Auteur Topic: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee  (gelezen 11034 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: augustus 28, 2022, 01:12:47 am »
Ik had nooit gedacht dat Fadera dit kon, gelukkig toont die nu hoe hij kan voetballen.  Ik hoop dat hij volgende week fit is, zag er niet goed uit.  Zet bij Fadera nog een deftige spits, iemand die beschikbaar is, die een bal kan bijhouden en die kan scoren en dat zal voor ons team veel veranderen.  Vossen staat nu op zijn plaats maar is niet veel waard voor ons.  En Drambaiev zou ik nooit meer vanachter zetten maar een rijtje hoger, daar zal hij met zijn snelheid beter renderen, verdedigend is hij op dit moment fragiel.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: augustus 28, 2022, 09:31:48 am »
Voor Drambaev is het wat zoeken sinds Dompé is vertrokken, die 2 waren al wat op elkaar ingespeeld. Nu krijgt hij Ramirez voor zich, of weer een andere speler.
SV TILL I DIE

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: augustus 28, 2022, 09:59:26 am »
Een pluim voor Fadera en voor Leye die het wel in hem ziet en het eruit krijgt. Geen idee waarom onze vorige trainers dit niet zagen, is nu al onze beste speler in de kern.
Klopt niet helemaal. Kwam vorig jaar 20 keer in actie (waarvan 6 keer startelftal), was basis in de laatste matchen van Dury maar verdween onder Simons/De fauw uit de selectie. (Kwetsuur?).
Niet vergeten dat hij toen 19 was en hij in de balans lag met Kutesa die op dat moment wellicht iets beter was.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: augustus 28, 2022, 10:22:40 am »
Een pluim voor Fadera en voor Leye die het wel in hem ziet en het eruit krijgt. Geen idee waarom onze vorige trainers dit niet zagen, is nu al onze beste speler in de kern.
Klopt niet helemaal. Kwam vorig jaar 20 keer in actie (waarvan 6 keer startelftal), was basis in de laatste matchen van Dury maar verdween onder Simons/De fauw uit de selectie. (Kwetsuur?).
Niet vergeten dat hij toen 19 was en hij in de balans lag met Kutesa die op dat moment wellicht iets beter was.
Niet vergeten dat Fadera de eerste 2 wedstrijden op de bank begon. Maar door een doelpunt en een assist vertrouwen kreeg en dan ook een basisplaats. Hij is 20 dan draait het om vertrouwen en alles die op z’n plaats valt.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: augustus 28, 2022, 10:27:17 am »
Ik vond dat we gisteren met veel inzet hebben gespeeld, maar we hebben a) in het begin veel geluk gehad en b) ons in de 2de helft herpakt.

en wat ze in diene Ramirez zien/zagen : dat is mij een raadsel.

Voor de rest goed, maar waarschijnlijk te weinig op het einde van het seizoen om ons te redden.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: augustus 28, 2022, 10:46:59 am »
Voor Drambaev is het wat zoeken sinds Dompé is vertrokken, die 2 waren al wat op elkaar ingespeeld. Nu krijgt hij Ramirez voor zich, of weer een andere speler.
Dat is inderdaad ook zo, ook aanvallend klikte het goed met Dompé.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: augustus 28, 2022, 12:50:37 pm »
De eerste 10 minuten waren van een schandalig niveau bij Essevee. Wat was dat? Totaal geen gedrevenheid, lieten het maar op hun beloop. Kon gemakkelijk 3-0 zijn. Dat doelpunt van Rommens kwam echt volledig uit de lucht gevallen.

Tweede helft was beter. Maar toch, het algemeen niveau is achteruit gegaan sinds de matchen op Antwerp en Club Brugge. Het realisme is helaas teruggekeerd en met dit team zie ik ons niet in de linkertabel geraken. We moeten echt hopen op het vermijden van degradatie zoals ik het nu zie. Hopelijk toch nog een 2-tal (serieuze) versterkingen moeten erbij m.i. want de spoeling is heel dun.

Fadera beste man bij Essevee.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: augustus 28, 2022, 01:40:37 pm »
Ik vond dat we gisteren met veel inzet hebben gespeeld, maar we hebben a) in het begin veel geluk gehad en b) ons in de 2de helft herpakt.

en wat ze in diene Ramirez zien/zagen : dat is mij een raadsel.

