Auteur Topic: [NB] Sint-Truiden - Essevee  (gelezen 5073 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WAEREGHEM

  • Gast
[NB] Sint-Truiden - Essevee
« Gepost op: oktober 03, 2009, 10:06:29 pm »
1-2 winst, doelpunten van Makiese en Chevalier. 6 op 6 tegen AA Gent en Sint-Truiden! Gouden punten want nu twee moeilijke wedstrijden met eerst thuis Beerschot en dan naar Standard.

Bedankt Essevee!

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: oktober 03, 2009, 10:50:25 pm »
Verdiende overwinning, al wast wel nog zweten op het einde... We staan er niettemin goed voor :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: oktober 04, 2009, 12:24:06 am »
Verdiend idd voor de eerste 75 minuten, wat erna komt, manmanman, der weer zo mee morsen.
Kreeg een deja vu van tegen Cercle eigenlijk.  STVV heeft nooit af (zag dat al van toen
ik ze tegen Genk zag spelen) en dat goaltje deed hen er echt terug in geloven.
Die eerste 75 minuten was wel genieten, schoon voetbal gezien, jammer genoeg te weinig
kansen.  Ons middenveld groeit naar zijn vorm die het zou moeten hebben (concurrentie
flakkerd dit mss op).  Berrier gaf 2 assists en dat is wat we moeten hebben terug
nen Berrier die passes heeft met manieren.  Buysse, mja, zijn foutje per match koste ons
bijna punten, gelukkig was Bossut bij de pinken, klasse.  Taravel en Dhaene hebben ook weer
elk hun steekje laten vallen, dat moet er toch dringend uit.  Minne WEER bij de betere.
Roelandts heeft veel gewerkt vandaag, was een van de betere matchen dat ik van hem zag.
Voorlijn ok, maar zoals ik al zei, te weinig gevaar.  Lutte krijgt het echt moeilijk, het gaat
soms te snel voor hem maar hij blijft zijn plan trekken.
Mijn man van de match was Roelandts.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: oktober 04, 2009, 12:31:09 am »
Taravel was de zwakste schakel.
In het laatste kwartier was het pompen of verzuipen.

Ik vraag me toch af waarom wij na een voorsprong altijd terugplooien...
Sadik deed zijn werk(bal bijhouden en tijd winnen) goed, zal hoogstwss de taak zijn die hij had meegekregen

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: oktober 04, 2009, 10:46:53 am »
Verdiend idd voor de eerste 75 minuten, wat erna komt, manmanman, der weer zo mee morsen.
Kreeg een deja vu van tegen Cercle eigenlijk.  STVV heeft nooit af (zag dat al van toen
ik ze tegen Genk zag spelen) en dat goaltje deed hen er echt terug in geloven.
Die eerste 75 minuten was wel genieten, schoon voetbal gezien, jammer genoeg te weinig
kansen.  Ons middenveld groeit naar zijn vorm die het zou moeten hebben (concurrentie
flakkerd dit mss op).  Berrier gaf 2 assists en dat is wat we moeten hebben terug
nen Berrier die passes heeft met manieren.  Buysse, mja, zijn foutje per match koste ons
bijna punten, gelukkig was Bossut bij de pinken, klasse.  Taravel en Dhaene hebben ook weer
elk hun steekje laten vallen, dat moet er toch dringend uit.  Minne WEER bij de betere.
Roelandts heeft veel gewerkt vandaag, was een van de betere matchen dat ik van hem zag.
Voorlijn ok, maar zoals ik al zei, te weinig gevaar.  Lutte krijgt het echt moeilijk, het gaat
soms te snel voor hem maar hij blijft zijn plan trekken.
Mijn man van de match was Roelandts.

de G en de H zitten op Uw toetsenbord een beetje te dicht bij elkaar blijkbaar :-)
misschien eens herbronnen,
heeft is van hebben,
geeft is van geven

prima match gezien gisteren, al was dat laatste kwart er een beetje te veel aan,
leuk stadion, ambetante staantribune, je ziet de goal bijna niet, en vooral, wat een trekgat was me dat, leek precies putje winter.

dikken ambiance op de bus.
proficiat nog eens aan de jarigen

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: oktober 04, 2009, 10:51:49 am »
Man van de match lijkt me duidelijk: Bossut. Pakt een penalty en een minuut later staat het 0-2.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: oktober 04, 2009, 10:59:22 am »
Man van de match lijkt me duidelijk: Bossut. Pakt een penalty en een minuut later staat het 0-2.

