Auteur Topic: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel  (gelezen 9275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #20 Gepost op: september 25, 2019, 08:47:21 pm »
Voor het opgebouwde vertrouwen is dit toch niet goed...

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #21 Gepost op: september 25, 2019, 08:49:43 pm »
1 - 1 Govea

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #22 Gepost op: september 25, 2019, 08:59:11 pm »
Voor het opgebouwde vertrouwen is dit toch niet goed...

Kom kom
Is een heel nieuw middenveld.. Wa wil je..

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #23 Gepost op: september 25, 2019, 10:30:05 pm »
te traag, geen duels winnen, gemakzucht...
meer moet je niet zoeken
winnen, das wa telt

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #24 Gepost op: september 25, 2019, 10:32:09 pm »
lichtpuntje was Mensah in 2e helft
Oberlin van kwaad naar erger.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #25 Gepost op: september 25, 2019, 10:34:51 pm »
lichtpuntje was Mensah in 2e helft
Oberlin van kwaad naar erger.
Zijn attitude is niet goed!

Offline mabe75

  • Leden
  • Berichten: 76
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #26 Gepost op: september 26, 2019, 09:42:32 am »
Walsh en Oberlin waren echt zwak.
Walsh laat zich niet betrekken in het spel. Zeker de eerste helft niet.
Oberlin is heel beperkt qua techniek. Geen overzicht in zijn spel. Geen speler om te houden.
Mensah speelde een heel goeie tweede helft. Eerste helft wat aarzelend begonnen.
Het hart van ons team is toch wel Seck, Berahino, Larin. Met de inbreng van de eerste twee, zag je het niveau stijgen.
Op naar de volgende bekermatch en een nieuwe winst.  :)

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #27 Gepost op: september 26, 2019, 10:05:17 am »
Allez, die Oberlin moeten we al bijna zeker vervangen tijdens de wintermercato !

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #28 Gepost op: september 26, 2019, 10:28:44 am »
Walsh en Oberlin waren echt zwak.
Walsh laat zich niet betrekken in het spel. Zeker de eerste helft niet.
Oberlin is heel beperkt qua techniek. Geen overzicht in zijn spel. Geen speler om te houden.
Mensah speelde een heel goeie tweede helft. Eerste helft wat aarzelend begonnen.
Het hart van ons team is toch wel Seck, Berahino, Larin. Met de inbreng van de eerste twee, zag je het niveau stijgen.
Op naar de volgende bekermatch en een nieuwe winst.  :)

Mensah op de linksbuiten? Of linksback? Goed in de zin van aanspraak kunnen maken op basisplaats, of eerder gewoon een degelijk prestatie (tegen kleine tegenstander)?

Offline mabe75

  • Leden
  • Berichten: 76
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #29 Gepost op: september 26, 2019, 10:40:30 am »
Walsh en Oberlin waren echt zwak.
Walsh laat zich niet betrekken in het spel. Zeker de eerste helft niet.
Oberlin is heel beperkt qua techniek. Geen overzicht in zijn spel. Geen speler om te houden.
Mensah speelde een heel goeie tweede helft. Eerste helft wat aarzelend begonnen.
Het hart van ons team is toch wel Seck, Berahino, Larin. Met de inbreng van de eerste twee, zag je het niveau stijgen.
Op naar de volgende bekermatch en een nieuwe winst.  :)

Mensah op de linksbuiten? Of linksback? Goed in de zin van aanspraak kunnen maken op basisplaats, of eerder gewoon een degelijk prestatie (tegen kleine tegenstander)?

Het was wel tegen een ploeg van tweede amateur.
Is naar mijn mening nog niet meteen een basisspeler waardig. Maar zeker een goeie back-up.
Kan wel iets hoor. Mist misschien ook nog wat ritme.

Offline mabe75

  • Leden
  • Berichten: 76
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #30 Gepost op: september 26, 2019, 10:41:59 am »
Walsh en Oberlin waren echt zwak.
Walsh laat zich niet betrekken in het spel. Zeker de eerste helft niet.
Oberlin is heel beperkt qua techniek. Geen overzicht in zijn spel. Geen speler om te houden.
Mensah speelde een heel goeie tweede helft. Eerste helft wat aarzelend begonnen.
Het hart van ons team is toch wel Seck, Berahino, Larin. Met de inbreng van de eerste twee, zag je het niveau stijgen.
Op naar de volgende bekermatch en een nieuwe winst.  :)

Mensah op de linksbuiten? Of linksback? Goed in de zin van aanspraak kunnen maken op basisplaats, of eerder gewoon een degelijk prestatie (tegen kleine tegenstander)?

Het was wel tegen een ploeg van tweede amateur.
Is naar mijn mening nog niet meteen een basisspeler waardig. Maar zeker een goeie back-up.
Kan wel iets hoor. Mist misschien ook nog wat ritme.

Hij speelde op de links back trouwens.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #31 Gepost op: september 26, 2019, 11:25:24 am »
Allez, die Oberlin moeten we al bijna zeker vervangen tijdens de wintermercato !

