Auteur Topic: [24] D'HAENE Karel - ex-speler  (gelezen 23890 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #40 Gepost op: februari 15, 2016, 11:35:26 am »
Hoop het.
Karel  verdient een prachtig afscheid, als ėchte SV-BOY!

Hoop het ook, vrees dat we hem dit jaar niet meer op het veld zullen zien tenzij misschien slot seconden vervangen in de laatste thuis match? Hoop dat we hem dan kunnen bedanken.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #41 Gepost op: maart 30, 2016, 12:00:57 pm »
Ervaren speler van Zulte Waregem heeft erg slecht nieuws: ?Ik moet wellicht stoppen met voetballen?
woensdag 30 maart 2016 - 9:38

Karel D?Haene kan de play-offs niet aanvatten met Zulte Waregem. De 35-jarige verdediger kampt met een slepende blessure aan het kraakbeen van de knie.

D?Haene heeft al het hele seizoen niet gespeeld. Op het einde van vorig seizoen liet hij zich opereren. Hij begint nu echt te vrezen voor zijn carri?re.

?Realistisch gezien is de kans klein dat ik nog kan voetballen. Ik ben al een jaar aan het revalideren?, zegt hij in Het Nieuwsblad. ?Lopen is nog vrij moeilijk. Na tien minuten lopen, moet ik een dag rusten vooraleer ik weer een blokje kan lopen.?

?Mijn contract loopt af op het einde van het seizoen. Wat ik erna zal doen, weet ik niet. Ik wil me de laatste twee maanden nog amuseren. En bovenal blijven werken om gezond te worden.?

http://www.voetbal24.be/ervaren-speler-van-zulte-waregem-heeft-erg-slecht-nieuws-ik-moet-wellicht-stoppen-met-voetballen/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #42 Gepost op: maart 30, 2016, 12:29:43 pm »
Heel spijtig dit... Hopelijk krijgt hij een heel mooi afscheid, en mag hij hier misschien na zijn carri?re aan de slag.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #43 Gepost op: maart 30, 2016, 12:46:56 pm »
Heel spijtig dit... Hopelijk krijgt hij een heel mooi afscheid, en mag hij hier misschien na zijn carri?re aan de slag.

Idd heel erg jammer, een club icoon dat verdwijnt. Hoop ook dat we de laatste thuis match van het seizoen hem kunnen bedanken.
Denk niet dat Karel meteen van plan is om nog iets met voetbal te doen. Blijkbaar heeft zijn vrouw een zaak en zou hij al eens gezegd hebben zich op haar zaak te richten eenmaal zijn carriere voorbij was.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #44 Gepost op: maart 30, 2016, 04:37:45 pm »
Heel spijtig dit... Hopelijk krijgt hij een heel mooi afscheid, en mag hij hier misschien na zijn carri?re aan de slag.

Dat zat er een beetje aan te komen helaas.  Heel slimme solide verdediger die in het rijtje van echte SV-clubiconen-allertijden thuishoort.  Hij verdient op zijn minst een staande ovatie de laatste thuismatch tegen FCB binnen een paar weken ! Tifo ?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #45 Gepost op: maart 30, 2016, 09:21:44 pm »
Dat zat er een beetje aan te komen helaas.  Heel slimme solide verdediger die in het rijtje van echte SV-clubiconen-allertijden thuishoort.  Hij verdient op zijn minst een staande ovatie de laatste thuismatch tegen FCB binnen een paar weken ! Tifo ?

Zekers dat! Karel was ?cht zo'n verdediger, die er steevast stond en die je zelden op foutjes kon betrappen. Een ECHTE SV-Boy.
-SVZW Forever-

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #46 Gepost op: maart 30, 2016, 10:50:48 pm »
1 tegen 1 de beste! Er zijn er hem niet veel gepasseerd met een dribbel of individuele loopactie.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #47 Gepost op: maart 31, 2016, 07:59:07 am »
heel spijtig inderdaad. lijkt me iemand om in te schakelen in de jeugd...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #48 Gepost op: april 01, 2016, 05:17:54 pm »
heel spijtig inderdaad. lijkt me iemand om in te schakelen in de jeugd...
inderdaad!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #49 Gepost op: april 01, 2016, 07:00:22 pm »
inderdaad!

Is niet meer ge?nteresseerd om na zijn carri?re nog iets te doen met voetbal.

bron: zijn broer

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #50 Gepost op: april 02, 2016, 09:37:16 am »
Is niet meer ge?nteresseerd om na zijn carri?re nog iets te doen met voetbal.

bron: zijn broer

Bron hijzelf he.

