Auteur Topic: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 9354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #60 Gepost op: februari 14, 2022, 10:50:37 am »
Veel zwakke elementen zaterdag (Doumbia, Kutesa, Govea, ...), een ploeg zonder vertrouwen zonder passie. Voorlopig maakt Timmy geen sterke indruk als coach. What would Francky do?

Tweede helft zat er meer schwung in. Dompé met de actie, Vigen die gaten trekt. Ik maak er geen wondervoetballers van (Dompé is heel wisselvallig, Vigen was vaak onzuiver), maar ze zorgen wel voor dynamiek in het team.

Derijck vond ik sterk achterin.

Gano: zwak als targetman, maar efficiënt in de zestien. Ook de reden waarom hij op zijn 28e bij ons speelt en niet bij een G6 ploeg :) Nu, als Gano speelt, stel je toch Dompé op voor de voorzetten en niet Kutesa die zich meestal te pletter loopt met de bal?


Derijck .. ja.. en nee..
Werd toch makkelijk in de wind gezet door refaelov bij 0-2..

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #61 Gepost op: februari 14, 2022, 11:03:02 am »
Is dat nu zo moeilijk  om de beste spelers op te stellen,
Blijkbaar  bij ons wel,de ene verkeerde keuzes  naar de andere ,keeper, kapitein, transfers en dan nog de grootste blunder Govea

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #62 Gepost op: februari 14, 2022, 04:41:14 pm »
Veel zwakke elementen zaterdag (Doumbia, Kutesa, Govea, ...), een ploeg zonder vertrouwen zonder passie. Voorlopig maakt Timmy geen sterke indruk als coach. What would Francky do?

Tweede helft zat er meer schwung in. Dompé met de actie, Vigen die gaten trekt. Ik maak er geen wondervoetballers van (Dompé is heel wisselvallig, Vigen was vaak onzuiver), maar ze zorgen wel voor dynamiek in het team.

Derijck vond ik sterk achterin.

Gano: zwak als targetman, maar efficiënt in de zestien. Ook de reden waarom hij op zijn 28e bij ons speelt en niet bij een G6 ploeg :) Nu, als Gano speelt, stel je toch Dompé op voor de voorzetten en niet Kutesa die zich meestal te pletter loopt met de bal?


Derijck .. ja.. en nee..
Werd toch makkelijk in de wind gezet door refaelov bij 0-2..
Dit is ook door de klasse van Refaelov. Als Messi Boateng in de wind zet, is het daarom geen slechte verdediger hé. Derijck speelt op een goed niveau imo.
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.678
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #63 Gepost op: februari 14, 2022, 06:45:15 pm »

-- knip --

Zouden Simons en De Fauw nu ook gezien hebben dat Vigen en natuurlijk Dompé altijd als eersten op het wedstrijdblad moeten komen?

-- knip --

Is dat nu zo moeilijk  om de beste spelers op te stellen,
Blijkbaar  bij ons wel,de ene verkeerde keuzes  naar de andere ,keeper, kapitein, transfers en dan nog de grootste blunder Govea

Door de vele wedstrijden op korte tijd werd Dompé de eerste helft rust gegund.
Bron: T1 via artikel (ik zoek het straks es terug, over de middag gelezen)

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 785
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #64 Gepost op: februari 15, 2022, 08:32:50 am »
We moeten Vigen nu gewoon eens 3 matchen na elkaar opstellen. Die eerste 15 min waren niet goed, maar dit is een kwestie van vertrouwen. Geef hem dat vertrouwen en maak van hem voor de rest van het seizoen de draaischijf.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #65 Gepost op: februari 15, 2022, 09:50:17 am »
Ik ben al van match 1 fan van Vigen, we zijn ook aan het seizoen begonnen met hem in de basis, maar plots was het gedaan voor hem.. Nee we zetten liever een Vossen op zijn positie of een Govea die uit de B kern komt.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.664
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #66 Gepost op: februari 15, 2022, 12:32:32 pm »
Ik ben al van match 1 fan van Vigen, we zijn ook aan het seizoen begonnen met hem in de basis, maar plots was het gedaan voor hem.. Nee we zetten liever een Vossen op zijn positie of een Govea die uit de B kern komt.
Toch heel raar é.  Alsof er iemand zei ' nee, die en die moeten in de ploeg die Vigen niet'.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #67 Gepost op: februari 15, 2022, 04:10:01 pm »
Ik volg hier toch ook vele hun mening. Ook ik was fan van dag 1 van Vigen.
Ik vraag me telke male af waarom deze jongen niet meer speelkansen krijgt.

