Auteur Topic: Verwachting Seizoen 2019-2020  (gelezen 26439 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #20 Gepost op: mei 21, 2019, 09:12:15 pm »
Al oefenmatchen bekend?
Ik heb alle data (en tegenstanders) voor de eerste training, oefenmatchen en fandag reeds gezien maar deze mogen nog niet gedeeld worden. Sorry...
Enkel de tegenstander voor de galamatch is nog niet bekend.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #21 Gepost op: mei 21, 2019, 10:15:50 pm »
Al oefenmatchen bekend?
Ik heb alle data (en tegenstanders) voor de eerste training, oefenmatchen en fandag reeds gezien maar deze mogen nog niet gedeeld worden. Sorry...
Enkel de tegenstander voor de galamatch is nog niet bekend.

Dinsdag 25 juni 2019 om 19u30
In Sparta Petegem
(bron : site Sparta Petegem)

 

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #22 Gepost op: mei 23, 2019, 03:45:54 pm »
Al oefenmatchen bekend?
Ik heb alle data (en tegenstanders) voor de eerste training, oefenmatchen en fandag reeds gezien maar deze mogen nog niet gedeeld worden. Sorry...
Enkel de tegenstander voor de galamatch is nog niet bekend.

Dinsdag 25 juni 2019 om 19u30
In Sparta Petegem
(bron : site Sparta Petegem)

 
13 juli om 19u - 'thuis' tegen Lokeren

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #23 Gepost op: mei 25, 2019, 04:18:29 am »
De fandag is op 7 juli

 :





Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #24 Gepost op: mei 31, 2019, 07:51:09 pm »
Abo verkoop is dinsdag gestart, maar nog geen enkele tranfer aangekondigd...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #25 Gepost op: mei 31, 2019, 08:04:44 pm »
Abo verkoop is dinsdag gestart, maar nog geen enkele tranfer aangekondigd...
Transfermarkt officieel nog niet open

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #26 Gepost op: mei 31, 2019, 10:16:51 pm »
Abo verkoop is dinsdag gestart, maar nog geen enkele tranfer aangekondigd...
Transfermarkt officieel nog niet open

Klopt, maar is al jaren zo dat transfer vroeger aangekondigd worden. Na zo'n snertseizoen (voorbije 2 seizoenen), zouden ze toch wat aan klantenbinding mogen doen.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #27 Gepost op: mei 31, 2019, 10:45:41 pm »
Abo verkoop is dinsdag gestart, maar nog geen enkele tranfer aangekondigd...
Transfermarkt officieel nog niet open

Klopt, maar is al jaren zo dat transfer vroeger aangekondigd worden. Na zo'n snertseizoen (voorbije 2 seizoenen), zouden ze toch wat aan klantenbinding mogen doen.

Een echte supporter heeft liefde voor de club. Ongeacht in welke reeks we uitkomen, met welke spelers of met welke trainer we voor de dag komen

Ik heb geen transfers nodig om mezelf te overtuigen om een abo aan te schaffen. Spelers komen en gaan, maar de liefde voor de club blijft, no matter what !
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #28 Gepost op: mei 31, 2019, 11:29:54 pm »
Abo verkoop is dinsdag gestart, maar nog geen enkele tranfer aangekondigd...
Transfermarkt officieel nog niet open

Klopt, maar is al jaren zo dat transfer vroeger aangekondigd worden. Na zo'n snertseizoen (voorbije 2 seizoenen), zouden ze toch wat aan klantenbinding mogen doen.

Een echte supporter heeft liefde voor de club. Ongeacht in welke reeks we uitkomen, met welke spelers of met welke trainer we voor de dag komen

Ik heb geen transfers nodig om mezelf te overtuigen om een abo aan te schaffen. Spelers komen en gaan, maar de liefde voor de club blijft, no matter what !

Zeker waar, maar je weet ook van de 6500 abonnees die we nu hadden, ze niet allemaal 'echte supporters' zijn zoals je ze omschrijft.

Hoe je het draait of keert zijn goeie prestaties en of transfers en manier van klantenbinding.
En of je het nu graag hebt of niet, zij zorgen dat het stadion gevuld geraakt. Met de supporters die je omschrijft zijn er zo'n 4 a 4500 denk ik.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #29 Gepost op: juni 02, 2019, 12:03:45 am »
Abo verkoop is dinsdag gestart, maar nog geen enkele tranfer aangekondigd...
Transfermarkt officieel nog niet open

Klopt, maar is al jaren zo dat transfer vroeger aangekondigd worden. Na zo'n snertseizoen (voorbije 2 seizoenen), zouden ze toch wat aan klantenbinding mogen doen.

