Auteur Topic: [VB] SVZW - RSCA  (gelezen 17754 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #60 Gepost op: oktober 16, 2008, 01:41:59 pm »
Aan motivatie zal het nie liggen

Nee idd. Tegen toppers is er nooit gebrek aan motivatie. Hopelijk kunnen we de 3 punten thuis houden, maar makkelijk zal het zeker niet worden. Hopelijk hebben we deze keer het geluk wat aan onze zijde, iets wat in de vorige wedstrijden meestal anders was...

Ik hoop dat Stijn Minne eindelijk eens aan de aftrap komt, en ook Franck Berrier verdient meer speelminuten bij de 1e ploeg. Persoonlijk zou ik ook graag Neumayr zien spelen, maar de vraag is dan wie er uit de ploeg zou moeten verdwijnen.

Het zal weer opletten worden voor stilligende fases. Het zou mij niet verwonderen als we een doelpunt slikken op corner.

Ik gok op een 2-1 of 1-2.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #61 Gepost op: oktober 17, 2008, 05:38:45 pm »
bossut

dhaene, chapi, colpaert, minne : VERDEDIGING

nuemaeyr, berrier, meert, lutte (of mutumbo) Pff wat een luxe van een kern, ook roelandts hebben we nog die anderlecht kan pijn doen (maar is niet volledig fit denk ik). MIDDENVELD

leye, mathys :AANVAL

supersub: barrios of mutombo indien hij niet start.
« Laatst bewerkt op: oktober 17, 2008, 05:40:58 pm door essevee007 »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #62 Gepost op: oktober 17, 2008, 06:07:09 pm »
bossut

dhaene, chapi, colpaert, minne : VERDEDIGING

nuemaeyr, berrier, meert, lutte (of mutumbo) Pff wat een luxe van een kern, ook roelandts hebben we nog die anderlecht kan pijn doen (maar is niet volledig fit denk ik). MIDDENVELD

leye, mathys :AANVAL

supersub: barrios of mutombo indien hij niet start.

Barrios  ::) Is voor mij al lang geen supersub meer...

Maar alle respect voor je mening!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #63 Gepost op: oktober 17, 2008, 06:40:12 pm »
Selectie van Anderlecht, en een woordje van Jacobs:
bron: rsca.be

Anderlecht neemt het komend weekend op tegen Zulte Waregem, een wedstrijd in het kader van de achtste speeldag in de Jupiler Pro League. Nicolas Frutos, die afgelopen week terugkeerde uit Argentini? en de voorbije week opnieuw met de groep trainde, maakt deel uit van de 19-koppige selectie.
Anderlecht heeft geen goeie herinneringen aan SVZW, het verloor er afgelopen seizoen met 1-0. "Alhoewel ik eigenlijk niet terugkijk op het verleden heeft die wedstrijd nog steeds een zure nasmaak", aldus Ari?l Jacobs. "Ik vond dat we toen geen slechte eerste helft hebben gespeeld. Er was zeker geen sprake van decompressie na het behalen van de achtste finales in de UEFA Cup tegen Bordeaux. Maar goed, dan slik je die 1-0 en dan weet je dat het moeilijk wordt. Zulte Waregem is en blijft altijd een moeilijke verplaatsing", aldus de coach van Paars-Wit.

Jan Polak (spierscheur) revalideert verder. Terwijl zijn Tsjechische ploegmaats Zitka en Vlcek bij de nationale ploeg aan de slag waren, volgde de middenvelder een behandeling van 3 ? 4 dagen voor zijn blessure in Tsjechi?. Nemanja Rnic kreeg de voorbije dagen verzorging na een trap tijdens Olympic Charleroi-RSCA, maar vandaag, vrijdag 17 oktober 2008, kon hij de groepstraining hervatten. Hij maakt geen deel uit van de selectie.

Kanu, Matias Suarez en S?bastien Bruzzese spelen straks nog met de beloften.

Selectie : Biglia, Boussoufa, Bulykin, Chatelle, Deschacht, Frutos, Gillet, Goor, Iakovenko, Juhasz, Kruiswijk, Legear, Losada, Sare, Schollen, Van Damme, Vlcek, Wasilewski, Zitka

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #64 Gepost op: oktober 17, 2008, 07:14:40 pm »
Bossut
Minne      D'haene     Colpaert     Buysse
              Matton     Neumayr
Berrier            Roelandts           Leye
                    Subotic

voor mij ideale ploeg!!!
Lutte mss ipv Neumayr

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #65 Gepost op: oktober 17, 2008, 09:44:56 pm »
Bossut
Minne      D'haene     Colpaert     Buysse
              Matton     Neumayr
Berrier            Roelandts           Leye
                    Subotic

voor mij ideale ploeg!!!
Lutte mss ipv Neumayr

vindk een hele leuke opstelling dat! Berrier met een goede pass/voorzet vr een in pricipe (kopbal) sterke Subotic. Leye die kan nr binnen zwerven vanaf de flank (ideaal vanop links nr binnen). Bovendien zo ruimte creeren voor een Buysse (die aanvallend sterker is dan Reina vindk) die kan opkomen en opnieuw een goede voorzet. Minne boven van blundert. Op het middenveld enkel twijfel over matton/neumayr. Ik zou mss eerder neumi laten staan en matton eruit halen...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #66 Gepost op: oktober 17, 2008, 10:56:32 pm »
is er eigenlijk iemand die van zundert ipv minne in de ploeg wil ?

