Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 440016 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2660 Gepost op: december 12, 2017, 10:08:05 pm »
Dury was optie 3 en dat zinde hem niet...
Afkoopsom was niet het struikelblok...

Snap zijn wissels totaal niet maar je kan maar gebruiken
wat je hebt... Let wel, wat je hebt door Dury zelf...

Wou Saponjic erbij, dure tegenvaller
Bala was zijn esquirdo maar horen er niks meer van
Faustin is die eigenlijk wel hier want hoor je niks over
ook gevraagd door Dury
Reichert is hier op vraag Dury
Muhren...

Onderhandelde merendeel van de transfers tot het
laatste deel: tekenen
ook de gehuurde

Als je dus van u oren wilt maken
doe het dan voor en niet na

Het vorige budget is weg
aan 5m ? kan je nu ni raken.


Bouwen aan volgend jaar aub
Wat niet blijft, ni beter meer maken aub
we zijn beetje te zwak voor PO1
er zijn 8-9 ploegen beter op dit moment


Geloof je dit nu zelf dat Dury spelers als Bala, Faustin, Reichert... kende voor ze hier op de stoep stonden? Daar heeft hij totaal geen tijd voor, maar zijn gasten uit de scouting en Cordier voor in dienst en makelaars die Cordiers deur platlopen.
Bij gasten zoals Jorgensson en Plet was dit idd op aandringen van Francky, maar gekende spelers uit de competitie.  Heylen wou Dury al langer, wellicht daarom dat hij veel meer krediet krijgt dan iemand zoals Severin.
De 3 die ik opsom zijn
et zijn goedkeuring en vraag gehaald ja.
Dury is namelijk niet iemand als Hein die opstelt wie hij krijgt
Dury heeft vinger of zelfs hele hand in de transfers.
Zijn njet en ja graag weegt meer door dan je denkt.

Ik hoop dat Dury snel een nieuwe uitdaging uitspreekt..
Want Europees thuis kan hij van zijn to do lijstje schrappen...
Dury heeft altijd ambitie alleen mis ik dit momenteel...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2661 Gepost op: december 14, 2017, 01:14:02 pm »
ivm matti: reacties gewist, als de trainer van Genk bekend is, dan wis ik de rest ook.
We (moderatorteam) namen akte van de reacties van de leden.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2662 Gepost op: december 14, 2017, 08:25:40 pm »
Dury was optie 3 en dat zinde hem niet...
Afkoopsom was niet het struikelblok...

Snap zijn wissels totaal niet maar je kan maar gebruiken
wat je hebt... Let wel, wat je hebt door Dury zelf...

Wou Saponjic erbij, dure tegenvaller
Bala was zijn esquirdo maar horen er niks meer van
Faustin is die eigenlijk wel hier want hoor je niks over
ook gevraagd door Dury
Reichert is hier op vraag Dury
Muhren...

Onderhandelde merendeel van de transfers tot het
laatste deel: tekenen
ook de gehuurde

Als je dus van u oren wilt maken
doe het dan voor en niet na

Het vorige budget is weg
aan 5m ? kan je nu ni raken.


Bouwen aan volgend jaar aub
Wat niet blijft, ni beter meer maken aub
we zijn beetje te zwak voor PO1
er zijn 8-9 ploegen beter op dit moment


Geloof je dit nu zelf dat Dury spelers als Bala, Faustin, Reichert... kende voor ze hier op de stoep stonden? Daar heeft hij totaal geen tijd voor, maar zijn gasten uit de scouting en Cordier voor in dienst en makelaars die Cordiers deur platlopen.
Bij gasten zoals Jorgensson en Plet was dit idd op aandringen van Francky, maar gekende spelers uit de competitie.  Heylen wou Dury al langer, wellicht daarom dat hij veel meer krediet krijgt dan iemand zoals Severin.
De 3 die ik opsom zijn
et zijn goedkeuring en vraag gehaald ja.
Dury is namelijk niet iemand als Hein die opstelt wie hij krijgt
Dury heeft vinger of zelfs hele hand in de transfers.
Zijn njet en ja graag weegt meer door dan je denkt.

