Auteur Topic: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0  (gelezen 14529 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

carine

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #20 Gepost op: oktober 20, 2008, 01:13:43 am »
Mijn voorafgaande pronostiek 4-2 was lichtjes verkeerd. Je moet soms geloven in je club. Inzet, geluk, problemen bij een grote club... het speelt allemaal mee. Nu goed voor het vertrouwen, Colpaert ik heb er altijd in geloofd-tijdens zijn kwetsuur gaf hij opleiding aan de Brusselse jonge spelertjes. Matton, schitterend karakter.
Meert altijd bereid te vechten. Bossut had zijn kritiek nodig. Roelandts evenzeer.
Mutombo wat een schot. Jammer dat Leandro niet in de vreugde kon delen, verdient het wel.
Kortom deze jonge club samenhouden als vrienden, en week na week laten met inzet spelen.
Als ze in een grote club als Anderlecht zulke fouten maken, mislukken in CH. Le. etc,
geef ik krediet aan het beleid van SVZW. E?n zwaluw maakt de lente niet maar het deed deugd aan ons
hartje.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #21 Gepost op: oktober 20, 2008, 02:39:10 am »
wat een fenomenale wedstrijd !!
Minne toonde vnv dat hij, en enkel hij, op rechtsback moet staan in de ploeg, en ook Berrier zal niet meer uit de ploeg verdwijnen. Verder lijkt Leye zijn oude niveau teruggevonden te hebben, en Sammy stond wederom attent te keepen.

De ploeg had eens nood aan een uitschieter. De spelers hebben nu weer voldoende vertrouwen, en zo komt Zulte Waregem nog eens positief in het daglicht te staan.

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #22 Gepost op: oktober 20, 2008, 03:10:22 am »
Fantastische wedstrijd van ons essevee, net zoals tegen Genk eigenlijk. Deze keer zat het wel mee en dat is dik en dik verdiend. Voor mij waren Matton (man man man), Buysse en Colpaert de uitblinkers!  Ik lees hier dat jullie Berrier goed vonden, wel dat vond ik nu niet. Buiten die ene fantastische pass, kon hij me absoluut niet overtuigen.

Maar goed, weergaloze wedstrijd van ons essevee en laat ons er van genieten

P.S.: Aan de Dury haters, hoeveel keer zijn jullie nu al op de bek gegaan?  Gaan jullie het ooit leren? Mohahaha

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #23 Gepost op: oktober 20, 2008, 07:25:56 am »
Juist opgestaan, nog steeds in trance, niet te geloven, ik lees overal artikels, SVZW bejubeld!
Deze uitslag mag men direct in de top 5 zetten na de mooie Europese campagne!

En vergeet hier niet hoelang het geleden is dat RSCA zo een zware sjieke heeft gehad.
Kon het zijn van in Westerlo toen het 6-0 werd?
Zo zie je maar, al die vetbetaalde spelers, ze moeten er nog voor willlen spelen.
Als we de opstelling eens in miljoenen zouden vertalen zijn ze daar in Anderlecht waarschijnlijk het 25-voudige, nog maar te zwijgen van de spelerslonen.




Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #24 Gepost op: oktober 20, 2008, 07:41:11 am »
Anderlecht kan alvast niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd waren. Dury had reeds op voorhand gezegd dat zijn Zulte Waregem tegen Anderlecht nog eens zou knallen.

Nou ja, hij hield woord  ;)

Tegen Scumcity meer van dattum !!!  8)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #25 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:03:37 am »
Dit is er (weeral) ??ntje om in te kaderen. Geschiedenis aan de Gaverbeek.

Het moest 5 of 6-0 geweest zijn. Dankzij de twijfelachtige scheids Bultynck werd Anderlecht nog van erger bespaard. Twee doelpunten afgekeurd, wijl er niets aan de hand was... En hij durfde de ergerlijk en zielig mekkerende Frutos niet van het veld sturen. Voorts floot hij dan nog bijna alles in het nadeel van ZW.

Tja, wat sommigen mij al vertelden (miste de laatste 4 wedstrijden van SVZW), blijkt waar te zijn. Dit Waregem is wellicht nog stukken sterker dan in hun bekerjaar. Diene Berrier (dank u V??kaa) is een topper, Jelle stond meermaals belachelijk in de wind. Matton zal moeilijk te houden zijn als je ziet wat hij gisteren allemaal uit zijn hoed toverde. Ook Colpaert, Buysse en Roelandts waren outstanding. Keeper Bossut lijkt eindelijk vertrouwen te hebben. Leye deed wat hij moest doen (jammer van zijn 2e onterecht afgekeurde goal) en Meert toonde nogmaals waarom Anderlecht ooit iets in hem gezien heeft (wtf is Boussoufa?). En onze nieuwe Mutombo wordt een wederom een begrip aan de Gaverbeek. Stond nog geen 2 min op het veld, nog geen bal geraakt en scoorde alweer een beauty. De kwakkelende Zitka stond erbij en keek erna.
 