Een echte supporter heeft liefde voor de club. Ongeacht in welke reeks we uitkomen, met welke spelers of met welke trainer we voor de dag komen

Ik heb geen transfers nodig om mezelf te overtuigen om een abo aan te schaffen. Spelers komen en gaan, maar de liefde voor de club blijft, no matter what !

Zeker waar, maar je weet ook van de 6500 abonnees die we nu hadden, ze niet allemaal 'echte supporters' zijn zoals je ze omschrijft.

Hoe je het draait of keert zijn goeie prestaties en of transfers en manier van klantenbinding.
En of je het nu graag hebt of niet, zij zorgen dat het stadion gevuld geraakt. Met de supporters die je omschrijft zijn er zo'n 4 a 4500 denk ik.
En daar heb je , jammer genoeg, meer dan gelijk in. Laat ons hopen op een serieuze kwaliteitsinjectie. Want met goeie resultaten doe je inderdaad aan klantenbinding.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #30 Gepost op: juni 02, 2019, 06:26:37 am »
Luistert, ik ben meer dan 50 jaar en ga al van kindsbeen af met een bende kameraden naar den Essevee gaan kijken. Sinds enkele jaren in de Green VIP. Voor volgend seizoen wordt er voor het 2de opeenvolgende jaar alweer een prijsverhoging aangekondigd en dat terwijl de kwaliteit van het geleverde spektakel er de voorbije 2 jaar zoals iedereen intussen wel weet echt niet is op vooruitgegaan. Daar bovenop kregen we dan nog eens te horen dat we minder waar voor ons geld gaan krijgen op catering-gebied. Bijgevolg hebben wij besloten - en we zijn bijlange de enigen niet - om er volgend jaar de brui aan te geven en ons abonnement niet meer te verlengen. We zullen in plaats daarvan wedstrijd per wedstrijd kijken voor kaarten aangezien er naar alle waarschijnlijkheid toch meer dan plaats genoeg zal zijn in de tribunes. De pintjes en de versnaperingen gunnen we de lokale horeca dan wel. Maakt ons dat dan plots geen echte supporters meer?
Als 'echte supporter' zijn betekent dat ge met uw kl... moet laten rammelen en dat ge u naïef-geweg moet laten leegmelken, dan hoef ik trouwens echt geen 'echte supporters meer te zijn!
( Voilà, het moest er even uit... )

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #31 Gepost op: juni 02, 2019, 09:51:43 am »
Luistert, ik ben meer dan 50 jaar en ga al van kindsbeen af met een bende kameraden naar den Essevee gaan kijken. Sinds enkele jaren in de Green VIP. Voor volgend seizoen wordt er voor het 2de opeenvolgende jaar alweer een prijsverhoging aangekondigd en dat terwijl de kwaliteit van het geleverde spektakel er de voorbije 2 jaar zoals iedereen intussen wel weet echt niet is op vooruitgegaan. Daar bovenop kregen we dan nog eens te horen dat we minder waar voor ons geld gaan krijgen op catering-gebied. Bijgevolg hebben wij besloten - en we zijn bijlange de enigen niet - om er volgend jaar de brui aan te geven en ons abonnement niet meer te verlengen. We zullen in plaats daarvan wedstrijd per wedstrijd kijken voor kaarten aangezien er naar alle waarschijnlijkheid toch meer dan plaats genoeg zal zijn in de tribunes. De pintjes en de versnaperingen gunnen we de lokale horeca dan wel. Maakt ons dat dan plots geen echte supporters meer?
Als 'echte supporter' zijn betekent dat ge met uw kl... moet laten rammelen en dat ge u naïef-geweg moet laten leegmelken, dan hoef ik trouwens echt geen 'echte supporters meer te zijn!
( Voilà, het moest er even uit... )
Da's inderdaad spijtig maar de VIP is een ander verhaal natuurlijk.
Beetje kort door de bocht om dit volledig op Essevee af te schuiven, als de lokale horeca de prijzen opslaat ga je toch ook nog op café/restaurant?
Het is niet omdat de voetbal niet goed was dat de cateraar daarom zijn prijzen gaat omlaag doen é?

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #32 Gepost op: juni 02, 2019, 10:45:06 am »
De VIP, dat is natuurlijk weer een ander verhaal. Daar speelt de cateraar uiteraard een grote rol in zoals Goesse zegt.  Als ik zie dat ik €190 betaal om minimaal 15 matchen te zien, dan vind ik dat zeker een correcte prijs voor 1A-voetbal. In het slechtste geval zie ik met diezelfde prijs 20 matchen. Dit komt dan neer op €9,5 per match.

