Auteur Topic: [VB] FCB-SVZW  (gelezen 28035 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #60 Gepost op: oktober 26, 2008, 08:22:18 pm »
Jacky zegt "dat enkele spelers het gevoel zullen hebben dat er woensdag iets deftig moet rechtgezet worden"...
Ik zeg dat woensdag te vroeg is om iets recht te zetten ^^. Ze zeiden ook nog dat Club Brugge waregem op een slecht moment ontvangt
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #61 Gepost op: oktober 26, 2008, 08:34:20 pm »
Miljaar, wast vanavond ma tegen Bruhhe geweest.
We gaan het kind van de rekening worden vresek net als Mechelen gisteren.
Mss ni met 7-1 mo ze gaan allachter goe mogen opletten.
't Zal voor 1 van de 2 het slecht moment zijn van tegen elkaar te spelen.
Mo Bruhhe speelt wel thuis. :s

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #62 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:03:07 pm »
Vraagje...

Welke supportersclubs leggen een bus in voor de match op Klup?

- Vlas, Tempo en Jeruzalem leggen samen een dubbeldekker in. Zou trouwens al volzitten.

- ...

Bus van CB zit ook vol.

Blijkbaar worden nie veel bussen ingelegd. Tzullen er veel met de auto gaan, tis geen combi-regeling

- VTF
- CB
- ... ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #63 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:05:41 pm »
Ik denk dat het het een of het ander gaat zijn.
Mentaal zal club er staan. Als ze er in slagen van fysiek weer goed te zijn, dan krijgen we het moeilijk en vrees ik er voor, hoewel ze nog geen goed voetbal hebben gebracht. Anderzijds kan het zijn dat ze toch nog wat vermoeid zijn ( of als we een vroege goal maken ), dan denk ik dat we opnieuw een mooie score zullen hebben.
Ik had gehoopt op een gelijkspel van Gent tegen Bruhhe, omdat ze dan nog wat verder konden slapen, maar goed...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #64 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:30:27 pm »
Wa voor skijtzakken zijde gulder, een afstraffing ??? Denk je nu echt dat brugge de pannen van het dak gaat spelen? Ze zijn vermoeid, en tegen woensdag gaan die 2 matchen van rosenborg en gent nog altijd in de benen hangen, als wij eerst scoren dan zie ik ze moeilijk terug komen.
SV TILL I DIE

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #65 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:41:02 pm »
Wa voor skijtzakken zijde gulder, een afstraffing ??? Denk je nu echt dat brugge de pannen van het dak gaat spelen? Ze zijn vermoeid, en tegen woensdag gaan die 2 matchen van rosenborg en gent nog altijd in de benen hangen, als wij eerst scoren dan zie ik ze moeilijk terug komen.
Volledig mee akkoord, wel weet ik zeker dat het tegen Gent moeilijk wordt, dan zal het ook al in hun benen hangen, alhoewel  ::) ...

fox

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #66 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:58:05 pm »
Brugge heeft nog altijd dat tikkeltje meer kwaliteit als ons (al zal het toch niet veel schelen, ja zo hoog schat ik onze ploeg in dit jaar). Dat tikkeltje meer, het feit dat ze thuisspelen en dat ze iets recht moeten zetten zal er volgens mij voor zorgen dat we verliezen. Ik blijf erbij 2-1

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #67 Gepost op: oktober 26, 2008, 11:00:23 pm »
Brugge heeft nog altijd dat tikkeltje meer kwaliteit als ons (al zal het toch niet veel schelen, ja zo hoog schat ik onze ploeg in dit jaar). Dat tikkeltje meer, het feit dat ze thuisspelen en dat ze iets recht moeten zetten zal er volgens mij voor zorgen dat we verliezen. Ik blijf erbij 2-1
Het feit dat SVZW altijd iets meer kan doen tegen top ploegen :)
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #68 Gepost op: oktober 26, 2008, 11:03:53 pm »
Brugge heeft nog altijd dat tikkeltje meer kwaliteit als ons (al zal het toch niet veel schelen, ja zo hoog schat ik onze ploeg in dit jaar). Dat tikkeltje meer, het feit dat ze thuisspelen en dat ze iets recht moeten zetten zal er volgens mij voor zorgen dat we verliezen. Ik blijf erbij 2-1
Het feit dat SVZW altijd iets meer kan doen tegen top ploegen :)

Maar nog nooit bij Club Brugge.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #69 Gepost op: oktober 26, 2008, 11:07:24 pm »
Brugge heeft nog altijd dat tikkeltje meer kwaliteit als ons (al zal het toch niet veel schelen, ja zo hoog schat ik onze ploeg in dit jaar). Dat tikkeltje meer, het feit dat ze thuisspelen en dat ze iets recht moeten zetten zal er volgens mij voor zorgen dat we verliezen. Ik blijf erbij 2-1
Het feit dat SVZW altijd iets meer kan doen tegen top ploegen :)

