Auteur Topic: [NB] SVZW - Gent  (gelezen 9977 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #40 Gepost op: november 04, 2008, 10:08:32 am »
Wat is er nu weer aan de hand met ons Duits Neumayer? Terug accefietje met onze eerwaarde trainer? Zelf geen plaats op de bank?

Volgens mij leeft er wat spanning in de groep...De inzet van de spelers betreffende  de laatste twee wedstrijden was gewoon minder.
Niemand iets opgevangen..?

Man man man. Het feit dat onzen Duits afgelopen woensdag geen kl*ten waard was en het feit dat Lutte nu gewoon terug is, zal er waarschijnlijk niets mee te zien hebben. Nee, uiteraard is het Dury die Neumayr gewoon niet kan luchten. Qua kortzichtigheid kan het wel weer tellen. Doe zo verder!

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #41 Gepost op: november 04, 2008, 11:06:24 am »
Wat is er nu weer aan de hand met ons Duits Neumayer? Terug accefietje met onze eerwaarde trainer? Zelf geen plaats op de bank?

Volgens mij leeft er wat spanning in de groep...De inzet van de spelers betreffende  de laatste twee wedstrijden was gewoon minder.
Niemand iets opgevangen..?

Man man man. Het feit dat onzen Duits afgelopen woensdag geen kl*ten waard was en het feit dat Lutte nu gewoon terug is, zal er waarschijnlijk niets mee te zien hebben. Nee, uiteraard is het Dury die Neumayr gewoon niet kan luchten. Qua kortzichtigheid kan het wel weer tellen. Doe zo verder!
Inderdaad, Fox, de nagel op de kop! Het zijn dan wel zo'n mannen die,als Lutte een barslechte match speelt en in de laatste minuut staalhard in de kruising pompt, Lutte tot man van de match zouden bekronen, belachelijk!

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #42 Gepost op: november 04, 2008, 02:50:55 pm »
Ik ben het hier volledig mee eens.  M'Baye heeft een echte match "? la Salou" gespeeld.  Balletje vragen, hard werken, aanspeelbaar zijn, goed afleggen, ...  Samen met Minne de beste man op het veld

Pardon ?  :-\
Minne was net ??n van de minsten op het veld !

Wat waren dan zijn minpunten in de match?   

Aantal slechte passen, voortdurend in zijn rug gepakt, paar keer te traag en gaf ook een slechte laterale bal (identiek aan die van Van Zundert toen iedereen hem op de bank wou, maar zonder tegengoal als gevolg).

Een objectieve klaarziende administrator! Hoe het komt dat velen onder onze supporters door een minnekesbril kijken is verwonderlijk.

Dit noem ik verre van objectief,VOORTDUREND in zijn rug gepakt???Te TRAAG?  Hij gaf inderdaad een aantal passen die niet aankwamen  en 1 laterale bal, en daardoor is hij een van de slechtste , de ballen die hij recupereerde en de intercepties en de goede passes niet gezien dus?  Ook de kritiek dat Minne niet aanvallend genoeg is/kan zijn raakt kant nog wal.
Hoe het komt dat (gelukkig maar) enkele van onze supporters door een anti-Minnesbril kijken is verwonderlijk.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #43 Gepost op: november 04, 2008, 06:13:15 pm »
ja vriendjespolitiek in de voetbal is al een oude traditie. ;)