van mij mag van zundert erin als hij ? la van den borre zou spelen tegen spanje, maar geef mij anders maar minne  ;)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #67 Gepost op: oktober 17, 2008, 11:15:09 pm »
is er eigenlijk iemand die van zundert ipv minne in de ploeg wil ?

van mij mag van zundert erin als hij ? la van den borre zou spelen tegen spanje, maar geef mij anders maar minne  ;)

heb jij hem sinds hij bij Zulte Waregem speelt al zien spelen ? la Vandenborre tegen Spanje ?

Offline Pasterzemoat

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #68 Gepost op: oktober 18, 2008, 10:12:23 am »
Reporter van de voorbeschouwing: als je iets neerschrijft moet je zeker zijn dat het juist is. Anderlecht speelde dit seizoen 2 - 2 gelijk tegen AA Gent in eigen stadion en niet op verplaatsing! Anderlecht gaf een 2 - 0 voorsprong prijs!
De gendarm, de gendarm, pakkeman met de lange arm.....

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #69 Gepost op: oktober 18, 2008, 11:06:43 am »
Bossut
Minne      D'haene     Colpaert     Buysse
              Matton     Neumayr
Berrier            Roelandts           Leye
                    Subotic

voor mij ideale ploeg!!!
Lutte mss ipv Neumayr

vindk een hele leuke opstelling dat! Berrier met een goede pass/voorzet vr een in pricipe (kopbal) sterke Subotic. Leye die kan nr binnen zwerven vanaf de flank (ideaal vanop links nr binnen). Bovendien zo ruimte creeren voor een Buysse (die aanvallend sterker is dan Reina vindk) die kan opkomen en opnieuw een goede voorzet. Minne boven van blundert. Op het middenveld enkel twijfel over matton/neumayr. Ik zou mss eerder neumi laten staan en matton eruit halen...
Meert moet er voor mij toch altijd in op de linkerflank...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #70 Gepost op: oktober 18, 2008, 11:09:59 am »
Ik denk dat het goed zit in de kopjes dit weekend  :)

Volgens het NB dus waarschijnlijk Minne en Berrier in de ploeg (wat alleen maar toegejuichd kan worden!) en ook Coppin bij de 19. Hopelijk staat Meertje scherp.

We zouden gerust nog eens kunnen stunten. Frutos zie ik zeker nog niet top presteren...

Ik gok op 2-1, na een zeer spannende wedstrijd. Goals van Leye en Meert. :D
-SVZW Forever-

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #71 Gepost op: oktober 18, 2008, 12:01:01 pm »
Reporter van de voorbeschouwing: als je iets neerschrijft moet je zeker zijn dat het juist is. Anderlecht speelde dit seizoen 2 - 2 gelijk tegen AA Gent in eigen stadion en niet op verplaatsing! Anderlecht gaf een 2 - 0 voorsprong prijs!

Ok klopt, vanavond zal het er juist op staan...

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #72 Gepost op: oktober 18, 2008, 01:14:14 pm »
Saaie vooruitblik op SVZW.BE
Is het stadion al uitverkocht?

Prono : 1-0


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #73 Gepost op: oktober 18, 2008, 01:35:03 pm »
Bossut
Minne      D'haene     Colpaert     Buysse
              Matton     Neumayr
Berrier            Roelandts           Leye
                    Subotic

voor mij ideale ploeg!!!
Lutte mss ipv Neumayr

vindk een hele leuke opstelling dat! Berrier met een goede pass/voorzet vr een in pricipe (kopbal) sterke Subotic. Leye die kan nr binnen zwerven vanaf de flank (ideaal vanop links nr binnen). Bovendien zo ruimte creeren voor een Buysse (die aanvallend sterker is dan Reina vindk) die kan opkomen en opnieuw een goede voorzet. Minne boven van blundert. Op het middenveld enkel twijfel over matton/neumayr. Ik zou mss eerder neumi laten staan en matton eruit halen...
Meert moet er voor mij toch altijd in op de linkerflank...

Ja en Leye ipv Subotic en Meert ipv Leye en Roelandts zou ik er uit laten wegens zijn blessure. Ik vind dat ge moet kunnen 100% spelen en dat s bij hem toch niet zo. Matton mag dan naar voor en Mutombo in de plaats.