Voor de rest goed, maar waarschijnlijk te weinig op het einde van het seizoen om ons te redden.

Deinze ook maar 1-1.. ook te weinig om hen te redden..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: augustus 28, 2022, 03:38:15 pm »
Nog iets over de scheidsrechter, die was gewoonweg slecht.  Zuivere rode kaart voor Cercle voor die slag op Tambedou.  Hij gaf geel.  Verder ook veel fases,waar hij dicht genoeg stond,die hij volledig mis interpreteerde,voor beide ploegen.  Scheidsrechters en VAR zijn nog slechter aan het worden. De VAR neemt ook vaak rare beslissingen.  Tegen Genk kreeg Genk een strafschop, wij konden en moesten er 2 krijgen,VAR kwam niet tussen.

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: augustus 28, 2022, 04:01:03 pm »
Novatus verliest veel de bal en geeft te veel onzuivere passen waardoor telkens opnieuw de verdediging in moeilijkheden komt. De bal vastheid op het middenveld is een probleem! Echt werkpunt!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: augustus 28, 2022, 04:11:36 pm »
Novatus verliest veel de bal en geeft te veel onzuivere passen waardoor telkens opnieuw de verdediging in moeilijkheden komt. De bal vastheid op het middenveld is een probleem! Echt werkpunt!
gevoel datie rap bal kwijt wil zijn…
en dan slechts pas geeft

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: augustus 28, 2022, 07:25:41 pm »
Novatus verliest veel de bal en geeft te veel onzuivere passen waardoor telkens opnieuw de verdediging in moeilijkheden komt. De bal vastheid op het middenveld is een probleem! Echt werkpunt!

Een goeie 8 hebben we nodig, ik zeg het al sinds vertrek Lerager!
Je hebt een loper nodig, een aanjager die ook kan voetballen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: augustus 28, 2022, 07:47:49 pm »
Novatus verliest veel de bal en geeft te veel onzuivere passen waardoor telkens opnieuw de verdediging in moeilijkheden komt. De bal vastheid op het middenveld is een probleem! Echt werkpunt!

Een goeie 8 hebben we nodig, ik zeg het al sinds vertrek Lerager!
Je hebt een loper nodig, een aanjager die ook kan voetballen.
Klopt volledig, Sissako doet zijn best, loopt veel maar komt ook te kort omdat hij 'black outs' heeft, momenten dat hij staat te slapen, het overzicht niet ziet, te weinig scherp is, maar langs de andere kant, gelukkig hebben we die nog.  Als we hem moeten vergelijken met Lerager,Meité of Malanda of Delaplace, ja dan is het verschil groot.  Delaplace speelde bij Frejus in, wat was het derde of vierde in Frankrijk?  Ik blijf het raar vinden dat we geen enkele speler haalden uit Frankrijk.  Er waren nochtans veel haalbare spelers (ook op de 8)daar te vinden die nu al ergens anders onderdak vonden bij ploegen waar wij niet voor onder moesten doen.  Mirochi is jong maar ik mis bij hem technisch vermogen, ik mis bij hem een goeie opleiding. 

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: augustus 28, 2022, 07:57:45 pm »
Novatus verliest veel de bal en geeft te veel onzuivere passen waardoor telkens opnieuw de verdediging in moeilijkheden komt. De bal vastheid op het middenveld is een probleem! Echt werkpunt!

Een goeie 8 hebben we nodig, ik zeg het al sinds vertrek Lerager!
Je hebt een loper nodig, een aanjager die ook kan voetballen.
Klopt volledig, Sissako doet zijn best, loopt veel maar komt ook te kort omdat hij 'black outs' heeft, momenten dat hij staat te slapen, het overzicht niet ziet, te weinig scherp is, maar langs de andere kant, gelukkig hebben we die nog.  Als we hem moeten vergelijken met Lerager,Meité of Malanda of Delaplace, ja dan is het verschil groot.  Delaplace speelde bij Frejus in, wat was het derde of vierde in Frankrijk?  Ik blijf het raar vinden dat we geen enkele speler haalden uit Frankrijk.  Er waren nochtans veel haalbare spelers (ook op de 8)daar te vinden die nu al ergens anders onderdak vonden bij ploegen waar wij niet voor onder moesten doen.  Mirochi is jong maar ik mis bij hem technisch vermogen, ik mis bij hem een goeie opleiding.