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #44 Gepost op: november 04, 2008, 06:35:15 pm »
Iedereen heeft zn favoriete spelers, Minne is ??n van mn favorieten dus tijd om toch even mn mening te geven :o
Tuurlijk werd Minne in de rug gepakt in de tweede helft?! 0-2 achterstand dus moeten backs meer aanvallend spelen en wordt die positie niet meer altijd ingenomen door iemand anders (verdedigende middenvelders vervangen of aanvallend bezig) ....
Heb ook zelden een match gezien waarin een back nooit in de rug wordt gepakt trouwens.
De grootste kritiek op Minne dat hij zogezegd aanvallend minder sterk is, werd gisteren toch redelijk weerlegd, liep meermaals lijn af en meestal met een redelijke eindpass.
Eraf gelopen... tuurlijk je vergeet wel dat moia (of hoe hij ook heet) ??n van de snelste linksbacks is in eerste klasse.
En nu zet ik mijn minne-bril terug af want is de tijd van het jaar niet om zonnebrillen te dragen.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #45 Gepost op: november 04, 2008, 06:42:21 pm »
Beste sportvrienden; :o :o
A.U.B wat een kritiek hier were;akkoord Gent heeft super efficient gescoord.(voor de rest
waren ze niet meer dan onzer essevee)
Maar in dit geval moeten we Dury en Preud homme gelijk geven: nml wie eerst scoort
op essevee gaat meestal met de buit lopen.Positief blijven is hier de boodschap,dus
wie weet herpakken we ons tegen cercle en zijn we weer vertrokken! ;) ;)

Offline tarara

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #46 Gepost op: november 04, 2008, 10:35:22 pm »
beste rafa ik zou het fijn vinden als administrator je mening over bepaalde spelers oei sorry over ??n bepaalde speler iets te milderen
iedere speler was iets minder goed bezig tg gent
het lukte gewoon niet
het is niet de eerste keer dat je anti-minne bent
het is nu al het ganse seizoen zo
en ook de voorbije seizoenen
'k ben altijd benieuwd naar je anti-minne reactie 

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #47 Gepost op: november 05, 2008, 07:49:16 am »
Ieder zijn mening, admin of niet... Als jij 'Rafa' anti-minne noemt dan mag ik je pro-minne noemen. Je hebt 4 posts, gaan allemaal over Minne ?n steeds steek je je hand voor hem in het vuur. Als ik eerlijk mag zijn is het een goeie eigenschap, namelijk steeds positief zijn, maar soms moet je eens iets objectief durven bekijken. Uiteindelijk zijn we supporter van de gehele ploeg en niet van ??n enkele speler. Al heeft ieder natuurlijk zijn favoriet. En als die favoriet tegen de schenen wordt geschopt dan ontstaan er (nutteloze) discussies zoals deze. Het is alsof ik zou vragen welke kleur het forum moet krijgen. Uiteindelijk zouden we er nooit uit geraken, de gustibus et coloribus non est disputandum...

- Ik ben blij dat Minne in de basis staat, met Van Zundert zat ik namelijk steeds met de daver op mijn lijf. Het geloof in die jongen is ondertussen op een laag pitje komen te staan en dat heeft hij enkel aan zichzelf te danken. Minne liet al enkele aardige dingen zien ?n kwam zelfs al mee naar voor, maar tegen Gent ging hij samen met de gehele ploeg (deels) kopje onder. Hij vocht zich in de basis, als Bart Van Zundert toch zo goed is kan hij net hetzelfde gaan doen.

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #48 Gepost op: november 05, 2008, 08:28:58 pm »
beste rafa ik zou het fijn vinden als administrator je mening over bepaalde spelers oei sorry over ??n bepaalde speler iets te milderen
iedere speler was iets minder goed bezig tg gent
het lukte gewoon niet
het is niet de eerste keer dat je anti-minne bent
het is nu al het ganse seizoen zo
en ook de voorbije seizoenen
'k ben altijd benieuwd naar je anti-minne reactie 

;D ;D ;D

Ik ben geen fan van Minne, geef ik graag toe. Maar in je laatste post reageer je op een positief bericht over Minne van mij. Je post houdt totaal geen steek... In Aarsele zouden we zeggen dat je in uw eigen rapen schijt : je beledigt mij van een reeks subjectieve posts terwijl je tijd hier vult met posts die alleen over Minne gaan. Terug on-topic nu, als je nog wil reageren stuur gerust een bericht... :)

