Auteur Topic: [NB] Cercle 2-0 SVZW  (gelezen 12102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #40 Gepost op: november 08, 2008, 04:46:04 pm »
zwak!
philll moet ik hier gelijk geven.

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #41 Gepost op: november 08, 2008, 04:55:05 pm »
4 op 6 is een must tegen GBA en Kortrijk

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #42 Gepost op: november 08, 2008, 05:23:52 pm »
triestig schaap


Ik zou je eens in een gesprek willen duwen tussen de heren Deboeck en Dury (mensen die al iets bewezen hebben in het hedendaags voetbal, jij ook ?). Je maakt vergelijking tussen de matchen tegen Anderlecht en Cercle.  Al eens de opstelling bekeken toen van die beide teams ?  Gezien hoe Cercle aantrad tegen ons ?  Met hoeveel spitsen ? Een rasechte 4-5-1 ; net zoals onze ploeg.  Ging Cercle in de eerste helft voluit?  Volgens mij zat het boeltje dicht, langs beide kanten.  Want onherroepelijk uitmondt in slecht voetbal!  En wie dan eerst scoort, maakt de ander dood op de tegenaanval.  Scoren wij in de eerste helft op de 2 goede mogelijkheden die we hadden dan winnen wij.  Maar nee, het is allemaal onze trainer zijn schuld.  Als je mensen die dan reageren triestige schapen vindt, dan vraag ik me af tot welke diersoort jij behoort! Op mijn boerderij kom jje er in ieder geval niet in!

?

Zoals Dury het zelf ooit heeft gezegd (maar ik zal het proberen in eigen woorden te herhalen): "Als je wil aanvallend goed en winnend voetbal zien heel de tijd week na week, ga dan voor Manchester United supporteren." al hebben die dit jaar ook moeite om constant te winnen...(kdenk dat dit in het nieuwsblad stond vorig jaar)

Nuja zoals arw zegt boel dicht = eerste die scoort wint. Jammer genoeg zijn wij dat niet. Nu ook nie te veel relativeren : Het was gisteren zeker niet goed. En der valt veel te doen met de kern, maar zo is dat bij andere ploegen ook.

Ik vond leye nie slicht, maar hij kan het moeilijk heel alleen oplossen. Ik denk dat als roelandts weer wat meer in form zal zijn het beter zal gaan. Want die staat het dichts bij leye in de opstelling dacht ik en die kan dan mee op de verdediging van de tegenstander storen en drukken. (zo was het toch in de terugronde vorig jaar)

Nu is het zeker niet het moment om te panikeren enzo we staan nog niet in de degradatie zone (in tegendeel nu momenteel 11de) en het seizoen is nog heel lang.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #43 Gepost op: november 08, 2008, 06:03:15 pm »
Sorry hoor, maar ik heb mij dit seizoen ook al wel af en toe ge?rgerd aan Leye.  Lijkt er bij momenten wat onge?nteresseerd bij te lopen.

Ik vind hem trouwens geen echte centrumspits, daar wringt het schoentje nogal.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #44 Gepost op: november 08, 2008, 06:37:02 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Leye heeft dat inderdaad al gezegd dat hij blij is dat er meer aanvallend geweld in de ploeg rondloopt, zodat hij niet geviseerd wordt door de verdedigers.
Leye zou beter eens beginnen kijken naar zichzelf en zich volledig inzetten voor de ploeg.
Hij zet zich in, maar wat wil je? Dat hij echt alles zelf doet?  ::)
Hij liep bijna achter geen enkele bal, en dan gefrustreerd de bal wegtrappen schandalig!

nie overdrijven h? Pring ....

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #45 Gepost op: november 08, 2008, 06:39:48 pm »
wat mij opgevallen is ;
ik heb Cercle nog nooit zo ver naar achter weten kruipen
en dan panikeren telkens er een aanval kwam

akkoord, dit was niet goed,
maar een ongeschreven voetbalwet zegt van zo'n matchen :
wie eerst scoort wint
en wij scoren veel te moeilijk de laatste tijd, jammergenoeg

op naar 't zeetje

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #46 Gepost op: november 08, 2008, 07:08:41 pm »
Zat in het Cercle vak.