Niet akkoord.
Tegen Charlerloi was hij goed.
Hij heeft snelheid en speelde al behoorlijk wat CL matchen en scoorde.

Hij is nog jong en heeft wat tijd nodig. Ik verwacht er nog wat van.

De eerste matchen van Meité waren ook niet echt indrukwekkend.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #32 Gepost op: september 26, 2019, 12:10:49 pm »
Allez, die Oberlin moeten we al bijna zeker vervangen tijdens de wintermercato !

Niet akkoord.
Tegen Charlerloi was hij goed.
Hij heeft snelheid en speelde al behoorlijk wat CL matchen en scoorde.

Hij is nog jong en heeft wat tijd nodig. Ik verwacht er nog wat van.

De eerste matchen van Meité waren ook niet echt indrukwekkend.

Meite had wel de voeten, het lichaam en de rust om op de 6 uit te blinken. Dat zag je direct ook al waren zijn eerste matchen verre van zijn beste.

Oberlin eerlijk gezegd meer van verwacht. Zal zijn oogkleppen moeten afdoen en meer een ploegspeler worden.

Zijn snelheid moet hij meer kunnen uitspelen via de combinatie met teammaats, want in de 1-op-1 struikelt hij meer over zijn voeten dan dat hij effectief aan een sprint kan beginnen.
Zijn doelpunt tegen Charleroi was ook meer geluk dan kunde in mijn ogen.

Ik geef hem nog niet op, meer zal aan hemzelf liggen. Voor de ploeg spelen en de statistieken zullen wel volgen (remember Olayinka).


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #33 Gepost op: september 26, 2019, 12:30:09 pm »
Dat Overlin technisch heel beperkt is schreven de zogezegde doemdenkers hier al veel langer op het forum.
Die jongen is gewoon een counterspits, punt uit. Als je het spel moet maken ben je er niets mee.

Gisteren was in de eerste helft niemand goed.
De meeste wil kwam nog van Deschacht en Pletinckx (die zich soms weer makkelijk liet ringeloren)

2de helft beter met goeie Bruno en Mensah.
Duidelijk Berahino nodig op het veld.
In wintermercato nood aan een back-up voor hem (en al denkend aan volgend seizoen)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #34 Gepost op: september 26, 2019, 12:37:45 pm »
Eerste helft: wat n zwakke start. net zoals tegen Gent kreeg de tegenstander al na 20 seconden n kans.
vooral de spelers die zondag niet aan de start stonden waren de eerste helft slecht tot heel slecht.
Spelers zoals Sissako, Bruno, Pletinckx, Deschacht, Larin vielen eerste helft nog mee (Deschacht deed al van in het begin verwoede inspanningen om de ploeg sneller te doen spelen.

Eerste helft:
Mensah: eerste helft heel zwak. slecht positiespel.
Oberlin: slechtste van de ploeg. wou het forceren. zoekt wel vaak de diepte. maar omdat hij diep ging, er niemand afhaakte en Govea ook maar wat slofte was er de 1ste helft een serieus gat tussen middenveld en aanvallende spelers.
Govea en Bjordal: ene maakte n goal en andere was betrokken bij het doelpunt maar die waren ook nergens de eerste helft. Govea liep quasi niet zonder bal, zakte teveel terug en Bjordal liep wel maar wist niet wat er mee te doen.
Walsh: deed eigenlijk ook niet veel. precies schrik om aanvallend iets te doen.

tweede helft:
Seck viel goed in en omdat Berahino veel afhaakt konden we veel meer tikken, combineren.
Liepen allemaal veel meer waardoor er mooie acties waren.
Iedereen speelde beter en je zag dan ook kwaliteiten van Govea, Mensah en Bjordal.

wat Oberlin betreft: hij kan zeker iets en stond als spits. Misschien was achter de spitsen de bedoeling maar hij kon de bal niet bijhouden, was slordig in passes. Door te vaak diep te gaan was er geen aansluiting.

ging ook wel beter gespeeld hebben met Seck en Berahino op het veld (iedereen speelde plots beter).

Desmet: goeie invalbeurt





Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #35 Gepost op: september 26, 2019, 12:43:42 pm »
Belangrijkste is dat we Oberlin er wel bijhouden en nu niet meteen gaan afschrijven. Jongen kan absoluut wat en zal in de loop van het seizoen zeker nog belangrijk zijn. Hij is duidelijk met zichzelf aan het vechten en belangrijk is dat de technische staf die jongen goed opneemt.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #36 Gepost op: september 26, 2019, 01:39:55 pm »
inderdaad. vind ik ook.
Dury kon de helft van de ploeg gewisseld hebben. Er waren er die veel slechter waren dan Sissako.
en niet elke speler zit in de vorm van zijn leven :-)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #37 Gepost op: september 26, 2019, 05:49:21 pm »
Het is imo een mentaliteitsprobleem bij Oberlin, niets meer niets minder, ik geloof wel in hem, maar gaat moeten werken en niet denken dat alles vanzelf gaat gaan(en wanneer hij op de bank zit en moet invallen moet hij zich volledig smijten!).
Zijn we niet te streng voor een Mensah?  Was zijn eerste match, en tweede helft was hij imo toch echt wel goed, volgens mij komt hij nog beter tot zijn recht als linksmidden, maar goed,met hem erbij kunnen we echt wel schuiven en hebben we meer mogelijkheden. 
Walsh moest 2x scoren, mist ook wat matchritme, ik zou hem toch zetten ipv De fauw.  Natuurlijk, een Sadio en een Seck zijn momenteel voor ons onmisbaar, ik vind die hun mentaliteit top(Seck is een 'boss', hadden we echt nodig, ik was het fan van Seck, maar zoals die nu speelt wel).

