Auteur Topic: [11] NAESSENS Jens  (gelezen 10203 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
[11] NAESSENS Jens
« Gepost op: juli 16, 2016, 09:58:29 am »
Naast Defauw keert ook Jens terug naar Essevee.

Is Jens nuttig voor Essevee?



« Laatst bewerkt op: februari 02, 2018, 05:37:35 pm door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #1 Gepost op: juli 16, 2016, 09:59:34 am »
"Ik heb geen seconde getwijfeld, toen ik de kans kreeg om terug te keren."

Ik dacht dat Jens zichzelf aangeboden had?

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #2 Gepost op: juli 16, 2016, 03:07:43 pm »
"Ik heb geen seconde getwijfeld, toen ik de kans kreeg om terug te keren."

Ik dacht dat Jens zichzelf aangeboden had?

Jens biedt zich aan
Bestuur biedt prestatiegericht contract
Jens twijfelt niet

Bijvoorbeeld.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #3 Gepost op: juli 18, 2016, 10:44:56 am »
Liever Naessens die Leye een keer moet vervangen dan Benteke...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #4 Gepost op: september 13, 2016, 09:28:56 am »
Het Laatste Nieuws & Nieuwsblad 13/09/2016
Via Joost M


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.655
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #5 Gepost op: september 13, 2016, 10:47:30 am »
Jens zal zeker nog kansen krijgen,dit is nog altijd een gast die progressie kan maken en waarin ik toch nog altijd een goeie spits in zie,alleen, door zijn blessures kent hij altijd een terugval(de reden dat het niet lukte bij Mechelen denk ik), ik hoop dat hij dit jaar eens blessurevrij kan spelen.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.285
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #6 Gepost op: december 13, 2016, 07:44:07 am »
Jens Naessens, einde contract bij Mechelen, kreeg van Essevee een eerste voorstel tot contractverlenging. Ook enkele andere clubs uit 1A zouden ge?nteresseerd zijn (Het Nieuwsblad)

Online anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #7 Gepost op: december 13, 2016, 10:20:44 am »
Jens Naessens, einde contract bij Mechelen, kreeg van Essevee een eerste voorstel tot contractverlenging. Ook enkele andere clubs uit 1A zouden ge?nteresseerd zijn (Het Nieuwsblad)
Er zijn voor- en tegenstanders. Hij heeft inderdaad ??n van de belangrijkste goals voor Essevee gemaakt. Maar kom op, dat is een jongen die thuishoort in derde, tweede klas max. Zucht

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #8 Gepost op: december 13, 2016, 10:51:39 am »
Er zijn voor- en tegenstanders. Hij heeft inderdaad ??n van de belangrijkste goals voor Essevee gemaakt. Maar kom op, dat is een jongen die thuishoort in derde, tweede klas max. Zucht
Naessens op het niveau van een aantal jaren geleden zou nu basisspeler zijn of eerste invaller. Spijtig genoeg is die na de lange blessure nooit meer op dat niveau geraakt. Zo zijn er wel meer spelers die dat niveau niet kunnen aanhouden ofwel door een mentaliteitsprobleem ofwel door een lichaam dat daar niet tegen kan. De lagere klassen lopen daar vol van, dat is nu eenmaal zo.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #9 Gepost op: december 13, 2016, 10:55:04 am »
Als ik moet kiezen tss oulare of naessens dan weet ik het wel !!! Jens kan je altijd gebruiken in mijn ogen !

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #10 Gepost op: december 13, 2016, 04:57:38 pm »
Naessens op het niveau van een aantal jaren geleden zou nu basisspeler zijn of eerste invaller. Spijtig genoeg is die na de lange blessure nooit meer op dat niveau geraakt. Zo zijn er wel meer spelers die dat niveau niet kunnen aanhouden ofwel door een mentaliteitsprobleem ofwel door een lichaam dat daar niet tegen kan. De lagere klassen lopen daar vol van, dat is nu eenmaal zo.

Patje, in een elftal heb je dragende spelers en heb je waterdragers.

Ik wil vriendelijk blijven, zou hem helemaal kunnen afbreken, maar ga dat niet doen, dus laat mij gewoon zeggen dat hij in die laatste categorie thuishoort.

In dat elftal waren Hazard, Berrier, Kums, Leye, Sylla,... de dr?gende spelers.
Jens liep daar op zijn rechtse flank zijn kilometertjes te malen en dat was het enige wat je van die jongen kon verwachten. Technisch is het geen kraan, nogmaals ik blijf beleefd.

De enige reden waarom jij de INDRUK hebt dat die toen eersteklassewaardig was, was omdat hij toen in een mooi geolied geheel speelde. En natuurlijk omdat het ook al een paar jaar achter ons ligt, dan vergeet een mens makkelijker, geen aanval is gewoon een feit, en onthoudt hij enkel maar die goals op Anderlecht en in Nicosia.

Ongelooflijk dat Dury die heeft teruggehaald.
Er zijn zaken die ik heel erg apprecieer aan Dury qua spelerskeuzes: interesse in jonge talentvolle spelers ? la Verboom, Kawaya, Leya Iseka,... Ook interesse in Van der Bruggen, Mechele en consoorten.
Maar dat gedoe met Naessens snap ik echt helemaal niks van.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #11 Gepost op: december 13, 2016, 06:55:18 pm »
Naessens past perfect in het systeem dat Dury wil spelen.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.182
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #12 Gepost op: december 13, 2016, 07:01:30 pm »
Naessens past perfect in het systeem dat Dury wil spelen.

