Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen  (gelezen 12363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #40 Gepost op: december 14, 2008, 05:45:34 pm »
Wat was het zaterdagavond weer een fantastische (voetbal)avond!
Sinds ons eersteklasse bestaan was het de eerste keer dat we 3 maal na elkaar een wedstrijd winnend konden afsluiten.
Daarbij kwamen dan nog de 2 SCHITTERENDE doelpunten van ene Kevin Roelandts!
Ook de sfeer was lekker te noemen in het staanvak, vak T.
De Gluhwein en chocomelk waren een groots succes! Aan ieder dank die zijn steuntje kwam bijdragen.
En natuurlijk niet vergeten het fantastische afscheid van onze Tim! Het gaat je goed man!

Was dit even lang geleden dat we nog zo'n top-avond kenden! Op naar een NOG betere avond, Tot dinsdag!

forza essevee

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #41 Gepost op: december 14, 2008, 06:59:57 pm »
Gisteren nog eens ouderwets in vak Q gezeten. Laten we duidelijk zijn, als er nu eens terug vrede zou ontstaan tussen Q en T dan hebben we een verdomd schitterende sfeergroep! :o

Over de match nu; Roelandts en Berrier zijn de architecten van dit team. Laat dit ons duidelijk zijn. Beiden bevestigden dit gisteren met een schitterende prestatie! Verder viel het enorm zwakke spel van Subotic me op(waarom coppin eens geen kans geven?) en Lutte die technisch niet de fijnste is, maar verdormd veel ballen recupereert en duels wint...
Spijtige gele kaart voor Stijn Meert ::) Verdomme toch...

Op naar Kortrijk
Forza Essevee!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #42 Gepost op: december 14, 2008, 07:01:50 pm »
Gisteren nog eens ouderwets in vak Q gezeten. Laten we duidelijk zijn, als er nu eens terug vrede zou ontstaan tussen Q en T dan hebben we een verdomd schitterende sfeergroep! :o

Over de match nu; Roelandts en Berrier zijn de architecten van dit team. Laat dit ons duidelijk zijn. Beiden bevestigden dit gisteren met een schitterende prestatie! Verder viel het enorm zwakke spel van Subotic me op(waarom coppin eens geen kans geven?) en Lutte die technisch niet de fijnste is, maar verdormd veel ballen recupereert en duels wint...
Spijtige gele kaart voor Stijn Meert ::) Verdomme toch...

Op naar Kortrijk
Forza Essevee!

Dat is nu de enige wisssel die ik zou doen en dat is Coppin in de plaats van Subotic. zelfde type speler maar Coppin is beweeglijker en scoort meer en wat de doelpunten betref, zowel vorige week als deze week toch weer magnifieke doelpunten he zeg. Prachtig van onze ploeg!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #43 Gepost op: december 14, 2008, 07:32:59 pm »
Inderdaad.  Voor mij is het ook een groot vraagteken waarom Subotic steeds zijn kans krijgt (en ze niet grijpt) en Coppin nog geen enkele kans gekregen heeft dit seizoen...

forza essevee

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #44 Gepost op: december 14, 2008, 07:37:06 pm »
Inderdaad.  Voor mij is het ook een groot vraagteken waarom Subotic steeds zijn kans krijgt (en ze niet grijpt) en Coppin nog geen enkele kans gekregen heeft dit seizoen...
Ok?; in het begin probeerde men Subotic aan te spelen in de diepte,terwijl zo'n speler ALTIJD in de voet moet aangespeeld worden. Maar laat ons dat geen excuus zijn naar z'n prestatie van gisteren :-\
Wat me opviel bij hem is dat hij zijn lichaam inzetten ten opzichte van zijn tegenstander veel belangrijker vindt dan het oog op de bal. Tja, dan weet je genoeg als supporter. Het spijt me om het zo te zeggen maar een halve Leye levert dit team meer op dan Subotic ???

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #45 Gepost op: december 14, 2008, 09:56:39 pm »
Inderdaad.  Voor mij is het ook een groot vraagteken waarom Subotic steeds zijn kans krijgt (en ze niet grijpt) en Coppin nog geen enkele kans gekregen heeft dit seizoen...
Ok?; in het begin probeerde men Subotic aan te spelen in de diepte,terwijl zo'n speler ALTIJD in de voet moet aangespeeld worden. Maar laat ons dat geen excuus zijn naar z'n prestatie van gisteren :-\
Wat me opviel bij hem is dat hij zijn lichaam inzetten ten opzichte van zijn tegenstander veel belangrijker vindt dan het oog op de bal. Tja, dan weet je genoeg als supporter. Het spijt me om het zo te zeggen maar een halve Leye levert dit team meer op dan Subotic ???

Voila, je hebt gelijk.
Het gaat er bij Subotic traag en log aan toe. Zijn pluspunt is zijn body.
Van wat ik tot nu toe gezien heb van hem, ben ik content dat het een uitgeleende speler is en dat we er geen grote bedragen moeten inpompen.
Tegen KVK: Leye voorin, als het even kan. Zoniet, laat de keuze dan es op Coppin vallen. Die staat waarschijnlijk te springen om zich te mogen bewijzen.
-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #46 Gepost op: december 14, 2008, 10:06:35 pm »
Scifo. ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #47 Gepost op: december 14, 2008, 10:30:55 pm »
Inderdaad.  Voor mij is het ook een groot vraagteken waarom Subotic steeds zijn kans krijgt (en ze niet grijpt) en Coppin nog geen enkele kans gekregen heeft dit seizoen...

subotic vind ik gene slechten, maar zou veel beter worden als hij aan 3 dingen zou denken :
1) niet zo goed als constant in buitenspel lopen
2) zich iets meer inzetten , in plaats van gewoon constant de bal te vragen
3) een iets minder dikke nek opzetten

dat vind ik er toch van ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #48 Gepost op: december 14, 2008, 10:32:10 pm »
Inderdaad.  Voor mij is het ook een groot vraagteken waarom Subotic steeds zijn kans krijgt (en ze niet grijpt) en Coppin nog geen enkele kans gekregen heeft dit seizoen...

subotic vind ik gene slechten, maar zou veel beter worden als hij aan 3 dingen zou denken :
1) niet zo goed als constant in buitenspel lopen
2) zich iets meer inzetten , in plaats van gewoon constant de bal te vragen
3) een iets minder dikke nek opzetten

dat vind ik er toch van ;)

4) Meeverdedigen! Is iet waar em blijkbaar et sch*t aan heeft...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #49 Gepost op: december 14, 2008, 10:33:28 pm »
Inderdaad.  Voor mij is het ook een groot vraagteken waarom Subotic steeds zijn kans krijgt (en ze niet grijpt) en Coppin nog geen enkele kans gekregen heeft dit seizoen...

subotic vind ik gene slechten, maar zou veel beter worden als hij aan 3 dingen zou denken :
1) niet zo goed als constant in buitenspel lopen
2) zich iets meer inzetten , in plaats van gewoon constant de bal te vragen
3) een iets minder dikke nek opzetten

dat vind ik er toch van ;)
ZEKER het eerste puntje, hij kijkt dus echt niet naar medespelers of de verdedigers, loopt zo vaak buitenspel...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #50 Gepost op: december 14, 2008, 10:35:50 pm »
Inderdaad.  Voor mij is het ook een groot vraagteken waarom Subotic steeds zijn kans krijgt (en ze niet grijpt) en Coppin nog geen enkele kans gekregen heeft dit seizoen...

subotic vind ik gene slechten, maar zou veel beter worden als hij aan 3 dingen zou denken :
1) niet zo goed als constant in buitenspel lopen
2) zich iets meer inzetten , in plaats van gewoon constant de bal te vragen
3) een iets minder dikke nek opzetten

dat vind ik er toch van ;)
ZEKER het eerste puntje, hij kijkt dus echt niet naar medespelers of de verdedigers, loopt zo vaak buitenspel...

aan dat eerste punt moeten ze zeker werken (dat zouden dury en anderen hem er toch moeten kunnen inpeperen). en zijn doelpunt was dan nog blijkbaar NIET in buitenspel, maar de scheids zal dan wel gedacht hebben van dat em weer buitenspel zal gelopen hebben ...

Rafa

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #51 Gepost op: december 14, 2008, 10:45:00 pm »
Ben niet de grootste fan van Subotic (zullen v??l mensen hier bevestigen...), maar zo op hem schieten is toch ook niet nodig ? Heb mij ook dood ge?rgerd aan zijn 'vele loopwerk' in Standard en tegen Moeskroen, maar scoort wel twee keer (een keer onterecht afgekeurd weliswaar).

Kan trouwens melden dat hij zeker blijft na de winterstop, of het zou moeten zijn dat Portsmouth hem verkoopt.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #52 Gepost op: december 14, 2008, 10:57:51 pm »
Kvind ook wel dat Subotic een dikke nek heeft
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #53 Gepost op: december 15, 2008, 12:05:59 am »
Kvind ook wel dat Subotic een dikke nek heeft

Ik heb horen zeggen van iemand die geregeld bij alle spelers komt dat hij 1 van de sympathieksten is..

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #54 Gepost op: december 15, 2008, 08:01:01 am »
Kvind ook wel dat Subotic een dikke nek heeft

Ik heb horen zeggen van iemand die geregeld bij alle spelers komt dat hij 1 van de sympathieksten is..