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #38 Gepost op: september 26, 2019, 06:00:11 pm »
Het is imo een mentaliteitsprobleem bij Oberlin, niets meer niets minder, ik geloof wel in hem, maar gaat moeten werken en niet denken dat alles vanzelf gaat gaan(en wanneer hij op de bank zit en moet invallen moet hij zich volledig smijten!).
Zijn we niet te streng voor een Mensah?  Was zijn eerste match, en tweede helft was hij imo toch echt wel goed, volgens mij komt hij nog beter tot zijn recht als linksmidden, maar goed,met hem erbij kunnen we echt wel schuiven en hebben we meer mogelijkheden. 
Walsh moest 2x scoren, mist ook wat matchritme, ik zou hem toch zetten ipv De fauw.  Natuurlijk, een Sadio en een Seck zijn momenteel voor ons onmisbaar, ik vind die hun mentaliteit top(Seck is een 'boss', hadden we echt nodig, ik was het fan van Seck, maar zoals die nu speelt wel).

Mensah is een zuivere linksachter.
Dat is nu toch overduidelijk.
Je zag dat die jongen geen actie in huis heeft. En ook niet echt veel snelheid.(traag ook niet e)
Verdedigend is die eigenlijk nooit gepakt geweest. We spelen natuurlijk uit een club uit 2de amateur.
Maar dekt goed door, anticipeert goed en weet zijn momenten wel te kiezen. Mits wat meer ritme zie ik het wel goed komen.
Denk wel dat die nog niet 100% was. Al een hele week last van zijn hamstrings.
En belangrijk, een inworp van hem was tenminste altijd voor ons. Dat durft bij de andere al eens mis te gaan.

Om dit moment natuurlijk nog Burki. Maar zal niet veel verkeerd moeten doen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: 1/16e finale Croky Cup : 25/09/2019 - 20.00u : Essevee - Duffel
« Reactie #39 Gepost op: september 26, 2019, 06:28:58 pm »
Het is imo een mentaliteitsprobleem bij Oberlin, niets meer niets minder, ik geloof wel in hem, maar gaat moeten werken en niet denken dat alles vanzelf gaat gaan(en wanneer hij op de bank zit en moet invallen moet hij zich volledig smijten!).
Zijn we niet te streng voor een Mensah?  Was zijn eerste match, en tweede helft was hij imo toch echt wel goed, volgens mij komt hij nog beter tot zijn recht als linksmidden, maar goed,met hem erbij kunnen we echt wel schuiven en hebben we meer mogelijkheden. 
Walsh moest 2x scoren, mist ook wat matchritme, ik zou hem toch zetten ipv De fauw.  Natuurlijk, een Sadio en een Seck zijn momenteel voor ons onmisbaar, ik vind die hun mentaliteit top(Seck is een 'boss', hadden we echt nodig, ik was het fan van Seck, maar zoals die nu speelt wel).

Mensah is een zuivere linksachter.
Dat is nu toch overduidelijk.
Je zag dat die jongen geen actie in huis heeft. En ook niet echt veel snelheid.(traag ook niet e)
Verdedigend is die eigenlijk nooit gepakt geweest. We spelen natuurlijk uit een club uit 2de amateur.
Maar dekt goed door, anticipeert goed en weet zijn momenten wel te kiezen. Mits wat meer ritme zie ik het wel goed komen.
Denk wel dat die nog niet 100% was. Al een hele week last van zijn hamstrings.
En belangrijk, een inworp van hem was tenminste altijd voor ons. Dat durft bij de andere al eens mis te gaan.

Om dit moment natuurlijk nog Burki. Maar zal niet veel verkeerd moeten doen.
Waar is het duidelijk een linksachter?  En zeker in ons systeem zie ik momenteel liever een Burki op links(die ook een voorzet kan geven, die weet wat hij kan, die minder risico in zijn spel legt), nu Zarandia waarschijnlijk een tijdje uit is, is er daar een positie vrij, Oberlin daar zetten is geen goed idee, dan kan je daar een Govea zetten (zoals Kaya daar ook stond) of imo een Mensah.  Mensah kan een splijtende pas geven tussen de verdediging van de tegenstrever,die heeft volgens mij wel dat overzicht in hem.  Het is vooral dat dat ik wil benadrukken, er zijn meer mogelijkheden wanneer er mensen uitvallen.