Volgende week zat. Roeselare, dan woe Cl.Brugge en dan zondag Gent. Zware, maar z??r interessante week voor de boeg...  8).

Nu nog winnen op Roeselare en in november op Kortrijk en onze heenronde is meer dan geslaagd ! En misschien stunten we nog eens in Brugge volgende week woensdag??

Momenteel staan we zelfs virtueel voor de V??kaa een AA Gent.


Enkele leuke krantekoppen en fotootjes  8):


Afgeslacht aan de Gaverbeek



(hln)

Zulte Waregem geeft Anderlecht pak slaag

(sporza)



(het p?rd zag af gisteren  :))

Zulte Waregem blaast Anderlecht weg

Anderlecht ziet alle kleuren van de regenboog

Zulte legt Anderlecht over de knie

Van het kastje, naar de muur

Offline Coore

  • Leden
  • Berichten: 73
  • En Goan!
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #26 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:28:22 am »
Hopelijk blijven Minne en Buysse in de ploeg als backs.
Echt prachtprestatie van allemaal.
Petje af voor de spelers en Dury die toch maar Boussoufa en Gillet uit de match hield door weeral zijn prachtige taktiek.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #27 Gepost op: oktober 20, 2008, 09:09:27 am »
Anderlecht verloor , want het had geen Matton in de ploeg ;D

Meer en meer mensen beginnen te zien welke waarde deze speler heeft .

Hij laat de anderen scoren en doet het zelf ook nog eens.

Op hoeveel plaatsen heeft hij nu al gestaan , wie kan dat......enkel klasse spelers.

Ik schrijf het nog eens :we zullen mogen tevreden zijn als we hem kunnen houden, maar in ieder geval het is een gouden transfer.

Bij deze wil ik geen tekort doen aan de andere spelers , want ze waren heeeel sterk.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #28 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:00:42 am »
Wat ik nog beter vind, is dat er 4 verschillende spelers scoren. Dat betekent dat we niet afhankelijk zijn van 1 speler, maar dat heel ons aanvallend compartiment gisteren top was. Om van het verdedigende nog maar te zwijgen :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #29 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:04:15 am »
Voila, om te beginnen nog eens een woordje dat filip joos wou zeggen in studio 1.  Niet vergeten dit z waregem moest al meer punten hebben, die hebben een heel goed team met veel loopvermogen.  Ik zei het al van het begin van het seizoen, we hebben een kern, die weer kan meespelen voor de top 7.  Mijn prono was 3-1 of 3-2 met een sterk essevee.

Niet zoals de negativo's die beweerden dury buiten en we krijgen een 0-4 pandoering.

ESSEVEE en DURY geven antwoord 4-0 en het kon makkelijk een 6-0 geweest zijn.

Wel wil ik er nog eens op wijzen hoe zielig het programma studio ??n is.  Anders is het allemaal anderlecht die de klok slaat (ook brugge en standard).  Gisteren, nauwelijks of geen woord over anderlecht of essevee.  Ah neen, anderlechtje moet weer beschermd worden.  Beelden bekeken, en hop vlug veranderen van onderwerp.  Was het omgekeerd, oh lala, het ging zijn en frutos dit en frutos dat, en anderlecht hier en anderlecht daar.

Soit.  Denk dat we eindelijk kregen wat we verdienden, en nu stillaan op de rails staan.

Goede sfeer, goed spel, anderlecht overklast op alle gebied.

Offline stubru

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #30 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:14:32 am »
Voila, om te beginnen nog eens een woordje dat filip joos wou zeggen in studio 1.  Niet vergeten dit z waregem moest al meer punten hebben, die hebben een heel goed team met veel loopvermogen.  
Wat me vooral stoorde was dat Filip Joos wou zeggen dat svzw ook een groot aandeel had in deze zege, maar men liet hem nauwelijks uitspreken, men had het liever over de zwakte van Anderlecht dan de sterkte dan svzw. Enfin, gelukkig zijn er nog kenners als Filip Joos die meer weten over voetbal dan enkel wat er in de media geschreven wordt.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #31 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:49:55 am »
Voila, om te beginnen nog eens een woordje dat filip joos wou zeggen in studio 1.  Niet vergeten dit z waregem moest al meer punten hebben, die hebben een heel goed team met veel loopvermogen.  
Wat me vooral stoorde was dat Filip Joos wou zeggen dat svzw ook een groot aandeel had in deze zege, maar men liet hem nauwelijks uitspreken, men had het liever over de zwakte van Anderlecht dan de sterkte dan svzw. Enfin, gelukkig zijn er nog kenners als Filip Joos die meer weten over voetbal dan enkel wat er in de media geschreven wordt.

was gisteren leuk om te horen: zat naast een scout voor de nationale ploeg. Die zei: ik heb Anderlecht nog nooit zo zien overspeeld worden! Prachtig! Hij stond dan ook terecht recht bij de doelpunten. Hij had toch wel interesse in de naam Matton. Kmoet zeggen: hij heeft de speler precies niet altijd even goed gevolgd, getuige het feit dat hij dacht dat hij via klup bij ons terecht kwam. Misschien binnenkort terug een nieuwe rode duivel in onze rangen ;) (al denk en hoop ik eerder van niet; hij moet nog groeien!)