Veroorzaakt de penalty ook, dus dubbeltje op zijn kant.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: oktober 04, 2009, 11:05:46 am »
Sorry Daredevil
twas dik in de nacht en ze staan ook dicht bij elkaar op mijn klavier.
Ik ken de betekenins van hebben en geven.
Geef jij anders keer de verbeteringen van mijn tekst
Kheb er geen zin in namelijk.
;)

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: oktober 04, 2009, 11:07:39 am »
Amai zeg, toch allemaal redelijk negatieve commententaren. Ik zag vooral een team die er terug volledig voor ging. Combinaties lukten al veel beter dan enkele weken geleden. En vooral, 3 verdiende punten mee naar huis. Proficiat aan de spelers ! Doe zo verder, dat is wat de supporters willen zien.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: oktober 04, 2009, 11:32:36 am »

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: oktober 04, 2009, 11:38:37 am »
Ik krijg de indruk dat we Francky Dury toch gaan mogen geloven over het incident met het fluitconcert tegen Moeskroen. Daar vroeg hij de supporters om de spelers nog wat tijd te gunnen, dat het wel degelijk in orde komt. En kijk, wie had dit gedacht 6/6 in STVV en thuis tegen Gent.

Het wordt hoog tijd dat we eens beginnen te zingen voor Francky vind ik, alleen al voor wat hij in al die tijd gerealiseerd heeft.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: oktober 04, 2009, 12:14:02 pm »
Even een resume tot nu toe:
Op Lokeren 1 punt, vorig jaar 0 (+1)
Thuis tegen Genk 1 punt, vorig jaar 0 (+1)
Op Cercle 1 punt, vorig jaar 0 (+1)
Thuis tegen Anderlecht 0 punten, vorig jaar 3 (-3)
Op Westerlo 3 punten, vorig jaar 0 (+3)
Thuis tegen Nekrijk 0 punten, vorig jaar 3 (-3)
Thuis tegen Moeskroen 3 punten, vorig jaar ook ()
Op Club 0 punten, vorig jaar ook ()
Thuis tegen Gent 3 punten, vorig jaar 0 (+3)
Op STVV 3 punten, vorig jaar op Tubize ook ()

Som van de matchen, 3 punten meer dan vorig jaar in zelfde confrontaties. Nog geen denderend voetbal gezien en toch gedeeld zesde. Er zit nog muziek in!

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: oktober 04, 2009, 01:03:03 pm »
Even een resume tot nu toe:
Op Lokeren 1 punt, vorig jaar 0 (+1)
Thuis tegen Genk 1 punt, vorig jaar 0 (+1)
Op Cercle 1 punt, vorig jaar 0 (+1)
Thuis tegen Anderlecht 0 punten, vorig jaar 3 (-3)
Op Westerlo 3 punten, vorig jaar 0 (+3)
Thuis tegen Nekrijk 0 punten, vorig jaar 3 (-3)
Thuis tegen Moeskroen 3 punten, vorig jaar ook ()
Op Club 0 punten, vorig jaar ook ()
Thuis tegen Gent 3 punten, vorig jaar 0 (+3)
Op STVV 3 punten, vorig jaar op Tubize ook ()

Som van de matchen, 3 punten meer dan vorig jaar in zelfde confrontaties. Nog geen denderend voetbal gezien en toch gedeeld zesde. Er zit nog muziek in!

Vind toch dat we bij momenten al vrij goed voetbal zagen eigenlijk, we mogen niet teveel gaan verwachten ook natuurlijk, we zijn en blijven Zulte Waregem. Ik denk maar aan de manier waarop we baas waren thuis tegen Genk, op Cercle, op Westerlo, tegen Gent.