Eerste helft kon alle kanten op, tweede helft was bijna volledig voor Cercle.

Enkele spelers zijn uit form: Buysse, Berrier, Leye. Toevallig de 3 spelers die het mooie weer maakten tegen Anderlecht. Helaas, er wringt nog een ander schoentje: tegen Gent ontbrak de onmisbare Vannieuwenhuyse en tegen Cercle de onmisbare Meert, en bij de volgende competitiematch zal de onmisbare Leye ontbreken.

Er zijn enkele TE bepalende spelers in ons team, en die ons jammergenoeg verzwakken wanneer ze niet meedoen. Jammer dat degene die op de bank zitten, ofwel te weinig matchritme hebben (bijv.Neuymar), ofwel totaal uit form zijn (Matthijs), ofwel gewoon niet goed genoeg zijn. Heel jammer is het dan dat een Vansteenbrugge werd uitgeleend, nu we hem echt kunnen gebruiken.

Ik denk dat we de volgende match maar eens moeten experimenteren met enkele spelers die nog weinig of niet aan bod gekomen zijn dit seizoen (Coppin, enz.).

De match tegen Cercle is er ??n om snel te vergeten, net zoals deze tegen Gent. Leye lijkt me vooral gefrustreerd door 2 zaken: dat hij alleen in de spits staat, en dat hij zijn superseizoen van vorig jaar als sneeuw voor de zon ziet smelten (alsmede zijn toptransfer)...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #47 Gepost op: november 08, 2008, 07:13:29 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Leye heeft dat inderdaad al gezegd dat hij blij is dat er meer aanvallend geweld in de ploeg rondloopt, zodat hij niet geviseerd wordt door de verdedigers.
Leye zou beter eens beginnen kijken naar zichzelf en zich volledig inzetten voor de ploeg.
Hij zet zich in, maar wat wil je? Dat hij echt alles zelf doet?  ::)
Hij liep bijna achter geen enkele bal, en dan gefrustreerd de bal wegtrappen schandalig!

nie overdrijven h? Pring ....
Ja ok ik overdrijf, maar zoals svzw1978 zegt ben ik volledig akkoord mij hij loopt er soms echt bij dat het hem geen kl*ten kan schelen en dat vind ik jammer. Gisteren liep hij achter ballen aan maar niet met volle overtuiging. Soms wandelde hij ook maar gwntjes.
SV TILL I DIE

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #48 Gepost op: november 08, 2008, 10:15:55 pm »
spijtig dat niet meer mensen de wedstrijd gratis konden bijwonen.  er waren nochtans mensen uit de supportersraad met das en maatpak (hun lokaal ligt ergens in oost-vlaanderen) die hun overschot aan tickets liever op zak hielden.  Anderen daarentegen (klauwaert-halftime en nog enkele lokalen) stonden de eigen aanhang op te wachten aan de loketten om hun overschot aan tickets weg te schenken ; zoals het hoort ! kleingeestig om zulke feiten te moeten zien gebeuren ! alvast mijn dank aan Euphony voor de anders zeer geslaagde actie !

hier een kieken dat 20 EUR neertelde voor die match. prachtige communicatie naar de trouwe supporter....
er is gemorst met punten. cercle speelde in de eerste helft met 10 man.
maar ja met een spelsysteem dat geen rotatie toelaat en dit gekoppeld aan midweekmatchen, hoeft de nederlaag geen verwondering te wekken.
soit, we zullen er wel geraken maar overschot als een ploeg als westel zullen we wel nie hebben.

ps chapeau aan Meert om bij de supporters te komen zitten, waarschijnlijk tegen beter weten in....
« Laatst bewerkt op: november 08, 2008, 10:20:30 pm door gunther »

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #49 Gepost op: november 09, 2008, 10:31:03 am »
spijtig dat niet meer mensen de wedstrijd gratis konden bijwonen.  er waren nochtans mensen uit de supportersraad met das en maatpak (hun lokaal ligt ergens in oost-vlaanderen) die hun overschot aan tickets liever op zak hielden.  Anderen daarentegen (klauwaert-halftime en nog enkele lokalen) stonden de eigen aanhang op te wachten aan de loketten om hun overschot aan tickets weg te schenken ; zoals het hoort ! kleingeestig om zulke feiten te moeten zien gebeuren ! alvast mijn dank aan Euphony voor de anders zeer geslaagde actie !