 Ga maar eens naar Ronse, Mandel United, Knokke en overige amateurteams gaan kijken, de prijs zal niet zo gek veel verschillen.. Bij provinciaal voetbal is het zelfs gemiddeld €6 entree per match. Dan vind ik dat we, desondanks het al 2 jaar inderdaad kwalitatief bedroevend is, niet kunnen klagen. Als je bij KVO achter doel staat leg je daar ook €200 voor neer. Op een tribune die veel kleiner is, waar je zicht veel minder is en je bovendien ook een kwakkelende ploeg aan het werk ziet. Het is maar hoe je het bekijkt  ;)

Wel vind ik dat ze hun prijzen voor drank en eten wat kunnen / mogen aanpassen. €4 voor een hamburger , €2,05 voor een pintje .. Het waren kleine prijsstijgingen tov vorig seizoen, maar na 20 matchen wegen die toch ook wel door. Je ziet voor de match toch al vaak supporters in de Half-Time burgers eten en tot net voor de aftrap in andere café's blijven om daar eentje drinken. Daar kan en moet Essevee nog meer uithalen vind ik.
« Laatst bewerkt op: juni 02, 2019, 11:40:54 am door Forza Essevee »
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #33 Gepost op: juni 02, 2019, 02:36:13 pm »
De VIP, dat is natuurlijk weer een ander verhaal. Daar speelt de cateraar uiteraard een grote rol in zoals Goesse zegt.  Als ik zie dat ik €190 betaal om minimaal 15 matchen te zien, dan vind ik dat zeker een correcte prijs voor 1A-voetbal. In het slechtste geval zie ik met diezelfde prijs 20 matchen. Dit komt dan neer op €9,5 per match.

 Ga maar eens naar Ronse, Mandel United, Knokke en overige amateurteams gaan kijken, de prijs zal niet zo gek veel verschillen.. Bij provinciaal voetbal is het zelfs gemiddeld €6 entree per match. Dan vind ik dat we, desondanks het al 2 jaar inderdaad kwalitatief bedroevend is, niet kunnen klagen. Als je bij KVO achter doel staat leg je daar ook €200 voor neer. Op een tribune die veel kleiner is, waar je zicht veel minder is en je bovendien ook een kwakkelende ploeg aan het werk ziet. Het is maar hoe je het bekijkt  ;)

Wel vind ik dat ze hun prijzen voor drank en eten wat kunnen / mogen aanpassen. €4 voor een hamburger , €2,05 voor een pintje .. Het waren kleine prijsstijgingen tov vorig seizoen, maar na 20 matchen wegen die toch ook wel door. Je ziet voor de match toch al vaak supporters in de Half-Time burgers eten en tot net voor de aftrap in andere café's blijven om daar eentje drinken. Daar kan en moet Essevee nog meer uithalen vind ik.

Toch een goeie zaak, voor de kleine zelfstandige?
Essevee, zal er niet scheef van lopen.
-SVZW Forever-

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #34 Gepost op: juni 02, 2019, 06:24:57 pm »
Goeie zaak voor de lokale handelaar, werkpunt voor Essevee als club  :)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #35 Gepost op: juni 26, 2019, 11:11:43 am »
Veel green Vipers zijn van dezelfde mening
en dan voel je ook de angst bij essevee als ze u plots op gaan bellen....

Verkoop loopt stroef?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #36 Gepost op: juni 26, 2019, 11:43:48 am »
Veel green Vipers zijn van dezelfde mening
en dan voel je ook de angst bij essevee als ze u plots op gaan bellen....

Verkoop loopt stroef?

Na de match van gisteren staan ze allemaal in de rij om hun abo toch te verlengen.  ::) ::)

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #37 Gepost op: juni 26, 2019, 12:00:58 pm »
Veel green Vipers zijn van dezelfde mening
en dan voel je ook de angst bij essevee als ze u plots op gaan bellen....

Verkoop loopt stroef?

Na de match van gisteren staan ze allemaal in de rij om hun abo toch te verlengen.  ::) ::)

Ik wacht met verlengen tot volgende week omdat ik mijn lengte in bakken bier ga winnen. Al is dat weekendje met een Mercedes rondtoeren ook wel oke, als het echt moet.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #38 Gepost op: juni 26, 2019, 12:32:53 pm »
Zolang er geen centrale middenvelders zijn van niveau zie ik ons niet veel beter doen dan vorige seizoenen

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #39 Gepost op: juni 29, 2019, 05:47:41 pm »
Begin mij een beetje te schamen dat ik zoveel supporters bezig zie over het niet verlengen van een abbo omdat het voetbal niet aantrekkelijk is. Dan ben je toch geen supporter voor onze club? Dan ben je toch puur een voetballiefhebber? Zelf al zakt ons Essevee de komende 2 jaar naar 1ste amateur, geen haar op mijn kop die denkt om mijn club nog maar in de steek te laten.