Auteur Topic: [NB] SVZW - GBA  (gelezen 16700 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leatherfaceje

  • Gast
[NB] SVZW - GBA
« Gepost op: november 15, 2008, 10:21:29 pm »
Deze wedstrijd is ge?indigd op 2-2
goed teruggekomen van 0-2 naar 2-2
maar diene scheidsrechter ???


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #1 Gepost op: november 15, 2008, 10:23:04 pm »
Zalig gewoon terug komen op 2-2!

Eerste goal was buitenspel van (GBA), en op het einde was het geen penalty.

Berrier die moet gewoon altijd spelen!
Matthys redelijk goed.
Mutombo mag voor mij part op de bank gaan zitten.

Onze verdedeging stond wat te slapen volgens mij  :-\
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #2 Gepost op: november 15, 2008, 10:26:38 pm »
Der zat veeeeel meer in deju.
Berrier toont datem een bepalende rol heeft, dus Dury laat dienen der ni meer uit.
Zerdab viel wat tegen maar wat wil je na een dreun van 2 goals in 2 minuten tijd.

Zuiver buitenspel, op Btv was de reactie: "laten we ook eens voordeel geven aan de aanvallers",
da zegt genoeg zeker.

Mathys was redelijk, Lutte nergens, Roelandts 2de helft kwamtem erdoor, Meert zoals altijd.
Mutumbo is te jeugdig in mijn ogen (teveel zelf proberen, heeeeel nonchalant).

Conclusie:
JA ze hebben de wil om te vechten,
JA ze kunnen voetballen alleen, aub doeta keer van bij het begin van de match
en dat tot het einde, ipv te wachten tot ge achter staat.

Berrier man van de match
« Laatst bewerkt op: november 15, 2008, 10:28:40 pm door Boer Boerie »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #3 Gepost op: november 15, 2008, 10:27:59 pm »
BERRIER man van de match, knappe voorzetten, waarom mag die verdomme niet starten.

Verder zeer zwakke match! we mogen blij zijn met dat puntje, want tis onverdiend!
Penalty was er geen op de beelden naart schijnt..
« Laatst bewerkt op: november 15, 2008, 10:29:36 pm door Soulscream »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #4 Gepost op: november 15, 2008, 10:28:37 pm »
Toen we 0-2 achter kwamen zag ik het niet meer zitten moet ik eerlijk toegeven maarja wie dacht nog dat we op 2-2 kwamen als je eerlijk bent?
Het doet extra deugt om terug te komen op 2-2, toen we nog 0-2 achter stonden was ik al bang van dury buiten en al die zever terug.
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #5 Gepost op: november 15, 2008, 10:30:14 pm »
Verder zeer zwakke match! we mogen blij zijn met dat puntje, want tis onverdiend!
Onverdiend?  :o Wat onverdiend is dat wij niet de 3 punten hebben, wat heeft GBA gedaan? misschien maximum 4 kans(jes)?
SV TILL I DIE

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #6 Gepost op: november 15, 2008, 10:34:29 pm »
Al die kansen missen weer domme tegengoals krijgen.
Na de 0-1 staan ze gewoon te slapen en 0-2 en ik dacht eerlijk gezegd ook dat de match gespeeld was.
We komen nog mooi terug met de arbiter nie echt in ons voordeel, proto die bij wijze van spreken 10x geel moest gekregen hebben.
Conclusie: we verdienen opnieuw meer dan we krijgen wat aantoont dat we toch te gemakkelijk tegengoals krijgen en de kansen niet afwerken.

Zerdab en Mutombo terecht vervangen tijdens de rust, maar waarom Berrier op de bank :o

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #7 Gepost op: november 15, 2008, 10:39:34 pm »
Het lijkt wel een nieuwe mode, trainers die hun beste speler op de bank houden : De Boeck - Stijn Desmet; Dury - Franck Berrier...
Zerdab... die zien we nooit meer terug. 

yes we can

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #8 Gepost op: november 15, 2008, 10:39:52 pm »
Met wat voor elftal op het veld komen?
Zerdab, gans het seizoen niet op de rand van het eerste elftal. Matthys geen kl. waard. gans het seizoen.
Mutombo geen jongen om zo'n een belangrijke wedstrijd te spelen.
Vinden dit hier plezant zulke matchen; ik niet.
Echt triestig.
Dury haalt nooit geen 50% meer in een poll.
« Laatst bewerkt op: november 15, 2008, 10:46:03 pm door yes we can »

Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #9 Gepost op: november 15, 2008, 10:47:18 pm »
Dury blundert gewoon zwaar vanavond. Wat voor basiself was dat zeg??