D'Haene loopt al jaren niets anders te zeggen dat hij na zijn carriere niets meer met het voetbal wil te maken hebben en dat hij een cursus leest over hoe je kasten in elkaar moet steken.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #51 Gepost op: april 03, 2016, 09:13:16 am »
idd hij zegt dat...maar met de jeugd werken is totaal iets anders

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #52 Gepost op: april 29, 2016, 08:29:43 am »
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160429_02264582

"Daarnaast lijkt de carri?re van Karel D?Haene (knie) erop te zitten. Zijn contract loopt af en de verdediger maakt niet veel progressie meer in zijn revalidatie, al blijft hij hopen. Toekomstgericht benadrukte Dury dat hij Siebe Schrijvers van RC Genk interessant vindt."

Spijtig...  Kan hij nog ??n keer de laatste 5 minuten van een match opdraven zodat de supporters hem toch nog kunnen eren?  Dat zou niet meer dan verdiend zijn.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #53 Gepost op: april 29, 2016, 08:45:24 am »
Spijtig...  Kan hij nog ??n keer de laatste 5 minuten van een match opdraven zodat de supporters hem toch nog kunnen eren?  Dat zou niet meer dan verdiend zijn.

Hoop ook op een selectie de laatste thuismatch, en idd 5 minuten invallen met staande ovatie in het hele stadion. 10 jaar in onze club het enige wat jammer is dat hij zijn carri?re niet op een betere manier kan afsluiten.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #54 Gepost op: april 29, 2016, 09:37:21 am »
Ik hoop ook heel hard dat hij tegen Club de laatste minuten mag invallen. Een applausvervanging is meer dan op zijn plaats.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #55 Gepost op: april 29, 2016, 02:15:16 pm »
Karel kan amper lopen...stel je voor: Hij valt in bij 0-0 en Gent is virtueel kampioen. Diaby steekt Karel in snelheid logischerwijze voorbij en scoort...komaan jongens, als je anderhalf jaar geen bal geraakt hebt, val je niet in. Tenzij het over 10 seconden gaat, maar dan nog...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #56 Gepost op: april 29, 2016, 02:25:43 pm »
Karel kan amper lopen...stel je voor: Hij valt in bij 0-0 en Gent is virtueel kampioen. Diaby steekt Karel in snelheid logischerwijze voorbij en scoort...komaan jongens, als je anderhalf jaar geen bal geraakt hebt, val je niet in. Tenzij het over 10 seconden gaat, maar dan nog...

Lijkt me inderdaad niet haalbaar. Ik denk dat Karel zijn voornaamste bekommernis is om pijnvrij te kunnen leven naar de toekomst toe. Lopen zit er alleszins niet in voorlopig, laat staan dat hij nog op een voetbalveld gaat staan deze maand. Zelfs voor 5 minuten is dat niet haalbaar. Ik denk dat een huldiging voor de match het enige zal zijn wat erin zit.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #57 Gepost op: april 29, 2016, 03:06:46 pm »
Lijkt me inderdaad niet haalbaar. Ik denk dat Karel zijn voornaamste bekommernis is om pijnvrij te kunnen leven naar de toekomst toe. Lopen zit er alleszins niet in voorlopig, laat staan dat hij nog op een voetbalveld gaat staan deze maand. Zelfs voor 5 minuten is dat niet haalbaar. Ik denk dat een huldiging voor de match het enige zal zijn wat erin zit.

Een mooie huldiging voor de laatste PO1 match afgetrapt wordt zou het minste zijn wat de club kan doen. Lees toch dat er onderhandelingen lopen over een functie binnen de club. Zou dat echt verdienen als enige nog actieve (...) speler die zowel voor SV Waregem als Zulte Waregem speelde.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #58 Gepost op: april 30, 2016, 09:41:45 am »
Citaat
Karel D'Haene zou graag een functie binnen #Essevee krijgen, mocht hij stoppen met voetballen. @hlnsport

Twitter Pieter-Jan Calcoen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #59 Gepost op: april 30, 2016, 09:50:26 am »
Twitter Pieter-Jan Calcoen
Ze zoeken nog iemand voor de wc's te kuisen....  Nee, ik hoop echt dat hij een functie krijgt in iets dat hem ligt, ik weet niet wat zijn ambities zijn,Karel is een slimme gast,is toch gekend in Belgi?, scouting zou misschien iets voor hem zijn,in ieder geval, heel veel respect voor hem als persoon en voor zijn loyaliteit.