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #49 Gepost op: november 05, 2008, 08:46:23 pm »
Iedereen heeft zn favoriete spelers, Minne is ??n van mn favorieten dus tijd om toch even mn mening te geven :o
Tuurlijk werd Minne in de rug gepakt in de tweede helft?! 0-2 achterstand dus moeten backs meer aanvallend spelen en wordt die positie niet meer altijd ingenomen door iemand anders (verdedigende middenvelders vervangen of aanvallend bezig) ....
Heb ook zelden een match gezien waarin een back nooit in de rug wordt gepakt trouwens.
De grootste kritiek op Minne dat hij zogezegd aanvallend minder sterk is, werd gisteren toch redelijk weerlegd, liep meermaals lijn af en meestal met een redelijke eindpass.
Eraf gelopen... tuurlijk je vergeet wel dat moia (of hoe hij ook heet) ??n van de snelste linksbacks is in eerste klasse.
En nu zet ik mijn minne-bril terug af want is de tijd van het jaar niet om zonnebrillen te dragen.

Het was zeker verre van mijn bedoeling om een 'rel' te starten over Minne !  ::)
Kijk, de gequote post is de beste uitleg die ik kon geven over waarom ik Minne goed vond. 
Buysse werd evenzeer voorbijgelopen.  Het gaat er om dat ik Minne een secure flankverdediger vind, en hij heeft mij in aanvallend opzicht verrast zondag. 
Je kunt niet alles hebben, ?n aanvallend spelen zonde gepasseerd te worden.


Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #50 Gepost op: november 05, 2008, 09:33:20 pm »
Iedereen heeft zn favoriete spelers, Minne is ??n van mn favorieten dus tijd om toch even mn mening te geven :o
Tuurlijk werd Minne in de rug gepakt in de tweede helft?! 0-2 achterstand dus moeten backs meer aanvallend spelen en wordt die positie niet meer altijd ingenomen door iemand anders (verdedigende middenvelders vervangen of aanvallend bezig) ....
Heb ook zelden een match gezien waarin een back nooit in de rug wordt gepakt trouwens.
De grootste kritiek op Minne dat hij zogezegd aanvallend minder sterk is, werd gisteren toch redelijk weerlegd, liep meermaals lijn af en meestal met een redelijke eindpass.
Eraf gelopen... tuurlijk je vergeet wel dat moia (of hoe hij ook heet) ??n van de snelste linksbacks is in eerste klasse.
En nu zet ik mijn minne-bril terug af want is de tijd van het jaar niet om zonnebrillen te dragen.

Het was zeker verre van mijn bedoeling om een 'rel' te starten over Minne !  ::)
Kijk, de gequote post is de beste uitleg die ik kon geven over waarom ik Minne goed vond. 
Buysse werd evenzeer voorbijgelopen.  Het gaat er om dat ik Minne een secure flankverdediger vind, en hij heeft mij in aanvallend opzicht verrast zondag. 
Je kunt niet alles hebben, ?n aanvallend spelen zonde gepasseerd te worden.



Je laatste zin heeft mij een raar gevoel. Net daarop wordt Van Zundert afgerekend. Van Zundert heeft nu wel de tegenslag dat hij twee domme fouten op drie matchen maakt (laterale bal tegen Genk en penaltyfout op Westerlo). Dit is geen anti-Minnepost, maar stel er mij wel vragen bij...

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #51 Gepost op: november 05, 2008, 09:39:52 pm »
Iedereen heeft zn favoriete spelers, Minne is ??n van mn favorieten dus tijd om toch even mn mening te geven :o
Tuurlijk werd Minne in de rug gepakt in de tweede helft?! 0-2 achterstand dus moeten backs meer aanvallend spelen en wordt die positie niet meer altijd ingenomen door iemand anders (verdedigende middenvelders vervangen of aanvallend bezig) ....
Heb ook zelden een match gezien waarin een back nooit in de rug wordt gepakt trouwens.
De grootste kritiek op Minne dat hij zogezegd aanvallend minder sterk is, werd gisteren toch redelijk weerlegd, liep meermaals lijn af en meestal met een redelijke eindpass.
Eraf gelopen... tuurlijk je vergeet wel dat moia (of hoe hij ook heet) ??n van de snelste linksbacks is in eerste klasse.
En nu zet ik mijn minne-bril terug af want is de tijd van het jaar niet om zonnebrillen te dragen.