Leest het spel sneller dan de andere, loopt telkens in de vrije ruimte Links of rechts van onze diepe spits. Heeft bitter weinig balverlies. Enige werkpunt bij hem is zijn acties in de zone van de waarheid die beter moeten. (bvb schot op doel tegen Anderlecht in korte hoek kon beter, met meer overtuiging)

> Iemand die vaak naar training gaat en misschien daaruit kan afleiden waarom Vigen zo weinig speelt? Moeilijk karakter?

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #68 Gepost op: februari 15, 2022, 04:49:21 pm »
Ik volg hier toch ook vele hun mening. Ook ik was fan van dag 1 van Vigen.
Ik vraag me telke male af waarom deze jongen niet meer speelkansen krijgt.

Leest het spel sneller dan de andere, loopt telkens in de vrije ruimte Links of rechts van onze diepe spits. Heeft bitter weinig balverlies. Enige werkpunt bij hem is zijn acties in de zone van de waarheid die beter moeten. (bvb schot op doel tegen Anderlecht in korte hoek kon beter, met meer overtuiging)

> Iemand die vaak naar training gaat en misschien daaruit kan afleiden waarom Vigen zo weinig speelt? Moeilijk karakter?
Ze zouden echt deze vraag eens aan ons trainersduo moeten stellen.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #69 Gepost op: februari 15, 2022, 05:24:59 pm »
Ik volg hier toch ook vele hun mening. Ook ik was fan van dag 1 van Vigen.
Ik vraag me telke male af waarom deze jongen niet meer speelkansen krijgt.

Leest het spel sneller dan de andere, loopt telkens in de vrije ruimte Links of rechts van onze diepe spits. Heeft bitter weinig balverlies. Enige werkpunt bij hem is zijn acties in de zone van de waarheid die beter moeten. (bvb schot op doel tegen Anderlecht in korte hoek kon beter, met meer overtuiging)

> Iemand die vaak naar training gaat en misschien daaruit kan afleiden waarom Vigen zo weinig speelt? Moeilijk karakter?

Het viel me vooral op dat hij na Seraing uit de ploeg verdween samen met Hubert.
Diezelfde week waren her en der geruchten dat er bepaalde spelers in het gesprek met bestuur hadden aangegeven niet verder te willen met de coach.

1+1=2 denk ik dan

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.664
Re: Speeldag 27 : 12/02/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #70 Gepost op: februari 15, 2022, 08:30:21 pm »
Ik volg hier toch ook vele hun mening. Ook ik was fan van dag 1 van Vigen.
Ik vraag me telke male af waarom deze jongen niet meer speelkansen krijgt.

Leest het spel sneller dan de andere, loopt telkens in de vrije ruimte Links of rechts van onze diepe spits. Heeft bitter weinig balverlies. Enige werkpunt bij hem is zijn acties in de zone van de waarheid die beter moeten. (bvb schot op doel tegen Anderlecht in korte hoek kon beter, met meer overtuiging)

> Iemand die vaak naar training gaat en misschien daaruit kan afleiden waarom Vigen zo weinig speelt? Moeilijk karakter?

Het viel me vooral op dat hij na Seraing uit de ploeg verdween samen met Hubert.
Diezelfde week waren her en der geruchten dat er bepaalde spelers in het gesprek met bestuur hadden aangegeven niet verder te willen met de coach.

1+1=2 denk ik dan
Ja, en dit was onder Dury, dat De Fauw/Simons daar ook rekening mee houden is bizar!  Zou Dury nog zijn zeg doen ivm de opstelling en de speelwijze?  Zou zo maar kunnen!