Niet moeilijk om dan zogezegd gouden wissels te doen als je je beste speler op de bank zet...

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #10 Gepost op: november 15, 2008, 10:48:49 pm »
Waarom mist Roelandts CONSTANT van op 2 meter van de goal?
En van bere ver skiet ie em dan binnen...

Goede tweede helft. Eerste helft : RAMPZALIG


Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #11 Gepost op: november 15, 2008, 11:20:39 pm »
Meer dan dat puntje hadden we echt niet verdiend.
Ik begrijp Dury niet meer. Waarom Berrier op de bank??!! Verdomme alweer de beste speler op het veld! Diene kerel heeft zich kapot gelopen en excellente passes gegeven.

De 2e helft was natuurlijk stukken beter maar nog een gelijkspel eruit halen, dat had ik echter niet meer verwacht.
Wie me voor de eerste maal bekoorde was Subotic. Ik dacht in eerste instantie ook aan een penalty maar nu blijkt het toch niet het geval te zijn.

Zwak was voor mij vooral Colpaert, Meert en Mutumbo. Die laatste werkt veel op het veld maar levert geen resultaat (nonchalance, ego?sme, veel show en slechte afwerking).
Ik blijf me ook afvragen hoe Roelandts, in godsnaam, zo'n kans kan missen??!!  :o

Kortom...in extremis toch nog tevreden met dat punt maar het kon meer zijn. Waarom dat 'vuur' pas in de 2e helft laten opflakkeren??  >:(

-SVZW Forever-

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #12 Gepost op: november 15, 2008, 11:47:10 pm »
heel positief dat we die 0-2 nog konden ophalen.
Chapeau ;)

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #13 Gepost op: november 16, 2008, 12:26:05 am »
Dury is een angsthaas. Waarom Berrier op de bank en waarom Subotic niet in de spits? Als Leye geschorst is Subotic de man om hem op te volgen in de spits met de voorzetten van Berrier. Wat mij opviel bij de voorzetten niemand om hem binnen te tikken. :-\ Mutombo is de man om in te vallen + we misten Matton. Plus waarom altijd de bal afleggen waarom eens zelf niet eens naar de goal proberen te schieten. En constant passes terug mannekes toch. Heb ook mijn vragen bij Dury zijn keuze voor het elftal. Misschien omdat de spelers iets verkeerds zeggen op training dat ze dan niet in basiself staan? Oftewel klopt er iets niet in de kleedkamer. Waar is de tijd dat we met semi-profs speelden? ;D  Tja en de ref blijkbaar zijn ze in Holland niet veel beter dan hier. Jeurissen zal content zijn want in hln staat er alles blijft bij het oude. Stomme CSCmaffia.



Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #14 Gepost op: november 16, 2008, 03:15:34 am »
Legt Tim tijdens de eerste helft die bal af naar Mutombo of Roelandts, in plaats van hem op Proto te vlammen, staat het altijd 1-0 en winnen we met 3-4 goals verschil! Maar de grootste vraag blijft...waarom start Franck op de bank? Ik blijf onze trainer door dik en dun steunen maar stel me nu voor de eerste keer toch vragen. Verder vond ik Meert echt zo slecht niet hoor, die werkt zich tenminste nog uit de naad voor de ploeg al mislukt soms eens iets. Voor mij mogen er zo een viertal in de ploeg staan.

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #15 Gepost op: november 16, 2008, 08:25:33 am »
de gemiste kans was toch wel die van roelandts, had proto niet in die goal gestaan dan was het zeker raak

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #16 Gepost op: november 16, 2008, 08:52:04 am »
Dubbel gevoel na de wedstrijd.