Het was zeker verre van mijn bedoeling om een 'rel' te starten over Minne !  ::)
Kijk, de gequote post is de beste uitleg die ik kon geven over waarom ik Minne goed vond. 
Buysse werd evenzeer voorbijgelopen.  Het gaat er om dat ik Minne een secure flankverdediger vind, en hij heeft mij in aanvallend opzicht verrast zondag. 
Je kunt niet alles hebben, ?n aanvallend spelen zonde gepasseerd te worden.



Je laatste zin heeft mij een raar gevoel. Net daarop wordt Van Zundert afgerekend. Van Zundert heeft nu wel de tegenslag dat hij twee domme fouten op drie matchen maakt (laterale bal tegen Genk en penaltyfout op Westerlo). Dit is geen anti-Minnepost, maar stel er mij wel vragen bij...

Vanzundert maakt veel meer domme fouten dan Minne en dat valt objectief te verifieren door hun wedstrijden naast elkaar te leggen. Ook positioneel is Minne stukken sterker. Vanzundert staat altijd 5 meter van zijn man te verdedigen zodat die gemakkelijker de actie kan maken.  Vanzundert is dan natuurlijk offensief sterker.

Mijn devies: Vanzundert in wedstrijden tegen ploegen uit de rechterkolom, Minne in wedstrijden tegen in ploegen uit de linkerkolom.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #52 Gepost op: november 05, 2008, 09:44:57 pm »
Vanzundert heeft voor mij genoeg kansen gehad.
SV TILL I DIE

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #53 Gepost op: november 05, 2008, 10:14:16 pm »
Van Zundert werd voornamelijk afgerekend (voor mij toch) op de fouten in opbouwende passes en eraf gelopen door spelers waarvan je dat niet op het eerste zicht van verwacht, weegt 'zwaarder' door bij hem omdat dat net als ??n van zijn pluspunten wordt beschouwd.
Van Zundert genoeg kansen gehad vind ik overdreven, hij zal zeker nog kans krijgen zich terug in ploeg te spelen en wie weet heeft hij op bepaald moment wel de vorm te pakken en Minne niet...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #54 Gepost op: november 06, 2008, 10:22:34 am »
ik vind toch dat er wat negatief wordt gedaan over onze spelers. slecht spelen?!! vind ik merkwaardig want we krijgen kansen tegen een goed spelend Gent (die ons het spel liet maken trouwens). Gewoon frisheid voor doel ontbrak (want Leye speelde heel goed) en bij de andere spelers soms minder goed inspelen (zelfs bij Colpaert). en Roelandts was door de vermoeidheid wellicht ook minder.
ik zie misschien ook wel enkele spelers minder graag spelen maar als ze op het veld staan sta ik volledig achter hen

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #55 Gepost op: november 07, 2008, 10:29:05 am »
Ik denk dat met 'spel spelen' er eerder gekeken wordt naar het feit dat het geheel prima draait , maar dat er tijdens die hele spelopbouw wel telkens 1 speler zich op een foutje laat betrappen, over alle reeds gespeelde wedstrijden. Laat ons de tijd om die kleine, individuele foutjes er nog uit te halen en we hebben een geoliede machine op het veld. Tegen Gent moesten we hen al veel vlugger afgemaakt hebben toen we kans kregen.

Vorige zondag verloren we door een domme, onnodige penaltyfout en mooie, doch lucky, goal van Foley. Pas op D'Haene speelt al heel het seizoen op een hoog niveau en zoiets kan iedereen overkomen, maar het is spijtig. Laat ons iets makkelijker scoren en winnen een pak wedstrijden meer (logisch, maar het zou verdiend zijn op basis van het nu al geleverde voetbal).
Enkel op Brugge (eventueel ook op Westerlo) hadden we volgens mij een evenknie (of klinkt dit nu hoogmoedig ... ?)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #56 Gepost op: november 07, 2008, 12:11:03 pm »
Ik denk dat met 'spel spelen' er eerder gekeken wordt naar het feit dat het geheel prima draait , maar dat er tijdens die hele spelopbouw wel telkens 1 speler zich op een foutje laat betrappen, over alle reeds gespeelde wedstrijden. Laat ons de tijd om die kleine, individuele foutjes er nog uit te halen en we hebben een geoliede machine op het veld. Tegen Gent moesten we hen al veel vlugger afgemaakt hebben toen we kans kregen.