Maar nog nooit bij Club Brugge.
Er is altijd een eerste keer
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #70 Gepost op: oktober 26, 2008, 11:59:30 pm »
wordt sowieso een speciale wedstrijd  woensdag. het "derbygevoel" zal weer goed leven.


kan klup iets rechtzetten na het zware verlies tegen gent . klup dat toch vermoeider moet zijn dan ons met de europese verplaatsing en een dag later competitie gespeeld. of gaan wij verder met onze goeie prestaties ?

wij winnen ruim tegen anderlecht en tegen roeselare, nu verliest klup ruim van aa gent. en volgende week zondag spelen we tegen ... aa gent.

als wij winnen springen we over ... aa gent. als loppem wint komen ze op 20 punten (net als standard)
het kan natuurlijk ook een gelijkspel worden  ;)

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #71 Gepost op: oktober 27, 2008, 12:16:51 am »
Brugge heeft nog altijd dat tikkeltje meer kwaliteit als ons (al zal het toch niet veel schelen, ja zo hoog schat ik onze ploeg in dit jaar). Dat tikkeltje meer, het feit dat ze thuisspelen en dat ze iets recht moeten zetten zal er volgens mij voor zorgen dat we verliezen. Ik blijf erbij 2-1
Wij hebben meer kwaliteit dan RSCA dan volgens jou?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #72 Gepost op: oktober 27, 2008, 12:16:58 am »
Een zwak punt bij Club Brugge is volgens mij die ciman.

Als we winnen tegen FCB dan zie ik ons wel verliezen tegen Gent
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #73 Gepost op: oktober 27, 2008, 01:40:27 am »
Idd, we gaan nog matchen verliezen ook e :)
3-1 woensdag
we komen wel voor maar veel te vroeg en maken ze wakker.
Zondag een drawke. Zag Gent bezig vanavond en da draaide daar wel schoon rond.
Met 1 op 6 tegen dees ploegen zink ni miscontent.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #74 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:28:28 am »
Een zwak punt bij Club Brugge is volgens mij die ciman.

Als we winnen tegen FCB dan zie ik ons wel verliezen tegen Gent

Zou wel schitterend en enorm ironisch zijn moesten precies hij en Simaeys woensdag flateren tegen ons.
De boodschap is dus van in de rug van de defensie te spelen en met een vinnige Leye en Berrier zie ik dat wel lukken. Hoe zit dat nu trouwens met de schorsingen, is daar al iets over geweten?
Wat dat uitstellen betreft: ik meen me te herinneren dat Akpala na zijn accidentje met Bailly ook geschorst werd tegen KV Mechelen de woensdag erop, en dat was eveneens een inhaalmatch. Iemand die een sluitend antwoord kan geven hierop?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #75 Gepost op: oktober 27, 2008, 09:10:28 am »
Ik zou het redlijk unfair vinden als ze Ciman nu uit de basis gooien(mss wel normaal na zijn wanprestaties) maar het was door die gast dat wij onze match moesten verplaatsen!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #76 Gepost op: oktober 27, 2008, 09:11:16 am »
Ik weet niet goed wat te denken over woensdag, "flauw zwart" speelt thuis en heeft ietsje meer kwaliteit, vermoed wel dat ze gaan winnen tegen ons ook al zal dat mss niet met supervoetbal zijn.

Ik zou da krachten sparen (mmss wat bankzitters laten bewijzen) voor tegen Gent thuis , belangrijker om daar de punten thuis te houden.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #77 Gepost op: oktober 27, 2008, 10:00:04 am »
Ik vrees dat bruhhe na hun verlies op Gent en onze resultaten de laatste weken in zijn broek gaat skijten en heel gesloten gaat spelen en dat we bijgevolg een saaie match krijgen die eindigt op 0-0 of 1-0 met een cadeautje van de ref van dienst. Als ze daarentegen vrank en vrij hun gang gaan, dan zie ik ons wel in staat om die zwakke achterlijn van hen te ontwrichten en met de 3 punten naar huis te gaan.
Prono 0-0.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #78 Gepost op: oktober 27, 2008, 10:15:47 am »
Ik vrees dat bruhhe na hun verlies op Gent en onze resultaten de laatste weken in zijn broek gaat skijten en heel gesloten gaat spelen en dat we bijgevolg een saaie match krijgen die eindigt op 0-0 of 1-0 met een cadeautje van de ref van dienst. Als ze daarentegen vrank en vrij hun gang gaan, dan zie ik ons wel in staat om die zwakke achterlijn van hen te ontwrichten en met de 3 punten naar huis te gaan.
Prono 0-0.

REF:BURIE BENONI(24)
AR1:DE NEVE YVES(4)
AR2:CUYT SVEN(23)
OFF4:GELDHOF FREDERIK(9)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #79 Gepost op: oktober 27, 2008, 10:23:05 am »
Is er een kans dat het uitverkocht zal zijn voor de bezoekers? t Is om te weten of ik veel op voorhand moet gaan