Auteur Topic: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee  (gelezen 11396 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: oktober 01, 2022, 10:08:10 pm »

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: oktober 01, 2022, 10:20:15 pm »
Maar 1 oplossing: cordier en leye buiten.
Beide kunnen het niet, leye kan het uitleggen en cordier volgt blindelings wat de trainer opdraagt omdat hijzelf tekort schiet.
Als trainer hoop ik op leleu, of we zakken naar 1B maakt me niet uit maar we moeten terug karakter tonen en onze west vlaams boerenverstand in ons spel. Hij kan dat volgens mij terugbrengen al duurt dit mogelijk een paar jaar.
Technisch directeur wordt een moeilijke. Mag gerust een onbekende naam zijn zoals Mannaert er destijds één was.

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.359
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: oktober 01, 2022, 10:55:44 pm »
Maar 1 oplossing: cordier en leye buiten.
Beide kunnen het niet, leye kan het uitleggen en cordier volgt blindelings wat de trainer opdraagt omdat hijzelf tekort schiet.
Als trainer hoop ik op leleu, of we zakken naar 1B maakt me niet uit maar we moeten terug karakter tonen en onze west vlaams boerenverstand in ons spel. Hij kan dat volgens mij terugbrengen al duurt dit mogelijk een paar jaar.
Technisch directeur wordt een moeilijke. Mag gerust een onbekende naam zijn zoals Mannaert er destijds één was.
Leleu als TD en Dury als trainer

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 383
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: oktober 01, 2022, 11:13:37 pm »
Allez nu weer nieuw speeltje  gevonden,Maximus
Ga je dat nu weer 100den keren posten gelijk dat je post over de fusie.Get a life!

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: oktober 02, 2022, 12:16:24 am »
Allez nu weer nieuw speeltje  gevonden,Maximus
Ga je dat nu weer 100den keren posten gelijk dat je post over de fusie.Get a life!
hij heeft ook een leven buiten voetbal hoor
namelijk dit forum…

in die fusie kon ik nog ergens volgen
ma 100x herhalen Dury terug
terwijl diene mens zelf ni wil
en het al een tijdje op was bij de Francky
mo blijkbaar willen sommige da ni zien

hopelijk doen de moderatoren iets aan da herhalen
en wissen ze van zodra er Dury in komt
vrije meningsuiting of ni
ie zal altijd wel nen beteren advocaat vinden dan zichzelf
studeren der elk jaar wel paar af

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: oktober 02, 2022, 01:28:34 am »
We kunnen stilaan besluiten dat het bestuur opnieuw een grandioze kemel heeft geschoten met de aanstelling van Leye en hun hele transferbeleid. De cijfers zijn wat ze zijn, 5 op 30, slechts 7 doelpunten voor en 20 tegen.

Ik vraag me af wat hun ambitie eigelijk is op sportief vlak. Zakken naar de amateurreeksen?
Maar hey, de club is in Vlaamse handen en is zelfbedruipend!

Een bestuurskamer van m'n kloten, een klucht van een trainer en een hoop sukkelaars op het veld.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: oktober 02, 2022, 08:29:32 am »
Diegene die hier Dury terug zitten te roepen mogen in kokend hete frituurolie gegooid worden.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: oktober 02, 2022, 08:36:16 am »
Diegene die hier Dury terug zitten te roepen mogen in kokend hete frituurolie gegooid worden.
da moet zelfs ni
ma na 1x hun punt te hebben gemaakt
mogen ze stoppen met da elke keer te herhalen
(ma sommige gaan da blijven doen,
want naast wa stoken ier en staan preken in een aula
hebben ze vaak geen leven)
want da zal ni gebeuren
en ma goe ook

opstelling gisteren was goed
ingesteldheid ook
ma 1 kans en bal in de goal
da zijn dooddoeners
idem de 2-0
net uit kleedkamer
en dan ziede de kopkes gaan
en willen ze teveel zelf forceren

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: oktober 02, 2022, 09:39:32 am »
Zag gisteren geen slecht essevee ,alleen het verdiende goaltje ontbrak.Inzet en grinta waren er.Hopelijk niet erg met Tambedou,maar zag er echt niet goed uit.Is er al meer nieuws over?Iemand?