Op Lokeren 1 punt - verdiend. Goede tweede helft tegen elf verdedigers.
Thuis tegen Genk 1 punt - oververdiend. Drie punten waren eerlijker geweest, arbitrage dacht daar anders over.
Op Cercle 1 punt - oververdiend. Drie punten waren eerlijker geweest, arbitrage en ongeluk dachten daar anders over.
Thuis tegen Anderlecht 0 punten - terecht.
Op Westerlo 3 punten - oververdiend. Heleboel kansen, mooie winst.
Thuis tegen Scum City 0 punten - zat minstens een punt in. Spijtig, pijnlijk.
Thuis tegen Moeskroen 3 punten - mindere wedstrijd maar het geluk eindelijk eens aan ons zijde.
Op Club 0 punten - geen match waar je punten moet pakken, terecht verlies.
Thuis tegen Gent 3 punten - verdiend.
Op STVV 3 punten - verdiend. Zes op zes.

Nu thuis tegen Beerschot, zeg maar een topper tegen een rechtstreekse concurrent voor die dure top6-plaatsjes. Wordt niet makkelijk, maar als we doorgaan op het elan van de voorbije wedstrijden, ?n met het publiek erachter zit er zeker wat in. Daarna naar Standard, geen wedstrijd waar je punten moet pakken, alles wat we daar pakken is meegenomen. Dan volgen Charleroi (H), Roeselare (A) en Kv Mechelen en Lokeren (H). Drie doenbare thuiswedstrijden en ??n uitwedstrijd tegen een degradatiekandidaat (wat daarom niet makkelijker is, maar kom).
« Laatst bewerkt op: oktober 04, 2009, 01:08:08 pm door WAEREGHEM »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: oktober 04, 2009, 01:41:34 pm »
en Khaleem Hyland komt terug in de ploeg, c'mon de 3 punten proberen thuis te houden tegen GBA en wie weet rapen we iets in Luik (want die zullen weer CL moeten spelen of gespeeld hebben)

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: oktober 04, 2009, 02:09:35 pm »
In Luik valt er, als we goed spelen, zeker iets te rapen. De punten tegen GBA moeten thuisgehouden worden als we die 6e plaats ambi?ren.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: oktober 04, 2009, 05:53:54 pm »
raar dat er nog zo weinig reacties zijn hier in de nabeschouwing.

mooi overwinning.

kantelpunt was de strafschap bij 0-1 voorsprong . gaat er niet in, en vlak daarna de 0-2 .

na de 1-2 krijgen we het inderdaad wel nog moeilijk, gelukkig dat er afgefloten werd anders gingen wonze spelers nog weer bezwijken onder de druk ...

mooi sfeertje ook vaak in ons vak  :)

en die van sint-truiden (tot voor kort toch de koploper ? ) niet veel gehoord toch .

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: oktober 04, 2009, 06:02:58 pm »
Knappe overwinning. Vooral in de eerste helft waren we stukken beter dan STVV.
Op het einde kruipen we wel (weeral) veel te ver terug waardoor we het onszelf nog moeilijk maken.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: oktober 04, 2009, 06:17:05 pm »
Leuk tripje achter de rug.

Essevee is Essevee terug ;)
Dat is volgens mij zowat de ruime samenvatting van gisteren.
We zien terug werkende mensen op het veld, gaan voor iedere bal, lopen voor elkaar, en vooruit-voetballen (Makiese, Teddy en Nfor).
Was genieten van een eerste helft, en begin tweede helft. Opnieuw jammer dat ze spannend laten worden op het laatst.
Ook het vakje bij ons was lekker gevuld. Met geregeld heel wat decibels!

Op naar de volgende! Allen op post om onze jongens naar voor te loodsen!!!

C'MON ESSEVEE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: oktober 04, 2009, 07:49:57 pm »
raar dat er nog zo weinig reacties zijn hier in de nabeschouwing.

Hadden we verloren dan was deze topic minstens dubbel zo lang. Kritisch publiek, heet dat dan.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: oktober 04, 2009, 07:56:03 pm »
Schitterende avond met toch nog ferm wat spanning op het einde maar deze keer loop het goed af.
Zoals hier al staat Essevee is eindelijk Essevee terug en hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken!