Auteur Topic: [NB] SVZW 4-2 Charleroi  (gelezen 13993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #80 Gepost op: december 03, 2008, 11:16:34 am »
awel,ik denk juist hetzelfde,hij ziet er niet gelukkig uit,naar mijn mening,hopelijk ben ik verkeerd....de ene heeft natuurlijk al meer uitstraling dan de andere,een goeie voetballer is het zeker en vast !hoelang gaan we hem kunnen houden ?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #81 Gepost op: december 03, 2008, 12:22:41 pm »
awel,ik denk juist hetzelfde,hij ziet er niet gelukkig uit,naar mijn mening,hopelijk ben ik verkeerd....de ene heeft natuurlijk al meer uitstraling dan de andere,een goeie voetballer is het zeker en vast !hoelang gaan we hem kunnen houden ?

Das nu eenmaal zijn gelaatsuitdrukking. Het lijkt alsof hij niet kan lachen, maar om nu te zeggen dat hij daarom ook niet gelukkig is... Denk qua uiting van dankbaarheid vanwege supporters en ploeg dat em alleszins ni kan klagen! Hopelijk blijft em hier lang genoeg, dat we kunnen blijven genieten van onze eigen Rib?ry...  :)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #82 Gepost op: december 03, 2008, 12:29:23 pm »
Ocharme, Matton als die weer in de ploeg wil komen.

Valt wel op dat Berrier op zijn best is als hij centraal start. Op de flank was hij niet altijd super, centraal enorm goed. En ja zoals hier al iemand zei: Leye scoort gewoonweg vlotst als hij op de flank speelt.

Maar voor de rest schitterende matchen en in vergelijking met vorig jaar veel aankopen die renderen: Chapi, Colpaert, Berrier, Matton.

Dit zal geen probleem zijn , Matton heeft grote klasse en ......Dury weet wat hij aan Thomas heeft , jammer voor die mensen die het nu nog niet gezien hebben. ;)

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #83 Gepost op: december 03, 2008, 12:36:06 pm »
Matton zal zich wel vlug terug in de ploeg spelen.

Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #84 Gepost op: december 03, 2008, 02:05:23 pm »
Matton-Berrier-Roelandts...  8) als die 3 nog eens samen in de ploeg staan gaan we nog wat te zien krijgen

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #85 Gepost op: december 03, 2008, 02:30:54 pm »
Berrier is idd een voltreffer.
Tvalt my wel op da hij nooit lacht, heeft altijd een triestig gezicht ... Zou hij zich nie goed voelen in de groep?

K'Peise gewoon dat het door zijn afkomst is (is geboren in Argentan in Normandie, Frankrijk, ze lopen daar allemaal met zo'n vies gezicht tenzij ze een Calvadoske of 4 gedronken hebben met een stukskse Camenbert erbij.) Zou Francky Dury ook van daar afkomstig zijn?

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #86 Gepost op: december 03, 2008, 03:20:32 pm »
Berrier is idd een voltreffer.
Tvalt my wel op da hij nooit lacht, heeft altijd een triestig gezicht ... Zou hij zich nie goed voelen in de groep?

K'Peise gewoon dat het door zijn afkomst is (is geboren in Argentan in Normandie, Frankrijk, ze lopen daar allemaal met zo'n vies gezicht tenzij ze een Calvadoske of 4 gedronken hebben met een stukskse Camenbert erbij.) Zou Francky Dury ook van daar afkomstig zijn?

haha, wa nen zever :D

i kijkt gewoon zo, mss van concentratie :)

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #87 Gepost op: december 03, 2008, 04:48:52 pm »
Matton-Berrier-Roelandts...  8) als die 3 nog eens samen in de ploeg staan gaan we nog wat te zien krijgen

Eigenlijk lost het probleem zich vanzelf op dus onnodige opmerking van mij. Matthys gaat er uit met nieuwjaar en dan komt Matton er weer in alleen hoop ik dat Berrier centraal mag blijven.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #88 Gepost op: december 03, 2008, 05:57:33 pm »
der staat een interview van em in de krant (berrier) int sportwereld van dinsdag 2 december
Citaat
"Op een bepaald moment ben ik zelf op trainer Dury afgestapt. Ik vertelde hem eerlijk dat ik liever in een centrale rol speel. Daar had hij wel oren naar."  - Berrier aldus de gazet


Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #89 Gepost op: december 03, 2008, 06:01:50 pm »
Niet te vergeten dat Khaleem Hyland en Jibril Torric er quasi zeker nog bijkomen.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #90 Gepost op: december 03, 2008, 06:46:41 pm »
Niet te vergeten dat Khaleem Hyland en Jibril Torric er quasi zeker nog bijkomen.

Volgens deze bron zitten ze al beiden bij ons:

http://en.wikipedia.org/wiki/Portsmouth_F.C.

 :)