Ik hoop dat Dury snel een nieuwe uitdaging uitspreekt..
Want Europees thuis kan hij van zijn to do lijstje schrappen...
Dury heeft altijd ambitie alleen mis ik dit momenteel...
Sorry,maar ik hoor andere verhalen.  Ik ga mezelf niet herhalen, Dury moest dreigen om een Coopman te krijgen, waar of niet?  Hij moest vrede nemen met transfers die hem werden opgedrongen  (beter een extra spits dan geen!).  De tijd van Plet en Jorgensen is voorbij (toen was het de volledige verantwoordelijkheid van Dury) nu niet meer sinds....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2663 Gepost op: december 17, 2017, 02:01:08 pm »
Dury was optie 3 en dat zinde hem niet...
Afkoopsom was niet het struikelblok...

Snap zijn wissels totaal niet maar je kan maar gebruiken
wat je hebt... Let wel, wat je hebt door Dury zelf...

Wou Saponjic erbij, dure tegenvaller
Bala was zijn esquirdo maar horen er niks meer van
Faustin is die eigenlijk wel hier want hoor je niks over
ook gevraagd door Dury
Reichert is hier op vraag Dury
Muhren...

Onderhandelde merendeel van de transfers tot het
laatste deel: tekenen
ook de gehuurde

Als je dus van u oren wilt maken
doe het dan voor en niet na

Het vorige budget is weg
aan 5m ? kan je nu ni raken.


Bouwen aan volgend jaar aub
Wat niet blijft, ni beter meer maken aub
we zijn beetje te zwak voor PO1
er zijn 8-9 ploegen beter op dit moment


Geloof je dit nu zelf dat Dury spelers als Bala, Faustin, Reichert... kende voor ze hier op de stoep stonden? Daar heeft hij totaal geen tijd voor, maar zijn gasten uit de scouting en Cordier voor in dienst en makelaars die Cordiers deur platlopen.
Bij gasten zoals Jorgensson en Plet was dit idd op aandringen van Francky, maar gekende spelers uit de competitie.  Heylen wou Dury al langer, wellicht daarom dat hij veel meer krediet krijgt dan iemand zoals Severin.
De 3 die ik opsom zijn
et zijn goedkeuring en vraag gehaald ja.
Dury is namelijk niet iemand als Hein die opstelt wie hij krijgt
Dury heeft vinger of zelfs hele hand in de transfers.
Zijn njet en ja graag weegt meer door dan je denkt.

Ik hoop dat Dury snel een nieuwe uitdaging uitspreekt..
Want Europees thuis kan hij van zijn to do lijstje schrappen...
Dury heeft altijd ambitie alleen mis ik dit momenteel...
Sorry,maar ik hoor andere verhalen.  Ik ga mezelf niet herhalen, Dury moest dreigen om een Coopman te krijgen, waar of niet?  Hij moest vrede nemen met transfers die hem werden opgedrongen  (beter een extra spits dan geen!).  De tijd van Plet en Jorgensen is voorbij (toen was het de volledige verantwoordelijkheid van Dury) nu niet meer sinds....

moest aandringen niet dreigen.
Coopman wou komen maar mocht niet van Club
Zij wilden hem in Antwerpen stallen
Daardoor duurde het allemaal wat langer.
Er komt geen enkele speler zonder goedkeuring Dury...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2664 Gepost op: december 18, 2017, 07:03:45 pm »
ik ben tevens een enorme fan van dury! maar is het nu echt geen tijd om het schok effect boven te halen ? en dury als td te behouden uiteraard! onder het motto wie niet waagt niet wint??? ik geef maar een optie h? ...a #alles #in #het #belang #van #de #club???

