Auteur Topic: Gouden schoen  (gelezen 1697 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Gouden schoen
« Gepost op: januari 18, 2024, 10:32:38 am »
Vanavond gouden schoen.

Wat zijn jullie voorspellingen?

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Gouden schoen
« Reactie #1 Gepost op: januari 18, 2024, 10:34:50 am »
Alderweireld favoriet.
Snap het niet goed, gouden schoen moet naar een speler gaan voor zijn sportieve prestaties. Hier sprong hij niet uit voor mij.
Reden dat hij favoriet is omdat hij het beslissende doelpunt maakte dat Antwerp kampioen maakte en hij kapitein is van Antwerpen. Het ene is een momentopname en het andere zou geen invloed mogen hebben op de punten bij de gouden schoen.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Gouden schoen
« Reactie #2 Gepost op: januari 18, 2024, 11:32:22 am »
Alderweireld favoriet.
Snap het niet goed, gouden schoen moet naar een speler gaan voor zijn sportieve prestaties. Hier sprong hij niet uit voor mij.
Reden dat hij favoriet is omdat hij het beslissende doelpunt maakte dat Antwerp kampioen maakte en hij kapitein is van Antwerpen. Het ene is een momentopname en het andere zou geen invloed mogen hebben op de punten bij de gouden schoen.

Een verdediger springt er zo goed als nooit uit, 'omdat die geen speciale dingen doet'.
Antwerp had minste tegendoelpunten vorig seizoen dacht ik. Dat is ook de verdienste van een leider in de defensie. Dat is toch een sportieve prestatie me dunkt.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Gouden schoen
« Reactie #3 Gepost op: januari 18, 2024, 01:04:21 pm »
Alderweireld favoriet.
Snap het niet goed, gouden schoen moet naar een speler gaan voor zijn sportieve prestaties. Hier sprong hij niet uit voor mij.
Reden dat hij favoriet is omdat hij het beslissende doelpunt maakte dat Antwerp kampioen maakte en hij kapitein is van Antwerpen. Het ene is een momentopname en het andere zou geen invloed mogen hebben op de punten bij de gouden schoen.
In het land van de blinden is éénoog koning….