Daarom datie al zoveel mee mocht doen.
Op rechts zitten we gewoon met technisch beperkte spelers.
Cordaro en Naessens. Dat zijn, zoals Balboa zegt, waterdragers. Lopen lopen lopen.
We weten ook wel dat als Thiam hier nog zat, van Naessens geen sprake was en Cordaro zelf moeite zou hebben om de selectie te halen.
Dury wil daar volgens mij andere spelers

Ik wil ook gewoon maar zeggen dat Ze NAessens gewoon zullen houden als kernopvulling. En ik zie hem trouwens ook niet blijven.
Het zou mij niet verwonderen dat die naar Roeselare zal gaan.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #13 Gepost op: januari 19, 2017, 09:22:14 pm »
Jens blijkbaar opnieuw last aan adductoren . Vrees dat die jongen zijn lichaam 1ste klasse niet aankan is einde contract ook .

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #14 Gepost op: januari 19, 2017, 10:31:55 pm »
Vandaag trouwens zijn nagel er af van zijn teen na een onschuldige trap.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #15 Gepost op: januari 20, 2017, 05:09:36 pm »
Ja Jenske Naessens moeilijk verhaal.
Geen supervoetballer maar indien fysiek en mentaal in orde heeft hij zeker zijn waarde.

Ik vergelijk hem graag met Pedro. Natuurlijk is hij 10x minder dan Pedro maar elk op hun niveau hebben ze hun waarde. Zorgen voor diepgang, ruimte cre?ren voor de creatieve spelers en af en toe een goaltje meepikken. Zij zorgen ervoor dat creatieve spelers beter spelen. Pedro kon dat als geen ander voor Messi en doet dat nu voor Hazard.

Maar nu ik dit schrijf besef ik dat Cordaro ook bovenstaande kwaliteiten bezit. En die is (voorlopig) beter dan Naessens... Maar een fitte Jens Naessens die er met zijn hoofd naar staat past zeker in de kern van SVZW.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #16 Gepost op: januari 30, 2017, 01:37:41 pm »
'Zulte Waregem wil nog een aanvaller laten vertrekken'
30/01/2017 via voetbalnieuws.be

Zulte Waregem staat na 24 speeldagen nog altijd op de derde plaats en lijkt nu al zeker van Play-Off I. Desondanks gaven de West-Vlamingen hun kern nog een facelift. Vooral de aanval werd onder handen genomen.

Met Aliko Bala, Babacar Gueye en Jakob Ankersen werden er in die sector drie nieuwe spelers aangetrokken. Met Obbi Oulare (Willem II) en Igor Vetokele (Sint-Truiden) vertrokken er nog maar twee aanvallers. Er mag daarom nog een speler vertrekken.

Het Laatste Nieuws weet dat Jens Naessens naar een nieuwe club mag uitkijken. De 25-jarige werd vorige zomer teruggehaald na twee jaar bij KV Mechelen, dat hem vorig seizoen ook zes maanden bij Antwerp stalde. Naessens kon aan de Gaverbeek dit seizoen geen basisplaats afdwingen. Hij stond slechts ??n keer aan de aftrap in de competitie en viel nog negen keer in. Hij scoorde ??n keer.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/237461/zulte_waregem_wil_nog_een_aanvaller_laten_vertrekken
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2017, 02:04:53 pm door Frederik »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.655
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #17 Gepost op: januari 30, 2017, 02:06:38 pm »
'Zulte Waregem wil nog een aanvaller laten vertrekken'
via voetbalnieuws.be

Zulte Waregem staat na 24 speeldagen nog altijd op de derde plaats en lijkt nu al zeker van Play-Off I. Desondanks gaven de West-Vlamingen hun kern nog een facelift. Vooral de aanval werd onder handen genomen.

Met Aliko Bala, Babacar Gueye en Jakob Ankersen werden er in die sector drie nieuwe spelers aangetrokken. Met Obbi Oulare (Willem II) en Igor Vetokele (Sint-Truiden) vertrokken er nog maar twee aanvallers. Er mag daarom nog een speler vertrekken.

Het Laatste Nieuws weet dat Jens Naessens naar een nieuwe club mag uitkijken. De 25-jarige werd vorige zomer teruggehaald na twee jaar bij KV Mechelen, dat hem vorig seizoen ook zes maanden bij Antwerp stalde. Naessens kon aan de Gaverbeek dit seizoen geen basisplaats afdwingen. Hij stond slechts ??n keer aan de aftrap in de competitie en viel nog negen keer in. Hij scoorde ??n keer.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/237461/zulte_waregem_wil_nog_een_aanvaller_laten_vertrekken
Was te verwachten ?.  Jammer voor Jens, maar is dezelfde niet meer en altijd maar die blessures, ik hoop dat hij eens een seizoen kan spelen zonder blessure en dat hij nog naar een mooie club kan gaan!  Veel succes Jens!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #18 Gepost op: januari 30, 2017, 08:59:13 pm »
Duidelijk dat jens enkel lapmiddel was...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #19 Gepost op: januari 30, 2017, 09:16:24 pm »
Duidelijk dat jens enkel lapmiddel was...
Wss hoopten ze dat hij terug zijn niveau zou halen en concurrentie voor Cordaro zou zijn. Maar denk dat hij zelfs nooit in de buurt is gekomen. Vrees voor jenske zijn carri?re. Zal ze iets lager moeten herstarten.