Vorige zondag verloren we door een domme, onnodige penaltyfout en mooie, doch lucky, goal van Foley. Pas op D'Haene speelt al heel het seizoen op een hoog niveau en zoiets kan iedereen overkomen, maar het is spijtig. Laat ons iets makkelijker scoren en winnen een pak wedstrijden meer (logisch, maar het zou verdiend zijn op basis van het nu al geleverde voetbal).
Enkel op Brugge (eventueel ook op Westerlo) hadden we volgens mij een evenknie (of klinkt dit nu hoogmoedig ... ?)

Op Westerlo lagen we onder, maar op Brugge en thuis tegen Gent waren we de evenknie, terwijl we tegen Genk en Dender de betere waren. Maar tegen die ploegen hebben we een 0 op 12, terwijl we toch gerust 5 a 7 punten meer zouden mogen gehad hebben.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #57 Gepost op: november 07, 2008, 09:00:33 pm »
Iedereen heeft zn favoriete spelers, Minne is ??n van mn favorieten dus tijd om toch even mn mening te geven :o
Tuurlijk werd Minne in de rug gepakt in de tweede helft?! 0-2 achterstand dus moeten backs meer aanvallend spelen en wordt die positie niet meer altijd ingenomen door iemand anders (verdedigende middenvelders vervangen of aanvallend bezig) ....
Heb ook zelden een match gezien waarin een back nooit in de rug wordt gepakt trouwens.
De grootste kritiek op Minne dat hij zogezegd aanvallend minder sterk is, werd gisteren toch redelijk weerlegd, liep meermaals lijn af en meestal met een redelijke eindpass.
Eraf gelopen... tuurlijk je vergeet wel dat moia (of hoe hij ook heet) ??n van de snelste linksbacks is in eerste klasse.
En nu zet ik mijn minne-bril terug af want is de tijd van het jaar niet om zonnebrillen te dragen.

Het was zeker verre van mijn bedoeling om een 'rel' te starten over Minne !  ::)
Kijk, de gequote post is de beste uitleg die ik kon geven over waarom ik Minne goed vond. 
Buysse werd evenzeer voorbijgelopen.  Het gaat er om dat ik Minne een secure flankverdediger vind, en hij heeft mij in aanvallend opzicht verrast zondag. 
Je kunt niet alles hebben, ?n aanvallend spelen zonde gepasseerd te worden.



Je laatste zin heeft mij een raar gevoel. Net daarop wordt Van Zundert afgerekend. Van Zundert heeft nu wel de tegenslag dat hij twee domme fouten op drie matchen maakt (laterale bal tegen Genk en penaltyfout op Westerlo). Dit is geen anti-Minnepost, maar stel er mij wel vragen bij...

Ik ben ook de mening toegedaan dat er veel te snel wordt 'geschoten' op Bart Van Zundert.  Hij maakt een aantal foutjes die verkeerd uitdraaien en hij is meteen niet eersteklassewaardig...   :-\
Knalt hij twee vrije trappen staalhard binnen, dan zou hiij de redder van essevee zijn...

Ik vind Minne gewoon meer een verdediger 'pur sang' in vergelijking met Van Zundert, die m.i. meer als een middenvelder speelt. 
De analyse om VZ in te zetten in wedstrijden tegen ploegen uit de rechterkolom (die niet aanvallen) is inderdaad niet slecht.  De Roeselares, Denders en Tubizes van deze wereld spelen toch niet om aan te vallen, dus dan kan je een iets aanvallender denkende back daar tegenover zetten.