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: oktober 02, 2022, 09:56:16 am »
Goeie inzet en grinta gezien.Triestige reacties gelezen op de socials. Niks was goed, een bende luieriken….in volle emotie posten om te ventileren heet dat…begrijpelijk, maar onverstandig. Leye buiten? Elk zijn mening, maar wat is dan het alternatief? Cordier buiten? Ok, en dan? Als je een reisbureau binnengaat met 500 euro en je wil 2 weken op reis, dan mag je geen luxeresort verwachten. Zo ziet onze financiële situatie eruit. Se fans waren er, de inzet ook, er was doelgevaar….maar ook een tikkeltje gelik ontbreekt. Op Gent, tegen Union…zag ik die goeie kansen voor Myoshi of Vossen niet. Nu wel. Maar ok, weer geen punten. Dury terug? Ik vraag mij af wat Leye verkeerd doet? Braem? Zijn verhaal is fantastisch, maar voor die kerel is het al geweldig dat hij niet in jong Essevee speelt. Realisme aub! Gano? Vond iedereen dat geen patattenzak die over t veld strompelde, vorig jaar? En nu moet hij terugkomen? Het keert, ik voel het…samen erdoor!

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: oktober 02, 2022, 09:59:08 am »
Goeie inzet en grinta gezien.Triestige reacties gelezen op de socials. Niks was goed, een bende luieriken….in volle emotie posten om te ventileren heet dat…begrijpelijk, maar onverstandig. Leye buiten? Elk zijn mening, maar wat is dan het alternatief? Cordier buiten? Ok, en dan? Als je een reisbureau binnengaat met 500 euro en je wil 2 weken op reis, dan mag je geen luxeresort verwachten. Zo ziet onze financiële situatie eruit. Se fans waren er, de inzet ook, er was doelgevaar….maar ook een tikkeltje gelik ontbreekt. Op Gent, tegen Union…zag ik die goeie kansen voor Myoshi of Vossen niet. Nu wel. Maar ok, weer geen punten. Dury terug? Ik vraag mij af wat Leye verkeerd doet? Braem? Zijn verhaal is fantastisch, maar voor die kerel is het al geweldig dat hij niet in jong Essevee speelt. Realisme aub! Gano? Vond iedereen dat geen patattenzak die over t veld strompelde, vorig jaar? En nu moet hij terugkomen? Het keert, ik voel het…samen erdoor!
VOLLEDIG AKKOORD! Komt goed!!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: oktober 02, 2022, 10:11:07 am »
Ik kon gisteren helaas de wedstrijd niet bekijken,dus heb ik dat deze morgen maar gedaan.
Ik ben normaal een heel kritisch persoon,maar om 1 of andere redenen wil ik deze keer geen afbreuk doen op de prestatie van ons ploegje gisteren.

Ok, we hebben weer geen punt gepakt,we moeten voort met de kwaliteit die nu aanwezig is en Leye vervangen is voor mij nu totaal geen optie.
We zullen moeten vechten tot de allerlaatste minuut(net zoals nog een ploeg of 6)
Maar ik zie het toch nog positief in...Ik geloof er wel nog in..De grinta is aanwezig,ik denk dat de groep nog goed aan elkaar hangt en zo slecht zijn wij toch niet.... We zagen toch terug drang naar voren en het ontbreekt ons echt wel een beetje aan het nodige geluk ook...(daar kan je echt niet om heen)....
Het zal keren...Ja,ik ben een believer...Het muntje moet gewoon eens langs onze kant rollen en de trein kan vertrokken zijn...Wij zijn zeker niet slechter dan vele ploegen die ik al bezig gezien heb...ZEls de trainer van Westerlo(ik gruwel nog van die naam),zei echt wel dat we goed waren...Het enige verschil dat ik wel zag,is dat zij wel een keeper hebben die punten pakt....Deed daar toch 2/3 reddingen waarvan je dacht dat het goal was....Ik wil hiermee niet op onze keeper zijn kap zitten,ik stelde gewoon vast... ;)

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: oktober 02, 2022, 10:50:51 am »
Diegene die hier Dury terug zitten te roepen mogen in kokend hete frituurolie gegooid worden.