                    Bossut
Minne      D'haene     Colpaert     Buysse
           Neumayr         Mutombo
Berrier            Matton         Meert
                     Leye

En Subotic en Coppin klaarhouden voor een wissel voor respectievelijk Meert en Berrier voor als ze moe worden.
« Laatst bewerkt op: oktober 18, 2008, 01:36:55 pm door sv_forever »

Crudo

  • Gast
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #74 Gepost op: oktober 18, 2008, 02:53:56 pm »
Ik zou toch Subotic erin zetten ipv Leye. Hij kan belangrijk zijn als er moet verdedigd worden op stilstaande fases, de specialiteit van Anderlecht, en zeker met Frutos die er nog eens bij is ook...

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #75 Gepost op: oktober 18, 2008, 03:38:45 pm »
Ik blijf bij een 2-1 winst voor SVZW. Tegen beter voetballende ploegen geven we altijd ons beste voetbal.
Tot morgen!

Offline rikkie

  • Leden
  • Berichten: 79
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #76 Gepost op: oktober 18, 2008, 06:25:51 pm »
bossut

dhaene, chapi, colpaert, minne : VERDEDIGING

nuemaeyr, berrier, meert, lutte (of mutumbo) Pff wat een luxe van een kern, ook roelandts hebben we nog die anderlecht kan pijn doen (maar is niet volledig fit denk ik). MIDDENVELD

leye, mathys :AANVAL

supersub: barrios of mutombo indien hij niet start.
CHAPI ZIT NIE IN DE KERN,gisteren bij de beloften meegespeeld.

Rafa

  • Gast
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #77 Gepost op: oktober 18, 2008, 06:31:55 pm »
Ik zou toch Subotic erin zetten ipv Leye. Hij kan belangrijk zijn als er moet verdedigd worden op stilstaande fases, de specialiteit van Anderlecht, en zeker met Frutos die er nog eens bij is ook...

Subotic speelde enorm slecht bij de beloften, wat een mentaliteit heeft die kerel. Gehoord van assistent-trainer beloften dat hij in Anderlecht ook weer geen fluit waard was.

Geef mij maar : Bossut, Van Zundert, D'Haene, Colpaert, Buysse, Berrier, Lutte, Mutumbo, Meert, Matton, Leye.

Van Zundert speelt waarschijnlijk niet, speelde maandag mee met de beloften maar was daar wel de uitblinker voor mij. Reina geschorst dus Buysse in de ploeg, Gillet zal een deftige kluif zijn voor Bart en vice versa.
« Laatst bewerkt op: oktober 19, 2008, 12:08:38 pm door Rafa »

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #78 Gepost op: oktober 18, 2008, 08:05:12 pm »
Ik zou toch Subotic erin zetten ipv Leye. Hij kan belangrijk zijn als er moet verdedigd worden op stilstaande fases, de specialiteit van Anderlecht, en zeker met Frutos die er nog eens bij is ook...

Subotic speelde enorm slecht bij de beloften, wat een mentaliteit heeft die kerel. Gehoord van assistent-trainer beloften dat hij in Anderlecht ook weer geen fluit waard was.

Geef mij maar : Bossut, Van Zundert, D'Haene, Colpaert, Buysse, Neumayr, Lutte, Mutumbo, Meert, Roelandts, Leye.

Van Zundert speelt waarschijnlijk niet, speelde maandag mee met de beloften maar was daar wel de uitblinker voor mij. Reina geschorst dus Buysse in de ploeg, Gillet zal een deftige kluif zijn voor Bart en vice versa.


En dan geen Matton en Berrier?

Rafa

  • Gast
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #79 Gepost op: oktober 18, 2008, 09:05:24 pm »
Ik zou toch Subotic erin zetten ipv Leye. Hij
kan belangrijk zijn als er moet verdedigd worden op stilstaande fases, de specialiteit van Anderlecht, en zeker met Frutos die er nog eens bij is ook...

Subotic speelde enorm slecht bij de beloften, wat een mentaliteit heeft die kerel. Gehoord van assistent-trainer beloften dat hij in Anderlecht ook weer geen fluit waard was.

Geef mij maar : Bossut, Van Zundert, D'Haene, Colpaert, Buysse, Neumayr, Lutte, Mutumbo, Meert, Roelandts, Leye.

Van Zundert speelt waarschijnlijk niet, speelde maandag mee met de beloften maar was daar wel de uitblinker voor mij. Reina geschorst dus Buysse in de ploeg, Gillet zal een deftige kluif zijn voor Bart en vice versa.


En dan geen Matton en Berrier?

Dacht al dat ik er twee vergeten was ! Berrier in plaats van Neumayr, Matton in plaats van Roelandts. Neumayr niet omdat hij het tempo nog niet voldoende aan kan (zeker niet tegen Anderlecht) en Matton heeft meer klasse/potentieel dan Roelandts.