adversaire comme celui que nous allons rencontrer.
 


Meer: http://www.voetbalkrant.com/index.php#ixzz3N013bYze

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [VB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #59 Gepost op: december 26, 2014, 12:36:31 pm »
Ik ga vandaag uit interesse ook eens plaats nemen op de nieuwe tribune en betaal ook 20 euro hoor.