Die indruk heb ik ook zoals toen hij na de match tegen Tubeke over de borden sprong om naar de supporters te komen. Alleen jammer dat hij wat traag is. In die zin vind ik Coppin als zelfde type speler beter.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #55 Gepost op: december 15, 2008, 08:31:52 am »
Inderdaad.  Voor mij is het ook een groot vraagteken waarom Subotic steeds zijn kans krijgt (en ze niet grijpt) en Coppin nog geen enkele kans gekregen heeft dit seizoen...

subotic vind ik gene slechten, maar zou veel beter worden als hij aan 3 dingen zou denken :
1) niet zo goed als constant in buitenspel lopen
2) zich iets meer inzetten , in plaats van gewoon constant de bal te vragen
3) een iets minder dikke nek opzetten

dat vind ik er toch van ;)

4) Meeverdedigen! Is iet waar em blijkbaar et sch*t aan heeft...

Naar het einde van de match vond ik zelfs dat hij beter was in verdedigen dan in de spits. Hij heeft een paar ballen weggekopt en zelfs een correcte sliding gedaan. Jammer dat we hem daar niet voor betalen.

Vindt er trouwens nog iemand dat Reina niet zijn beste niveau haalde? Pas op, ik ben pro Reina, maar tegen Moeskroen was het toch niet echt goed...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #56 Gepost op: december 15, 2008, 09:39:40 am »
- tegen Moeskroen was Reina idd zwakste man bij Essevee. Jammergenoeg viel ook Buysse niet supersterk in, al was dat ook nie evident natuurlijk. Gelukkig werd bvb zijn te korte terugspeelbal niet afgestraft. (Dank u, Sammy!) Zal er wel staan dinsdag denk ik.

- Meert was, zowel vorige week als tegen Moeskroen, ondanks zijn goal niet zo sterk bezig. Natuurlijk nog steeds doodzonde dat hij stomme kaart neemt (eigen schuld...), want tegen Kortrijk ging hij er volop voor gaan. Hopelijk naait hij zijn medespelers nu 2000% op.

- Subotic niet goed, maar ook niet zo zwak als iedereen hier stelt. Is belangrijk in het systeem van Dury. Kan nl. een bal bijhouden en de middenvelders laten opschuiven, wint kopduels, ?n hij trekt continu 2 verdedigers naar zich, waardoor Roelandts en co meer ruimte krijgen... Als je tss de regels leest is hij dus zeker een belangrijke schakel, al is er nog veel werk aan natuurlijk.

- doelpunt Subo was weldegelijk buitenspel, niet op de moment dat Meert past, maar de pas daarvoor. Hierdoor haalt hij later voordeel, dus helaas terecht afgekeurd...

Offline tackie81

  • Leden
  • Berichten: 106
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #57 Gepost op: december 15, 2008, 09:58:49 am »
Subotic wel degelijk 'el symatico' binnen de spelersgroep. Bleef gisteren ook nog kaarten met Dhaene, Matthys en Meertie in het spelershome, msh vandaar :). Gisteren na de training lang napratend met Dury. Komt misschien wat arrogant over, maar is het niet echt, vind ik. Loopt wel CONSTANT met zijn gsm rond, misschien vandaar dat hij die indruk wekt bij sommigen :).

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #58 Gepost op: december 15, 2008, 10:14:42 am »
Heerlijke 3 punten. Ik vond ons eigenlijk wel goed starten met veel balbezit en wat dreiging maar de eerste keer dat Moeskroen overkwam was het bingo. Onze verdediging, zeker in de 1e helft, was bij momenten wat onzeker.
De 1e goal van Roelandts was een echt pareltje. He ziet er misschien allemaal simpel uit maar de moeilijkheidsgraad voor iets dergelijk is zeer hoog. Vandaar verkies ik dit doelpunt boven zijn ander, dat er natuurlijk ook mocht zijn.
En toch ook even een lans breken voor Subotic. Velen halen hem hier door het slijk maar ik vind dat die jongen wel iets in zijn mars heeft. Akkoord zaterdag kreeg hij een onvoldoende maar ik geef hem nog wat krediet.
Waarom hij in de ploeg stond? Simpel, Leye was half fit en Subotic maakte vorige week de winningsgoal. Dury is niet gek h?!

Mooi eerbetoon aan Timmeke. Wat heeft hij ons toch mooie momenten bezorgd: de onvoorstelbare climax op de heizel, de goal tegen Moskou en dan de wiener hattrick en uiteraard ook nog al die andere nuttige goals, assists en koelbloedig omgezette penalty's.
Merci Tim! U was een echte clubspeler!

Offline tackie81

  • Leden
  • Berichten: 106
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #59 Gepost op: december 15, 2008, 10:38:39 am »
Met Roelandts alweer een SVZW-speler als speler van de week in Het Nieuwsblad morgen