Sissako inderdaad wisselvallig, ene moment schitterend, andere moment gaat het licht uit…

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: augustus 28, 2022, 08:28:33 pm »
Novatus verliest veel de bal en geeft te veel onzuivere passen waardoor telkens opnieuw de verdediging in moeilijkheden komt. De bal vastheid op het middenveld is een probleem! Echt werkpunt!

Een goeie 8 hebben we nodig, ik zeg het al sinds vertrek Lerager!
Je hebt een loper nodig, een aanjager die ook kan voetballen.
Birger Verstraete mag beschikken bij de Great Old

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 964
  • 4451
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: augustus 28, 2022, 08:45:25 pm »
Novatus verliest veel de bal en geeft te veel onzuivere passen waardoor telkens opnieuw de verdediging in moeilijkheden komt. De bal vastheid op het middenveld is een probleem! Echt werkpunt!

Een goeie 8 hebben we nodig, ik zeg het al sinds vertrek Lerager!
Je hebt een loper nodig, een aanjager die ook kan voetballen.
Birger Verstraete mag beschikken bij de Great Old
Laat dien bleiter ma zo ver mogelijk van hier

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: augustus 28, 2022, 09:53:49 pm »
Ik vind die Verstraete niet slecht voor het middenveld. Heeft toch een strijdershart. Speelt wel op het randje, maar is een echte kuitenbijter. Neem daarbij nog die Ndour, die we hier allemaal willen hebben en het huiswerk is af.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: augustus 28, 2022, 10:23:41 pm »
Ik vind die Verstraete niet slecht voor het middenveld. Heeft toch een strijdershart. Speelt wel op het randje, maar is een echte kuitenbijter. Neem daarbij nog die Ndour, die we hier allemaal willen hebben en het huiswerk is af.
Huiswerk is dan ook nog niet af, dan hebben we nog tenminste 1 goeie speler nodig.  Men moet rekening houden met blessures ook.  En prioriteit is toch echt wel aanvallende krachten, op de 6 kunnen er veel spelen bij ons.
 Kutesa(kan links of rechts spelen) speelt niet bij de eerste ploeg in Reims, wel bij de reserves 1 match.  Indien ze niemand anders vinden kunnen ze die nog eens aantrekken, ik denk dat de voorwaarden voor hem NU heel anders zijn dan toen, ik bedoel veel gunstiger voor ons + deftige aankoopoptie.    Moest Leye hetzelfde kunnen doen met hem zoals met Fadera dat dit wel een goeie transfer zou kunnen zijn. 
Verstraete ben ik geen fan van, is echt ook een 6 en die gaat indien hij voor ons zou spelen enorm veel kaarten pakken, veel meer nog dan bij een topclub zoals Gent of Antwerp.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: augustus 28, 2022, 10:58:51 pm »
Westerlo krijgt een penalty tegen Eupen die wij niet kregen tegen Genk en tegen Charleroi,voor hensbal, arbitrage trekt op niks in België, niks nada gelijke behandeling of consequente  leiding.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 06 : zaterdag 27/08/2022 - 18.15u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: augustus 28, 2022, 11:35:49 pm »
Ik vind die Verstraete niet slecht voor het middenveld. Heeft toch een strijdershart. Speelt wel op het randje, maar is een echte kuitenbijter. Neem daarbij nog die Ndour, die we hier allemaal willen hebben en het huiswerk is af.
Huiswerk is dan ook nog niet af, dan hebben we nog tenminste 1 goeie speler nodig.  Men moet rekening houden met blessures ook.  En prioriteit is toch echt wel aanvallende krachten, op de 6 kunnen er veel spelen bij ons.
 Kutesa(kan links of rechts spelen) speelt niet bij de eerste ploeg in Reims, wel bij de reserves 1 match.  Indien ze niemand anders vinden kunnen ze die nog eens aantrekken, ik denk dat de voorwaarden voor hem NU heel anders zijn dan toen, ik bedoel veel gunstiger voor ons + deftige aankoopoptie.    Moest Leye hetzelfde kunnen doen met hem zoals met Fadera dat dit wel een goeie transfer zou kunnen zijn. 
Verstraete ben ik geen fan van, is echt ook een 6 en die gaat indien hij voor ons zou spelen enorm veel kaarten pakken, veel meer nog dan bij een topclub zoals Gent of Antwerp.
Voor Kutesa is het te laat, gaat terug naar Servette.