hier een kieken dat 20 EUR neertelde voor die match. prachtige communicatie naar de trouwe supporter....
er is gemorst met punten. cercle speelde in de eerste helft met 10 man.
maar ja met een spelsysteem dat geen rotatie toelaat en dit gekoppeld aan midweekmatchen, hoeft de nederlaag geen verwondering te wekken.
soit, we zullen er wel geraken maar overschot als een ploeg als westel zullen we wel nie hebben.

ps chapeau aan Meert om bij de supporters te komen zitten, waarschijnlijk tegen beter weten in....

Tja lid zijn bij een supportersclub heeft zo zijn voordelen :)

Elk lokaal kreeg er 20 wat dat lokaal ermee doet ... . Bij ons kon iedereen die mee was mee de bus gratis binnen. En die communicatie moest van het lokaal komen niet van de club!!!
essevee till i die!!!

Bart

  • Gast
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #50 Gepost op: november 09, 2008, 11:12:17 am »
spijtig dat niet meer mensen de wedstrijd gratis konden bijwonen.  er waren nochtans mensen uit de supportersraad met das en maatpak (hun lokaal ligt ergens in oost-vlaanderen) die hun overschot aan tickets liever op zak hielden.  Anderen daarentegen (klauwaert-halftime en nog enkele lokalen) stonden de eigen aanhang op te wachten aan de loketten om hun overschot aan tickets weg te schenken ; zoals het hoort ! kleingeestig om zulke feiten te moeten zien gebeuren ! alvast mijn dank aan Euphony voor de anders zeer geslaagde actie !

hier een kieken dat 20 EUR neertelde voor die match. prachtige communicatie naar de trouwe supporter....
er is gemorst met punten. cercle speelde in de eerste helft met 10 man.
maar ja met een spelsysteem dat geen rotatie toelaat en dit gekoppeld aan midweekmatchen, hoeft de nederlaag geen verwondering te wekken.
soit, we zullen er wel geraken maar overschot als een ploeg als westel zullen we wel nie hebben.

ps chapeau aan Meert om bij de supporters te komen zitten, waarschijnlijk tegen beter weten in....

Tja lid zijn bij een supportersclub heeft zo zijn voordelen :)

Elk lokaal kreeg er 20 wat dat lokaal ermee doet ... . Bij ons kon iedereen die mee was mee de bus gratis binnen. En die communicatie moest van het lokaal komen niet van de club!!!

DMQ, daar ben ik nu niet mee akkoord.
Als je als lokaalverantwoordelijke nog tickets over hebt in uw binnenzak, waarom die dan niet uitdelen aan andere supporters die wel mogen afdokken? Ten slotte heeft ieder lokaal ze ook gratis gekregen van Euphony.
We weten beiden over wie het gaat en wat kan hij er nog mee doen na de wedstrijd???
Ik begrijp niet dat je ze liever in uw zakken laat zitten in plaats van anderen er mee gelukkig te maken.
Maar ja, zal wel aan mij liggen zeker...

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #51 Gepost op: november 09, 2008, 06:35:37 pm »
kzou persoonlijk es met 3 verdedegers proberen in oostende, of toch zkr als we achterstaan. en laat subotic maar eens starten naast leye...
voor de rest: Sfeer van cercle 10x beter dan brugge en ze zijn met meer dan de helft minder! chapeau cercle!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #52 Gepost op: november 09, 2008, 08:01:27 pm »

Tja lid zijn bij een supportersclub heeft zo zijn voordelen :)

Elk lokaal kreeg er 20 wat dat lokaal ermee doet ... . Bij ons kon iedereen die mee was mee de bus gratis binnen. En die communicatie moest van het lokaal komen niet van de club!!!