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #32 Gepost op: oktober 20, 2008, 11:37:25 am »
Persoonlijk moet ik duidelijk te kennen geven dat Filip Joos toch de enige man is die laat merken dat zulte waregem toch wel over een heel goed voetbalende ploeg beschikt en deze overwinning volledig heeft afgedwongen.
Iedereen sprak over de zwaktes van Anderlecht en dat dat de oorzaak was van het verlies. Maar is dit werkelijk zo? Of is er een sterk Westvlaams Boereploegje aan het opstaan?
De kwaliteiten van Zulte Waregem worden onderschat, en laat dat maar zo blijven...

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #33 Gepost op: oktober 20, 2008, 11:37:45 am »
Door de kalenderwijziging deze wedstrijd jammer genoeg gemist. Gelukkig waren The Last Shadow Puppets gisteren in Brussel eveneens subliem. Ik eis natuurlijk wel een replay van deze wedstrijd dit seizoen, liefst tegen Kortrijk.

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #34 Gepost op: oktober 20, 2008, 11:42:24 am »
Persoonlijk moet ik duidelijk te kennen geven dat Filip Joos toch de enige man is die laat merken dat zulte waregem toch wel over een heel goed voetbalende ploeg beschikt en deze overwinning volledig heeft afgedwongen.
Iedereen sprak over de zwaktes van Anderlecht en dat dat de oorzaak was van het verlies. Maar is dit werkelijk zo? Of is er een sterk Westvlaams Boereploegje aan het opstaan?
De kwaliteiten van Zulte Waregem worden onderschat, en laat dat maar zo blijven...

Het is natuurlijk een combinatie van beide. Een ontstellend zwak Anderlecht tegen een heel goed essevee en dan krijg je zo een uitslag. Laat ons eerlijk zijn, als Anderlecht niet slecht speelt winnen wij daar uiteraard niet met 4-0 van en zoals het altijd in Belgie gaat legt men dan meestal de nadruk op wat slecht gaat en niet op wat goed gaat.  Ik lig er niet wakker van, iedere voetballiefhebber zal wel beseffen dat ZW goed gespeeld heeft.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #35 Gepost op: oktober 20, 2008, 02:49:44 pm »
Wat ik nog beter vind, is dat er 4 verschillende spelers scoren. Dat betekent dat we niet afhankelijk zijn van 1 speler, maar dat heel ons aanvallend compartiment gisteren top was. Om van het verdedigende nog maar te zwijgen :)

Ja ; toch mooi h?.

Vooral als ze nog assists kunnen geven ook :)

Idd , ze waren allen goed , zeker onze verdediging. ;)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #36 Gepost op: oktober 20, 2008, 03:17:49 pm »
Op Belgacom TV vertelde men ,dat ze bij Zulte Waregem goede jonge spelers hebben.

Daarbij vroeg Nico Lain? (hoop dat goed geschreven is) aan Wim Deconinck: wie wil jij van die jongeren?

Antw. geef mij maar Thomas Matton.




Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #37 Gepost op: oktober 20, 2008, 03:29:53 pm »
Voila, om te beginnen nog eens een woordje dat filip joos wou zeggen in studio 1.  Niet vergeten dit z waregem moest al meer punten hebben, die hebben een heel goed team met veel loopvermogen.  
Wat me vooral stoorde was dat Filip Joos wou zeggen dat svzw ook een groot aandeel had in deze zege, maar men liet hem nauwelijks uitspreken, men had het liever over de zwakte van Anderlecht dan de sterkte dan svzw. Enfin, gelukkig zijn er nog kenners als Filip Joos die meer weten over voetbal dan enkel wat er in de media geschreven wordt.

Idd !  Joos zei zelfs letterlijk dat SVZW een heel goeie ploeg heeft en al veel meer punten moest hebben... Maar zijn tafelgenoten vonden het belangrijker de zwakte van a'lecht aan te halen.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #38 Gepost op: oktober 20, 2008, 04:17:59 pm »
ja filip joos is teminste nog iemand met wat voetbalverstand. maar ja over meneer Frank Raes kan dat niet gezegd worden. er zijn maar 2 ploegen waar hij kan over zeveren en dat is GBA en ANDERSLECHT. ZW is te min voor hem. tis tijdverlies. maar ja het kan mij al niet schelen, we hebben de nekken van brussels verslegen en dat is het voornaamste. ik heb echt super genoten gisteren, wat een match. colpaert, berrier,dhaene,meert en bossut gewoon prachtig. khoop echt dat we die lijn kunnen doortrekken nu. ;)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #39 Gepost op: oktober 20, 2008, 04:30:15 pm »
Manman, Wat was dat allemaal!
Het kon meer geweest zijn
Sammy was outstanding net als Colpaert
Laatste goal schitterend afgewerkt van onze topschutter Mutombo(ook al mooi 3binnen  gelegd)
Een Match om nooit meer te vergeten