Uiteraard zeer tevreden dat we alsnog een puntje hebben en we zijn kunnen terugkeren na 0-2.
Anderzijds na het zien van de beelden, zou een overwinning wel mogelijk zijn geweest.

1 ding vroeg ik me af samen met enkele anders sups...waarom Berrier de bank moest verwarmen???
Wat een verschil was me dat, met hem in de ploeg???

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #17 Gepost op: november 16, 2008, 09:10:24 am »
Dury blundert gewoon zwaar vanavond. Wat voor basiself was dat zeg??

Niet moeilijk om dan zogezegd gouden wissels te doen als je je beste speler op de bank zet...

Dat was geen basiself, want 2 basisspelers konden er niet bij zijn, moest je het nog niet weten.
Dan de opmerking dat Dury een angsthaas is? Hij heeft Leye vervangen door een spits Zerdab en Matton door een spits Mutombo, die al 3 maal gescoord heeft en dus terecht krediet verdient.
Dan is er kritiek op Zerdab, maar voor de match was iedereen hier aan het zagen op Dury dat hij Zerdab zijn kans niet gaf. Wel Zerdab heeft de kans gehad,maar blijkbaar is hij niet in de match voorgekomen. En nu krijgt Dury commentaar dat hij Zerdab opstelt ipv Subotic. Trouwens, Dury heeft al aan de rust vervangingen gedaan, dus iedereen zou ook content moeten zijn dat hij eens rap zijn wissels uitvoert.
Wat de goals betreft. Voor de eerste wordt 9 op 10 keer gefloten en de 2de is eigenlijk een fout van Sammy maar goed, ge kunt hem dat moeilijk verwijten aangezien hij ook punten en ballen pakt voor ons.
Met andere woorden heeft Dury eigenlijk niks verkeerd gedaan meer zelfs, hij heeft rap gewissels en zijn wissels hebben opgeleverd. De jongens hebben teruggevochten na de rust, dus dat flutgedoe van dat Dury geen greep heeft op zijn spelers is ook bullshit.
Het enige probleem wa dat de concentratie wegviel in die ene minuut in de eerste helft. Daarvoor was essevee de betere en dominante ploeg. ( zie commentaar op belgacom tv )
We hadden pech in de eerste helft, maar hebben dat met vechtlust, deels kunnen goedmaken.
Enige mogelijk minpuntje was inderdaad dat Berrier op de bank begon, maar goed, dat maakt deel uit van een strategie. Misschien was berrier minder op training die dag of paste hij minder in de opstelling door die wijzigingen. Voor de doelpunten was er ook geen probleem en klopte Dury zijn beslissing ook. Na de rust was er vers bloed nodig om aan een  inhaal te kunnnen beginnen en Dury had dat goed begrepen en dan hebben we nog een paar sterke spelers op de bank.
Op naar KVK !!!  Komaan ESSEVEE

ps. Er zitten hier een aantal nieuwelingskes op het forum die blijkbaar speciaal aangemeld zijn om met idiote redeneringen Dury uit te maken. Laat u niet leiden door die kiekens !
« Laatst bewerkt op: november 16, 2008, 09:13:14 am door sv_forever »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #18 Gepost op: november 16, 2008, 09:22:42 am »
1ste goal mss buitenspel, maar Als Colpeart gewoon in de Rug van "babyface" blijft staan, dan valt die goal nooit!
2de goal, flaterje bossut!
Eerste helft trok op niets, alleen in de tribune viel er wat te beleven, ze gingen elkaar bijna op de vuist :D

tanguy

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #19 Gepost op: november 16, 2008, 09:35:31 am »
Zerdab was tijdens het matchbegin niet z? slecht. Liep goed in de ruimtes. Was idd wat van slag wss na de 2 doelpunten die kort op elkaar vielen maar voor de 0-1 was hij niet suprslecht hoor. Ik vond dat hij mocht blijven spelen en Subotic ernaast, het was tenslotte 0-2 h?. Overschakelen nr 4-4-2, ruit in het middenveld.
Roelandts aanvallende mid, Lutte verdedigende mid, Links Meert,Berrier rechts. Vond dat Dury dit eens mocht geprobeerd hebben maarja ... .
Op naar KVK !