Zulte Waregem heeft in het verleden zelf bewezen dat een trainerwissel niet altijd de ideale oplossing is.
Check Anderlecht trouwens ...
« Laatst bewerkt op: december 18, 2017, 07:26:08 pm door Frederik »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2665 Gepost op: december 18, 2017, 07:32:06 pm »
ik ben tevens een enorme fan van dury! maar is het nu echt geen tijd om het schok effect boven te halen ? en dury als td te behouden uiteraard! onder het motto wie niet waagt niet wint??? ik geef maar een optie h? ...a #alles #in #het #belang #van #de #club???
Dit is een forum en geen Facebook- noch Twitterpagina!
#'s horen hier niet thuis!
En paniek zaaien, zelf panikeren, stoken, ... is ook niet het doel van dit forum!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2666 Gepost op: december 18, 2017, 07:46:18 pm »
Bij de 15 andere clubs lag hij al lang buiten.
Hier is Dury de baas, de raad van bestuur, 3/4 van die mannen zijn marionetten van hem

En idd, in het verleden waren de trainerswissels hier niet goed, maar je moet ook kojken wie men aanstelde he...
Een droogstoppel als De Roover die totaal geen ervaring had (enkel 2de klasse)
Broos, een uitgebluste trainer en Kalezic, ne louchen balkanboy, die tevens geen ervaring had.
« Laatst bewerkt op: december 18, 2017, 07:50:18 pm door San Iker »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2667 Gepost op: december 18, 2017, 07:54:43 pm »
Wordt er nu echt gepleit voor het ontslag van Dury amper 7 maanden nadat we een 2de beker binnengehaald hebben en play of 1 voor de zoveelste keer gehaald hebben? Het is niet goed op dit moment, het is zelfs rampzalig maar sommigen zouden Jacky ?zuurpruim? Matthysen of Georges Leekens liever zien komen zeker...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2668 Gepost op: december 18, 2017, 08:42:53 pm »
- eind 2014 Zulte Waregem krijgt de rode lantaarn en wie was toen onze trainer? right
- begin 2015 SVZW klimt weer uit het dal en kan weer naar boven kijken en wie was toen onze trainer? right

Waarom zou het nu anders zijn dan in 2014?

Waarom waren we in 2014 zo diep gevallen? Omdat we teveel jonge spelers hadden aangetrokken.
Wat is momenteel het probleem? We hebben teveel jonge spelers.

We weten wat er moet gebeuren tijdens de wintertransferperiode h?

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2669 Gepost op: december 18, 2017, 08:44:25 pm »
Wordt er nu echt gepleit voor het ontslag van Dury amper 7 maanden nadat we een 2de beker binnengehaald hebben en play of 1 voor de zoveelste keer gehaald hebben? Het is niet goed op dit moment, het is zelfs rampzalig maar sommigen zouden Jacky ?zuurpruim? Matthysen of Georges Leekens liever zien komen zeker...

Ik ben er geen voorstander voor maar andere ploegen kijken ook niet naar de resultaten van vorig seizoen, het zijn de resultaten van nu die tellen, dit hebben reeds veel trainers dit seizoen mogen ondervinden.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2670 Gepost op: december 18, 2017, 09:08:01 pm »
Dury moet ni buiten, da lost niks op.
Das net de sterkte van ons, dat spelers de poten van een coach
niet kunnen afzagen zoals Kums met Weiler...
Don?t mess with the coach is belangrijk
als dezen rechtlijnig is voor iedereen....

Er moet een mentaliteit komen van over ons lijk
en da is er niet, de enige die da toont zit wekelijks op de bank
en mag invallerke spelen: Cordaro...
Maar een alleen kan da niet en wil teveel forceren
Als ik Sammy hoor (ik ben teleurgesteld) ist den eersten voor
in de spiegel te kijken! Maak de andere sterker ipv kritiek te geven
op elkaar.
Dury moet er winners van maken
iedereen ne schop tegen hun klo*** durven geven
ook zijn favorietjes!
Da mis ik dit jaar bij Dury
het bester eruit halen ipv zelf zijn schouders op te halen..
Alst ni mee Saponjic ga probeer keer Bala.

Wa zei hij ooit?
proberen is voor jannetten?
Wel, momenteel ist lijk ook ma proberen wa datie doet...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2671 Gepost op: december 19, 2017, 01:16:48 pm »
Bij de 15 andere clubs lag hij al lang buiten.
Hier is Dury de baas, de raad van bestuur, 3/4 van die mannen zijn marionetten van hem

En idd, in het verleden waren de trainerswissels hier niet goed, maar je moet ook kojken wie men aanstelde he...
Een droogstoppel als De Roover die totaal geen ervaring had (enkel 2de klasse)
Broos, een uitgebluste trainer en Kalezic, ne louchen balkanboy, die tevens geen ervaring had.
Je verliest al je geloofwaardigheid, San Iker, met je Dury-gebash.
Het begint voorspelbaar te worden.

Dus jij denkt oprecht dat het met een andere trainer beter zou zijn.
Is Dury vrij van zonden? Zeker niet.

Maar pleiten voor een andere coach is gewoon ridicuul.
Elke trainer overal ter wereld wordt uitgekotst. Je vindt geen enkel trainer die exact hetzelfde zal doen als jij in gedachten hebt, die dezelfde opstellingen zal maken als jij. Geen enkele.

Willen we vervallen in een clubje dat zijn coach ontslaat omdat de resultaten eens tegenvallen? Om daarna die coach dan te moeten ontslaan na een 3 op 21 en een voorlaatste plaats? Wij zijn Lokeren of Kortrijk niet.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2672 Gepost op: december 19, 2017, 01:48:13 pm »
Bij de 15 andere clubs lag hij al lang buiten.
Hier is Dury de baas, de raad van bestuur, 3/4 van die mannen zijn marionetten van hem

En idd, in het verleden waren de trainerswissels hier niet goed, maar je moet ook kojken wie men aanstelde he...
Een droogstoppel als De Roover die totaal geen ervaring had (enkel 2de klasse)
Broos, een uitgebluste trainer en Kalezic, ne louchen balkanboy, die tevens geen ervaring had.
Je verliest al je geloofwaardigheid, San Iker, met je Dury-gebash.
Het begint voorspelbaar te worden.

Dus jij denkt oprecht dat het met een andere trainer beter zou zijn.
Is Dury vrij van zonden? Zeker niet.

Maar pleiten voor een andere coach is gewoon ridicuul.
Elke trainer overal ter wereld wordt uitgekotst. Je vindt geen enkel trainer die exact hetzelfde zal doen als jij in gedachten hebt, die dezelfde opstellingen zal maken als jij. Geen enkele.

Willen we vervallen in een clubje dat zijn coach ontslaat omdat de resultaten eens tegenvallen? Om daarna die coach dan te moeten ontslaan na een 3 op 21 en een voorlaatste plaats? Wij zijn Lokeren of Kortrijk niet.

Begrijpend lezen. Ook niet je sterkste vak op school zeker.
Jij doet je hier voor als de man die het voetbal uitgevonden heeft, maar je slaat regelmatig eens de bal mis he 😉

Ik zeg hier alleen Dury zijn zwakke punten

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2673 Gepost op: december 19, 2017, 03:49:54 pm »
ach san iker enkel positief zijn mag! kritisch zijn niet.... ik zette hier gisteren dit: ik ben tevens een enorme fan van dury! maar is het nu echt geen tijd om het schok effect boven te halen ? en dury als td te behouden uiteraard! onder het motto wie niet waagt niet wint??? ik geef maar een optie h? ...a #alles #in #het #belang #van #de #club??? wat vindt u hiervan?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2674 Gepost op: december 19, 2017, 04:17:13 pm »
ach san iker enkel positief zijn mag! kritisch zijn niet.... ik zette hier gisteren dit: ik ben tevens een enorme fan van dury! maar is het nu echt geen tijd om het schok effect boven te halen ? en dury als td te behouden uiteraard! onder het motto wie niet waagt niet wint??? ik geef maar een optie h? ...a #alles #in #het #belang #van #de #club??? wat vindt u hiervan?

Dury buiten kost meer dan het geld dat we uitgegeven hebben op pakweg 4jaar aan transfers. Dus uw voorstel vind ik gewoon slecht. Spelers weten tenminste dat ze met de trainer niet moeten sollen.
Onze ploeg vorig jaar zonder meit? en lerager zou even slecht zijn geweest. Kwestie van 1 ? 2 spelers met meerwaarde te vinden.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2675 Gepost op: december 19, 2017, 04:23:28 pm »
ach san iker enkel positief zijn mag! kritisch zijn niet.... ik zette hier gisteren dit: ik ben tevens een enorme fan van dury! maar is het nu echt geen tijd om het schok effect boven te halen ? en dury als td te behouden uiteraard! onder het motto wie niet waagt niet wint??? ik geef maar een optie h? ...a #alles #in #het #belang #van #de #club??? wat vindt u hiervan?

En ik zette gisteren dit:

#neen

Werd ook verwijderd.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2676 Gepost op: december 19, 2017, 04:36:47 pm »
Onze ploeg vorig jaar zonder meit? en lerager zou even slecht zijn geweest. Kwestie van 1 ? 2 spelers met meerwaarde te vinden.
Sorry maar met zo een uitspraak doe je een aantal spelers die nu elders spelen of hier nog spelen onrecht aan.

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2677 Gepost op: december 19, 2017, 04:46:00 pm »
ach san iker enkel positief zijn mag! kritisch zijn niet.... ik zette hier gisteren dit: ik ben tevens een enorme fan van dury! maar is het nu echt geen tijd om het schok effect boven te halen ? en dury als td te behouden uiteraard! onder het motto wie niet waagt niet wint??? ik geef maar een optie h? ...a #alles #in #het #belang #van #de #club??? wat vindt u hiervan?

Dury buiten kost meer dan het geld dat we uitgegeven hebben op pakweg 4jaar aan transfers. Dus uw voorstel vind ik gewoon slecht. Spelers weten tenminste dat ze met de trainer niet moeten sollen.
Onze ploeg vorig jaar zonder meit? en lerager zou even slecht zijn geweest. Kwestie van 1 ? 2 spelers met meerwaarde te vinden.
en wat als er spelers tussen zitten die denken ach onder deze trainer spelen we toch! wrm nog ons best doen! ik zeg stel h? maar daar al es aan gedacht

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2678 Gepost op: december 19, 2017, 05:15:25 pm »
ach san iker enkel positief zijn mag! kritisch zijn niet.... ik zette hier gisteren dit: ik ben tevens een enorme fan van dury! maar is het nu echt geen tijd om het schok effect boven te halen ? en dury als td te behouden uiteraard! onder het motto wie niet waagt niet wint??? ik geef maar een optie h? ...a #alles #in #het #belang #van #de #club??? wat vindt u hiervan?

En ik zette gisteren dit:

#neen

Werd ook verwijderd.
Klopt... Ik heb dit gedaan daar dit een forum is (geen Twitterpagina) en de reactie van matti in 2 verschillende topics gekopieerd was.
De bijdrage van die gekopieerde reactie was dus nutteloos voor zowel leden, moderatoren als bezoekers.
Helaas voor jou was jouw reactie ook gaan vliegen daar die eraan gekoppeld was. Uiteraard niks persoonlijks naar jou toe, essevee1972. ;)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2679 Gepost op: december 19, 2017, 05:43:05 pm »
ach san iker enkel positief zijn mag! kritisch zijn niet.... ik zette hier gisteren dit: ik ben tevens een enorme fan van dury! maar is het nu echt geen tijd om het schok effect boven te halen ? en dury als td te behouden uiteraard! onder het motto wie niet waagt niet wint??? ik geef maar een optie h? ...a #alles #in #het #belang #van #de #club??? wat vindt u hiervan?

En ik zette gisteren dit:

#neen

Werd ook verwijderd.
Klopt... Ik heb dit gedaan daar dit een forum is (geen Twitterpagina) en de reactie van matti in 2 verschillende topics gekopieerd was.
De bijdrage van die gekopieerde reactie was dus nutteloos voor zowel leden, moderatoren als bezoekers.
Helaas voor jou was jouw reactie ook gaan vliegen daar die eraan gekoppeld was. Uiteraard niks persoonlijks naar jou toe, essevee1972. ;)

Geen probleem hoor, was inderdaad nutteloze "bijdrage"! ;)