lol, ik ben al 4 jaar lid van een suppclub. ik ga soms eens mee met den bus.
maar meestal blijf ik op verplaatsing nog wa hangen in de lokale 'stede', dus doe ik de verplaatsing met de wagen.
soit, ik vrees dat ik als supporter ook wat 'vermoeid' ben ?n mijn matchen ook zal uitkiezen...lol

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #53 Gepost op: november 09, 2008, 11:24:15 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Leye heeft dat inderdaad al gezegd dat hij blij is dat er meer aanvallend geweld in de ploeg rondloopt, zodat hij niet geviseerd wordt door de verdedigers.
Leye zou beter eens beginnen kijken naar zichzelf en zich volledig inzetten voor de ploeg.
Hij zet zich in, maar wat wil je? Dat hij echt alles zelf doet?  ::)
Hij liep bijna achter geen enkele bal, en dan gefrustreerd de bal wegtrappen schandalig!

als leye gefrustreert is, komt dat vooral omdat hij bijna altijd nu als enige spits mag/moet opdraven ...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #54 Gepost op: november 10, 2008, 10:27:11 am »
Francky Dury gepikeerd na recente nul op negen
'Verliezen nooit plezant'

Zulte Waregem hield nul punten over aan twee bezoeken aan het Jan Breydelstadion. Zowel Club als Cercle waren een maatje te groot en omdat men vorige week ook geen punten pakte tegen AA Gent, blikt Zulte-Waregem terug op een magere nul op negen.

Trainer Francky Dury moet zich al beter gevoeld hebben. De Waregemse trainer was vrijdagavond ontgoocheld en nogal gepikeerd na de nederlaag tegen Cercle.

E?n van zijn spelers liet zich na de wedstrijd ontvallen dat ze meer zouden moeten durven. Dury begon vrijdag in het Jan Breydelstadion in zijn klassieke 4-5-1, maar voerde na de rust diverse positiewissels door. Volgens sommige Waregemse spelers was het allemaal net niet offensief genoeg.

Toen we Dury confronteerden met die materie, bleek hij als door een wesp gestoken.

'Ik ben 21 jaar trainer. Je zou de eerste zijn die mij verwijt dat ik niet aanvallend genoeg denk en speel.'

Het is een publiek geheim dat geen trainer steviger in zijn stoel zit dan Francky Dury bij Zulte Waregem. Van druk op zijn positie lijkt geen sprake.

'Er is altijd en overal druk. Zeker na een nul op negen. Ik kwam twee keer naar hier in amper tien dagen en verloor evenveel keer, dat is nooit plezant. Maar fabrieksarbeiders voelen tegenwoordig ook druk. De arbeiders van Bekaert vrezen ook dat ze op een dag eens hun C4 zullen krijgen.'

KV Oostende

Het was zaterdag weer vroeg dag aan de Gaverbeek. Zulte Waregem moet dinsdag al naar Oostende voor de Beker van Belgi?. Vorig jaar hadden Dury en co ook al de kustploeg geloot. Toen plaatsten ze zich probleemloos maar nu dreigt het moeilijker te worden.

Met onder meer Van Ryckeghem, Dindeleux, Fereira, Sankar? zitten nogal wat ex-speler van Zulte Waregem bij Oostende.

'KV Oostende staat in de rangschikking van tweede klasse ook veel hoger dan vorig seizoen, het wordt in elk geval moeilijker', besefte Tim Matthys.

'Nul op negen stemt tot nadenken, maar we moeten verder', voegde Colpaert er aan toe. 'We moeten lessen trekken uit deze nederlagen en in opperste concentratie toeleven naar Oostende.'

Kevin Roelandts, afgelopen vrijdag net als vorig seizoen weer zwak bezig tegen Cercle, zag het niet anders.

'De beker is heel belangrijk. Het is een unieke kans om positief het nieuws te halen. We willen zo ver mogelijk geraken, tegen Oostende zijn er echt geen excuses meer.' (hnb)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #55 Gepost op: november 10, 2008, 12:48:09 pm »
wat mij opgevallen is ;
ik heb Cercle nog nooit zo ver naar achter weten kruipen
en dan panikeren telkens er een aanval kwam

akkoord, dit was niet goed,
maar een ongeschreven voetbalwet zegt van zo'n matchen :
wie eerst scoort wint
en wij scoren veel te moeilijk de laatste tijd, jammergenoeg

op naar 't zeetje

Ik vrees dat het vaak zo gaat zijn de komende matchen. Na de 4-0 tegen Anderlecht is Gent verdedigend komen spelen tegen ons ( heeft Preudhomme zelf gezegd ) en het had resultaat. Ge moogt er zeker van zijn dat veel ploegen dit nu zullen nadoen ( zie Cercle) , dus als we zelf de matcj naar ons toe willen trekken, zullen we eerst moeten scoren.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #56 Gepost op: november 10, 2008, 12:54:37 pm »
Het was toch weeral een tijdje geleden dat ik een uitmatch meepikte, en tzal nu nog lang duren voor ik dat doe. Het was erbarmelijk, een grote 0.
Steek Subotic er maar ne keer in, ipv Leye. Zo gefrustreerd!

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #57 Gepost op: november 10, 2008, 12:57:21 pm »
Lap, Roelandts zal weer de kaas gegeten hebben,

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #58 Gepost op: november 10, 2008, 04:28:44 pm »
Btw, wie was die speler die aan de pers zei dat svzw niet offensief genoeg speelde??

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #59 Gepost op: november 10, 2008, 05:35:22 pm »
spijtig dat niet meer mensen de wedstrijd gratis konden bijwonen.  er waren nochtans mensen uit de supportersraad met das en maatpak (hun lokaal ligt ergens in oost-vlaanderen) die hun overschot aan tickets liever op zak hielden.  Anderen daarentegen (klauwaert-halftime en nog enkele lokalen) stonden de eigen aanhang op te wachten aan de loketten om hun overschot aan tickets weg te schenken ; zoals het hoort ! kleingeestig om zulke feiten te moeten zien gebeuren ! alvast mijn dank aan Euphony voor de anders zeer geslaagde actie !

hier een kieken dat 20 EUR neertelde voor die match. prachtige communicatie naar de trouwe supporter....
er is gemorst met punten. cercle speelde in de eerste helft met 10 man.
maar ja met een spelsysteem dat geen rotatie toelaat en dit gekoppeld aan midweekmatchen, hoeft de nederlaag geen verwondering te wekken.
soit, we zullen er wel geraken maar overschot als een ploeg als westel zullen we wel nie hebben.

ps chapeau aan Meert om bij de supporters te komen zitten, waarschijnlijk tegen beter weten in....

Tja lid zijn bij een supportersclub heeft zo zijn voordelen :)

Elk lokaal kreeg er 20 wat dat lokaal ermee doet ... . Bij ons kon iedereen die mee was mee de bus gratis binnen. En die communicatie moest van het lokaal komen niet van de club!!!

DMQ, daar ben ik nu niet mee akkoord.
Als je als lokaalverantwoordelijke nog tickets over hebt in uw binnenzak, waarom die dan niet uitdelen aan andere supporters die wel mogen afdokken? Ten slotte heeft ieder lokaal ze ook gratis gekregen van Euphony.
We weten beiden over wie het gaat en wat kan hij er nog mee doen na de wedstrijd???
Ik begrijp niet dat je ze liever in uw zakken laat zitten in plaats van anderen er mee gelukkig te maken.
Maar ja, zal wel aan mij liggen zeker...


idd, dat kan niet. Maar wij hebben al onze kaarten mooi verdeeld onder de leden die mee waren.
Daarom dat ik ook zei in mijn post dat de lokalen ermee doen wat ze willen. Dus normaal verdeel je die kaarten onder de mensen die meegaan met de bus of mail, bel je naar leden waarvan je denkt dat ze meegaan maar dan per auto. Heb je er nog over verdeel je ze aan de lokketen.

idd spijtig om te horen dat sommige lokalen niets van moeite doen om die kaarten allemaal te verdelen onder de supporters lid of geen lid.

@gunter, ik zou dan een ander lokaal kiezen. Blijkbaar hebben ze de moeite niet gedaan om u te laten weten dat er gratis kaarten waren.
essevee till i die!!!