100 graden is ook al goed

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: oktober 02, 2022, 11:12:49 am »
Leye buiten, zo simpel is het.
Er zit totaal geen lijn in het spel en met de transfers doet hij gewoon Dury na, alles uit eigen belang, om zijn zakken te vullen. Je kan ook moeilijk anders verwachten van iemand die dikke vrienden was met zowel Dury als Patrick De Cuyper

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.359
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: oktober 02, 2022, 11:27:29 am »
Door het vele wissen van quotes kennen we nu ook weer het objectief (???) standpunt van de moderator.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: oktober 02, 2022, 11:43:58 am »
Ik kon gisteren helaas de wedstrijd niet bekijken,dus heb ik dat deze morgen maar gedaan.
Ik ben normaal een heel kritisch persoon,maar om 1 of andere redenen wil ik deze keer geen afbreuk doen op de prestatie van ons ploegje gisteren.

Ok, we hebben weer geen punt gepakt,we moeten voort met de kwaliteit die nu aanwezig is en Leye vervangen is voor mij nu totaal geen optie.
We zullen moeten vechten tot de allerlaatste minuut(net zoals nog een ploeg of 6)
Maar ik zie het toch nog positief in...Ik geloof er wel nog in..De grinta is aanwezig,ik denk dat de groep nog goed aan elkaar hangt en zo slecht zijn wij toch niet.... We zagen toch terug drang naar voren en het ontbreekt ons echt wel een beetje aan het nodige geluk ook...(daar kan je echt niet om heen)....
Het zal keren...Ja,ik ben een believer...Het muntje moet gewoon eens langs onze kant rollen en de trein kan vertrokken zijn...Wij zijn zeker niet slechter dan vele ploegen die ik al bezig gezien heb...ZEls de trainer van Westerlo(ik gruwel nog van die naam),zei echt wel dat we goed waren...Het enige verschil dat ik wel zag,is dat zij wel een keeper hebben die punten pakt....Deed daar toch 2/3 reddingen waarvan je dacht dat het goal was....Ik wil hiermee niet op onze keeper zijn kap zitten,ik stelde gewoon vast... ;)
Was ook het oordeel van Leye in zijn analyse:Westerlo heeft een topkeer.(wij niet)...

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: oktober 02, 2022, 11:53:11 am »
Ik kon gisteren helaas de wedstrijd niet bekijken,dus heb ik dat deze morgen maar gedaan.
Ik ben normaal een heel kritisch persoon,maar om 1 of andere redenen wil ik deze keer geen afbreuk doen op de prestatie van ons ploegje gisteren.

Ok, we hebben weer geen punt gepakt,we moeten voort met de kwaliteit die nu aanwezig is en Leye vervangen is voor mij nu totaal geen optie.
We zullen moeten vechten tot de allerlaatste minuut(net zoals nog een ploeg of 6)
Maar ik zie het toch nog positief in...Ik geloof er wel nog in..De grinta is aanwezig,ik denk dat de groep nog goed aan elkaar hangt en zo slecht zijn wij toch niet.... We zagen toch terug drang naar voren en het ontbreekt ons echt wel een beetje aan het nodige geluk ook...(daar kan je echt niet om heen)....
Het zal keren...Ja,ik ben een believer...Het muntje moet gewoon eens langs onze kant rollen en de trein kan vertrokken zijn...Wij zijn zeker niet slechter dan vele ploegen die ik al bezig gezien heb...ZEls de trainer van Westerlo(ik gruwel nog van die naam),zei echt wel dat we goed waren...Het enige verschil dat ik wel zag,is dat zij wel een keeper hebben die punten pakt....Deed daar toch 2/3 reddingen waarvan je dacht dat het goal was....Ik wil hiermee niet op onze keeper zijn kap zitten,ik stelde gewoon vast... ;)
Was ook het oordeel van Leye in zijn analyse:Westerlo heeft een topkeer.(wij niet)...
correctie:topkeeper

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: oktober 02, 2022, 11:58:55 am »
Door het vele wissen van quotes kennen we nu ook weer het objectief (???) standpunt van de moderator.

Denk dat er van niet veel personen gewist wordt. Is denk ik ook iets dat door het meerendeel van dit forum in dit geval aangemoedigd wordt. Er mag eens opgetreden worden wanneer het nodig is.
Dus dank u wel moderatoren voor jullie werk en inzet. Nu en in het verleden. Jullie krijgen soms onnodig een hoop shit over jullie heen ipv dankbaarheid.

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.359
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: oktober 02, 2022, 01:10:50 pm »
Allez, net vernomen dat ze de positie van Leye gaan bespreken in het bestuur...

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: oktober 02, 2022, 02:36:05 pm »
Allez, net vernomen dat ze de positie van Leye gaan bespreken in het bestuur...
Stoken begint weer(al)