Auteur Topic: [FOTO'S] Newcastle - SVZW  (gelezen 12007 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jompie

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [FOTO'S] Newcastle - SVZW
« Reactie #60 Gepost op: maart 02, 2007, 06:05:46 pm »
laatste foto
Goessaert weer ant bier
vre krl ze dadde



sv74

  • Gast
Re: [FOTO'S] Newcastle - SVZW
« Reactie #61 Gepost op: maart 02, 2007, 06:13:04 pm »
Fox, de allesoverheersende ziener van het forum!  Je hebt je reeds belachelijk gemaakt in vorige posts en je blijft dit doen.  Stokerke!

fox

  • Gast
Re: [FOTO'S] Newcastle - SVZW
« Reactie #62 Gepost op: maart 02, 2007, 06:24:06 pm »
Fox, de allesoverheersende ziener van het forum!  Je hebt je reeds belachelijk gemaakt in vorige posts en je blijft dit doen.  Stokerke!

Ik ga akkoord met Boer Boer en essevee.  Als jij dat stoken noemt is dat jouw probleem.  We leven nog altijd in een land waar er vrije meningsuiting mogelijk is.  Als jij daar niet tegen kunt dan stel ik voor dat je mijn replys gewoon niet meer leest.  Ik heb 1 keer op de man gereageerd in 1 van mijn posts en ben niet van plan om dat nog te doen (al heb ik gelijk).  Jij blijft het doen.  Doe wat je niet laten kunt maar het zijn jouw posts die meestal bol staan van de aggresiviteit.  Als je niet op een deftige manier kan discussieren of kritiek verdragen dan is dat uw eigen zaak.


Essevee !

  • Gast
Re: [FOTO'S] Newcastle - SVZW
« Reactie #63 Gepost op: maart 02, 2007, 06:35:13 pm »
Citaat
Hilarisch belachelijk gemaakt? Ik heb niemand zien lachen...Jij wel??

Soms is het beter om mensen even hun gangetje te laten gaan, zodat ze vroeg of laat (in dit gevaal vrij laat) inzien hoe de vork in de steel zit... Of hoe hij verkeerd zit. En jawel, het was hilarisch. Of toch iets tussen hilarisch en meelijwekkend.

Offline ytreza

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: [FOTO'S] Newcastle - SVZW
« Reactie #64 Gepost op: maart 02, 2007, 11:55:40 pm »
Citaat
Hilarisch belachelijk gemaakt? Ik heb niemand zien lachen...Jij wel??

Soms is het beter om mensen even hun gangetje te laten gaan, zodat ze vroeg of laat (in dit gevaal vrij laat) inzien hoe de vork in de steel zit... Of hoe hij verkeerd zit. En jawel, het was hilarisch. Of toch iets tussen hilarisch en meelijwekkend.

Op het forum zeggen dat het hilarisch is, is wel zeer makkelijk. Waarom komt niemand dat persoonlijk zeggen? Wat is de reden daarvoor?

Essevee !

  • Gast
Re: [FOTO'S] Newcastle - SVZW
« Reactie #65 Gepost op: maart 03, 2007, 12:12:47 am »
Citaat
Hilarisch belachelijk gemaakt? Ik heb niemand zien lachen...Jij wel??

Soms is het beter om mensen even hun gangetje te laten gaan, zodat ze vroeg of laat (in dit gevaal vrij laat) inzien hoe de vork in de steel zit... Of hoe hij verkeerd zit. En jawel, het was hilarisch. Of toch iets tussen hilarisch en meelijwekkend.

Op het forum zeggen dat het hilarisch is, is wel zeer makkelijk. Waarom komt niemand dat persoonlijk zeggen? Wat is de reden daarvoor?


Laat het niet aan je hart komen. Dit is een forum, en een forum dient nog steeds om uw mening te geven. Als ik dat nu hilarisch vind, dan zeg ik dat gewoon. Persoonlijk komen zeggen? Boe-hoe-hoe. Grow up.